oh daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:59 schreef Darkestrah het volgende:
Morgen de running order van Roadburn.
we hoeven toch niet te rennenquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:59 schreef Darkestrah het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:59 schreef Darkestrah het volgende:
High on Fire staat er zelfs 2x, lukt beide keren niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef Darkestrah het volgende:
Tijdschema staat online, behoorlijk pittige clashes.Dat gaat geen High on Fire worden denk ik..
nicequote:
Inderdaad, jammer dat ze met die (onbewuste?) traditie hebben gebroken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jammer, ook dit jaar geen space rock als opener
Helaas is het al sinds vorig jaar zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat ze met die (onbewuste?) traditie hebben gebroken.
Jij niet alleen hoor, ik ken wel meer lui die zich ook vooral op die 1e spacerock band verheugen. Je zat dan ook altijd gelijk in de juiste stemmingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Helaas is het al sinds vorig jaar zo.
Vond het altijd wel gaaf om met wat space rock te beginnen
Inderdaad, die muziek brengt je gelijk in de juiste golflengte van Roadburnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij niet alleen hoor, ik ken wel meer lui die zich ook vooral op die 1e spacerock band verheugen. Je zat dan ook altijd gelijk in de juiste stemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |