quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lijkt echt alsof mijn volledige vriendenlijst online is op FB. Teringlange lijstbij mij maar 28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
smoesjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
VA, het is mijn hobby omdat ik het leuk vind, hij is gewoon een bonus
Ok, dan is het goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
VA, het is mijn hobby omdat ik het leuk vind, hij is gewoon een bonus
Bizarquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1 minuut en 1 seconden en hij was vol. Zo snel gaan wij dan net niet![]()
Dat wil je ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1 minuut en 1 seconden en hij was vol. Zo snel gaan wij dan net niet![]()
Klopt, dan is het absoluut niet te volgenquote:
hadm dan aan mij gegevnquote:
Doeiquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
hadm dan aan mij gegevn
nou doeidoei.![]()
ik ga skypen en multitasken. maar dit x zonder fok!. lijdt teveel af.
Byequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
hadm dan aan mij gegevn
nou doeidoei.![]()
veel plezier enzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
hadm dan aan mij gegevn
nou doeidoei.![]()
G6quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride, like Three 6
Now I'm feelin so fly like a G6
echt leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
G6
Stomme deuntje doe ik altijd op me keyboard
lekkaaaahquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:05 schreef Taexon het volgende:
Ffkes douchen, daarna mobiel FOK! lekkah in bed
douchzequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:05 schreef Taexon het volgende:
Ffkes douchen, daarna mobiel FOK! lekkah in bed
Calvin Harris, schotse heldquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Calvin Harris, schotse held
Well donequote:
quote:
quote:
Precies. Ik zet mijn laptop ook nooit uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
me neither, moet ten alle tijden FOK! kunnen checken
Vind je het niet leuk? Ooh, ik vind het wel een lekker nummer eigenlijkquote:
Is goed voor de hersenenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moest wel even nadenken
Nee niet echtquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk? Ooh, ik vind het wel een lekker nummer eigenlijk
baasquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Ik zet mijn laptop ook nooit uit
Ik doe alleen de deksel dicht en dan gaat hij slapenquote:
#thoughlifequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En zoveel weer moeten quoten, wat als ik iemand ben vergeten
moeders vaders of zusjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
Ik log ook nooit uit hoorwaarom zou je
Precies! Jij zet toch ook nooit je laptop uit of welquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
die weten mijn wachtwoord nietquote:
Nee sof, je bent niet verslaafdquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
Zoetquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe alleen de deksel dicht en dan gaat hij slapen
Nee. Wel lader eruit als hij voor lange tijd dicht gaat. Anders duurt het vet lang als je weer wilt gebruiken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! Jij zet toch ook nooit je laptop uit of wel
Het is tough..quote:
Nouhou, ik ben niet verslaafdquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee sof, je bent niet verslaafd
Wat duurt dan vet langquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Wel lader eruit als hij voor lange tijd dicht gaat. Anders duurt het vet lang als je weer wilt gebruiken.
Oh van laptop bedoel ik!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar als je niet uitlogd blijft die automatisch ingelogd
opstartenquote:
Wat is er morgen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
Jullie gaan te hard. Even 1 spelletje en dan slapen, morgen grote dag.
wat ga je morgen doen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
Je gaat communiceren met het ander geslacht?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Rockiejj het volgende:
Oooh ik begrijp. Ik heb een SSD erin dus dat gaat heel snelquote:
quote:
quote:
Skills (praktijk) tentamen..quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je gaat communiceren met het ander geslacht?
eh wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh ik begrijp. Ik heb een SSD erin dus dat gaat heel snel
Hoe doet ie dat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je gaat communiceren met het ander geslacht?
Ik in mijn PCquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heyquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het is ook lastig en de uitspraak die zo verschillend is ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik twijfelde al maar dat zag er opeens zo raar uit
Solid state drive. Dan start je op in 15-20 seconden in plaats van 45-60 secondenquote:
Ja dat weet ik toch nietquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het is ook lastig en de uitspraak die zo verschillend is ook
Touch, tough, though, through, thorough
Enorm! Ongeveer 3x zo snel uit mijn ervaringquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey
Is een SSD veel verschil in plaats van standaard harde schijf?
Sneller denkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch nietWat doet ie dan.
Hmm, ik ben ook van plan eentje te halenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enorm! Ongeveer 3x zo snel uit mijn ervaring
Normale harde schijf heeft schijven binnen in zitten. SSD is als een grote snelle usb stick, met chipjes ipv schijven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch nietWat doet ie dan.
Dat durf ik niet hoor. Bij foto;s op facebook is het al engquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oogcontact toch all the way :$:$
Zeker de moeite waard. Ik ben er zeer happy meequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben ook van plan eentje te halen
Ah okeequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Normale harde schijf heeft schijven binnen in zitten. SSD is als een grote snelle usb stick, met chipjes ipv schijven.
Anyway, windows en programma's die langzaam opstarten starten veel sneller op
Hmm, alle laadtijden enzo worden verdubbeld toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard. Ik ben er zeer happy mee
Ik heb een 256GB erin zitten. Een 512 vond ik te duur en ik gebruik de ruimte toch niet. Ik had ook met een 128GB kunnen werken. Kleiner overigens niet
Als je over een paar jaar je Mac te langzaam vind is dat een heel mooie manier om 'em weer snel te makenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah okeeach ik vind het wel goed zo
ja dat welquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je over een paar jaar je Mac te langzaam vind is dat een heel mooie manier om 'em weer snel te maken
dankje dientjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, je bent een noob hahahahahahahah xD
Het is tot 4 keer sneller. In de praktijk is het ongeveer 3x sneller. Dus opstarten kan in 15 seconden ipv 45 secondenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hmm, alle laadtijden enzo worden verdubbeld toch?
Maar al me geinstalleerde dingen zijn dan weg als ik verwissel toch?
ja die luisterde ik laatst nog, echt mooiquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
prom, luister dezevind je vast wel mooi
Of ik laat me sata erin zitten en een ssd kan dat ook?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is tot 4 keer sneller. In de praktijk is het ongeveer 3x sneller. Dus opstarten kan in 15 seconden ipv 45 seconden
Je kunt je schijf klonen als je dat zou willen
cutequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geen dank, ik lach nog steeds stilletjes na
Heb je het nu over een laptop of PCquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of ik laat me sata erin zitten en een ssd kan dat ook?
PCquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je het nu over een laptop of PC
De betekenis is echt mooiquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja die luisterde ik laatst nog, echt mooi
oke sorry gewilde rebelse stoere alpha Dientjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben stoer gewild rebels en alpha!
Daar is niks cute aan
is niet erg tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik voel me wel een eckte nurt hoor
Zie het voordeel niet echtquote:
Voor sorry is het te laat..quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke sorry gewilde rebelse stoere alpha Dientje
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik doe alles om het goed te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Als echte forumautist wil ik hier geen misbruik van makenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik doe alles om het goed te maken
Nah, als het maar niet zo is van: ik moet nu leren voor dit en dat want anders haal ik maar een acht. Want dat vind ik gewoonquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zie het voordeel niet echt
Meisjes vallen er ook neit echt op ofzo dacht ik, jij wel dan?
Ja. ik vind deze leuker.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]nee gtfoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
ik welquote:
Kloptquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weljij snapt het waarschijnlijk niet
ik zit mobiel sofjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
prom, snel, pas de glitterplaatjes toe.
NEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
prom, snel, pas de glitterplaatjes toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEE"insert random glitterplaatje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
jaa dankjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
van: prom
voor: dientje
[ afbeelding ]
mede mogelijk gemaakt door sofs glitterplaatjes vserpreiding. 24/7 bezorgdienst voor glitterplaatjes.
Is mijn hart nou zo koud dat het smelt door warmte?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
van: prom
voor: dientje
[ afbeelding ]
mede mogelijk gemaakt door sofs glitterplaatjes vserpreiding. 24/7 bezorgdienst voor glitterplaatjes.
ik sta niet in de top3quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
Waar zijn LB, Hypo en Angel eigenlijk? Straks staan Promi, Super en ik heel sterk in de top3 en een kloof met nummer 4![]()
Ik heb het vrij rustig aan gedaan vandaagquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
Waar zijn LB, Hypo en Angel eigenlijk? Straks staan Promi, Super en ik heel sterk in de top3 en een kloof met nummer 4![]()
Nee, jij staat met GROTE aftand op 1quote:
quote:
We zijn erg blij dat u de service goed heeft ondervonden! Tot de volgende keer!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is mijn hart nou zo koud dat het smelt door warmte?
nee want dat is nog steeds top3quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, jij staat met GROTE aftand op 1
oh zo hahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
Ik bedoel de top 3 van de JNG SC dit jaar
Met grote afstand op 1quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee want dat is nog steeds top3
jij welquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
Ik sta in de dagcijfers vandaag vast wel in de top 5
Jij stond in de tussenstand anders op 1 hoorquote:
wat spannendquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij stond in de tussenstand anders op 1 hoor
quote:
tussenstand?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij stond in de tussenstand anders op 1 hoor
1 234 promisionxexposed 1.03%quote:
Dat is nog maar een verrassingquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
valt reuze meevrijdag heb ik weer een leven enzo
Ik vind het niet zo grappig geloof ikquote:
verjaardag vierenquote:
hou je bek nerdquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb je nog aardappels?
De mijne zijn opff
verjaardag vierenquote:
Sofje is pas in november jarig als ik het mij goed herrinerquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Sofje is bijna jarig![]()
Dan wordt ze oud
Oh dan ga ik je wel feliciteren hoor.quote:
12-02quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Sofje is pas in november jarig als ik het mij goed herriner
I wanna be, forever youngquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Dan wordt ze oud
komt in dat filmpje voor hoorquote:
Ja, volwassen vrouw. Van meisje naar vrouwquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Dan wordt ze oud
you better do!!!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan ga ik je wel feliciteren hoor.
Oepsie, zie het, dan was het niet dezelfde maand als mij maar hetzelfde geboortejaarquote:
oke oke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is minder erg dan je denkt
aaawh zieluuuugquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Oepsie, zie het, dan was het niet dezelfde maand als mij maar hetzelfde geboortejaar![]()
Sof is meer dan een halfjaar ouder dan mij![]()
Sofje haalt die alcohol voor ons mocht dat nog naar 18 gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, volwassen vrouw. Van meisje naar vrouw
ohjeetjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, volwassen vrouw. Van meisje naar vrouw
ja lekker puhquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Oepsie, zie het, dan was het niet dezelfde maand als mij maar hetzelfde geboortejaar![]()
Sof is meer dan een halfjaar ouder dan mij![]()
nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Sofje haalt die alcohol voor ons mocht dat nog naar 18 gaan
Dat het naar 18 gaat is echt onnodigquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nergens voor nodig
Hihihihihihi
quote:
Jij bent onnodigquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat het naar 18 gaat is echt onnodig
OH NEE! een aardbevingquote:
hartstikkequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben hardstikke nodig op deze wereld
Aanstellerquote:
Afwachten maar wat er vrijdag gaat gebeuren ouwequote:
ligt het aan mij of klinkt hardstikke raarquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben hardstikke nodig op deze wereld
Ja dat wil ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hartstikke
of wil je hard stikken?
Okquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Afwachten maar wat er vrijdag gaat gebeuren ouwe
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt het aan mij of klinkt hardstikke raar
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hartstikke
of wil je hard stikken?
Doe meer aan dan.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Een goedenavond meneer van de beveiliging.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hartstikke
of wil je hard stikken?
Dat zei ik ook. Van wachten word je sterk wijffiequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef Taexon het volgende:
Hoi
Weet ik
Maar het is gewoon iets wat niet leuk is om zo te vertellen dus ze moet echt tot vrijdag wachten
Ik ben niet meer nieuwsgierig en je hebt mazzel dat je dit niet volgende week had gefliktquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi
Weet ik
Maar het is gewoon iets wat niet leuk is om zo te vertellen dus ze moet echt tot vrijdag wachten
daarom ben ik er toch ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jij bent ouder ik weet nog niet hoe ik dat soort dingen moet schrijven
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben niet meer nieuwsgierig en je hebt mazzel dat je dit niet volgende week had geflikt
Dan heb je waarschijnlijk meer nodig!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb chillbroek boxershort t shirt nikes en vest aan en sokken
Heb je allesbrander nog wat hout gevoedquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk meer nodig!
eh wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je allesbrander nog wat hout gevoed
dan heb ik al heel veel gewacht in mijn levenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Van wachten word je sterk wijffie![]()
Is goed voor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb ik al heel veel gewacht in mijn leven
Als ik dit volgende week had geflikt... dat zou gewoon echt een naaistreek zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben niet meer nieuwsgierig en je hebt mazzel dat je dit niet volgende week had geflikt
Dan kon ik er pas echt slecht tegen en was ik me een partij chagrijnigquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik dit volgende week had geflikt... dat zou gewoon echt een naaistreek zijn!
weet ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij bent aardig.
[..]
[..]
jullie ook .
oh haha lekkerquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
ik heb niks aan cybersex jwz.![]()
garpje hahaa
Geloof me hier moet je echt niet chagrijnig om wordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan kon ik er pas echt slecht tegen en was ik me een partij chagrijnig
Helemaal nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
OMG ik krijg net een DM van Taex met de inhoud. Dit is zooooo cool![]()
![]()
Okquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geloof me hier moet je echt niet chagrijnig om worden
Uiteindelijk ben je blij dat ik niet heb gezegd wat het is
quote:
Sorry, ik wist niet dat ik het niet mocht postenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Helemaal niet
Niemand krijgt het te weten, maar dan ook echt niemand
appol heeft hem gemaakt. deze heb ik zelf gemaaktquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
die kutkat van jou, gaat die nou steeds sneller?
neequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
die kutkat van jou, gaat die nou steeds sneller?
ik snap je niet maar ké, ik ga nu echtquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
appol heeft hem gemaakt. deze heb ik zelf gemaakt
hahahaah wat een leven dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik snap je niet maar ké, ik ga nu echtbff 4ever op fok! op onze 40e zijn wij nog fokkers & bff
ik zie hem steeds in hetzelfde tempo draaienquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
jawel telkens als je begint met kijken gaat ie steeds wat sneller.
zelfde.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaah wat een leven dan.
slaap lekker
hoe zie jij UI's?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zie hem steeds in hetzelfde tempo draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongens deze screens welke films zijn dit?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
een film die ik niet leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongens deze screens welke films zijn dit?Tax wil tetten :)!
eerste is iig de laatste batmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongens deze screens welke films zijn dit?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Geen idee. Is nummer 4 The MatrixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongens deze screens welke films zijn dit?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
oooh okeequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bij instellingen/opties op UI's weergeven en dan op ja geklikt
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring dusquote:
sorryquote:
die films duren toch ook echt kei langquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 achter elkaar gezien en het was een hell
NOOIT MEER!
je mag je echt dood schamen als je LOTR nog nooit hebt gezienquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
die films duren toch ook echt kei langDat is geen doen
boksquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je mag je echt dood schamen als je LOTR nog nooit hebt gezien
Volgens jou mag ik me wel voor meerdere dingen schamen ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je mag je echt dood schamen als je LOTR nog nooit hebt gezien
dit inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens jou mag ik me wel voor meerdere dingen schamen ja.
hihiquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens jou mag ik me wel voor meerdere dingen schamen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |