Het merendeel als konsi kwensies is fonetisch geschreven. Waarschijnlijk onbedoeld, nou ja, dat weet ik wel zeker maar misschien heb je er wat aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef Mieron het volgende:
Kan iemand dit voor mij vertalen of parafraseren in Standaardnederlands? Bij voorbaat dank.
Nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef Mieron het volgende:
Kan iemand dit voor mij vertalen of parafraseren in Standaardnederlands? Bij voorbaat dank.
Danku. Het heeft mij geholpen de vreemde spellingswijze van een aantal woorden te ontcijferen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het merendeel als konsi kwensies is fonetisch geschreven. Waarschijnlijk onbedoeld, nou ja, dat weet ik wel zeker maar misschien heb je er wat aan.
Gulmez heeft een alto, Mercedes kan hij niet betalen van zn wajong, dus shined hij nu met dit:quote:
Wilde net zeggen. Gulmez houdt het wel leuk door af en toe van dit soort woorden er in te gooien. Wajong of niet, deze troll heeft genoeg brains om te weten hoe hij niet vergeten wordt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En we hebben weer een nieuwe hoor
Echt chanant krazant konsi kwensies
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Gulmez houdt het wel leuk door af en toe van dit soort woorden er in te gooien. Wajong of niet, deze troll heeft genoeg brains om te weten hoe hij niet vergeten wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |