quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
neequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Mascleta het volgende:
Is er iets gezegd over de gemiddelde leeftijd ofzo? Is wel heel erg jong.
Who the hell cares.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Mascleta het volgende:
22.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Mascleta het volgende:
Voor het eerst in 100 jaar zo'n jong elftal.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Mascleta het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt altijd het best in de zomer.
Dankquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Concurrentie van Nestlé maakt hem zenuwachtig.
STOP DE PERSENquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef WSquater het volgende:
Hoh. Wacht. Ik besef net dat hier de vice-Europees Kampioen tegen de vice-Wereldkampioen speelt!
Viceeeeeeeeee Patrickquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef WSquater het volgende:
Hoh. Wacht. Ik besef net dat hier de vice-Europees Kampioen tegen de vice-Wereldkampioen speelt!
HOLY SHITquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef WSquater het volgende:
en not a single fuck was givenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef WSquater het volgende:
hahahahahah iksdeequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
Lens doet een "van persietje". Volgende keer wel even wachten met struikelen tot je op het punt bent om te schieten.
Veld nummer 64?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:49 schreef Jahr00n het volgende:
gooi er een nieuw veld in man
dit is toch rotzooi
preciesquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[Random speler van club die ik haat]![]()
Karim Rekik niet kennenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Verdomme die verdediging Is weer zo verschrikkelijk.
Die zal het ons de komende 10 jaar weer onmogelijk maken om ver te komen op een toernooi.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die zal het ons de komende 10 jaar weer onmogelijk maken om ver te komen op een toernooi.
TweeGrolsch, ik ken jou heel goed. Als Willems of Pieters in de basis staat, had je iets heel anders gezegd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat nou random, er staat er maar 1 van ajax in.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[Random speler van club die ik haat]![]()
Kuthoeren die nog nooit gevoetbald hebben maar wel denken mee te postenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:50 schreef Guanabana het volgende:
van Persie zn neus leegbaggeren op het veld
Doet ie altijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:50 schreef Guanabana het volgende:
van Persie zn neus leegbaggeren op het veld
Interessantquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Strafschop bij Engeland - Brazilië.
ok.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[FRIENDLY] Nederland - Italië #3quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
boeiend zo lang ze op italianen schijnen lekker laten gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef Mascleta het volgende:
Toch niet zo moeilijk om iemand met een laserpen te lokaliseren in een vol stadion?
Ach joh loop niet te zeuren man.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[FRIENDLY] Nederland - Italië #3
Mensen in een oranje wortel-pak zijn vaak te onzeker om iemand een koek te geven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef muzas het volgende:
Maar als je naast iemand zit die met zo'n pen zit te spelen, geef je die toch ook een koek?
Umad?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk die grappen die nergens op slaan.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ach joh loop niet te zeuren man.
Dit topic hier is sowieso een treurige bedoening met interlands.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ach joh loop niet te zeuren man.
Mods op FOK! ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen in een oranje wortel-pak zijn vaak te onzeker om iemand een koek te geven.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen in een oranje wortel-pak zijn vaak te onzeker om iemand een koek te geven.
Welneej.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TweeGrolsch, ik ken jou heel goed. Als Willems of Pieters in de basis staat, had je iets heel anders gezegd.
Ja dan wordt z'n klik met Van Persie vast een stuk beter, eh.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maher en Van Persie hebben wel een klik.
Ik vind dat Maher naar Arsenal moet gaan Wenger kan daar wel wat mee.
Daarom. Er is sowieso geen centraal interland topic toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic hier is sowieso een treurige bedoening met interlands.
Je zusje welquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk die grappen die nergens op slaan.
ja dus. ik denk dat ie wel toe is aan een nieuwe stap in de premier leaguequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dan wordt z'n klik met Van Persie vast een stuk beter, eh.
Ik had er eentje geopend. Maar dat heeft weinig animo dus ik vind het niet ergquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Daarom. Er is sowieso geen centraal interland topic toch?
Hij heeft z'n lens niet in.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef Muto het volgende:
Waarom springt Lens nooit bij een uittrap?
Gelukkig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er eentje geopend. Maar dat heeft weinig animo dus ik vind het niet erg
Hey wat grappig, dit is precies wat GGMM zeiquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic hier is sowieso een treurige bedoening met interlands.
lijkt inderdaad sprekend op Afellayquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maher en Van Persie hebben wel een klik.
Ik vind dat Maher naar Arsenal moet gaan Wenger kan daar wel wat mee.
equote:
Een ziekenhuisbal.quote:
Hij leidde die aanval van daarnet, waar Buffon redde, inquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom speelt Clasie altijd als een 35 jarige van Bommel in Oranje? Iets meer risico mag wel hoor.
Niet dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hey wat grappig, dit is precies wat GGMM zei.
Zag je die bal naar Van Persie niet? Zat best wat risico in.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom speelt Clasie altijd als een 35 jarige van Bommel in Oranje? Iets meer risico mag wel hoor.
Feyenoordspelers spelen altijd met angstquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Nu HMF weg is ben ik z'n nieuwe rolmodel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hey wat grappig, dit is precies wat GGMM zei.
Ik geef 'm wel een slowclapquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij leidde die aanval van daarnet, waar Buffon redde, in
En jij hebt verstand van voetbal?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
van gaal wil aalleen ajax spelersquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom spelen De Guzman en Van Ginkel eigenlijk niet?
niet goed genoegquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom spelen De Guzman en Van Ginkel eigenlijk niet?
Noem ze allemaal eens op dan, die nu op t veld staan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
van gaal wil aalleen ajax spelers
Nee joh, dan raakt hij de bal misschien een keer kwijt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh.quote:
Juist niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
van gaal wil aalleen ajax spelers
Ja, ik weet het zelfs beter dan van Gaal. Jij dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En jij hebt verstand van voetbal?
Ga weg met je gifjes.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is
[ afbeelding ]
al te zien geweest?
jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is
[ afbeelding ]
al te zien geweest?
Tuurlijk, maar deze mag best een paar keer langskomen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is
[ afbeelding ]
al te zien geweest?
niet doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Noem ze allemaal eens op dan, die nu op t veld staan.
Bij Feyenoord al een tijdje bijna niet gezien..quote:
Het kan niet uitblijven dat hij nu natuurlijk vol de fout in gaat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef Ludachrist het volgende:
Godverdomme De Vrij, wat een kalme voetballer.
Nee, Marchisio doet niet mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is
[ afbeelding ]
al te zien geweest?
16 miljoen weten het beter als de trainer. jeweetzellufquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ik weet het zelfs beter dan van Gaal. Jij dan?
danquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
16 miljoen weten het beter als de trainer. jeweetzelluf
danquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
16 miljoen weten het beter als de trainer. jeweetzelluf
Presteert toch niks in Oranjequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Tweede helft kan je wel gaan zappen, dan doet Van Persie niet meer mee.
Kuyt welquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Hm, zonder hilarische struikelpartijen is er helemaal geen reet meer aan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Engeland - Brazilië is bezig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Maher heeft meer lef dan de oude garde.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maher alweer twee keer gemist.
Drama die vent.
Ik vind hem niet slecht spelen.quote:
Italie heeft er weinig zin in geloof ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef WSquater het volgende:
Vice-Wereldkampioen doet het momenteel beter dan vice-Europees Kampioen.
TRquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overschatte speler die Strootkneus.
Hij wilt shinen tegen die Italianen om naar Milan te gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overschatte speler die Strootkneus.
Heeft Milan dan 20 miljoen op zak?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij wilt shinen tegen die Italianen om naar Milan te gaan
hij komt niet eens italie in manquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ze voor zouden staan hadden ze er wel zin in gehad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Italie heeft er weinig zin in geloof ik.
Dat lukt niet, die willen zo'n weerzinwekkend schepsel niet binnen de stadsmuren laten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zal ome Berlus ff bellen of hij die zak gereed zetquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft Milan dan 20 miljoen op zak?
valse tussenstand, ban.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef Saind het volgende:
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
Italie durft niet aan te vallen omdat Euro 2008quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:00 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Italie heeft er weinig zin in geloof ik.
ik heb trouwens zo'n heupflacon gevonden, op heupflesje.nlquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef Saind het volgende:
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
![]()
1-0
Italie probeert niet eens, man. Wacht maar tot ze een tempoversnelling gaan doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |