Neh denk het niet. Ben extreem puisterig sinds een paar maandenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende: [..] zeker, dat is ook zo
Doe je revieuw met pics op je blog?
![]()
Die was matig ja, dat was ook heul her origineel nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is ook de enige variant die ik ken.
da's crapquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh denk het niet. Ben extreem puisterig sinds een paar maanden.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die was matig ja, dat was ook heul her origineel niet
Het concept was hetzelfde, ze waren alleen veel ouder.quote:
Ja, ik moet echt eens langs de huisarts, het zijn vaak ook cystes (spelling?) en het doet dus ook zeer.quote:
ow, dat klinkt heel klote.... ineens last van? Weird! zou er zeker even mee naar de huisarts gaan ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik moet echt eens langs de huisarts, het zijn vaak ook cystes (spelling?) en het doet dus ook zeer.
wees blij, wees heel blijquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb meneer kaktus net gemist.
Lees: vage herinnering, maar niet meer dan dat.
Meh.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik moet echt eens langs de huisarts, het zijn vaak ook cystes (spelling?) en het doet dus ook zeer.
Oh ja, het is ook wel vaag idd. Maar ik keek altijd Telekids.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb meneer kaktus net gemist.
Lees: vage herinnering, maar niet meer dan dat.
Mjah sinds een aantal maanden, dacht eerst dat huidverzorging invloed had maar dat lijkt het ook niet te verminderen. Dus na volgende week als ik volledig op m'n nieuwe plek zit eens langsquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, dat klinkt heel klote.... ineens last van? Weird! zou er zeker even mee naar de huisarts gaan ja.
HOE zijn het enge pedo's?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Telekids vond ik geweldig. Meneer Kaktus en Ome Willem vond ik stom en eng
Eng in de zin van enge pedo's
[ afbeelding ]
Hoe? Dat was van de buis voor ik oud genoeg was om me het goed te kunnen herinneren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook wel vaag idd. Maar ik keek altijd Telekids.
Heul niet, dat is op de buis geweest tot ik 16 was ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe? Dat was van de buis voor ik oud genoeg was om me het goed te kunnen herinneren.
O wait, waar had je het in je eerste bericht over dan?quote:
Ik keek ook Telekids! En Pittige Tijden uiteraardquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe? Dat was van de buis voor ik oud genoeg was om me het goed te kunnen herinneren.
Die garp doet het op Fok nog steeds erg goedquote:De vijfde ronde is een gesprek met een gast (op de kleine stoel). Kinderen komen op de grote stoel zitten om hun vraag te stellen. Vaste grap is dat de gast na afloop van de ronde ook mag worden aangeraakt.
bah zeg.... dat zijn geen fijne dingen, zeker in je gezicht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah sinds een aantal maanden, dacht eerst dat huidverzorging invloed had maar dat lijkt het ook niet te verminderen. Dus na volgende week als ik volledig op m'n nieuwe plek zit eens langs
Als ze uiteindelijk ploppen lucht dat heel erg opquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bah zeg.... dat zijn geen fijne dingen, zeker in je gezicht.
(ik zat te zoeken op google op cyste gezicht en nu heb ik zin om al die dingen te patsen met een scherp mesje)
Kaktus jonge!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet, dat is op de buis geweest tot ik 16 was ofzo. Toen was jij 13
geen idee, kan er geen aanwijsbaar iets voor bedenken. Maar naar gevoel bij die mannen, dat had ik ook bij Rob de Nijs, Paul de Leeuw en die Eddie van Vrienden voor het Levenquote:
ja dat wel, maar proces voor en na het ploppen is minderquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk ploppen lucht dat heel erg op.
Owww.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Owww.
Dat liep tot '93. Toen was Bambi 2
ja Peter Jan moest natuurlijk wel ergens zijn Thaise hoertje van bekostigenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Maar zal vast wel eens herhaald zijn ofzo.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee, kan er geen aanwijsbaar iets voor bedenken. Maar naar gevoel bij die mannen, dat had ik ook bij Rob de Nijs, Paul de Leeuw en die Eddie van Vrienden voor het Leven![]()
[ afbeelding ]
Gewoon onderbuik gevoel, geen idee waarom maar ik vond ze eng
Pittige tijden!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik keek ook Telekids! En Pittige Tijden uiteraard
Dat was toch z'n hoogtepunt qua tv? Met al die matige tv-shows enzulks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja Peter Jan moest natuurlijk wel ergens zijn Thaise hoertje van bekostigen
Ik heb er twee van, maar er zijn heel veel afleveringen uitgehaald omdat ze de rechten niet kregen ivm de vraag-maar-raak-gasten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pittige tijden!Daar wil ik nog steeds de dvd's een keer van.
Aaah, zou ik daar zijn hoofd van kennen? Ik kwam hem pas tegen in een Dirk Scheele filmpje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee, kan er geen aanwijsbaar iets voor bedenken. Maar naar gevoel bij die mannen, dat had ik ook bij Rob de Nijs, Paul de Leeuw en die Eddie van Vrienden voor het Leven![]()
[ afbeelding ]
Gewoon onderbuik gevoel, geen idee waarom maar ik vond ze eng
Doet-ie-ut-of-doet-ie-ut-nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was toch z'n hoogtepunt qua tv? Met al die matige tv-shows enzulks.
Hoe matig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er twee van, maar er zijn heel veel afleveringen uitgehaald omdat ze de rechten niet kregen ivm de vraag-maar-raak-gasten.![]()
Ik heb ook nog ergens dvd's liggen die overgenomen zijn van video's die ik destijds had opgenomen. Ik zat elke zaterdag klaar om het op te nemen
ja die, volledig aseksueel als het om vrouwen gaat of mensen boven de 12 denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Eddie is toch volledig aseksueel jonge!![]()
"he vader?"
"wat lief?"
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er twee van, maar er zijn heel veel afleveringen uitgehaald omdat ze de rechten niet kregen ivm de vraag-maar-raak-gasten.![]()
Ik heb ook nog ergens dvd's liggen die overgenomen zijn van video's die ik destijds had opgenomen. Ik zat elke zaterdag klaar om het op te nemen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die, volledig aseksueel als het om vrouwen gaat of mensen boven de 12 denk ik![]()
![]()
geen idee, ik keek nooit dingen met hem erin, want engquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was toch z'n hoogtepunt qua tv? Met al die matige tv-shows enzulks.
serieus? Hoe fucking lame zijn die mensen danquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dirk Scheele?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaah, zou ik daar zijn hoofd van kennen? Ik kwam hem pas tegen in een Dirk Scheele filmpje.
Zie de posts van Schaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee, ik keek nooit dingen met hem erin, want eng
Ik denk dus heul nooit zo na over mensen die bij m'n jeugdsentiment horenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die, volledig aseksueel als het om vrouwen gaat of mensen boven de 12 denk ik![]()
![]()
Waren ook internationale sterren he? Peter Andre bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus? Hoe fucking lame zijn die mensen dan
Dat Carlo niet met Irene getrouwd was en dat ook nooit ging doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dus heul nooit zo na over mensen die bij m'n jeugdsentiment horen.
De schok toen bleek dat Paul de Leeuw homo was!![]()
![]()
ik was/ben ziek in mijn hoofdquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dus heul nooit zo na over mensen die bij m'n jeugdsentiment horen.
De schok toen bleek dat Paul de Leeuw homo was!![]()
![]()
Ja fuck, Carlo bleek ook homo te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat Carlo niet met Irene getrouwd was en dat ook nooit ging doen.
dan nog, VAN PITTIGE TIJDEN BLIJF JE AF!111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren ook internationale sterren he? Peter Andre bijvoorbeeld![]()
![]()
De plaknagels overal altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga deze weer kijken![]()
Blijft zo leuk
Zulks een schok.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja fuck, Carlo bleek ook homo te zijn
Gnork.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
ik had mijn search naar gezichtscystes nog open staan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn favoriet van hem, als ik dan toch die filmpjes moet kijken:quote:
Soberso de schok dat half bekend mannelijk Nederland homo bleek te zijnquote:
Dafuq is deze?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn favoriet van hem, als ik dan toch die filmpjes moet kijken:
Degene waar die andere gast in zat:
Stagekindjes worden er blij van.
wil ik dat kijken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn favoriet van hem, als ik dan toch die filmpjes moet kijken:
Degene waar die andere gast in zat:
Stagekindjes worden er blij van.
en allemaal sex met elkaar heeft, de Gooise matrasquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soberso de schok dat half bekend mannelijk Nederland homo bleek te zijn
Wel een beetje een "WAAR HOUDT HET OP"-idee ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soberso de schok dat half bekend mannelijk Nederland homo bleek te zijn
Ik weiger de combinatie Paul de Leeuw en seks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en allemaal sex met elkaar heeft, de Gooise matras
hahaha, zo'n barebacking bearquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weiger de combinatie Paul de Leeuw en seks.
Ik durf niet te klikkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat kinderen van tegenwoordig schijnbaar kijken.
[..]
dafuq man! hoe oud/retarded zijn die kids op je stage? ik heb dat mondharmonica filmpje voor de helft gekeken en heb nu al een traumaquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat kinderen van tegenwoordig schijnbaar kijken.
[..]
dan doe je het nietquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat eindeloos aan de camera uitleggen wat er precies gebeurd.
"o nee, ze slaat me neer en ze geeft mij het mes in handen, zodat iedereen denkt dat ik de moord heb gepleegd en dat ik dan de gevangenis in ga en ik raak zo bewusteloos dus ik kan er niks aan doen"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Beter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken.
Mijn nichtje is fan van Kinderen voor Kinderen![]()
Het zijn inderdaad de kleintjes die het leuk vinden. Allemaal autisten, degene waarmee ik meestal kijk is 6.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dafuq man! hoe oud/retarded zijn die kids op je stage? ik heb dat mondharmonica filmpje voor de helft gekeken en heb nu al een trauma![]()
![]()
![]()
morgen is morgenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan heb ij morgenvroeg spijt jonge
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
matigheid![]()
dan hou je ook wel van Leslie Nielsen toch?
hulde aan die man, jetzt, immer, altijdquote:
ga je dat dan samen met zo'n kind kijken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beter.
[..]
Het zijn inderdaad de kleintjes die het leuk vinden. Allemaal autisten, degene waarmee ik meestal kijk is 6.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"I've got a message from the hospital"
"the hospital? What is it?"
"It's a big building with patients, but that's not important right now"
![]()
![]()
![]()
![]()
De bedoeling van ze film laten kijken is dat jij juist even tijd hebt om wat anders te doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beter.
[..]
Het zijn inderdaad de kleintjes die het leuk vinden. Allemaal autisten, degene waarmee ik meestal kijk is 6.
Vrienden voor het levenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vond telekids geweldig, altijd snel voor de tv en wachten tot het begon terwijl iedereen nog sliepM.K. show heb uik ook gekeken maar kan ik mij nog weinig van herinneren, vond het wel leuk toen maar het was er toen niet zo lang volgens mij. Ik vond vrienden voor het leven toen ook erg grappig
en ook sam sam
en mijn dochter en ik ofzo?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga je dat dan samen met zo'n kind kijken?
Mijn dochter en ik was wel leuk, niet zo tuttebollerig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vond telekids geweldig, altijd snel voor de tv en wachten tot het begon terwijl iedereen nog sliepM.K. show heb uik ook gekeken maar kan ik mij nog weinig van herinneren, vond het wel leuk toen maar het was er toen niet zo lang volgens mij. Ik vond vrienden voor het leven toen ook erg grappig
en ook sam sam
en mijn dochter en ik ofzo?
Diabaidsesquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe meer water ik drink hoe meer dorst ik heb lijkt t wel
Ja, hier niet dus.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De bedoeling van ze film laten kijken is dat jij juist even tijd hebt om wat anders te doen![]()
![]()
fuck, niks voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Elke maandagmiddag ,eerst een kwartier Koekeloere, dan een dik half uur Dirk Scheele. En het kind mag kiezen, dus regelmatig ook 2x hetzelfde liedje.
En sowieso elke maandag dezelfde liedjes, want autisten.![]()
Roger Roger, what's your vector victor? over overquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een collega die Shirley heet, dus die hoort de Shirley/surely-scene zo gemiddeld eens per week van mij
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Roger Roger, what's your vector victor? over over
Ja, too late!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moest lachen om die update van color club:
We're so excited to announce that the *NEW* Halo Hues Collection is now available for pre-sale!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moest lachen om die update van color club:
We're so excited to announce that the *NEW* Halo Hues Collection is now available for pre-sale!
Het went.quote:
Ja joh, volgensmij zijn ze momenteel zelfs bezig met een theatertour ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Bestaat Koekeloere nog steeds? Dafuq.
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooral na al die faalberichten van hunzelf
ik werk nu bijna 9 jaar in mijn werkveld en ik ben alleen maar ongeduldiger geworden in die tijd, denk dat het voor mij niet wentquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het went.
[..]
Ja joh, volgensmij zijn ze momenteel zelfs bezig met een theatertour ofzo?
Hahaha. Voor jou dan misschien niet idd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik werk nu bijna 9 jaar in mijn werkveld en ik ben alleen maar ongeduldiger geworden in die tijd, denk dat het voor mij niet went
Als mensen langer dan 5 x doen over iets nieuws leren ben ik het al zat
dat vond ik dan wel weer tof. Met Isadora Paradijsvogelquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
WAt ik trouwens nu echt verschrikkelijk vind en als klein kind ook al is de fabeltjeskrant. Ik wou het vroeger echt nooit kijken want het was stom. En toen ik oppaskindjes kreeg hadden ze een dvd gekregen van fabeltjeskrant dus ik dacht al OH NEE HE ... na 5 minuten vroegen ze of er iets anders op mocht, ik was zo blij
Dat vond ik echt geweldig! Al dat hele oude spul, Paulus de Boskabouter, Bolke de Beer, Fabeltjeskrant, dat kwam ook allemaal meteen na elkaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
WAt ik trouwens nu echt verschrikkelijk vind en als klein kind ook al is de fabeltjeskrant. Ik wou het vroeger echt nooit kijken want het was stom. En toen ik oppaskindjes kreeg hadden ze een dvd gekregen van fabeltjeskrant dus ik dacht al OH NEE HE ... na 5 minuten vroegen ze of er iets anders op mocht, ik was zo blij
al die dingen vond ik aids, ik weigerde om het te kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vond ik echt geweldig! Al dat hele oude spul, Paulus de Boskabouter, Bolke de Beer, Fabeltjeskrant, dat kwam ook allemaal meteen na elkaar.
Bolke de Beer had wel een ernstige taalfout in het intro-liedje zitten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
al die dingen vond ik aids, ik weigerde om het te kijken
ik zocht eigenlijk heel iets anders (Saddan Hussein die tegen Satan van South Park zegt "You know I lurv ya") maar toen vond ik deze, dus speciaal voor jouquote:
Mijn kinderen moeten net als mij vroeger gewoon met treinen en lego gaan spelen en gamenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Bolke de Beer nooit gezien. Volgens mij vond m'n moeder het kudt.
Dat vond ik ook zoooo leuk! Daar hebben/hadden wij ook boekjes van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het ook grappig vinden dat ik Alfred J Kwak zo leuk vond en hoe het eigenlijk 1 grote linkse indoctrinatie was
AJKquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het ook grappig vinden dat ik Alfred J Kwak zo leuk vond en hoe het eigenlijk 1 grote linkse indoctrinatie was
yep, me too!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zocht eigenlijk heel iets anders (Saddan Hussein die tegen Satan van South Park zegt "You know I lurv ya") maar toen vond ik deze, dus speciaal voor jou![]()
HOE DE FUCK KONDEN JULLIE DIT LEUK VINDENquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
De Berenboot, de Bluffers, Beertje Colargol![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AJKdat vond ik echt awesome
Mijn vader moest latijd 6 uur zijn bed uit voor werk en dan zette hij elke dag de videorecorder aan om het op te nemen dus ik had alle afleveringen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KONDEN JULLIE DIT LEUK VINDEN
Mijn IQ is ook niet om naar huis over te schrijven maar alsnog wist ik wel dat dit aids is!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb een IQ van 60, dan is dit leuk ja!!1
AIDS ZEG IK JE!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
de titel van deze aflevering alleen al![]()
![]()
![]()
auch aids?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
auch aids?
je bent een bluffer, je blijft een bluffer bla bla bla
Daar heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
auch aids?
je bent een bluffer, je blijft een bluffer bla bla bla
EHMYGEWRDquote:
quote:
ik ben oud hequote:
Heart was al gay toen alle BNers het nog niet warenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dat aidsige heart als special power.
Flikker op met je oud, 2 jaar verschil!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
ik ben oud he
ik ken het echt niet
superieur bedoel je?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Flikker op met je oud, 2 jaar verschil!
Je jeugd is gewoon incompleet![]()
WAT MEVROUW BROMT!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Flikker op met je oud, 2 jaar verschil!
Je jeugd is gewoon incompleet![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En aan het eind van Captain Planet zo'n boodschap van "je moet je afval in de vuilnisbak gooien, want we hebben maar 1 planeet"
soort vervolg op linkse rakker Alfred dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En aan het eind van Captain Planet zo'n boodschap van "je moet je afval in de vuilnisbak gooien, want we hebben maar 1 planeet"
Ovidequote:
Alle tekenfilms waren toen in die stijl johquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
soort vervolg op linkse rakker Alfred dus
PIKKIE NIET DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
met Grijpgraagquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alle tekenfilms waren toen in die stijl joh.
Seabert ging ook over het redden van alle zielige dieren
ovide vond ik ook leukquote:
quote:
ga lekker in bed PLL kijken danquote:Op donderdag 7 februari 2013 06:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb echt een rot gevoel in mijn maag, alsof ik zo alles onder ga kotsenYAY
Neeeeheeee want je hebt honderdmiljoenmiljard dezelfde van diequote:
nou en!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeeheeee want je hebt honderdmiljoenmiljard dezelfde van die![]()
Ik hoef geen enkele
Tot je je stash weer uitzoektquote:
die ga k wel gelijk bestellen iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tot je je stash weer uitzoekt
Ik wacht mooi op de zoya'sDie wil ik wel nog steeds allemaal
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die ga k wel gelijk bestellen idd
Uiteraard; maar omdat je vorig weekend in de auto zelf klaagde over je vele drekkleuren; vandaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben we dat issue niet allemaal?
Ik vind ze er echt tof uitzien. Zowel zonder als met topcoatquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoef maar 1 Zoya. Ik snap die hype dan weer wat minder
nee, over mijn velen donkergroene shimmers! Dat is heul anders!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard; maar omdat je vorig weekend in de auto zelf klaagde over je vele drekkleuren; vandaar
[..]
Ik vind ze er echt tof uitzien. Zowel zonder als met topcoat![]()
Oooooowwww !! In dat geval; is het idd wel een goeien skjoe kleur verderquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, over mijn velen donkergroene shimmers! Dat is heul anders!
Als het goed is deze week ook hierquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze Avant Garden Spring 2013 Collection
op TD
[ afbeelding ]
K WIL DE PIXIE DUSTS BUBSEL!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als het goed is deze week ook hier
Dat duurt nog wel een paar weken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
K WIL DE PIXIE DUSTS BUBSEL!
heb je die al?
*huilt*quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een paar weken.
ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel kut hoor Spees. Het kan dat er net een stof aanwezig was in het voer waar je niet tegen kan. Of misschien overkill aan bepaalde stof, gezien je zei dat alles wel wat op elkaar leek.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
kotsneigingen, maar nog kunnen onderdrukken. Als ik water drink wordt t ergerquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
ben je echt ziek Space? Dus buikpijn en kotsneigingen? Of alleen aan de dunne?
(als ik iets eet wat ik niet ken ga ik ook aan de dunne, hoeft niet aan het restaurant te lggen)
voor mensen als ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
De deal of the day is een electrische saladesnijder. Godsamme, de mens wordt ook steeds luier ermahgerd
Ik blijf foundation raar aan voelen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens een vraagje,
Ik hoor dus hier en op andere plekken zoveel mensen over BB cream. BB cream is hot and happening. Maar wat is nou het wezenlijke verschil tussen BB cream en foundation? Ik heb vandaag Catrice BB cream op - gewoon net zo opgebracht als mijn foundation van Max Factor (ja, mijn kleur is uit het assortiment gehaald dus ik ben weer naara lternatieven aan het zoeken...) en ik merk naast de geur eigenlijk geen verschil. Help! Wat is het verschil?
Ik heb namelijk het idee dat het gewoon marketing is, voor alle vrouwen die zeggen dat ze foundation haten en nu wel BB cream gaan gebruiken
Moet ik er 1 bestellen voor je?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
voor mensen als ik![]()
![]()
Ik durf mijn eiersnijdinges te gebruiken om mijn champignons te snijden omdat lui
[..]
Ik blijf foundation raar aan voelen...Misschien omdat ik het echt niet gewend ben.
Overigens heb ik dus geen idee; dus dezen reactie is eik compleet zinloos.
Nee want ik koop altijd voorverpakte slaquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet ik er 1 bestellen voor je?
maar die kan best biased zijnquote:BB Cream = superverzorgend product wat de dekking van een foundation geeft
Foundation = alleen dekking (kan ook soms wel verzorgend zijn ja)
getinte creme = moisturizer, dus dagcreme, met een subtiel kleurtje.
Officieel zou een BB cream verzorgende bestanddelen moeten hebben, dat is wel zoals ze oorspronkelijk bedoeld zijn. Met 'helende' en verzorgende werking, een SPF erin, wat je dus in plaats van een dagcreme gebruikt en waar dan ook nog een kleurtje in zit dat je gezicht opfleurt. Maar wat de meeste merken nu uitbrengen zijn eigenlijk meer veredelde getinte dagcremes.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor dus hier en op andere plekken zoveel mensen over BB cream. BB cream is hot and happening. Maar wat is nou het wezenlijke verschil tussen BB cream en foundation? Ik heb vandaag Catrice BB cream op - gewoon net zo opgebracht als mijn foundation van Max Factor (ja, mijn kleur is uit het assortiment gehaald dus ik ben weer naara lternatieven aan het zoeken...) en ik merk naast de geur eigenlijk geen verschil. Help! Wat is het verschil?
Ik heb namelijk het idee dat het gewoon marketing is, voor alle vrouwen die zeggen dat ze foundation haten en nu wel BB cream gaan gebruiken
Ja, het SUPER verzorgend verraadt het wel een beetjequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want ik koop altijd voorverpakte sla![]()
![]()
ivm bb cream: Dit zegt miss lippyglossdinges er van:
[..]
maar die kan best biased zijn
Ik vind een BB cream eerder een dagcreme met dekkende foundation erin. Plus BB cream heeft vaak een SPF 30-50quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het SUPER verzorgend verraadt het wel een beetje
Maar ok. Het is dus hetzelfde.
Niet hetzelfde, maar de versies die we hier hebben zijn ook zeker niet SUPER verzorgend te noemen nee..quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dit dus. Alleen vind ik ze vaak wat minder dekkend.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind een BB cream eerder een dagcreme met dekkende foundation erin. Plus BB cream heeft vaak een SPF 30-50
Ja nogal hequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn foundations hebben ook een SPF. En wat ik nu op mijn bakkes heb zitten voelt echt hetzelfde als mijn True Match foundationquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind een BB cream eerder een dagcreme met dekkende foundation erin. Plus BB cream heeft vaak een SPF 30-50
Oh ik heb geen foundations met spf geloof ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn foundations hebben ook een SPF. En wat ik nu op mijn bakkes heb zitten voelt echt hetzelfde als mijn True Match foundation
Meeste merken hebben maar 3 kleuren of minder dus ben je zo klaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
HOE weet je eik welke teint je nodig hebt. Of is dat een kwestie van alle testers eens uit te proberen op je hand en te kijken welke het beste blend?
NIET OP JE HAND!quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
HOE weet je eik welke teint je nodig hebt. Of is dat een kwestie van alle testers eens uit te proberen op je hand en te kijken welke het beste blend?
Als ik em eenmaal nodig zal hebben; zal ik me wel laten adviseren iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NIET OP JE HAND!
Mijn hand is dus drie tinten lichter dan mijn bakkes... ben daar al vaak de mist mee in gegaan. Gewoon laten adviseren en anders in de kruidvat zelf op je smoel smeren
Streep met dat spul op je gezicht doen van wang naar kaaklijn en uitsmeren. Als de kleur 'verdwijnt' en dus opgaat in je eigen huidskleur, dan is ie goed. Wel even naar buiten lopen om het daar te bekijken want het licht in zo'n winkel is niet altijd heel goed...quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe ik zie me al lopen met alle foundations naar buiten... alarm af alles... thehehequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Streep met dat spul op je gezicht doen van wang naar kaaklijn en uitsmeren. Als de kleur 'verdwijnt' en dus opgaat in je eigen huidskleur, dan is ie goed. Wel even naar buiten lopen om het daar te bekijken want het licht in zo'n winkel is niet altijd heel goed...
Dat weet ik niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
miss, wil ik op de tramsingel wonen?
En je bakkes vol strepenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe ik zie me al lopen met alle foundations naar buiten... alarm af alles... thehehe
Ja ditquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind BBcream fijner dan foundation, juist omdat het minder hard dekt. Voel me wat gemakkelijker om het even op m'n smoel te pleuren zeg maar.
Feitelijk gebruik ik het in plaats van een dagcreme en krijg ik gelijk een beetje dekking.
Dat inderdaad, al doe ik er nog wel een dagcreme onder. Net een klein beetje dekking, maar niet te veelquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind BBcream fijner dan foundation, juist omdat het minder hard dekt. Voel me wat gemakkelijker om het even op m'n smoel te pleuren zeg maar.
Feitelijk gebruik ik het in plaats van een dagcreme en krijg ik gelijk een beetje dekking.
nee, je kan het ook binnen opsmeren hequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe ik zie me al lopen met alle foundations naar buiten... alarm af alles... thehehe
Een appartement met gedeelde keuken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schijt huur instanties die studios en kamers met gedeelde keuken en badkamer onder 'appartement' wegzetten
Ja dan zoek je in de categorie appartement en dan staat zulke shit ertussen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een appartement met gedeelde keuken?
Nee toch te duur. Zijn ook niet gaan kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar dat ene wat jullie misschien op het oog hadden tijdje terug via Brum's broertje, was dat niks?
Ik smeer niet veel uit nee, een erwtje of zo...quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
maar hoezo weinig dekkingIk merk daar niks van...
Of smeren jullie een rijstkorrelgrootte over je hele muil uit?
oh ja, daar red ik het echt niet meequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik smeer niet veel uit nee, een erwtje of zo...
Ik gebruik niet veel neequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
maar hoezo weinig dekkingIk merk daar niks van...
Of smeren jullie een rijstkorrelgrootte over je hele muil uit?
Zeker is het marketing, maar het is wel een ander product dan foundation.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
maar het is nog steeds pure marketing in mijn ogen... net als "kidswater"
Ja maar die bb creme is dus ook een soort dagcreme... Dan zal je dat gevoel niet hebben; maar wel zat moeten smeren om ook dekkend te maken; lijkt mequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik gebruik niet veel nee.
Erwtje of rijskorrel is overdreven, maar als ik gewone foundation heb gebruik ik meer. Heb dan ook het gevoel dat dat nodig is omdat er anders vlekken komen, terwijl ik dat gevoel bij m'n bb-cream niet heb.
Maar ik gebruik het ook alleen om een wat egaler effect te bereiken met een beetje glow. Ik heb geen flinke (rode) vlekken die ik per se weg wil poetsen of zo. Het ziet er alleen net wat mooier uit als ik dat spul gebruik. Ik heb ook een mousse foundation liggen, die gebruik ik alleen op dagen dat ik echt rode vlekken heb of wat dan ook en ik iets dekkenders wil. Maar dat ik gelukkig niet vaak.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, daar red ik het echt niet mee
M.a.w als je gewone dagcreme smeert en daarna je foundation eroverheen; heb je je eigen bb cream gemaaktquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker is het marketing, maar het is wel een ander product dan foundation.
getinte dagcreme komt waarschijnlijk behoorlijk in de buurt, maar dat is toch heul niet hip![]()
Kleine gehaktbal?? Wat is klein in jouw ogen, want voor mij klinkt dit echt als mega veel en mega pancake effect als resultaat...quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar die bb creme is dus ook een soort dagcreme... Dan zal je dat gevoel niet hebben; maar wel zat moeten smeren om ook dekkend te maken; lijkt me
Maar ik weet het eik gewoon niet. Gisteren heb ik een kleinen gehaktbal qua foundation op mn snoet gesmeerd want anders kreeg ik het ook niet verdeeld (inb4 grote neus heeft veel foundation nodig![]()
)
Ik heb wel eens foundation gemengd met dagcreme en toen op mn bakkes gesmeerd. Precies hetzelfde effectquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
M.a.w als je gewone dagcreme smeert en daarna je foundation eroverheen; heb je je eigen bb cream gemaakt![]()
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
M.a.w als je gewone dagcreme smeert en daarna je foundation eroverheen; heb je je eigen bb cream gemaakt![]()
Afpoederen met knoflookpoeder en het is nog gezond ook!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld![]()
En als je er daarna een mixer in gooit heb je bb-cream-mouse EINZ [/masja]
Nee viel eik wel mee qua plamuursel. Alhoewel het er wel behoorlijk op moest liggen ivm zombie effectquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kleine gehaktbal?? Wat is klein in jouw ogen, want voor mij klinkt dit echt als mega veel en mega pancake effect als resultaat...
Oh wacht, dat was niet voor dagelijks gebruikquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee viel eik wel mee qua plamuursel. Alhoewel het er wel behoorlijk op moest liggen ivm zombie effect
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want dat gebruik ik dus nooitquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was niet voor dagelijks gebruik![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mannen zeggen het wel gewoon
Ik werd er zojuist ook weer even door een mannelijke collega aan herinnerd dat ik hoge hakken draag... dat is fijn en aardig, anders was ik het wellicht vergeten en zou ik over mijn eigen voeten zijn gestruikeld.
Jij hebt niet zo'n bleke bakkes toch? welke kleur foundation heb jij?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want dat gebruik ik dus nooitMaar ik heb eik gewoon egale huid; weinig last van (rode) vlekken/puisten/iets weet ik het... en collega's zeuren nu al dat ik te veel make-up gebruik wat
(overigens zeggen ze ook dat ik er ziek uit zie als ik géén make-up gebruik... het blijven mannen natuurlijk)
Toch wel fijn dat ze je daarbij helpenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werd er zojuist ook weer even door een mannelijke collega aan herinnerd dat ik hoge hakken draag... dat is fijn en aardig, anders was ik het wellicht vergeten en zou ik over mijn eigen voeten zijn gestruikeld.
Nee, ik ben redelijk normaal van kleur. NW25 tot 30quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo'n bleke bakkes toch? welke kleur foundation heb jij?
Ik heb van DM de complete foundation collectie gehad maar alle kleuren die donkerder zijn dan mijn huid gebruik ik toch niet, dus heb de allerlichtste die k nu gebruik en 1 tint donkerder voor de zomer straks maar de rest ligt toch maar te nixen. Als je kleur erbij zit mag je die wel?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.deborahmilano.(...)nta-radiance-creatorquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk normaal van kleur. NW25 tot 30
Me tooquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die rimmel apocalyps proberen
Ik weet nog niet of ik de deur wel uitga hoor. Maar goed ik heb nog een aantal uurquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Me too
Vanavond ook maar ff langs kruidvat
Ja snap ik.. Laat straks maar weten johquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik de deur wel uitga hoor. Maar goed ik heb nog een aantal uur
Oi, dat is vrij lastig in te schatten vanaf een fotoquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.deborahmilano.(...)nta-radiance-creator
deze dus, ik gebruik 1 en 2
Is 3 te donker voor jou denk je?
wat doet lipcote?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
hopelijk komt mijn lipcote vandaag, dan ga ik al mijn lippestifte weer dragen
NIET je mond dicht doen binnen 30 secondenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
hopelijk komt mijn lipcote vandaag, dan ga ik al mijn lippestifte weer dragen
Sealt je lipstick zodat ie niet uitveegt of vervaagtquote:
Nee, dat had ik al begrepenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NIET je mond dicht doen binnen 30 seconden
of Dwyn, die revieuwt ze ook gewoonquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik neem de bende wel mee naar een volgende meet dan kunnen jullie zelf kijken wie wat wilt, ik gebruik het toch niet of ik moet ooit zo'n foto als masha maken met super donkere foundation op
oh da's wel keihendig! werkt het ook een beetje, heeft iemand er al ervaring mee?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sealt je lipstick zodat ie niet uitveegt of vervaagt
[..]
Nee, dat had ik al begrepen
zitten je lippen dan vastgeplakt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NIET je mond dicht doen binnen 30 seconden
Ja werkt goed. Bij creamy lipsticks minder dan bij matte thoughquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh da's wel keihendig! werkt het ook een beetje, heeft iemand er al ervaring mee?
Incantrix had het op op de meet, en die had red lips en zaten na een paar uur incl eten en drinken nog perfect!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh da's wel keihendig! werkt het ook een beetje, heeft iemand er al ervaring mee?
ermahgerdquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Incantrix had het op op de meet, en die had red lips en zaten na een paar uur incl eten en drinken nog perfect!
Zoiets. En je moet ook niet met je tong aan je lippen zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zitten je lippen dan vastgeplakt?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
dus nu heeft IEDEREEN lipcote besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |