SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het gaat niet om het daadwerkelijke onderwerp, maar om je typtyfus.
Ja, scheelt haast niks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef BredeBroeder het volgende:
KD KCT is toch bijna hetzelfde als KD LMB? Alleen dan hogere eisen.
Ik heb 't over de verplicht eisen. Dat scheelt haast niks nee, of zit ik nou in de war met de MASTquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef BredeBroeder het volgende:
KD KCT is toch bijna hetzelfde als KD LMB? Alleen dan hogere eisen.
Hang je pendek maar vast in de Mastquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb 't over de verplicht eisen. Dat scheelt haast niks nee, of zit ik nou in de war met de MAST
langer als je de VCO er bij opteld ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:26 schreef krokdown het volgende:
[..]
Alleen de opleiding van de KCT is een stuk zwaarder/langer.
Lekker tempo, dat doe ik momenteel zonder rugzakquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Mbt LMB weet ik het nu niet echt, ze hebben veel veranderd aan de opleiding.
In mijn tijd (ja ik ben een ouwe zeur van de eerste lichting LMB) waren het 40 push-ups, 40 sit-ups, 5 keer pull-ups en de 12 minuten loop van 2700 meter. Speedmars van 5 kilometer binnen 23 minuten in 3-eenheid (als ik het goed herinner). Dat waren de minimale eisen voor zover ik ze herinner.
En, je kreeg pas na 6 maanden je rode baret, nu al na de Vamol.
Dat was ook prima te doen iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker tempo, dat doe ik momenteel zonder rugzak
Idd. Genoeg tijd voor een peukie onderweg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was ook prima te doen idd
Gewoon tijdens de speedmarsquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Idd. Genoeg tijd voor een peukie onderweg.
Neejoh. Ff rustig zitten en oproken. Dan maar iets harder rennen tussendoor.quote:
Eerder terug hè? Meer quality timequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neejoh. Ff rustig zitten en oproken. Dan maar iets harder rennen tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |