Okquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
Een huis zonder droger is als een hamburger zonder vlees
Perfect dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
Een hamburger bij de mac bestellen zonder broodjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAdie spoiler had ik niet verwacht mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee als snack eet ik alles wat ik wil.quote:
Ik heb die zooi 1x geprobeerd. Wat een bende zegquote:
Dan eet je het nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
van zoethout moet ik dus letterlijk overgeven
nee dat doe ik niet.quote:
Tenzij apart verpaktquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee als snack eet ik alles wat ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |