Ik denk nog steeds The Matrixquote:
Hey kerelquote:
Jullie zijn gewoon kleinquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
Ik lach elke keer als ik die foto zie, om lange slungel fokit
Dat word niet gewaardeerd denk ikquote:
Hoe groot ben jij dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon klein
Als je die ene maar laat staan!!!!quote:
jajaquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je die ene maar laat staan!!!!
okequote:
baasquote:
HAHAHA 1 CM KLEINERquote:
ja hoorquote:
Hoe klein?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ELLENEllen valt op dames dus die kans gaat ook voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Valt wel mee tochquote:
stuquote:
Dat is niet klein gekquote:
Dat is niet heel klein ofzo hoor. LB was onder de 1,60?quote:
1.57quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet heel klein ofzo hoor. LB was onder de 1,60?
Ja maar het lijkt of iedereen die ik ken (van mijn klas vooral) groter is dan ik benquote:
Nergens ter wereld zijn de mensen zo groot als in NLquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengte#Hedendaags
is gewoon goed hoor prom!
Echt wel, Belgie en Duitsland.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nergens ter wereld zijn de mensen zo groot als in NL
hallonquote:
Ja ik bedoelde niet met lichaamslengte hoor..quote:
Ach joh, je bent echt niet klein hoor!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt of iedereen die ik ken (van mijn klas vooral) groter is dan ik ben
alloquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde niet met lichaamslengte hoor..
msacrasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde niet met lichaamslengte hoor..
Sin!quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras
hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo moeilijk is hij niet hoor![]()
oh gewoonquote:
nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet hoe groot ik ben. Ik denk bijna 2 meter
Stu hou eens opquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
echt hequote:
ja -25quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Neequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie een tweede naam? Een doopnaam ofzo?! Deel ze
Stuart is mijn 2e naamquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Ik ook nietquote:
Ja, dan moet je ook je achternaam zeggenquote:
ja van jou wist ik het alquote:
helaas niet, had het wel leuk gevondenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Nee want dat is allemaal via Google terug te vinden gekquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook je achternaam zeggen
Ja daarom juistquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want dat is allemaal via Google terug te vinden gek![]()
Bor Johannes Antoniusquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Ik ken een Elena als eerste naamquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
Mijne is Elenavind hem echt wel mooi
Past ook mooi bij je eerste naam.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
Mijne is Elenavind hem echt wel mooi
Mijne eerste naam zeg ik al NOOIT eigenlijkquote:
hahaha cool, Borquote:
Ja daarom ookquote:
Welterustenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig geen doopnaam
Ik ga FOK afsluiten, weltrusten alvast voor de mensen hier
Slaap lekker taxquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig geen doopnaam
Slaap Lekker Joey Cornelis Hendrikquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig geen doopnaam
Ja zo noemde het broertje van mn ex me altijdquote:
Ja, Greetjequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
baasquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig geen doopnaam
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zo noemde het broertje van mn ex me altijd
quote:
trusten Taxquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig geen doopnaam
in welk land?quote:
Die zal ik opzich nog wél eens zien. Klein baasje was het hoorquote:
dat betekent mijn naamquote:
Leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zal ik opzich nog wél eens zien. Klein baasje was het hoor
oh mijne weet ik niet eensquote:
Gekroondquote:
Oehquote:
Berg van Zeusquote:
vandaar die landingsbaanquote:
Ja best welquote:
Ik las hamsterquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
Stuart: bewaarder van de verblijf
Mark: Verdediger, hamer
Grappig, bewaarder/verdedigerquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
Stuart: bewaarder van de verblijf
Mark: Verdediger, hamer
hahahaa omgquote:
Ja best welquote:
Ohja ook nog zo ja, dat onderscheid konden ze niet maken zo lang geledenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stuart is een muis, helaas
wigglequote:
aawh ja beetje welquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn oog wordt half uitgeprikt door dat ding
ja wegwezenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:28 schreef Taexon het volgende:
"Joey is een Engelse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `God zal toenemen`."
En het stamt af van Jozef
"Its source is Yosef, a Hebrew name meaning "The Lord's addition (to the family).""
Oke nu echt van FOK!
Welterusten Jozefquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:28 schreef Taexon het volgende:
"Joey is een Engelse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `God zal toenemen`."
En het stamt af van Jozef
"Its source is Yosef, a Hebrew name meaning "The Lord's addition (to the family).""
Oke nu echt van FOK!
ok..quote:Betekenis en herkomst van Maaike
Maaike is een Nederlandse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is 'Bitter' 'Zee' 'Ster van de zee'
quote:
En een hele eerlijke jongen zijnquote:
quote:
Dan moet je NU stoppen met posten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
ik hoop niet dat ik in de top 3 sta vandaag
Had ik allang door, maar probeer het a;fabet maar zo even achterstevoren te doenquote:
En met jou?quote:
Ik verwacht dat ik daar wel in sta eigenlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Leuk die betekenissen ook
ja hequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Leuk die betekenissen ook
Maar jullie zijn zo leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je NU stoppen met posten.
Et toiquote:
owwquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je NU stoppen met posten.
Zeg, Dat zeggen we toch ook niet over de vooroordelen die aan een naam als Dientje hangen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zal wel niks van waar zijn als je zo'n naam draagt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
jaa maar je moet het ook niet lezen als "sarcasm maar dan omgedraaid" maar gewoon als msacrasquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ik allang door, maar probeer het a;fabet maar zo even achterstevoren te doen
Echt? lolquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:32 schreef msacras het volgende:
[..]
In Duitsland is het verboden om je kind Judas te noemen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg, Dat zeggen we toch ook niet over de vooroordelen die aan een naam als Dientje hangen.
Gewoon je voorstellen naar betekenis, Hoi ik ben berg van Zeus, oh hamer aangenaamquote:
Die heeft toch wel een NL vertalingquote:
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je voorstellen naar betekenis, Hoi ik ben berg van Zeus, oh hamer aangenaam
weenie, ik ken dat mens als Rapunzelquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heeft toch wel een NL vertaling
lievvquote:
Maar die heeft geen betekenis..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg, Dat zeggen we toch ook niet over de vooroordelen die aan een naam als Dientje hangen.
Rumpelstiltskin heet toch ook 'gewoon' Repelsteeltje in het NLquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie, ik ken dat mens als Rapunzel
diepquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar die heeft geen betekenis..
Check dit woord, betekekenetisch
Uw zoekbewerking - betekekenetisch - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar die heeft geen betekenis..
Check dit woord, betekekenetisch
ik weet het niet gvdquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rumpelstiltskin heet toch ook 'gewoon' Repelsteeltje in het NL
Dus waarom Rapunzel niet een NL naam
Is mijn woord, ik ga ik hier money mee maken allesquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - betekekenetisch - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Adolf mag toch ook niet?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is mijn woord, ik ga ik hier money mee maken alles
Dat denk ik ook niet.quote:
Je bent ook wel echt een zwakzinnige ouder als je je kind nu nog Adolf gaat noemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Ik weet wel dat de mensen die Adolf of Hitler heetten hun naam gratis mochten laten veranderen na WW2
Dat zeker, dat zeker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt een zwakzinnige ouder als je je kind nu nog Adolf gaat noemen
volgens mij heet het hier ook gewoon rapunzel, die barbies iniedergeval welquote:
Maarjaquote:
Ik pik dit niet. Ik EIS een Nederlandse naamquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij heet het hier ook gewoon rapunzel, die barbies iniedergeval wel
Rapunselquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pik dit niet. Ik EIS een Nederlandse naam
dat klopt als een busquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik..
Hij had Jezus veraden
Ach beetje relativeringsvermogen is niet ergquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
yolocaust kan nog net maar Anne Frank er in betrekken vind ik dan weer niet zo tof eigenlijk
quote:
quote:
Ik moet zeggen dat ik er ook wel om kan lachen hoor.quote:
Losquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
Als jullie gaan slapen, hebben jullie dan je dekbed aan het einde van je matras vast of ligt het gewoon los?
Losquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
Als jullie gaan slapen, hebben jullie dan je dekbed aan het einde van je matras vast of ligt het gewoon los?
ik beweeg zoveel dat het los raakt, los dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
Los, anders pas ik er niet onderquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
Ik hou van jouw vragenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
Ik beweeg nauwelijksquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik beweeg zoveel dat het los raakt, los dus
weg vrijheidquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
heeuj allemaal los. Ik word gek als hij wel vast zit
hoezo?quote:
Waar?quote:
Ja idd. En ik beweeg heel veel dusja.quote:
yesquote:
Hi5quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd. En ik beweeg heel veel dusja.
Soms is het niet leuk hoorquote:
Ze hebben hier geen drop manquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
Stuart, is drop lekker in Engeland?
dan is het minder inderdaad, bij mij liggen soms alleen de kussens op de grond of de kat wordt kierewiet van mequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms is het niet leuk hoorbijna uit bed vallen, hoofd stoten, opeens alle kussens aan de andere kant van de kamer
Oh leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij een paardenmanege/ boerderij in Naarden.
Engelse dropquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
Stuart, is drop lekker in Engeland?
Ik rijd zelf niet maar ik moet daar dan er verzorgen dat ze genoeg beweging krijgen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh leukPaarden zijn wel toffe beesten. Rij je er zelf ook op of verzorg je ze alleen?
De kat moet ik altijd rond drie uur eruit laten. En deur moet daarna echt dicht, anders: muizenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is het minder inderdaad, bij mij liggen soms alleen de kussens op de grond of de kat wordt kierewiet van me
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik rijd zelf niet maar ik moet daar dan er verzorgen dat ze genoeg beweging krijgen.
hehe PAAHAAAP ER LIGT EEN MUISquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
De kat moet ik altijd rond drie uur eruit laten. En deur moet daarna echt dicht, anders: muizen
Pffquote:
hahahaha ja. Ik wil dat niet NOG een keer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hehe PAAHAAAP ER LIGT EEN MUIS
"Alweer?!"
Ja,ik moet ze dan naar een weiland brengen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Heb je dierverzorging gedaan?
Nee ze stinken en ze zijn groot. gewoon eng.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PffDie beesten zijn echt super lief
Ah. Paarden zijn juist hele lieve beesten waar je een persoonlijke band mee op kan bouwen, wat veel mensen alleen `eng'' vinden is dat ze heel snel schrikken en dan onrustig reageren waardoor er nog weleens wat mis kan gaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja,ik moet ze dan naar een weiland brengen.
Schijten onze wegen onderquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ze stinken en ze zijn groot. gewoon eng.
Ja maar jij vind veel dingen engquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ze stinken en ze zijn groot. gewoon eng.
JA BAH!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schijten onze wegen onder
honden die op straat kakken vind ik viezerquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schijten onze wegen onder
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
JA BAH!!!!
En mijn hond eet het op.
Moeten de baasjes maar een kakzakje meenemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
honden die op straat kakken vind ik viezer
ja niet iedereen doet dat dus, sta je in de hondenkakquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Moeten de baasjes maar een kakzakje meenemen
Of je hond doet het netjes in de uitlaatstrookquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Moeten de baasjes maar een kakzakje meenemen
Ja ik weet dus hoe je daar op moet reageren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah. Paarden zijn juist hele lieve beesten waar je een persoonlijke band mee op kan bouwen, wat veel mensen alleen `eng'' vinden is dat ze heel snel schrikken en dan onrustig reageren waardoor er nog weleens wat mis kan gaan.
De wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Of je hond doet het netjes in de uitlaatstrook
de mijne ook gelukkig maar soms zie ik zo'n vieze hoop midden op straat liggen, dat vind ik wel asociaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Of je hond doet het netjes in de uitlaatstrook
stuk gras met een bordje erop waarop staat: Uitlaatstrook. Gelieve uw hond aan de lijn te houden.quote:
Stuquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Ik zou zomaar op nummer 1 kunnen staan vandaag voor het eerst ooit
overdrijven is ook een vak, je hebt vaak zat op 1 gestaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Ik zou zomaar op nummer 1 kunnen staan vandaag voor het eerst ooit
Jij, ik vind het net als jij ook heel spannendquote:
Nette hondenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de mijne ook gelukkig maar soms zie ik zo'n vieze hoop midden op straat liggen, dat vind ik wel asociaal
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij, ik vind het net als jij ook heel spannend
my thoughtsquote:
Thanksquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn man
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij, ik vind het net als jij ook heel spannend
zwemt die van jou?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nette honden zijn bazenhonden
Nee, hij heeft het 1x per ongeluk gedaan en sindsdien vermijdt hij elke plas/sloot die hij tegenkomtquote:
Mijne is ook bang voor waterquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het 1x per ongeluk gedaan en sindsdien vermijdt hij elke plas/sloot die hij tegenkomt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het 1x per ongeluk gedaan en sindsdien vermijdt hij elke plas/sloot die hij tegenkomt
ja inderdaad, vieze geur is datquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijne is ook bang voor waterzo fijn, want natte honden stinken
Ja, als ik dat ruik moet ik al bijna kotsenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaad, vieze geur is dat
Samequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, als ik dat ruik moet ik al bijna kotsen
Stevig stinkende hond heb je danquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, als ik dat ruik moet ik al bijna kotsen
Ja ughquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Samedan moet hij echt een kilometer bij me uit de buurt blijven
natte hondengeurquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stevig stinkende hond heb je dan
Ja natte honden zijn altijd vies.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stevig stinkende hond heb je dan
Watje ben je ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja natte honden zijn altijd vies.
en dat heb ik snel hoor
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen
Slaaplekker en sweetdreams
Sweet dreamsquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen
had, die twee katten. Ene weggelopen bij de dierenarts (welke domme dierenarts laat een deur open staan) en eentje doodgebeten door een hondquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen
Ik ga slapen
Ja soms welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |