Spreekt een expert?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een witte achtergrond is het oog beter te zien.
Ik ga het nog een keer proberen. Brb!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een witte achtergrond is het oog beter te zien.
Op een gegeven moment zie je dat niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou ook een leesbril moeten maar ben daarvoor te ijdel.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef mootie het volgende:
Met de SC als achtergrond lukte het in een keer.
Ach joh... een gezonken schip vaart toch niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou ook een leesbril moeten maar ben daarvoor te ijdel.
see, is die sc toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef mootie het volgende:
Met de SC als achtergrond lukte het in een keer.
Die gaat 's avonds inderdaad een standje groter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Met een e-reader heb je uitstel hoor, kan je de lettergrootte op halfblind grootte zetten
Nee joh, dat staat als: "Ik vind het helemaal niet erg dat ik een ouwe lul ben omdat ik van binnen haske hip ben nog steeds" (en mijn ouders hebben me nooit begrepen)quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:27 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk, hip, zwart montuurtje staat best wel interessant hoor.
Mwah, voorlopig zijn m'n armen nog lang genoeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ach joh... een gezonken schip vaart toch niet meer
Staat dat niet een beetje raar in verhouding tot je lichaam?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, voorlopig zijn m'n armen nog lang genoeg.
Wat weet jij van Scrutz lichaam?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Staat dat niet een beetje raar in verhouding tot je lichaam?
Nee hoor, ik ben qua maatvoering in vele opzichten de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Staat dat niet een beetje raar in verhouding tot je lichaam?
En bij dat overige is de maat niet belangrijk hoor ..................., zeggen ze ..quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben qua maatvoering in vele opzichten de gemiddelde Nederlander.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En bij dat overige is de maat niet belangrijk hoor ..................., zeggen ze ..
Dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En bij dat overige is de maat niet belangrijk hoor ..................., zeggen ze ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chinese Horoscoop.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Beverwijk dus ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:00 schreef BendeBielzen het volgende:
Damn... tis helemaal wit in Alkmaar
quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Morge Poezewoes ook alles wit bij jou ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chinese Horoscoop.Honesty is the best policy.
Nee hier geen sneeuw, zon wil doorkomenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:04 schreef selam het volgende:
[..]
Morge Poezewoes ook alles wit bij jou ?
Zon en geen sneeuw?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zon en sneeuw, wat wil je nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |