Bijhorende informatiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat je ziet op de Foto zijn
een laptop
een desktopje
een playstation3 (op mijn stereo)
een stereo (onder mijn PS3)
Een Tv'tje, die dient als 2de scherm voor laptop scherm voor ps3 en desktop
Een speaker (de rest heb ik verstopt)
En een hometrainer (ongebruikt natuurlijk)
En sigaretten inclusief asbak naast de elektronica, om dat echte swekgevoel te krijgen in de fotoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef Schpast het volgende:
Wejow kyk die dubbele monitoren dan beetje swekkermeneer, jaja sws ofnie
Tegenwoordig pcen op 1 schermquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef Schpast het volgende:
Wejow kyk die dubbele monitoren dan beetje swekkermeneer, jaja sws ofnie
Doe ik.quote:
Wat heeft dat nou voor nut?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Vieze hipster!
2 schermen is zoveel beter!
32 inch tv + 19 inch monitor dernaast
Wat is een goedkope set van 2 goede identieke beeldschermen?quote:
Koop er een tft bij voor 25 euro op marktplaats.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat is een goedkope set van 2 goede identieke beeldschermen?
Ik heb nog zo'n hele oude monitor, TFT of zo![]()
Dan zit je altijd met kleur en vorm verschil en sowieso 2e hands apparatuurquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Koop er een tft bij voor 25 euro op marktplaats.
Ga daar maar niet van uit. Ik FOK! voornamelijk vanaf de bank via mijn iPad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:22 schreef msacras het volgende:
Volgensmij ben ik de enige die gewoon op haar normaal formaat laptop en/of telefoon op de bank of aan tafel of waar dan ook Fok!'t...
Dell ultrasharp monitoren schijnen heel goed te zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan zit je altijd met kleur en vorm verschil en sowieso 2e hands apparatuur
Misschien eens sparen tot er een keer een mooi setje is, kan ik er gelijk weer 5 jaar mee doen
gelukkig niet helemaal alleen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:22 schreef msacras het volgende:
Volgensmij ben ik de enige die gewoon op haar normaal formaat laptop en/of telefoon op de bank of aan tafel of waar dan ook Fok!'t...
Wat moet er gecompenseerd worden dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef TwentyFourr het volgende:
Meer dan 1 scherm gebruiken![]()
Compensatiegedrag
ik FOK! ook altijd via mijn mobiel op de knabquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:22 schreef msacras het volgende:
Goed onderbouwd manquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef TwentyFourr het volgende:
Meer dan 1 scherm gebruiken![]()
Compensatiegedrag
Dat weet jij beter dan ik waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 06:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat moet er gecompenseerd worden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |