Ow dus gaat door? Of ga je hoeren en sloeren?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef Kally het volgende:
Je moet er niet vanuit gaan dat ik niks anders te doen heb dan thuis zitten en op jullie wachten, ik moet het wel weten, maar al geregeld
Welnee, ik ben dol op Renéquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu dikke ruzie tussen die blonde en die dikke.
WAT MOET IK DOEN? HELP!!! PLEH!!!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow dus gaat door? Of ga je hoeren en sloeren?
Ik hoer en sloer nietquote:
Dan is het goedquote:
We kutjebotsen al in DMquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Kunnen jullie dan nu weer lief doen, gaarne?
Laat René en mij gewoon, we nitchen en dan houden we weer van elkaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
IK TREK DIT NIET. IK KAN MEZELF NIET EENS TREKKEN, DUS LAAT STAAN DIT!
Poke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat René en mij gewoon, we nitchen en dan houden we weer van elkaar
Rawrrrquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
IK TREK DIT NIET. IK KAN MEZELF NIET EENS TREKKEN, DUS LAAT STAAN DIT!
De wattes?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet er iemand getrokken worden? Ik kan de Rautekmanoeuvre
Is dat niet een of andere enge knoop?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
Moet er iemand getrokken worden? Ik kan de Rautekmanoeuvre
Jaquote:
Greep waarmee je mensen zo veilig mogelijk van bv een snelweg kunt halen na een ongeluk of zo. Maar met die fatties van tegenwoordig mag je ook gewoon iemand aan z'n benen trekken, treat first what kills first: razende autos voor een dwarsleasiequote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Greep waarmee je mensen zo veilig mogelijk van bv een snelweg kunt halen na een ongeluk of zo. Maar met die fatties van tegenwoordig mag je ook gewoon iemand aan z'n benen trekken, treat first what kills first: razende autos voor een dwarsleasie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |