Neh denk het niet. Ben extreem puisterig sinds een paar maandenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef BBQ-kip het volgende: [..] zeker, dat is ook zo
Doe je revieuw met pics op je blog?
![]()
Die was matig ja, dat was ook heul her origineel nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is ook de enige variant die ik ken.
da's crapquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh denk het niet. Ben extreem puisterig sinds een paar maanden.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die was matig ja, dat was ook heul her origineel niet
Het concept was hetzelfde, ze waren alleen veel ouder.quote:
Ja, ik moet echt eens langs de huisarts, het zijn vaak ook cystes (spelling?) en het doet dus ook zeer.quote:
ow, dat klinkt heel klote.... ineens last van? Weird! zou er zeker even mee naar de huisarts gaan ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik moet echt eens langs de huisarts, het zijn vaak ook cystes (spelling?) en het doet dus ook zeer.
wees blij, wees heel blijquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb meneer kaktus net gemist.
Lees: vage herinnering, maar niet meer dan dat.
Meh.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik moet echt eens langs de huisarts, het zijn vaak ook cystes (spelling?) en het doet dus ook zeer.
Oh ja, het is ook wel vaag idd. Maar ik keek altijd Telekids.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb meneer kaktus net gemist.
Lees: vage herinnering, maar niet meer dan dat.
Mjah sinds een aantal maanden, dacht eerst dat huidverzorging invloed had maar dat lijkt het ook niet te verminderen. Dus na volgende week als ik volledig op m'n nieuwe plek zit eens langsquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, dat klinkt heel klote.... ineens last van? Weird! zou er zeker even mee naar de huisarts gaan ja.
HOE zijn het enge pedo's?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Telekids vond ik geweldig. Meneer Kaktus en Ome Willem vond ik stom en eng
Eng in de zin van enge pedo's
[ afbeelding ]
Hoe? Dat was van de buis voor ik oud genoeg was om me het goed te kunnen herinneren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook wel vaag idd. Maar ik keek altijd Telekids.
Heul niet, dat is op de buis geweest tot ik 16 was ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe? Dat was van de buis voor ik oud genoeg was om me het goed te kunnen herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |