Ik ben nog geen zestien heb alle tijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun 16de al een universitaire titel hebben
jammer dit hequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahaha die OP blijft lachen
Je zou een minuut zonder FOK! moetenquote:
Nee Leila is er niet meer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beide idd
Neem iets moois zoals Leila
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja die met die dikke buik ja die is wel leuk
Bij mij niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
Jezus die foto maakt men pc nog slomer
die fokken met andere fokkersquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Fokken op fok met de fokkers die fokken op fok
Diep.. jij moet ook gaan schrijven mi mangquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Fokken op fok met de fokkers die fokken op fok
spannendquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die fokken met andere fokkers
Ja ik wordt er wel warm vanquote:
ik zit al sinds 9.45 ofzo zonder internet en fok maarjaquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou een minuut zonder FOK! moeten#firstworldproblems
grapje tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit al sinds 9.45 ofzo zonder internet en fok maarja
Wat een hellquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan is het goedquote:
Meid, je hebt het maar zwaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
nee ben heel de dag in de stad geweest hequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat een hell
Hey heb je de clip voor Just Give Me al gezien?
wattdanquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ben heel de dag in de stad geweest he
Damn dat zou ik echt niet aankunnen hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diep.. jij moet ook gaan schrijven mi mang
Aanw atquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
jullie doen net alsof ik verslaafd ben ofzo
Dat ben je ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
Heel gek inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
Zodat wij minder verslaafd overkomenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
ja nou, sommigen echt yumyumquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik wordt er wel warm van
tandarts en vriendin uit utrecht kwam hier heen. shoppennnnquote:
Zit hier en daar wel een pareltje tussen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nou, sommigen echt yumyum
Toch wel in Nijmegen de bestequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
tandarts en vriendin uit utrecht kwam hier heen. shoppennnn
VWO'ers die niet lerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nou leren gaat niet lukken laat ook maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel ns bij de Men at Work in Arnhem geweest geloof ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben vanmorgen ook even Arnhem ingegaan. Even bij de Men at Work nieuw paar levi's gehaald
hoezo datquote:
Zaten er twee dacht ik, was bij degene vlak bij de mac op dat kruispuntquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben wel ns bij de Men at Work in Arnhem geweest geloof ik.
quote:
Die Mac met die ingang precies op de hoek enzo? Vlabij de Hema?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaten er twee dacht ik, was bij degene vlak bij de mac op dat kruispunt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die Mac met die ingang precies op de hoek enzo? Vlabij de Hema?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel ns een McFlurry gehaald.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zin om een film met Ellen Page te kijken
Toch alleen Juno?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zin om een film met Ellen Page te kijken
Nee manquote:
Komop is coole stad de V&D is er heel groot. en veel H&Ms en veel Kruidvats en ze hebben coole sneakerwinkels en ze hebben gewoon toffe binnenstad.quote:
Romantisch voor Valentijnsdag inderdaadquote:
ja echt wel man o manquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit hier en daar wel een pareltje tussen hoor
nee gewoon niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Komop is coole stad de V&D is er heel groot. en veel H&Ms en veel Kruidvats en ze hebben coole sneakerwinkels en ze hebben gewoon toffe binnenstad.
Alsof alleen Arnhem leuk isquote:
Arnhem heeft anders ook een aardig verne-ukte binnenstadquote:
hmm red ik niet helaas denk ik, sorryquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heuj, die vrijdag 15 maart, dj contest in arnhem moet ik 19:40
Voor mensen die twijfelden vanwege de tijd
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bent verwend dus jouw mening telt niet
no problemoquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm red ik niet helaas denk ik, sorry
Mwah valt mee. Best aardige stad maar er zijn wel veel leukere stedenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Arnhem heeft anders ook een aardig verne-ukte binnenstad
Waarom zeg ik nou 'ook'
Nijmegen is gezelligheid en warmte en een chillen sfeer.
Oke cool manquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:18 schreef Zweetteef het volgende:
[..]het enige wat ik ook bij de H&M heb gekocht was een sjaal
Noem dan. Noem.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah valt mee. Best aardige stad maar er zijn wel veel leukere steden
Den Bosch en Utrecht zijn veul gezelligerquote:
Ja dat wel maar ik shop in Amstelveen, Hoofddorp, Amsterdam, Haarlem of Utrecht, lekker centraal ligt mijn dorp enzoquote:
nee dat zeg ik niet. ik vibd nijmegen gewoon niksquote:
Utrecht wel maar Den Bosch nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Den Bosch en Utrecht zijn veul gezelliger
Amstelveen daar hebben ze een Bijenkorf. Das wel coel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik shop in Amstelveen, Hoofddorp, Amsterdam, Haarlem of Utrecht, lekker centraal ligt mijn dorp enzo
Ja leuk de middle of nowherequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Utrecht wel maar Den Bosch niet
Nijmegen heeft leuke heuvels en veel bomen en leuke wijken.
Mensen die niet Randstadquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja leuk de middle of nowhere
Nijmegen is niet de middel of nowhere.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja leuk de middle of nowhere
Whiskeyquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
Iemand een idee wat ik voor mijn stiefvader moet kopen voor zijn verjaardag?
Whiskeyquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
Gewoon zon pakket van de drogist. Altijd goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
quote:
Dat is voor vrouwenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zon pakket van de drogist. Altijd goed
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen
Liefst geen drank, hij heeft al issues.
Seksspeeltjes.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen
fleshlightquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen
Ja die kreeg ik ook voor mn verjaardag en is nog steeds niet open want ik koop mn eigen welquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk nietJe hebt ook genoeg pakketten voor mannen hoor. Met eau de toilette en douchegel enz enz
Lekker ondankbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik ook voor mn verjaardag en is nog steeds niet open want ik koop mn eigen wel
Daar houdt hij niet van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk nietJe hebt ook genoeg pakketten voor mannen hoor. Met eau de toilette en douchegel enz enz
jajaquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Amstelveen daar hebben ze een Bijenkorf. Das wel coel.
Stadshart Amstelveen
Zeker typisch zo`n macho man-man.quote:
Pff.. meeste dingen daar zijn wel lekker hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja duh ik ga niet van mn eigen luchtjes en deo's en gel enzo afwijken.
Verkoop hem een stomp op zijn bek als cadeau.quote:
Pfff in mijn badkamer staan heel veel verschillende en leuke olietjes enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff.. meeste dingen daar zijn wel lekker hoorAltijd fijn. beter dan die goedkope douchegel die normaal in je douche staat
Zekahquote:
JAAAA vlak voor valentijn jeweetquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het nationale relatiedag op fb ofzo? nu al 3 ''in a relationship''
Jeejquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
JAAAA vlak voor valentijn jeweet
Daarom probeerde ik net PP te hosselen jwtquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
JAAAA vlak voor valentijn jeweet
Je moet watquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom probeerde ik net PP te hosselen jwt
Ik ook maar nog niet op FB.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het nationale relatiedag op fb ofzo? nu al 3 ''in a relationship''
Daaromquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
LET'S MAKE LOVE TOGETHER BECUZZ IT'S ALMOST VALENTINE
Jij hebt tax, niet zeurenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
I JUST DON'T WANT TO BE ALONE WITH VALENTINE
neem haar gewoon mee en hoek de portierquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:35 schreef JRRY het volgende:
maar ze mag niet mee naar Valentijnsgala omdat andere school![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje man, ik ben blij dat je blij voor me bent want het is altijd leuk als anderen blij zijn voor jouzelf.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Feli man, ben blij voor je
Kankniet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neem haar gewoon mee en hoek de portier
ik zeur als ik dat wilquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt tax, niet zeuren
doe een zak over haar hoofd en zeg dat het een verlegen meisje van jouw school isquote:
NEEquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeur als ik dat willaat me
dat ze niet met mij gezien durft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe een zak over haar hoofd en zeg dat het een verlegen meisje van jouw school is
sorry ik ben emotioneel zwaar overstuurquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tevens sarcasme niet herkennen
Kan gebeuren, why?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorry ik ben emotioneel zwaar overstuur
Maar wacht misschien kan het op haar school wel maar haar school is lelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, laat die boelers maar wat zien
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tevens sarcasme niet herkennen
hmmja ga ervoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar wacht misschien kan het op haar school wel maar haar school is lelijk.
quote:
Trouw nou maar snel. Dan heb je dat ook weer gehadquote:
Waarom trouwen dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trouw nou maar snel. Dan heb je dat ook weer gehad
Prom is tegen seks voor het huwelijkquote:
Echt echt dus prom is nog maagd hihahoquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prom is tegen seks voor het huwelijk
toch Prom?
ja ik heb hem niet eens gehoord en opeens zit hij in mijn hoofdquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sowieso Madonna.
![]()
Beyonces halftime show was veel beter en live gezongen.
Preciesquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prom is tegen seks voor het huwelijk
toch Prom?
ja problem?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt echt dus prom is nog maagd hihaho
kutmadonna tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb hem niet eens gehoord en opeens zit hij in mijn hoofdzeaumaar
Mooie kortingquote:
Nee het is echt een leuke smiley zie je dat nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik denk dan dat je iets verborgen houdt
trui, vier tshirts en een shirt met lange mouwenquote:
NEEquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee het is echt een leuke smiley zie je dat niet
ja echt welquote:
wow..veelquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
trui, vier tshirts en een shirt met lange mouwen
new yorker en H&Mquote:
zo toe maarquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
en een 30 cm subway![]()
kreeg het nog op ook
Dit verdient een:quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo toe maar
Ik heb nog nooit subway gegeten
ja alsof ik voor een kutbroodje helemaal naar Amsterdam ofzo ga, ben je gek ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit verdient een:________________________________________________
promquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo toe maar
Komt binnenkort een keer verandering in danquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo toe maar
Nee gelijk heb je... had het voor vrijdag ook pas 1x eerder gegeten en dat is 3 jaar terugquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alsof ik voor een kutbroodje helemaal naar Amsterdam ofzo ga, ben je gek ofzo
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Komt binnenkort een keer verandering in dan
Middag allemaal
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Middag allemaal
alsje er toch een zoekt kan je er toch eens naar gaan kijken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:00 schreef Taexon het volgende:
Godsamme ex-leraar van me probeert me steek/kogelvrije vesten aan te smeren
Had hem nooit moeten vertellen dat ik nog eens steekvest zoek, nu blijft die me stalken
Haterquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Middag allemaal
Mhaw hij probeert dikke winst op me te maken en aangezien die dingen al godse duur zijn...quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
alsje er toch een zoekt kan je er toch eens naar gaan kijken?
1 keer Subway en je bent omquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die keuzes verdomme denk daar eens aan
Owja..quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die keuzes verdomme denk daar eens aan
Heb ik ook altijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja..dat wordt em niet met ons
Vrijdag had ik maar precies hetzelfde als een collega omdat ik daar anders een uur zou staan!
En heb er trouwens 1 op het oog die wel aardig goedkoop isquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
alsje er toch een zoekt kan je er toch eens naar gaan kijken?
zo herkenbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja..dat wordt em niet met ons
Vrijdag had ik maar precies hetzelfde als een collega omdat ik daar anders een uur zou staan!
Keuzes maken... hebben we toch nooit problemen meequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godsamme ik kan nooit kiezen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ook altijden ondertussen wordt de rij achter me maar groter
![]()
Oke oke het broodje: ja en wat voor sub wil je dan: ja uhh uhh
Ohja, dat is wel lulligquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
En heb er trouwens 1 op het oog die wel aardig goedkoop is
180 euro, maar die is vrij makkelijk ook kogelwerend te maken
Mhaw dan ziet die wel weer op een evenement dat ik gewoon zonder bescherming loop en dan begint die denk weer opnieuwquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, dat is wel lullig
Dan gewoon negerenOf zeggen dat je er al een hebt
Haha ja okequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw dan ziet die wel weer op een evenement dat ik gewoon zonder bescherming loop en dan begint die denk weer opnieuw
Nee hoeft niet, maar is gewoon wel zo fijn als je weet hoe vaak er geweld tegen beveiligers wordt gebruikt op evenementenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja okeMoet je dan per se zo'n ding hebben?
Ja voel je je al wel stuk veiliger op zichquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar is gewoon wel zo fijn als je weet hoe vaak er geweld tegen beveiligers wordt gebruikt op evenementen
Trieste figuren zijn triest
Klopt, het is niet zo dat ik me niet veilig voel hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja voel je je al wel stuk veiliger op zich
Good tastequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
Train - Drops of jupiter
#nuaanhetafspelen
#wasindepopquiz3fm
#nuaanhetafspelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
Train - Drops of jupiter
#nuaanhetafspelen
#wasindepopquiz3fm
Ja vooral bij trieste figuren die triest zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, het is niet zo dat ik me niet veilig voel hoor
Maar extra bescherming kan nooit kwaad
Welke hoofdstukken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maatschappijleer, maar eigenlijk heb ik de hele tijd DOTA2 gespeeld
ach kan je toch gokken als je een keer hebt doorgelezenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
maatschappijleer, maar eigenlijk heb ik de hele tijd DOTA2 gespeeld
AAAH had jij alleen maar meerkeuze?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ach kan je toch gokken als je een keer hebt doorgelezen
Neequote:
Die heb ik al gehad. Van de methode Thema's Maatschappijleer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij doen parlementaire democratie.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad. Van de methode Thema's Maatschappijleer.
Dikke 9 voor tentamen 1-5.Die andere een 7, nogwat
Gvd ik dacht dat ik van de hele wereld het hoogste voor maatschappij stond. (8,7, hoogste van de school (in 4V dan.).quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Ik sta nu een 8.8 dus ik hoop dat mijn volgende tentamen een beetje goed gaat
nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Keuzes maken... hebben we toch nooit problemen mee?
[..]
like a bawsquote:
Voor een HBO`er schrijft ze sowieso dramaticquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja deze zin is idd niet heel intelligent geformuleerd.
Maar ik heb nog maar één tentamen gehad hequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gvd ik dacht dat ik van de hele wereld het hoogste voor maatschappij stond. (8,7, hoogste van de school (in 4V dan.).)
Als in datequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ruzie gezocht met een jongen waar ik morgen mee heb afgesproken
Zo weinig, ik al 7. Heel veel actualiteitentoetsen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik heb nog maar één tentamen gehad he
Wij krijgen er maar 4 en één POquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo weinig, ik al 7. Heel veel actualiteitentoetsen.
nieuws gierigquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAT HEB JE NOU GEDAAN WE ZIJN NIEUWSCHIERIG
Waarom zoek je er ruzie mee dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee niet echt date, al wel date's mee gehad
Waarom heb je dan ruzie gemaakt met hem?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee niet echt date, al wel date's mee gehad
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nieuws gierig
gierig naar nieuws
onthoud!
ik heb dyslectiequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nieuws gierig
gierig naar nieuws
onthoud!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
wat?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb dyslectieIk had het al een keer gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Maar vind je hem echt leuk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
omdat hij omgaat met een meisje waar ik een hekel aan heb
Ja dus? Hij heeft toch geen relatie met je.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Mensen haten is niet goed voor je.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
neeeeeeeequote:Op woensdag 6 februari 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]Baas
[..]
Wat wil je eten vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |