Je wilt niet weten, gister bijna de klok rondgezopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het wel knap hoe sommigen het echt de volle 5 dagen zuipend en feestend volhouden. Dan is de periode van vasten daarna geen vrijwillige keuze maar een noodzakelijk kwaad.
Dit jaar ga ik niet ivm met werk, twee jaar geleden wilden we het echt alle dagen vieren, na 2 dagen kwam ik echt mijn bed niet meer uit; last van alles. Toen alleen de laste avond/nacht nog gevierd.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten, gister bijna de klok rondgezopen.
Trouwens kroegen waarin gewoon dance wordt gedraaid, beetje schraal wel.
Ja wel overwegend apresski herrie, maar soms gewoon mainstream ertussen. Brabants carnaval he.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik niet ivm met werk, twee jaar geleden wilden we het echt alle dagen vieren, na 2 dagen kwam ik echt mijn bed niet meer uit; last van alles. Toen alleen de laste avond/nacht nog gevierd.![]()
Dance ja? Ik kan me nog herinneren dat het toen gewoon Nederlandse muziek was die alleen in volslagen verdoven toestand te pruimen was maar desondanks erg gezellig.
Dat klopt... Maar ik begin meestal s avonds pas muv zondag en maandag. En je kunt t zo gek en laat maken als je wil. Sommigen zijn na 2 dagen al verrot, dan vind ik zelf wel zonde. Liever wat rustiger over meerdere dagen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het wel knap hoe sommigen het echt de volle 5 dagen zuipend en feestend volhouden. Dan is de periode van vasten daarna geen vrijwillige keuze maar een noodzakelijk kwaad.
je wordt oudquote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |