Dat gebeurt ook echt welquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef Jimbo het volgende:
trouwens, misschien mis ik wat hier.
maar er zitten veel single vrouwen in dit topic en veel single mannen...
ga elkaar eens opzoeken ipv op dating sites te zitten fapsoppen opelkaar
Dat zijn er nogal wat geweest. Iig in het jaar dat ik dit topic heb gevolgd.quote:
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat geweest. Iig in het jaar dat ik dit topic heb gevolgd.
Even goed teruglezen dus
306 topics teruglezen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Even goed teruglezen dus
Kan een mooi schema uitkomen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.
Een grote kruisbestuiving
zoveel details hoeven er niet bij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik ga delen welke Fokker in welke Fokster heeft geroerd
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.
Een grote kruisbestuiving
Ook_gek + perzephone iigquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Even goed teruglezen dus
Ik mag toch hopen dat iedereen wel een happy ending er aan heeft overgehoudenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Absoluut...met vast ook nog wel eens de nodige nasleep en drama's.
Volgens mij maar weinig echte happy endings.
Wat is er met ons?quote:
dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat iedereen wel een happy ending er aan heeft overgehouden
Mmmm, volgens mij was Dizorn en Perz de enige date van het afgelopen jaar wat een match is geworden (ondanks dat ze nog met anderen 'daten') Ook daar zit een gtst 'luchtje' aanquote:
was jij niet al bezet eigenlijk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm, volgens mij was Dizorn en Perz de enige date van het afgelopen jaar wat een match is geworden (ondanks dat ze nog met anderen 'daten') Ook daar zit een gtst 'luchtje' aan
Nooit gedaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef Jimbo het volgende:
foksters daten is altijd leuk
jammer dat je na een tijdje zn reputatie opbouwt alleen
aanraderquote:
Momenteel Paiq-select lid, het aantal dates is er niet door toegenomen, wel de hoeveelheid matches die ik momenteel in mijn paiq-lijst staan. Meeste zijn helaas weinig online, laatst een groot deel (>2 weken offline) verwijderd en een paar die niet reageren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Djieluh het volgende:
Iemand paiq select al eens geprobeerd? Of is dat echt zonde van je geld?
Inmiddels wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |