Gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:59 schreef TwyLight het volgende:
Zou je mijn score uit de OP willen halen? Nu komt dit topic telkens in de spytool terecht
quote:
Too latequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:40 schreef xatlad het volgende:
Aansteker, maar ik heb even geen tijd voor nieuw woord helaas.
Welke jongens??quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:04 schreef Gravedigger het volgende:
Ik dacht dat die jongens alleen een helm droegen?
Hahaha, grapjas....quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef Gravedigger het volgende:
Van de brandweer. Hoewel het ook een (kinder)bed kan zijn.
Zeg dat niet zo hard. Die dingen krijg je in de onmogelijkste uitvoeringen. Mijn kleinzoon heeft een Cars-bed.quote:
Ik bedoelde het op een andere manierquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Zeg dat niet zo hard. Die dingen krijg je in de onmogelijkste uitvoeringen. Mijn kleinzoon heeft een Cars-bed.
heel anders dan de brandweer ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:11 schreef Gravedigger het volgende:
Da's een ander woord
Dan maar een M
Zo werkt het niet héquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
iemand anders mag een woord doen, ivm werk.
Oke prima, omdat banaantjeE het graag wil zo en dan wacht je ook maar mooi totdat ik tijd heb.quote:
Misschien wel maar het gebeurde wel vaker zo...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:26 schreef Gravedigger het volgende:
Strikt genomen heeft hij gelijk, maar kom op banaantjeEE. Wees een beetje flexibel.
Die zijn verwerkt...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Gravedigger het volgende:
wringen kan ook nog
Mar de G en D zijn gevraagd Bbb
Er waren legio mogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Was die moeilijk of moeilijk??
Goed
Ik heb ook nog een aantal ideeën voor regels, ik ga ze zo postenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Er waren legio mogelijkheden.
BanaantjeEE heeft gelijk dat je letters moet raden. Ik stel voor om elk fout geraden antwoord als een letter aan te merken.
Eensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Aantal letter bij vermelden is wel makkelijk...
1. Staat al in de OP!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik zeg:
-Geen twee posts achter elkaar wat betreft het woord en/of letter raden.
-Een bepaalde tijdslimiet gebruiken voor de verzinner van het woord
-Een geraden woord moet goed gespeld zijn en mag niet ge-edit worden (dus ook hierbij een beurt wachten tot een nieuwe post.)
-Degene die het woord verzint maakt het ook af en speelt deze niet door aan een andere user via pm/dm
Oke, maar dan moet ik wel de gelegenheid krijgen om aan te passen en de tweede regel mag eingelijk wel weg, iedereen kan een fout maken en vooral op de mobiel dus de tijdslimiet!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:39 schreef Gravedigger het volgende:
Prima. Onthoudt het even en verwerk het in een volgende OP
Ik denk dat hij met zijn banaantje aan het spelen is....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:47 schreef Gravedigger het volgende:
Nou ,aar wachten tot die gele rakker thuis ia
Sorry, was weg eten bij familie en ben gaan fitnessen daarnaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met zijn banaantje aan het spelen is....
quote:
iedereen de wekker zetten om 6.30quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:29 schreef Gravedigger het volgende:
Daar heb je weer zoiets........ starttijd?
Helemaalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:29 schreef Gravedigger het volgende:
Daar heb je weer zoiets........ starttijd?
Ja gezellig toch....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
iedereen de wekker zetten om 6.30
Frisse start
Moet jij vooral schrijven. Zelf er 4 uur tussenuit knijpen zonder iets te zeggenquote:
Vraag is dan wie er een nieuwe doetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:37 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Zullen we een nieuwe doen, de regel zit eraan te komen...
Grave moet er ook mee eens zijn, ik open straks een nieuw deel om een regel aan te passen hou daar AUB rekening meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Vraag is dan wie er een nieuwe doet
Oké, beterschap!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:21 schreef xatlad het volgende:
Goedemorgen... Ik ben best wel ziek dus ik lig in bed dus BBB neem ji het, maar even over voor een nieuw woord.
Regel lijkt me iets voor 12:00 ofzo?
Ik mag geen letters meer raden omdat er verder niemand meedoet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Had je de vorig post gelezen?
Gewoon door raden tot deze vol is dan op ik een nieuw deel met een nieuw regel je mag gewoon door raden!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik mag geen letters meer raden omdat er verder niemand meedoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |