Ja eigenlijk heb je gelijk ook al heb ik nakend 2quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Die naked matte is toch niet zoveel aan3 highlighters; donker bruin mat en zwart mat (die in zowat elk pellet ergens voorkomt)
Ik heb mn naked 1 voor neutrale looks
I knowquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Die naked matte is toch niet zoveel aan3 highlighters; donker bruin mat en zwart mat (die in zowat elk pellet ergens voorkomt)
Ik heb mn naked 1 voor neutrale looks
I knowquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je gelijk ook al heb ik nakend 2
Ssssst!quote:
Inddquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
College valt uit want docent heeft een pijnlijk peesblad in zijn linkervoet. Gast zeg gewoon dat je ziek bent
Ik weet het nog niet, priem heeft wel een puntquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar Spees, als ik Naked Basics inderdaad wil falen, wil jij hem dan ook met 2e halve prijs endezo?
Weg poetelquote:
Die van2 kost 27 euro zag ik zaterdag in de winkel. Die met 5 45quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik nog een keer bij Inglot een driekleuren palette ga samenstellen met een matte highlighter, een bruine lidkleur en een bruine creasekleur voor neutrale dagen.
Niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb heul nog geen zin in carnavalGelukkig hebben we pas 1 dag afgesproken, vroeg naar huis einz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |