PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genuanceerd, staat je goedquote:
Zo goed speelde 'ie niet. Gewoon 2 lucky goaltjes, meer niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Kak, waarom geen Vilhena in TOTW, nu al een bagger totw,
Gastquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo goed speelde 'ie niet. Gewoon 2 lucky goaltjes, meer niet.
yeah right,quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo goed speelde 'ie niet. Gewoon 2 lucky goaltjes, meer niet.
Dat deed Fischer ook, misschien als ze dat voortaan niet zeggen krijgen ze een IF.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij gaf het zelf ook toe na afloop van de wedstrijd.
Die 2 goals waren gewoon heel goed uitgespeeld, als hij beweerde sterren van de hemel gespeeld te hebben had ieder de dag erop gezegd dat hij arrogant is. Vilhena is gewoon een normale bescheiden gastquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij gaf het zelf ook toe na afloop van de wedstrijd.
Laat ik eens beginnen met Cech.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:27 schreef Philos het volgende:
[..]
Reina of Cech kan je ook overwegen. Zijn betaalbaar.
Ja, en dit was ook nog eens tegen focking Willem II. Daar scoren zelfs de 8-jarige jochies die hier in de straat voetballen nog tegen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat deed Fischer ook, misschien als ze dat voortaan niet zeggen krijgen ze een IF.
Precies, zo hoort het. Fischer was ook heel bescheiden na de wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die 2 goals waren gewoon heel goed uitgespeeld, als hij beweerde sterren van de hemel gespeeld te hebben had ieder de dag erop gezegd dat hij arrogant is. Vilhena is gewoon een normale bescheiden gast
Je kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, en dit was ook nog eens tegen focking Willem II. Daar scoren zelfs de 8-jarige jochies die hier in de straat voetballen nog tegen.
Wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Precies, zo hoort het. Fischer was ook heel bescheiden na de wedstrijd tegen Feyenoord.
Is gewoon een troll man. Ik vond Vilhena prima spelen en scoorde 2 belangerijke doelpunten, net als Fischer tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven
[..]
Wat wil je daarmee zeggen ?
Net of je dat niet al heel de week zag aankomenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb ik net al mijn coins weggeflikkerd krijg je een IF Balotelli....
in dat Ksi filmpjequote:
Ja op zich wel... Maar RvP heeft ook nog steeds geen IF. EA works in mysterious ways.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net of je dat niet al heel de week zag aankomen
Ik heb het idee dat ik de laatste tijd ook word getrolldquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is gewoon een troll man. Ik vond Vilhena prima spelen en scoorde 2 belangerijke doelpunten, net als Fischer tegen Feyenoord.
Misschien mis ik vdm wel, met z'n superdoorzichtige trolletjes.
Ja, alleen EA was echt al heel de week hints aan het geven op twitter over hem.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja op zich wel... Maar RvP heeft ook nog steeds geen IF. EA works in mysterious ways.
Coins kopuh?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben benieuwd wat ie gaat kosten....quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
200k ofzo, denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie gaat kosten....
Zuniga.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:48 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig rage quit materiaal dit
eind vorige topic. Zit zelf mobiel atmquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:49 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand de link van dat KSI Filmpje?
Daar zou ik wel mee kunnen leven denk ikquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:49 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand de link van dat KSI Filmpje?
quote:
heb je totw linkje voor mequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
eind vorige topic. Zit zelf mobiel atm
zullen denk niet extreem veel packs worden geopend deze week.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar zou ik wel mee kunnen leven denk ik
ik speel 4-5-1 met Cavani in de spits, Di Natale een van de CAM's. Dus doei Cavani, hallo IF Balo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga em wel halen Balotelli samen met Di Natale voorin,
hey ik zag laatst iemand wat verkopen op de auctions met die naamquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand een silverteam met kouyate, Elyounoussi en Lacazette?
Wie nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
hey ik zag laatst iemand wat verkopen op de auctions met die naam
Ik keek uit het raam.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik zie alleen mijn computerscherm, kom niet buiten.
Dan moet ik naar achteren leunen wil ik dat doen. En er staat een boom dus kan ik de weg niet zien.quote:
quote:
Ja het is wel een risico, ik kan Vidic daar neerzetten en dan Ramos ipv Pique, denk dat dat beter isquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidic en Pique naast elkaar in een 3atb, jij durft
Redelijk gelijkwaardig.. ligt meer aan wat je zelf fijner vindt spelen 41212 of 4222.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:06 schreef rolls-reus het volgende:
Welk team is beter, deze: http://www.futhead.com/fifa/squads/5321124/ of deze: http://www.futhead.com/fifa/squads/5321013/ ?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:08 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand nog een keer dat team posten met Wijnaldum naast Altidore in de spits?
Laca Elyouquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:06 schreef rolls-reus het volgende:
Welk team is beter, deze: http://www.futhead.com/fifa/squads/5321124/ of deze: http://www.futhead.com/fifa/squads/5321013/ ?
Dan ga ik dit eens proberen http://www.futhead.com/fifa/squads/5321674/, thanks!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laca Elyou
Benzia Huse
Mvuemba Tettey
Safari Kouyate Bassong Whitakker
Proto
Proto
Niet goed neequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:24 schreef Vinno het volgende:
Ff terugkomen op de discussie over spelling vanmiddag:
Mailtje bij ons in de mailbox, van een student die een bijbaan zoekt.
Deze jongedame studeert aan de Universiteit van Utrecht en sluit haar mailtje dan af met:
"Alvast bedankt voor u antwoord!"
Ik vind dat toch wel echt slecht...
Ik heb zelf dit team:quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand een silverteam met kouyate, Elyounoussi en Lacazette?
Dat heb je snel omgebouwdquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb zelf dit team:
[ afbeelding ]
En dat kan je ombouwen tot dit:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb zelf dit team:
[ afbeelding ]
En dat kan je ombouwen tot dit:
[ afbeelding ]
Zo'n budget en dan die RMquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef sesamstraat4 het volgende:
Sooo.. heb ff het team nagemaakt waar ik net tegen moest spelen.. nog nooit tegen zo´n duur team gespeeld. Hij kon er alleen weinig.. [ afbeelding ]
Wel interessanter dan random bronzen pakjes hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier ineens wel verdacht stil.. ik ben nu weer deals aan het oppikken. Ik zal ze maar niet noemen want dat is niet interessant voor de meeste mensen.
Ja kaartje kopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
kan je een LWB ook op 9 chem krijgen in 4411? Ja toch?
Werkt hetzelfde als in andere formaties ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
kan je een LWB ook op 9 chem krijgen in 4411? Ja toch?
De meeste nieuwe bronzes zijn nu nog duur, jammer genoeg krijg ik er geen 1 en ik heb verder ook geen geluk met bronze packs.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom maakt iedereen bronze packs open?
Martinez en Mertens
Nu pas 18 ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, eerste 18 studiepunten zijn binnen
Nog 24 te gaan![]()
Rekenwonderquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 24 te gaan![]()
Tilburgquote:
Ik 24quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 24 te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |