Ja bij ons was laatst een kat overreden op de dijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mja wil niet dat ze overreden worden en ze hebben 3 verdiepingen om te rennen
quote:
Nee ze is altijd net iets beterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Obsessie voor het verslaan van Sof VA?
quote:
Ik merk dat mijn les van vanmorgen weinig productief was hier doorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef msacras het volgende:
Lol, ik zal nooit bovenaan komen maar dat komt doordat ik alleen 's avonds kan posten en slechts zeer sporadisch tussendoor overdag, helaas
ik weet het mijne niet, 500 ofzo denk ik, weeniequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
534 is mijn beste scorewoensdag was dat. eerste
002. 425 supersofquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze is altijd net iets beter
[..]
weet nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
Geen idee wat mijn beste score was... Waar kan je dat ook al weer vinden, wat je meeste posts op 1 dag waren?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
002. 425 supersof
003. 376 VoornaamAchternaam
18. 191 supersof
18. 191 VoornaamAchternaam
004. 369 supersof
005. 339 VoornaamAchternaam
Ik was er bijna, BIJNAquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
002. 425 supersof
003. 376 VoornaamAchternaam
18. 191 supersof
18. 191 VoornaamAchternaam
004. 369 supersof
005. 339 VoornaamAchternaam
Ja als je vrijdag een post meer had gemaakt, had je al gewonnen. nananananaquote:
sterkte alvastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
Morgen naar de tandartsIn mn eentje
En daarna Arnhem in
dankje. tandarts is stom.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als je vrijdag een post meer had gemaakt, had je al gewonnen. nanananana
Morgenochtend vrij en daarna Arnhem inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
Morgen naar de tandartsIn mn eentje
En daarna Arnhem in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
hier hetzelfde hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje. tandarts is stom.
meer dan een jaar niet geweest overigensomdat mijn vader elke keer vergeet om een afspraak te maken
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morgenochtend vrij en daarna Arnhem inleren in arnhem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde gaan shoppen, maar geen geld
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja, de HAN staat daar enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
leren in arnhem?
Al gevraagd voor je salaris?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
leren in arnhem?
oh, ik dacht in de stadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, de HAN staat daar enzo
Gewoon jatten joh
Ik krijg het pas in week 8quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Al gevraagd voor je salaris?
ja echt welquote:
Plutoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
kom ik beneden, is er niemand behalve de hond
Wel goed thanks. Net pas thuis van werken dus ben blij dat de dag om is zeg maarquote:
Ja kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed thanks. Net pas thuis van werken dus ben blij dat de dag om is zeg maar
Hoe is het met jou?
Alleen maar leuk om te lezen natuurlijk dat je zo blij bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen![]()
Ja weet niet, er is niet echt iets bijzonders gebeurd maar voel me niet normaal blij nu
Aardig maar niet geweldigquote:
die vind ik zo leukquote:
quote:
Hij is echt geweldigquote:
haha ja ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen maar leuk om te lezen natuurlijk dat je zo blij bent![]()
Hoorde hem een keer op de radio ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij is echt geweldigwaarvan kende je hem?
Het is wel okay maar al redelijk oud eigenlijkquote:
die vind ik ook wel lekker wegluisterenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wel okay maar al redelijk oud eigenlijk
Dit nummer is hier nu nummer 1
Ook een beetje vreemd
Het is al bijna 2 jaar oud en ik heb het al zo vaak gehoordquote:
Ja oke, maar veel mensen die ik ken kennen dit helemaal nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd
Wij lopen dan ook voor op NLquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar veel mensen die ik ken kennen dit helemaal niet
nog nooit gehoord
Ja dat is zoquote:
Ik volg geen NL lijsten, sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Get up staat al in de Slam top 40 hoor
Nee volgens mij niet.quote:
Hier welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
In ieder geval niet in mijn omgeving.
When I was a youngster is ook wel leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
In ieder geval niet in mijn omgeving.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
kom ik beneden, is er niemand behalve de hond
kapoetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
[ [url=http://static.fjcdn.com/pictures/Forever+Alone+Level+Dog.+Like+my+FB+page+http+www.facebook.com+AwesomeAlexAK+Re-upload+from_14adde_4075349.jpg]afbeelding[/url] ]
jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
When I was a youngster is ook wel leuk
mn vader was aan het gamen en mn moeder schilderen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
[ [url=http://static.fjcdn.com/pictures/Forever+Alone+Level+Dog.+Like+my+FB+page+http+www.facebook.com+AwesomeAlexAK+Re-upload+from_14adde_4075349.jpg]afbeelding[/url] ]
Die liedjes werden hier grijs gedraaid. Zal wel komen omdat ze Brits zijnquote:
bij mij niet, maar ik zag link met forever alone erinquote:
De instrumental is eigenlijk wel van oktober 2011quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd
Zeker. Uk DnB & Dubstep scenequote:
ja denk het wel iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die liedjes werden hier grijs gedraaid. Zal wel komen omdat ze Brits zijn
dit jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij niet, maar ik zag link met forever alone erin
Bingo Players zijn dan wel Twentschquote:
Ja johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bingo Players zijn dan wel Twentsch
Daarom doe ik het ook niet. Ik knip ze alleenquote:
Alle mensen die vijlen vallen op mannen, dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet. Ik knip ze alleen
dus als ik niet vijl val ik op vrouwen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle mensen die vijlen vallen op mannen, dus dat maakt niet uit
Pass Out, Written in the Stars, Earthquake zijn aardig bekend dacht ikquote:
Ik was al verbaasdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pass Out, Written in the Stars, Earthquake zijn aardig bekend dacht ik
die wel maar wist alleen die eerste naamquote:
De knife party remix hier vanquote:
lol xdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij niet, maar ik zag link met forever alone erin
Nee dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als ik niet vijl val ik op vrouwen?
hahahhaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
lol xd
zo dan:
http://static.fjcdn.com/p(...)m_14adde_4075349.jpg
bazen lied. was in oktober al verslaafdquote:
ga wegquote:
logisch wel, heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
bazen lied. was in oktober al verslaafd
grapje tochquote:
ja nou enquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
grapje toch
Maar je moet leren tochen dat moet goed gebeuren!
Kaskade - fire in your new shoes is ook tofquote:
jaquote:
oke sorry sorry vergeef mequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, Nate Ruess ook want hij zingt met P!NK in hun #1-hit Just Give Me A Reason.
oke.quote:
oke is goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke.
maar ik ga weer om me 100% te concentreren, indruk maken op de docent is immers belangrijker dan jullie.
Ik vind het trouwens shitquote:
Deze neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje, 1 hit dacht ik?
quote:
kloptquote:
Neee die is nicequote:
Ik luister hem net toevalligquote:
Hier ook, op iTunes. Na p1nkquote:
wat een toevalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik luister hem net toevallig
EEEENNNN Some Nights was net zon grote hit.quote:
Dan heb ik liever zoals iets Funquote:
Dit, ze moeten eens wat met Netsky gaan doen denk ikquote:
Nee die man heeft een vervelende stem. alleen in jgmar is ie wel okequote:
Oh die ken ik niet, ken het nummer ook pas net. Maar vind hem echt nicequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, ze moeten eens wat met Netsky gaan doen denk ik
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke zin is dat toch, vooral in die context.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, ken het nummer ook pas net. Maar vind hem echt nice
nicequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
If you can't find the time,
to give your love to me,
I will wait for you,
If that's all you need![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind dat eenbeter bij de context past dan een
komt ook door het lachebekje dat er in zitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]werd gebruikt als bevestiging van hetgeen jij schreef.
Als ikgebruik zou dat ontkennend werken.
Mensen zouden eens wat meer WW2 boeken moeten lezen en zich wat meer verdiepen in het verleden. Daarom staat het ook in mijn handtekening. Ikzelf lees heel veel WW2 boeken
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen met muzieksmaak hier
Elke keer als ik die ondertitel lees van jou moet ik weer lachenquote:
jij danquote:
Vind deze versie fijner. Minder squeekyquote:
hahahahahaha snap zijn ondertitel nu pasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Elke keer als ik die ondertitel lees van jou moet ik weer lachenSaab
Noem eens nummers?quote:
Ik ben geloof ik best een Skrillex fan trouwensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vind deze versie fijner. Minder squeeky
haahah promquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahahaha snap zijn ondertitel nu pas
Ik vind Bangarang coolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste EP van Skrillex is weer een faal trouwens, net als Bangarang
Sinds de Bangarang EP niet meer. Scary Monsters and Nice Sprites bracht mij de Dubstep inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik best een Skrillex fan trouwens
quote:
IS trouwens house, geen dubstepquote:
Zeddquote:
quote:
Halloquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf verzonnen. Maar ja ik vond hem wel leuk bedacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet die verschillen toch nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS trouwens house, geen dubstep
Voor de mensen die zich vergissen
Summer of 69, angels, ready or not, i don't want to miss a thing, knockin' on heavens door etcquote:
Ja hij is echt goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Hallo
[..]
Ik heb hem niet zelf verzonnen. Maar ja ik vond hem wel leuk bedacht.
summer of 69quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Summer of 69, angels, ready or not, i don't want to miss a thing, knockin' on heavens door etc
Veel mensen denken basslines=dubstep. En o wee als je ze corrigeert.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet die verschillen toch nietluister gewoon wat ik leuk vind
Bryan Adams heeft wel meer toffe nummersquote:
ok ;dquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zingen ze in dat malle lied
ik luister wel top 40 maar vaak hoor ik genoeg andere nummers die ik ook lekker vindquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of de ''Ik luister alleen top40, dat is iig goed'' types
Ik ga niet iets luisteren alleen maar omdat het in de top 40 staatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel mensen denken basslines=dubstep. En o wee als je ze corrigeert.
Jouw instelling is dan wel veel beter ipv de ''oh het is bekend, dus kut'' types
dat dus jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zekerquote:
Haha ik begrijp je wel hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]werd gebruikt als bevestiging van hetgeen jij schreef.
Als ikgebruik zou dat ontkennend werken.
Mensen zouden eens wat meer WW2 boeken moeten lezen en zich wat meer verdiepen in het verleden. Daarom staat het ook in mijn handtekening. Ikzelf lees heel veel WW2 boeken
summer of 69quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Those we're the best days of my life
Nu moet ik hem ook opzettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Those were the best days of my life
Ik heb gesolliciteerd bij een zender die naar eigen zeggen alleen maar hits draait.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier heb je een Holocaust verdieping in het IWM (Imperial War Museum). Daar hebben ze onder meer een (groot) schaalmodel van Auschwitz. Blijft elke keer weer indrukwekkend. Die hele verdieping (vanaf 14+) is indrukwekkendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha ik begrijp je wel hoor.
Mijnwas ook niet ontkennend bedoelt maar meer van "ach gut wat erg eigenlijk allemaal, godverdomme zeg
" haha.
Ja dat heb ik ook wel, ik ga m'n pws waarschijnlijk ook over WW2 houden. Nouja, een onderdeel ervan maar je begrijpt m'n punt.
Ja dat is anders. Je kijkt ook verder rondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik luister wel top 40 maar vaak hoor ik genoeg andere nummers die ik ook lekker vind
Geld ook voor jou dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga niet iets luisteren alleen maar omdat het in de top 40 staat
[..]
dat dus ja
jaaaaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha sowieso, even in de zomerstemming komen
Hou op schei uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
Over tien maanden is het sinterklaasavond
quote:
Dit inderdaad... luister veel top 40 maar daarnaast heb ik ook een aparte smaak dat ik bijvoorbeeld happy hardcore geweldig vind om af en toe te luisterenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik luister wel top 40 maar vaak hoor ik genoeg andere nummers die ik ook lekker vind
halloooooquote:
Over 10 maanden en 26 dagen is het Oud en Nieuw.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
Over tien maanden is het sinterklaasavond
Zonder je naam te lezen wist ik dat jij het was.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit inderdaad... luister veel top 40 maar daarnaast heb ik ook een aparte smaak dat ik bijvoorbeeld happy hardcore geweldig vind om af en toe te luisteren
En daarnaast luister ik gewoon echt alles en heb hele verschillende nummers die ik erg leuk vind
Tevens... goede avondweer thuis
jij ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Over 10 maanden en 26 dagen is het Oud en Nieuw.
Alvast een gelukkig 2014.
quote:
quote:
Alles goed hier?quote:
Ja we praten over muziekquote:
Yep, geen klachten. Hoe is het met jou vandaag?quote:
Wel okequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yep, geen klachten. Hoe is het met jou vandaag?
oh ohquote:
ja. oh ohquote:
Nee we komen goed overheen, geen ruziesquote:
Ik ga me er niet in mengen. dont worryquote:
Mooie comeback toen van Bon Joviquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
It's my life and it's now or never
dat einde:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
hahahahaha inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dat einde:
"who's that?"
"nobody."
"I said, who's that?"
"I said nobody."
hahaah.
Dat lied kan ik echt helemaal uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
jawel, fokit, geef je mening:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga me er niet in mengen. dont worry
Hihi 69quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Wel een epische titel summer of 69
When you got a job to doquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat lied ken ik echt helemaal uit mijn hoofd
Weet nog wel dat Bas me een keer in de auto heel raar aankeek omdat ik dat hele lied mee zong
quote:
I wear your grandads clothesquote:
this is fucking awesomequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
I wear your grandads clothes
I look incredible
I'm in this big ass coat
From that thrift shop down the road
John Bon Joviquote:
Vreselijk nummerquote:
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denktquote:
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yuphij heeft echt een zooi pracht nummers
Heb hem de hele dag al niet gezien eigenlijkquote:
ja idd. niks voor gaygay om niet te verschijnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hem de hele dag al niet gezien eigenlijk
heel de dag poepen, dat is vervelend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
poepen
Nee weenie, DM hem ?
Die begint nicequote:
Loop je wel lekker leegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
heel de dag poepen, dat is vervelend.
misschien was ie al een paar dagen niet geweest. Dat is wel een opluchting danquote:
Livequote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien was ie al een paar dagen niet geweest. Dat is wel een opluchting dan
Bedoel je niet "This ain't a song for the broken hearted"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Let's sing a song for the broken hearted
ja ik verstond het nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel je niet "This ain't a song for the broken hearted"
(It's my life)
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
I wanna layyyy you down on a bed or roses
Oh ik mag jouw muzieksmaak welquote:
Uhh geen idee eigenlijk.. omdat ik er zelf een hekel aan heb als ik de hele tijd verbeter word denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom sorry? Ik dacht al het zal vast niet kloppen
Aerosmithquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
I COULD STAY AWAY, JUST TO HEAR YOU BREATHINGGG
Awayquote:
ja alleen daarom doe ik het nog bij jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhh geen idee eigenlijk.. omdat ik er zelf een hekel aan heb als ik de hele tijd verbeter word denk ikwe're flying high were flying right up to the sky
Toen van die film Armageddon geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |