In Amersfoort woonde ik en ging ik veel uit, nu in Zwolle zie ik er ook nul nada, Amsterdam ook niet. Echtg serieus nooitquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik zie heel veel Marokkanen bij uitgaan en dan kom ik nog niet eens in de Holly.
Waar ga je uit? Dan ga ik daar ook uit. Kut Marokkanen altijd tijdens uitgaan.
Ze zitten veel in het westen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amersfoort woonde ik en ging ik veel uit, nu in Zwolle zie ik er ook nul nada, Amsterdam ook niet. Echtg serieus nooitSoms wat arabische types maar die zien er meer uit als turken en die zitten in de gaybar
ik ga al een tijdje uit in de topclubs van a'dam en ik zie idd erg weinig marokkanenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amersfoort woonde ik en ging ik veel uit, nu in Zwolle zie ik er ook nul nada, Amsterdam ook niet. Echtg serieus nooitSoms wat arabische types maar die zien er meer uit als turken en die zitten in de gaybar
op een scooter rondrijden, op internet Nederlanders uitschelden voor kankerkaaskoppen, naar de moskee gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:31 schreef Murdera het volgende:
op straat staan, op de grond spugen en meisjes voor kankerhoer uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |