Correcte correctiequote:
We zijn al uitgeput van dat HARDER HARDER SNELLERRRR net.quote:
Ja mijn eigen posts zijn paarsquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, je eigen posts hebben een gekleurd randje. Maar ik weet niet of je zelf een kleurtje hebt ingesteld in de settings, dan zie je het misschien niet.
Alhoewel, denk eigenlijk dat je mijn posts met een gekleurd randje ziet.
Horen dit soort dingen niet in SES thuis?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, zag je haar dirty teacher outfit vanmorgen?
Absoluut. Mijn baguette zit in moblo's roomsoes.quote:
Toch liever met een persoon.quote:
Vond ik te lelijk, dus heb er een randje van gemaaktquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:37 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja mijn eigen posts zijn paarsEn die van TS groen.
Mja, even kijken hoe het eruit ziet als die kleuren uitzet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Vond ik te lelijk, dus heb er een randje van gemaakt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
Screenshot van hoe het er met die css uitziet? Ik kan dat niet instellen en zo.
Mehquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:39 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het invoerveld heb je net gezien.
Randje loopt wel een beetje vreemd bij mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:39 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het invoerveld heb je net gezien.
Alle nutteloze knopjes zijn weg. Alle nutteloze linkjes naar faq en inbreuk en algemene voorwaarden en weet ik wat zijn weg. Nutteloze sigs zijn weg. Gewoon lekker efficient FOK!kenquote:
Efficient FOK!ken is je internet opzeggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Alle nutteloze knopjes zijn weg. Alle nutteloze linkjes naar faq en inbreuk en algemene voorwaarden en weet ik wat zijn weg. Nutteloze sigs zijn weg. Gewoon lekker efficient FOK!ken.
/* groene rand rond eigen post */quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Randje loopt wel een beetje vreemd bij mij
[ afbeelding ]
Dat fixen we even danquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:44 schreef Bart het volgende:
[..]
/* groene rand rond eigen post */
.ownPost{
border-bottom: 1px solid #96ffc4;
border-left: 1px solid #96ffc4;
border-right: 1px solid #96ffc4;
}
.uid65252 .postholder_top{
border-top: 1px solid #96ffc4;
border-left: 1px solid #96ffc4;
border-right: 1px solid #96ffc4;
}
.quote.ownPost{
border-top: 1px solid #96ffc4;
}
Deel heb ik met ownpost, deel met uid65252. Dus vandaar dat het er bij jou niet goed uit ziet.
Als eckte FOK!ker heb je er natuurlijk al 3quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Damn ik had een nobelprijs of twee kunnen hebben als ik niet op fok had gezeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |