7 piemols? zijn er wel heel wat hoor. Dat krijg jij zelfs niet voor elkaar..quote:
Doeiquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 piemols? zijn er wel heel wat hoor. Dat krijg jij zelfs niet voor elkaar..
Eten
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten
eetsmakelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten
noem het gewoon anders, nu lees ik de hele tijd mijn naamquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:
Ow me pizza is klaareven eten, tot zo
we noemen jou wel pepquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
noem het gewoon anders, nu lees ik de hele tijd mijn naam
ronde delicatessequote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
noem het gewoon anders, nu lees ik de hele tijd mijn naam
wat je bijna noemtquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Bijna bij 500'ste topic in de reeks
have funquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En nu ga ik mijn boek 'Na valentijn' lezen, om in de stemming te komen
Wie is die tweede?quote:
oh lolquote:
Nah.quote:
ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik vind hem zo grappig
ja beetje welquote:
Heb jij al een date dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
En dan ben ik gedwongen om te vragen: en jij?
Ja ik heb al een date.
Nou leuk voor je
Ja, ik ben ook al weer thuis hequote:Op woensdag 6 februari 2013 18:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achja. Is je vriendin uit Utrecht al weg
Gezelligquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met mijn knuffelkonijn heb ik iedere avond een date.
Jij weetquote:
Mijn ouders ook alquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij weet
Mijn ouders de laatste tijd
Mijn moeder wil een schoondochter denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders ook al
alles wat ik doe is fout
Wat jouw moederquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders ook al
alles wat ik doe is fout
Herkenbaar. Mijn moeder wordt steeds ergerquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders ook al
alles wat ik doe is fout
huh?quote:
whahahahahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe niet zo over de JNG SC users
mijne ook. vader blijft voor altijd een kleuter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn moeder wordt steeds erger
hahahaha zo grappig de mijne ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
mijne ook. vader blijft voor altijd een kleuter.
De mijne ook. Grapjas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha zo grappig de mijne ook
ik heb ook een vader hoor maarja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou alles fout doen enzo jouw moeder is raar. Dat bedoel ik.
Ja echt hoor. Die man somsquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha zo grappig de mijne ook
Mijn moeder elke dag: Zoek nou eens een vriendje. Irriteer die dan maarquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn moeder wil een schoondochter denk ik
Ik heb ook mijn dagelijkse portie gezeik wel
''Ja maar blijkbaar moeten we het gewoon zo vaak zeggen anders gebeurt er niks''quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook een vader hoor maarja.
gewoon als ik iets zeg klink ik als een bitch ofzoTerwijl ik gewoon geïrriteerd ben omdat ik het al duizend keer heb verteld. zulke dingen
hahaahah jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ja maar blijkbaar moeten we het gewoon zo vaak zeggen anders gebeurt er niks''
En dan zo'n ''lukt je lekker niet'' lach erna.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder elke dag: Zoek nou eens een vriendje. Irriteer die dan maar
''Je gaat veel te weinig naar school''quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaahah ja![]()
"schrijf het dan eens op, dan hoeven we er niet telkens naar te vragen" (werkrooster)
Ohnee dat dan weer nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zo'n ''lukt je lekker niet'' lach erna.
Mijn moeder
Ja, want het is leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
Ben ik raar als ik valentijn commerciele kut meuk vind?
Vind ik ook, maar dan heb je van die ouders die rond die tijd van het jaar lekker gaan stokenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
Ik dan .quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Mannen worden nooit volwassen
Nee, ik haat hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
Neequote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
Hoe bedoel je dat dan weerquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
dit ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Behalve ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Needat vind iedereen hier volgens mij!
ja maar jij bent jer.quote:
Ja maar jij hebt nu net een vriendinquote:
Ja kan ik lekker geld uitgevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nu net een vriendin
Daar ga je nu al moeilijk over doenquote:
ja en neequote:Op woensdag 6 februari 2013 18:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus als ik man word is het gedaan met mijn volwassenheid
Ik ook maar waarom zou je perse op die dag moeten laten zien dat je van iemand houd als je dat 365 dagen per jaar kan doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nu net een vriendin
Omdat dat nou eenmaal zo is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook maar waarom zou je perse op die dag moeten laten zien dat je van iemand houd als je dat 365 dagen per jaar kan doen?
Oke hoiquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik weer. wel half afwezig maar oke
mannen kunnen zich wel volwassen gedragen, heus. Maar van binnen blijven ze altijd kindsquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar prom, hoezo zijn wij niet volwassen?
Precies dat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ook maar waarom zou je perse op die dag moeten laten zien dat je van iemand houd als je dat 365 dagen per jaar kan doen?
Heuj. praat niet voor elke man.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannen kunnen zich wel volwassen gedragen, heus. Maar van binnen blijven ze altijd kinds
Ik zie niet waarom dat verkeerd is, wordt alles wat leuker vanquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannen kunnen zich wel volwassen gedragen, heus. Maar van binnen blijven ze altijd kinds
Maar, vrouwen toch oook wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan krijg jij lekker geen valentijnsroosjequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
NEE
Ik ga onder een steen liggen tot die meuk voorbij is
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is, ik zei allen dat ze nooit volwassen wordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat verkeerd is, wordt alles wat leuker van
kreeg ik toch al nooitquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan krijg jij lekker geen valentijnsroosje
Het klonk als een klachtquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is, ik zei allen dat ze nooit volwassen worden
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kreeg ik toch al nooit
#foreveralone
Doe maar niet hequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
NEE
Ik ga onder een steen liggen tot die meuk voorbij is
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou aan mijn ma te zien wel minder
Nah het was meer een mededeling omdat het over vaders gingquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het klonk als een klacht
Neequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
Maar even serieus, is mijn vader de enige vader die nog met kaarsvet speelt?
niet tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kreeg ik toch al nooit
#foreveralone
Oke mooiquote:
Mijne niet in ieder gevalquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
neequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
Mijn vader trommelt nog op alles, elke vader zijn eigen dingquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef supersof het volgende:
Ach het was goed opgelostquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hou op schei uit
Dat gezeur over die auto's
Doet de mijne ook. gaat ie tijdens het eten op die dingen tikken met zn mes. op de pan en glas enzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vader trommelt nog op alles, elke vader zijn eigen ding
Ik ken hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Doet de mijne ook. gaat ie tijdens het eten op die dingen tikken met zn mes. op de pan en glas enzo
Dat deed ik toen ik 4 was en daarmee heb ik een onbreekbaar kinderbord toen geslooptquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Doet de mijne ook. gaat ie tijdens het eten op die dingen tikken met zn mes. op de pan en glas enzo
Arme meidquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kreeg het nooit gvd
Nu ben ik verbitterd alluzz
WAT RIJ JE HARD!quote:
hahahaahquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik 4 was en daarmee heb ik een onbreekbaar kinderbord toen gesloopt
You just made my dayquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Arme meid![]()
Als ik jouwn schoolmaatje was had je een roosje gekregen.
Jouw vader zat juist de hele tijd "Ohhh vanaf hier kan je gasgeven" "Hoe was Bowie vanmiddag?"quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
WAT RIJ JE HARD!
"Ik rij 30 hoor..."
OH JA HET LEEK ALSOF JE ZO SCHEURDE"
"KOMEN ZE NOU NOG NIET?????!!!!!"
Ik kon haar wel wat doen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jouw vader zat juist de hele tijd "Ohhh vanaf hier kan je gasgeven" "Hoe was Bowie vanmiddag?"
*improviseren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef JRRY het volgende:
kut. kut.
morgen een presentatie?
dat wordt proviseren
niet alles hoeft binnen de lijntjesquote:
wenie een boek geloof ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*improviseren.
Waarover?
Ik vind van wel maar oke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
niet alles hoeft binnen de lijntjes
Vond het zo mooi... ik stapte 2 seconde uit de auto zodat ze achterin kon gaan zitten gaat ze snel achter het stuur zittenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kon haar wel wat doen hoor
ja en dan tegen mij zeggen dat jullie lullig deden en ze niet bij jullie mocht zittenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vond het zo mooi... ik stapte 2 seconde uit de auto zodat ze achterin kon gaan zitten gaat ze snel achter het stuur zitten!
Je pa en ik haar proberen haar achterin de auto te laten zitten rent ze snel naar jouw auto toe!
Mijn hele fobo is al een rotzooiquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind van wel maar oke.
nee grapje het staat wel speels.
VA is een godquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
Ze mocht alleen niet achter het stuurquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dan tegen mij zeggen dat jullie lullig deden en ze niet bij jullie mocht zitten___!
eetsmakelijkquote:
quote:
pics van je haarquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef JRRY het volgende:
Maar mn haar is zo mooi nu
Ga ik niet verpesten
quote:
ga dan niet zeggen dat je het niet wilt knippenquote:
Succes met Joey's etenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha mijn pa__!
Nu echt eten
Hij staat nu echt al bijna een uur op repeatquote:
ja kei spannondquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof heeft een quote van mij in haar FoBo![]()
![]()
Mag dat dan ook al weer nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ga dan niet zeggen dat je het niet wilt knippen
sorry ik zal er een zoeken straks oke. soms vergeet ik hetquote:
Ik vandaag al meerdere mensen aan dit nummer geholpenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij staat nu echt al bijna een uur op repeat
nicequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vandaag al meerdere mensen aan dit nummer geholpen
geïnfecteerd bedoel jequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vandaag al meerdere mensen aan dit nummer geholpen
Oke goedzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry ik zal er een zoeken straks oke. soms vergeet ik het
Niet zo moeilijk met dit nummerquote:
Is supersof toevallig die vriendin van je?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
supersof schiet op ik verlang echt naar een plek in jouw FoBo
Lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is supersof toevallig die vriendin van je?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef Taexon het volgende:
En de kat miauwwww, de duif roekoeeee, de kalkoen kloekkloekkloek, en de haan kukkelekuu, en de kip tok tok en het kuiken piep en het kuiken piep en het kuiken piep en het kuiken piep!
Mijn bff ja. FOK!-bff iig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is supersof toevallig die vriendin van je?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
Ik was toen Michael Jackson overleden was bang dat ie als een geest mn kamer in zou komen
1,-quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef Taexon het volgende:
Hoeveel geld kan ik vragen als ik op tinychat kuiken piep ga zingen??
Supersof heeft me hopelijk niet gehoord!
Not a bad word about MJquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij leek toch al zo op een geest/spook/figuur. dus ja.
Plus hij is een kindervriendquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mhaw ik geloof die verhalen van die dingen die die met die kids gedaan zou hebben niet echt... het kwam er allemaal op neer dat die ouders van die kids geld wouden eisen imoquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plus hij is een kindervriend
Is ook zo. Hij is ook nooit ergens voor veroordeeld ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik geloof die verhalen van die dingen die die met die kids gedaan zou hebben niet echt... het kwam er allemaal op neer dat die ouders van die kids geld wouden eisen imo
Maar ik kan het fout hebben hoor..het zou kunnen
Maar geld eisen is ingeburgerd in amerikaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik geloof die verhalen van die dingen die die met die kids gedaan zou hebben niet echt... het kwam er allemaal op neer dat die ouders van die kids geld wouden eisen imo
Maar ik kan het fout hebben hoor..het zou kunnen
hebn die kindern niets geerfd dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:27 schreef Fok-it het volgende:
speaking of the devil
Voogd van kinderen Michael Jackson in geldnood
Ja die kinderen vast wel. maar die voogd van de kinderen denk ik nietquote:
Wordt vast weggehouden omdat ze minderjarig zijnquote:
pff belachelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt vast weggehouden omdat ze minderjarig zijn
Wat moet je met miljoenen als je net een jaar of 10 bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:33 schreef Taexon het volgende:
Owja werd vandaag op het werk ineens aangevallen met sealfolie en tape
Heel slim om te blijven zitten omdat je even de instellingen wilt afmaken op de pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja mijn vader genoot ervanquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waren de Joey's lekker ja?
Welcome back
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn vader genoot ervan
Al je onzichtbare vrienden?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Taexon het volgende:
TC / JNGSC
Het is nu niet normaal druk dus gezellig... zou echt snel naar de TC komen
ik kom later gvdquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef Taexon het volgende:
TC / JNGSC
Het is nu niet normaal druk dus gezellig... zou echt snel naar de TC komen
oyquote:
Doe het zo hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zou toch komen oppassen jeweet
anders in de vakantie? Kan je denk wel blijven slapen, dan zie ik er niet uit als een dweilquote:
Is goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders in de vakantie? Kan je denk wel blijven slapen, dan zie ik er niet uit als een dweil
Dat kwam echt over als: ik ben toch niks anders gewendquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goed
Alsof mij dat wat boeit... weet je toch![]()
haha mag jij de poepluiers doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goed
Alsof mij dat wat boeit... weet je toch![]()
Gelukkig weet ze zelf wel dat ik het helemaal niet zo bedoelquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kwam echt over als: ik ben toch niks anders gewend
Ja daaaag moet ik nog moeilijke dingen doen ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha mag jij de poepluiers doen
Nou en mij boeit het wel hoe je me ziet
Terschelling is ook leuk..quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
mensen![]()
vakantie is ondertussen verschoven naar terschelling
Nicequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
mensen![]()
kan je alvast leren tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daaaag moet ik nog moeilijke dingen doen ook
Ow ok
nicequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
mensen![]()
Alsof ik nooit een luier heb verschoontquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je alvast leren toch
Jeweet
Leer skimboardenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef Faux. het volgende:
plannen tot nu toe:
- 's nachts over het strand lopen
- 's ochtends de zonsondergang bijwonen op het strand
- fietsen huren en kriskras heel Terschelling door fietsen
- winkelwagentjesrace houden in de supermarkt
nog suggesties?
Skimboarden, vertel?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leer skimboarden
Makkelijk te leren en leuk
's nachts het strand op kan ik aanraden. Heb daar 2 jaar geleden de nacht nog doorgetrokken met een aantal vriendenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef Faux. het volgende:
plannen tot nu toe:
- 's nachts over het strand lopen
- 's ochtends de zonsondergang bijwonen op het strand
- fietsen huren en kriskras heel Terschelling door fietsen
- winkelwagentjesrace houden in de supermarkt
nog suggesties?
Daar hebben ze volgens mij best een beruchte camping toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
's nachts het strand op kan ik aanraden. Heb daar 2 jaar geleden de nacht nog doorgetrokken met een aantal vrienden
Wel veel bier, want terschelling
Je hebt 2 jongerencampings. Appelhof en Terpstra. Op de Appelhof vliegen de flesjes om je horenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hebben ze volgens mij best een beruchte camping toch?Appelhof ofzo heet dat geloof ik?
Beginners:quote:
Ja, ik weet het. van die hele opstapelingen van bierkratten voor hun tentquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt 2 jongerencampings. Appelhof en Terpstra. Op de Appelhof vliegen de flesjes om je horen
Terpstra is een stuk chiller wel
Gaat soms echt te ver, hele forten worden gebouwdquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. van die hele opstapelingen van bierkratten voor hun tentVreselijk
Ziet er gaaf uit maar wel koud om in februari te doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beginners:
Filmpje van een vriend (heel vaak eerste plaats bij internationale wedstrijden)
Maar die gast is ook gewoon niet normaal goed
Nouja Engelsen zijn nog ergerquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat soms echt te ver, hele forten worden gebouwd
Mhaw... als het niet sneeuwt of hagelt zaterdag ga ik weer even skimmen op het strandquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit maar wel koud om in februari te doen
Dit lijkt mij een gevalletje "Nederland undercover: pedofielen ontmaskert"quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een gevalletje "Nederland undercover: pedofielen ontmaskert"
Ik bel SBS6 wel even, dit gaat te ver
Je wordt boos, aha, dus we hebben hier te maken met een kindermishandelaar!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef Taexon het volgende:
[..]Zomaar ben ik een pedofiel... heb zelfs een vriendin die ouder dan mij is en dan is het nog niet goed
!
Kinderen moeten gewoon braaf in mijn buurt zijn anders word ik boos
Vraag mijn neefje maar
De mijne doet dat jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof ik nooit een luier heb verschoont![]()
Btw mensen even een hele serieuze vraag
Ruimen jullie moeders ook altijd de handdoeken die je op je kamer laat liggen op?
Ineens verdwijnen die van mij altijd
Waarom heb jij handdoeken op je kamer liggen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof ik nooit een luier heb verschoont![]()
Btw mensen even een hele serieuze vraag
Ruimen jullie moeders ook altijd de handdoeken die je op je kamer laat liggen op?
Ineens verdwijnen die van mij altijd
Kinderen zijn gek op mequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Je wordt boos, aha, dus we hebben hier te maken met een kindermishandelaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die verdwijnen hier ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
De washandjes blijven wel liggen btw
Omdat mijn kamer naast de douche isquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb jij handdoeken op je kamer liggen?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
Waar iedereen die piem0l of kut is, of zich jong voelt, mee mag praten over van alles, en nog wat!
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
[ afbeelding ]
Onze SC
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow die ken ik.
De meest rechtse is Anjoy-joy, links daarnaast is supersof, die middelste chick is promisionxeposed, tweede van links is littlebrownie, dan heb je nog de meest linkse dat is rockiejj het manwijf en die grote slungel is Fok-it
Ja. Maar jezelf afdrogen in de badkamer is toch veel gemakkelijker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Om jezelf af te drogen na het douchen of klinkt dat te simpel?
Gaygayquote:
Meer als in dat de vieze blijven liggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Om jezelf af te drogen na het douchen of klinkt dat te simpel?
ik droog me ook af in mijn kamer omdat mijn laptop daar staatquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar jezelf afdrogen in de badkamer is toch veel gemakkelijker?
Of is gemakkelijk ook te mainstream?
Ja okequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:18 schreef JRRY het volgende:
oke sof doe deze
SupersoffffffMijn #1 - BFF
Nee niks gehoordquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef Taexon het volgende:
Hoeveel geld kan ik vragen als ik op tinychat kuiken piep ga zingen??
Supersof heeft me hopelijk niet gehoord!
En ik dacht dat ik verslaafd aan mijn laptop wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik droog me ook af in mijn kamer omdat mijn laptop daar staat
Omg ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
Ik was toen Michael Jackson overleden was bang dat ie als een geest mn kamer in zou komen
Watquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer als in dat de vieze blijven liggen
Waar sausjes over heen zijn gemorst.quote:
Ik dacht dat dat bedoeld werd.quote:
fapdoekquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar sausjes over heen zijn gemorst.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:33 schreef Taexon het volgende:
Owja werd vandaag op het werk ineens aangevallen met sealfolie en tape
Heel slim om te blijven zitten omdat je even de instellingen wilt afmaken op de pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
waarom meteen zo denkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar sausjes over heen zijn gemorst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |