Okquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
Een huis zonder droger is als een hamburger zonder vlees
Perfect dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
Een hamburger bij de mac bestellen zonder broodjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAdie spoiler had ik niet verwacht mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee als snack eet ik alles wat ik wil.quote:
Ik heb die zooi 1x geprobeerd. Wat een bende zegquote:
Dan eet je het nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
van zoethout moet ik dus letterlijk overgeven
nee dat doe ik niet.quote:
Tenzij apart verpaktquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee als snack eet ik alles wat ik wil.
Ja.quote:
ook echt, een beetje op een houtje zuigenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb die zooi 1x geprobeerd. Wat een bende zeg
Dat spoor je ook gewoon echt nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ook echt, een beetje op een houtje zuigen
Nee niet lekkerquote:
jij zuigt liever op een lolly?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ook echt, een beetje op een houtje zuigen
smartiesquote:
ik zuig liever niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij zuigt liever op een lolly?
Nee hij houd van piem0lsquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij zuigt liever op een lolly?
QFTquote:
haha heb je dat grapje bedacht terwijl je in de bus naar je speciale school reed?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hij houd van piem0ls
[..]
QFT
jaquote:
Neeee. Het is even tof maar lijkt totaal niet op elkaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het niet een beetje HP 2.0
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
houden jullie van die koetjesrepen? ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo lekker
Ik denk niet echt dat het mijn smaak isquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Neeee. Het is even tof maar lijkt totaal niet op elkaar
Koetjesrepenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
houden jullie van die koetjesrepen? ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo lekker
yumyum lekker weg te eten heel snel dus en daarom hou ik er niet van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
Ok manquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef Taexon het volgende:
Hey prom had ik al verteld dat ik niet zaterdag,,,, maar waarschijnlijk vrijdag de verassing al heb
ik lik ja, doe ik meestal in ruil, dan lik ik een meisjes zure mat en dan krijgt zij een lolly van mij om op te zuigen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je likt liever zure matten?
Duitsquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
godverdomme naamvallen zijn zo makkelijk.
baas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik lik ja, doe ik meestal in ruil, dan lik ik een meisjes zure mat en dan krijgt zij een lolly van mij om op te zuigen.
slechtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik lik ja, doe ik meestal in ruil, dan lik ik een meisjes zure mat en dan krijgt zij een lolly van mij om op te zuigen.
nurtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
godverdomme naamvallen zijn zo makkelijk.
Nou en.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa is slecht voor je, veel suiker enzo.
nurtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geen van beide
Grieks en Latijn alles
boksquote:
niets, vind Duits en Frans gewoon kutvakken. Daarbij verhoogd begrip van het Nederlands en hoe een taal is opgebouwd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
nurt
is echt hartstikke verspilling jongentje want wat heb je nou aan oude talen of failliete talen.
Het is zo simpel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
niet dat ik duits naamvallen kanNaja bijna
49,50 boete, kan datquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
vanavond maakte ik een brief open, en zat zo'n rekening bij. Dus ik kijk erop, van de bieb, 49,50. En ik had de brief niet gelezen ofzo. Dus ik flipte helemaal omdat ik dacht dat ik een boete had...
Dus ik gaf hem aan mn vader. Bleek het voor ene abonnement te zijn![]()
![]()
ja dat wel, maar hoe je precies moet toepassen met die 7/2 regel en wo/wann enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is zo simpel.Dat ik ze wel kan dromen
der des dem den
die der der die
das des dem das
die der den die
Ik haal nooit meer wat bij de bieb.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
vanavond maakte ik een brief open, en zat zo'n rekening bij. Dus ik kijk erop, van de bieb, 49,50. En ik had de brief niet gelezen ofzo. Dus ik flipte helemaal omdat ik dacht dat ik een boete had...
![]()
faalquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
![]()
echt een tyfus taal dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:24 schreef JRRY het volgende:
en dan sleutels of er -en achter het bv nwrd moet komen
die ga ik niet opnoemen.
Ik heb ook Spaans gehad op schoolquote:
Ja echt domquote:
hahaha ach blond hequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt domIk lachte mezelf zo hard uit.
Dat rijtje weet ik ook nog welquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is zo simpel.Dat ik ze wel kan dromen
der des dem den
die der der die
das des dem das
die der den die
nein ist das nicht fein.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kan in het duits nee zeggen.
Ja dat zal het wel zijn iddquote:
Altijd handig om je haarkleur de schuld te geven tochquote:
Ja ik geef mijn landingsbaan de schuldquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Altijd handig om je haarkleur de schuld te geven toch
doe ik eigenlijk nooit maarja
eh watquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik geef mijn landingsbaan de schuld
Never been betterquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mein name ist Pizza, wie geht es mit dir?
Je m'appelle Pizza, comment ca va?
Je suis Jeremy. ça va très bien et avec toi?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mein name ist Pizza, wie geht es mit dir?
Je m'appelle Pizza, comment ca va?
Nopequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.condoom-anoniem.nl/
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn ma noemde mijn uitgroei op mijn hoofd een landingsbaan__!
Landingsbaan ken ik van hele andere plaatsenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn ma noemde mijn uitgroei op mijn hoofd een landingsbaan__!
ga weg met die taalquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je suis Jeremy. ça va très bien et avec toi?
Daar haal ik ze ook altijd vandaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.condoom-anoniem.nl/
ja daarom juistquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Landingsbaan ken ik van hele andere plaatsen
Thank you, my fellow human being. And I hate it to say this, but I really must go now, there are programs which I must watch, take care!quote:
ca va bienquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je suis Jeremy. ça va très bien et avec toi?
Asjeblief ik hou van geven van info.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dank voor de info
Ok
gr gr
Must watch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Thank you, my fellow human being. And I hate it to say this, but I really must go now, there are programs which I must watch, take care!
dankjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Asjeblief ik hou van geven van info.
Ik stopte na je leeftijd met deze kut taalquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
bon jour![]()
Je suis Sophia et j'ai dix-sept ans, mais le douze février j'ai dix-huit ans.
Mon diu (ofzo) tu peux le français très bien!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
bon jour![]()
Pourquoi?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stopte na je leeftijd met deze kut taal![]()
Mon Dieu, mais oui, oui! J'etais réussir mon exams avec un 7,4quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mon diu (ofzo) tu peux le français très bien!
Ja anders gaan ze me slaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Must watch?
Nou, veel plezier dan maar![]()
Je snapte het gewoon nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets met Fransen en nog minder met de taalquote:
Boksquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets met Fransen en nog minder met de taal
Sorry
Toe maarquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja anders gaan ze me slaan.
Je m'appele Robert Jean Le Douche, je suis number onequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
bon jour![]()
quote:
Na mijn vijftiende gelukkig alquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Het blijft een kut nummerquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
Ich kann Macklemore mindestens tausend mahl anhören
duitsquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
Ich kann Macklemore mindestens tausend mahl anhören
Mon notes de francais cette année sont un 8,8 pour un repetition et un 10 pour un idiome. et un 8,4 pour un test de lire.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Mon Dieu, mais oui, oui! J'etais réussir mon exams avec un 7,4
Nee Fransen heb ik ook niks mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets met Fransen en nog minder met de taal
Sorry
Mais non, c'est un chanson superbequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Het blijft een kut nummer
opblazen die hapquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan je daar ook bestellen als ik het goed herinner
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan je daar ook bestellen als ik het goed herinner
No, it isn't. French is the best language on the very very world.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Why don't we all just speak English. It's simply the best language on the planet
nee, gewoon neequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
No, it isn't. French is the best language on the very very world.
Mais je ne appris jamais pour mes tests.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mon notes de francais cette année sont un 8,8 pour un repetition et un 10 pour un idiome. et un 8,4 pour un test de lire.
quote:
Dat vind jijquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Mais non, c'est un chanson superbe
Ik lees graag meequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Why don't we all just speak English. It's simply the best language on the planet
Frans en de Fransen. Die waren ook zo sterk in WW2quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
No, it isn't. French is the best language on the very very world.
Je suis vergeten wat appris et jamais betekenen, excusez-moi?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Mais je ne appris jamais pour mes tests.
Ik niet, dat moet ik toegevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
Ik kan tenminste de weg vinden als ik ergens verdwaal in een hoerenbuurt in Lille. True story.
leerde, nooit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je suis vergeten wat appris et jamais betekenen, excusez-moi?
Heb een goed idee om me ma en peter in de zeik te nemenquote:
Precies.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Frans en de Fransen. Die waren ook zo sterk in WW2
Ik was meer van de zesjescultuurquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
JA DUITS sta ik een 9,0 voor. nu nog wel
Mijn familie dan:quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef Taexon het volgende:
Frans is kutgaat nog wat worden als ik bij die baan waar ik nu weer binnenkort gesprek voor heb telkens naar hun locatie in Frankrijk moet rijden
Gelukkig noord-Frankrijk
Duits is baas maar jammer genoeg maar heel kort gehad en ben heel veel verleerd
Op evenementen praat ik soms heel klein beetje duits terug... het verstaan gaat wel maar het spreken is kut
Gelukkig verstaan ze me wel als ik Nederlands of Engels spreek
Lololol vertel verder nee toch maar niet ik moet naamvallen de uitzonderingentjes nog ff doorleren achja kan ook straks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
Ik kan tenminste de weg vinden als ik ergens verdwaal in een hoerenbuurt in Lille. True story.
Ik ga nooit naar een hoerenbuurt in Lillequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
komt goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb een goed idee om me ma en peter in de zeik te nemen!!!!
Zorg dat je genoeg lucht in je longen heb vrijdag want dat heb je nodig
Nee, tenzij je daar werkt zoektquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar een hoerenbuurt in Lille
Lukt me niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was meer van de zesjescultuur
Ik kan ook geen ballonnen opblazen gvdquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt goed![]()
Ben benieuwd
Kan al nauwelijks ballonnen opblazen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn familie dan:
"In frankrijk is alles net even beter he"walgelijk gewoon
Nee en dan willen ze ook nog eten meenemen hier, zout lekker op als Frankrijk zo goed isquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:40 schreef Taexon het volgende:
[..]lekkah niet op reageren
Nederland
Sorry, maar die zullen wel dronken zijn geweest op dat momentquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn familie dan:
"In frankrijk is alles net even beter he"walgelijk gewoon
Nou we kregen een kaart en die jongen in ons groepje had die vast. En we kwamen opeens in een hoerenbuurt. Met vieze oude wijven in pakjes enzo. En het was gewoon februari. Ook zo'n zwerver die tegen de muur piste enzo. En kwamen auto's voorbij rijden en dan stapten die vrouwen in.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lololol vertel verder nee toch maar niet ik moet naamvallen de uitzonderingentjes nog ff doorleren achja kan ook straks.
Wat suggereer je wat sof betreft?quote:
Niet?!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar een hoerenbuurt in Lille
So goodquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou we kregen een kaart en die jongen in ons groepje had die vast. En we kwamen opeens in een hoerenbuurt. Met vieze oude wijven in pakjes enzo. En het was gewoon februari. Ook zo'n zwerver die tegen de muur piste enzo. En kwamen auto's voorbij rijden en dan stapten die vrouwen in.
Maar hij had dus helemaal niet de goede weg gevolgd. En toen moest ik ons maar redden. En dat lukte
gewoon niet leren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lukt me niet.![]()
alleen wiskunde en economie en geschiedenis.
Ballonnen zijn rotter op te blazenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt goed![]()
Ben benieuwd
Kan al nauwelijks ballonnen opblazen
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat suggereer je wat sof betreft?
Ja maar dan haal ik ook nog steeds een 5, 6.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon niet leren.
Ohja, en niet leren voor je examen, ook goed idee toch
Ik moet er eind maart voor een dag naartoe (Parijs). Ik HAAT het nog meer dan regenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zet geen voet meer in Frankrijk sws
Ook niet Parijs.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zet geen voet meer in Frankrijk sws
niet eens.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
Enigste leuke aan Frankrijk: Disneyland!!!
Oke vooruit omdat jij het bentquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
So good![]()
Luister naar dit liedje om het te vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik wist het welquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke vooruit omdat jij het bentgoedzo. leuk liedje he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het begin is zotoffff
Ja is toch ook zesjescultuurquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar dan haal ik ook nog steeds een 5, 6.
Als ik gewoon redelijk leer haal ik al een 8. iig bij talen.
Nee heb hem afgezetquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
goedzo. leuk liedje he.
het begin is zotoffff
Nee want mijn laagste is iets net boven de 6 en verder alles boven 7 en 2 vakken boven de 9 (Engels en Duits ofzo)quote:
Dan moeten ze je tillen. Geen voet in Frankrijk namelijk!quote:
Deze vrouw weetquote:
Precies! FEIT infuckingdeedquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Deze vrouw weet
Parijs is kut
Frankrijk is kut
Fransen zijn kut
Feit.
Maar Disneyland is geweldig
Nee, we weten hoe dol jij bent op alles dat Frans isquote:
rot op stu.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, we weten hoe dol jij bent op alles dat Frans is![]()
![]()
Ik weet sws, misschien ooit eens naar disneylandquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Deze vrouw weet
Parijs is kut
Frankrijk is kut
Fransen zijn kut
Feit.
Maar Disneyland is geweldig
Verschrikkelijk. Om te kotsen. En Parijs is ook zwaar maar dan ook echt zwaar kutquote:
Ik kom toch niet voor die mensenquote:
Voor de mensen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kom toch niet voor die mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet sws, misschien ooit eens naar disneyland
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
Ow wacht... ik heb een fout gemaakt...
Alles daar is kut behalve:
Disneyland
Franse bulldog
Franse frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
Ow wacht... ik heb een fout gemaakt...
Alles daar is kut behalve:
Disneyland
Franse bulldog
Franse friethij is lievvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja je kent ze ook allemaal he!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog NOOIT een sympathieke Fransoos ontmoet. Nog NOOIT
Mijn hont is sympathiekquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
Ja ik wel er zit een Frans meisje op mn school, het is zo'n leuk meisje echt heel mooi en stijlvol en chique, verwend en toch aardig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
is wel rot hoorquote:
hond*quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn hont is sympathiek
Ja maar engelsen en fransen klikken niet echtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
Dat staat er toch niet? Er staat, de mensen die ik heb ontmoet waren niet sympathiek. Dat is iets heel andersquote:
jammer, wilde net op date met hem naar disneyquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
is wel rot hoormoet je overal poep scheppen en moet er altijd iemand met de hond buiten de attracties wachten en bende
Kloptquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar engelsen en fransen klikken niet echt
nu lekker dc kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
geen zin in discussie met stu. dus lekker macklemore luisteren.
Doe dat maar! En neem een Frans kaasjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
geen zin in discussie met stu. dus lekker macklemore luisteren.
Nee manquote:
gadverdddamequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat maar! En neem een Frans kaasje
Sterker nog.. bowie is geen hulphond dus het mag geneensquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammer, wilde net op date met hem naar disney
neem zelf een kaas johquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe dat maar! En neem een Frans kaasje
Heerlijk hoe boos jij kunt worden om dit onderwerpquote:
jrry*quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja we zitten niet in ONZ srry
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk hoe boos jij kunt worden om dit onderwerp
ik maak bowie wel een hulphont.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sterker nog.. bowie is geen hulphont dus het mag geneens
Flauw weer... dan moet je maar een keer samen met mij daar daten
nee!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
jawel. survivoooooorrrrr say my name bug a boo
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
best grappig ja
"Neem zelf een kaas joh"
MAG NIET VUILE HUFTER!!!!!quote:
Ik moet nog lachenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
best grappig ja
"Neem zelf een kaas joh"
hahahaha alsnog was hij grappigquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]die was niet boos bedoelt ofzo hoor
Nee!quote:
Klopt. Ik noem het dan ook maanbroodjesquote:
Zeg je nee tegen het een, zeg dan ook nee tegen het ander.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ik noem het dan ook maanbroodjes
En ik lust ook Champagne
Verder lust ik niets of ik ontken dat het uit Frankrijk komt
Als alle Fransen dan ook uit London zouden gaan dan hebben we een dealquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeg je nee tegen het een, zeg dan ook nee tegen het ander.
wil je dat ik dat liedje in mn hoofd houd ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
moet je voor de lol eens beginnen met luisteren je kan niet meer stoppen.
nee manquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Franse kaasjes zijn wel ok hoor
Moet je niet gaan kickboxenquote:
Vrijdag vindt je me niet meer gemeenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maak bowie wel een hulphont.
Ik date niet met gemene mensen
Hoi.quote:
Maar pizzaquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn moeder vindt Italië zielig omg
oh em djiequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je dat ik dat liedje in mn hoofd houd ofzo.toen ik doorhad welke het was meteen afgezet.
Corrupt kut landquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn moeder vindt Italië zielig omg
Je moet het goedmaken swsquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vrijdag vindt je me niet meer gemeen
Naja... denk ikmisschien juist wel
![]()
Maar dan zie ik ene jongen nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je niet gaan kickboxen
quote:
Italie is al helemaal kut met die idiote Italiaanse Mario's en Maribella's enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Corrupt kut land
Alleen pizza en spaghetti is lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
linkquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:58 schreef Rockiejj het volgende:
Jongens!
Zit klaar in ONZ voor het snelste topic OOIT!
Hobbies oppakken vanwege 1 iemandquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan zie ik ene jongen niet
Hij is zo leukkk
quote:
Linkje dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:58 schreef Rockiejj het volgende:
Jongens!
Zit klaar in ONZ voor het snelste topic OOIT!
Ga ik sws doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet het goedmaken sws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |