Heb je hem je nummer gegeven!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen hopelijk weer
Gewoon meesleuren.
Anders FOK! schaats meet
ja moet ik wel doen eigenlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zie hem morgen hopelijk weer
Gewoon meesleuren.
Anders FOK! schaats meet
watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''het is nu bijna een jaar geleden en ik heb echt een fout gemaakt door het uit te maken. ik mis je best wel''
SMSje van mij ex. Ik ben echt flabbergasted nu... Wat moet ik hier nou mee
Dit doet me pijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je ziet er niet uit, bedoel kijk maar naar jouw foto's in jouw fobo
Ga dan met jouw moederquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet ik wel doen eigenlijkmn moeder heeft zelfs nog schaatsen gekocht
Nee, maar morgen ga ik weer kickboksenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je hem je nummer gegeven!
Ja lijkt me het beste. Terugnemen is al helemaal geen optiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
negeren. je zei dat je nooit meer zo'n situatie wilde hebben toch
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
lief op in gaan.
Dan doen, dan uit haar leven verdwijnen.
In een relatie waar ik al het initiatief nam was ik degene die niet energie er in stook volgens haar, dus neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk gewoon laten voor wat het is, had ze maar na moeten denken, tenzij jij haar ook nog ziet zitten
Heb wel een voorkeur voor ''iemand'' en anders alsnog nee. Een ex is een ex.quote:
My thoughts exactlyquote:
En dan ga je weer op hem liggen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan met jouw moeder
[..]
Nee, maar morgen ga ik weer kickboksen
Nee manquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga dan met jouw moeder
[..]
Nee, maar morgen ga ik weer kickboksen
Zeg dan tegen haar dat je niet snapt waarom nu opeens wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja lijkt me het beste. Terugnemen is al helemaal geen optie
[..]
[..]
In een relatie waar ik al het initiatief nam was ik degene die niet energie er in stook volgens haar, dus nee
[..]
Heb wel een voorkeur voor ''iemand''
[..]
My thoughts exactly
Kickboksen, niet droog neuken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan ga je weer op hem liggen?
oh spannend wie danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
In een relatie waar ik al het initiatief nam was ik degene die niet energie er in stook volgens haar, dus nee
[..]
Heb wel een voorkeur voor ''iemand'' en anders alsnog nee. Een ex is een ex.
[..]
My thoughts exactly
Heb haar een jaar niet gesproken en gezien, ze woont aan de andere kant van het land. Ik zie het punt van contact leggen nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeg dan tegen haar dat je niet snapt waarom nu opeens wel.
Hoe lang was jullie relatie, hoe is het uitgegaan, hoe was jullie contact in het afgelopen jaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb wel een voorkeur voor ''iemand'' en anders alsnog nee. Een ex is een ex.
[..]
My thoughts exactly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |