Ik wacht op Oerbeer eik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nou zou het een stunt zijn als fopje hem op slot gooit.
Ja, ik zat nog te twijfelen wie ik zou plaatsen.quote:
Bedoel ik maar, en dan ook nog zieken in feedbackquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:16 schreef Doosopwielen het volgende:
Horkje je hebt mijn naam verkeerd gespeld
Ik zeg het je nog één keer, tot aan de tafel bij de rijdende rechter.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maar, en dan ook nog zieken in feedback
Die dronken malloot maakt mij niets vrind.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zeg het je nog één keer, tot aan de tafel bij de rijdende rechter.
Zie je stoer doen dan, maar aan tafel zometeen janken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die dronken malloot maakt mij niets vrind.
Jongen, ik jank niet. Ik was zelfs nog fan van je, maar nu degradeer je echt in achtingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zie je stoer doen dan, maar aan tafel zometeen janken.
Bah, ik heb een hekel aan farkes als jij.
Komt wel goed schatje.quote:
Ohai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop