Oh, irritant! Ik heb zelf vaker prednisonkuren gehad, kreeg ik ook altijd gigantische honger van! Kon ik blijven etenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Saffier het volgende:
De opbouwstap gaf niet zo veel draaierigheid en mist in mijn hoofd. Ik ben een stuk helderder gelukkig! Maar nu... hónger![]()
echt zo veel
en ik eet al zoveel
Mini voldoende is in ieder geval voldoendequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef Nijna het volgende:
Fijn dat je minder draaierig en mistig was Saffier, maar die honger lijkt me wel lastig...
Hier gaat het wel aardig, het is een mini voldoende en dat is het lang niet geweest.
Het voelt wel wankel op sommige momenten, als dingen me boven het hoofd dreigen te groeien zeg maar, maar ook dat is denk ik minder wankel dan het geweest is.
Hier gaat het inmiddels erg goed. mijn angsten heb ik redelijk onder controle en mijn vriend is inmiddels thuis. Hij heeft woensdag vanuit de opname nog 1 joint gerookt en daarna heb ik hem niet meer gehoord dus ik denk dat hij er klaar mee is. Hij is ook niet chagerijnig enzo wel heeft hij spijt dat hij eerder is gestopt dus morgen begint hij al met zijn natraject. Het ging hier thuis echt niet meer toen hij er niet was. Nu is mijn huisje weer van boven naar beneden opgeruimdquote:
Dat dus. hij heeft nu sinds woensdag zelf nergens meer naar gevraagd dus het lijkt allemaal prima te gaanquote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef bitterend het volgende:
Waarom? het is toch net als roken...je stopt na een tijdje heb je weer enorm trek of je wil met de gezelschap roken..steek je een op en vind je het echt heel vies.
Dan is de doel toch bereikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:18 schreef Vicky het volgende:
Fijn Nijna en Mikoxx!
Hier gaat het naar omstandigheden goed.Naar omstandigheden goed noemt ze datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte meid!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |