PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Mijn dorp is kleiner dan het jouwe, maar wij hebben zelfs een macquote:
je kon deze computer niet eens vinden skklquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoor er wisselende berichten over, maar ik ben een echte nerd, dus ik wil W8 ook proberen.
Mijn moeder heeft het op haar laptop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoor er wisselende berichten over, maar ik ben een echte nerd, dus ik wil W8 ook proberen.
super awesome epic happy hour met alle IF's en MOTM ooittwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 16:44:34If I were an enterprising FUT player such as yourself, I'd make sure I was at my console around 7pm tonight. Just saying. reageer retweet
Waarom was ik ook alweer in jouw computer? Juist...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
je kon deze computer niet eens vinden skkl
Ik ga mijn coins lekker op zak houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
super awesome epic happy hour met alle IF's en MOTM ooittwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 16:44:34If I were an enterprising FUT player such as yourself, I'd make sure I was at my console around 7pm tonight. Just saying. reageer retweet
Ik ga zo hard lachen als de heel boel crasht voor 7pm vanavond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan niet eens op mijn console inloggen op FUT
Ik pretendeer dan ook geen nerd te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom was ik ook alweer in jouw computer? Juist...
Pretendeer, wat een nerd-woord.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook geen nerd te zijn.
Volgens mij moest ik IF Poldi wat later kopen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het team Revontulet
Ik zei ook niet dat het geen Nederlands was.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:53 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Gewoon normaal nederlands, vriend
Thanks, nice one !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het team Revontulet
Ik ben Emenike eigenlijk al maanden niet meer tegengekomen..iedereen heeft nu Pato en Welliton voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
Iedereen die 5 @ the back speelt met Wellinton en Emenike voorin en elke keer sweaty aflegt mag gecastreerd worden zonder verdoving en vervolgens een nekschot krijgenSmerige homo's
Geen speld tussen te krijgen, onderbouwing overbodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
Iedereen die 5 @ the back speelt met Wellinton en Emenike voorin en elke keer sweaty aflegt mag gecastreerd worden zonder verdoving en vervolgens een nekschot krijgenSmerige homo's
Eensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben Emenike eigenlijk al maanden niet meer tegengekomen..iedereen heeft nu Pato en Welliton voor mijn gevoel.
Goede verbinding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef sesamstraat4 het volgende:
Hoe kan het dat ik bij fut elke wedstrijd thuis speel?
Vriend van mij werkt bij Jupiler (destijds sponsor) en die heeft ook eens kaartjes voor ons geregeld. Erg leuk, zeker doen! Als je bij zo'n uitzending bent valt pas echt op hoe gevat die kerels zijn, hoe snel alles eigenlijk gaatquote:
Het is echt zonde dat jij van die kutteams maakt..volgens mij ben je echt goed, maar dit is echt een smetjequote:
Een Nederlandse zin heeft een persoonsvorm en een onderwerp. De zin die ik zojuist plaatste heeft dat niet en dus is het niet vereist om de door jou genoemde leestekens te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het geen Nederlands was.
Nederlands is trouwens met een hoofdletter en je eindigt een zin met een punt. Graag gedaan.
Ze reserveren nu standaard een X aantal kaarten voor VI abonnees schijnbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt bij Jupiler (destijds sponsor) en die heeft ook eens kaartjes voor ons geregeld. Erg leuk, zeker doen! Als je bij zo'n uitzending bent valt pas echt op hoe gevat die kerels zijn, hoe snel alles eigenlijk gaat
quote:
Ik zou het met beide handen aangrijpenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze reserveren nu standaard een X aantal kaarten voor VI abonnees schijnbaar
Dan wil ik wel zeker weten dat ik niet naast Iwan of Tom wordt neergezetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou het met beide handen aangrijpen
Weet niet waar je vandaan moet komen, maar wij zijn op een vrijdagavond gegaan...wel zo handig als je laat thuis bent, want volgende dag weekend
Heb je zelf in de hand. Deur gaat open, iedereen mag zelf een plekkie uitzoeken...kwestie van niet gaan lopen lanterfanten en dus niet als laatste binnen komenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan wil ik wel zeker weten dat ik niet naast Iwan of Tom wordt neergezet
Dat hadden we bij Holland Sport een keer en toen zaten we achter een pilaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand. Deur gaat open, iedereen mag zelf een plekkie uitzoeken...kwestie van niet gaan lopen lanterfanten en dus niet als laatste binnen komen
Maak je niet druk, die heb je niet in die studioquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hadden we bij Holland Sport een keer en toen zaten we achter een pilaar
Berget vond ik erg goed als CAM in 41212, beter dan Drage.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Fellah of Berget in 451? samen met Elyou en Huse
Dan pikken ze je er ineens uit en zeggen ze kom jij maar achter de pilaar zitten lelijkerd. Bij een radio-uitzending had je wel vooraan mogen zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maak je niet druk, die heb je niet in die studio
Die kun je gewoon naast iedere willekeurige speler in de spits zetten hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Maatje van me kreeg net MOTM Pitroipa in een pakje, wel vet dat je die samen met Traore in de spits kunt zetten,
Prachtige acties zijn datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan pikken ze je er ineens uit en zeggen ze kom jij maar achter de pilaar zitten lelijkerd. Bij een radio-uitzending had je wel vooraan mogen zitten.
Het gaat om die P'tjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef DutchSL het volgende:
Een MOTM spits met 66 shooting
Ok, hij is eigenlijk CAM..
Die hoef jij niet te halen: jij trekt gewoon drie pakjes open en je hebt een voltallig Africa Cup teamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:13 schreef Maver24 het volgende:
hopen dat ze net zo als vorig jaar weer een Team of the Tournament gaan uitbrengen wat ze ook met het EK hadden gedaan en ook vorig jaar bij de Afrika Cup. Misschien dat ik dan nog wel wat spelertjes ga halen.
Ging dat maar zo makkelijk. Ik heb nog geen oranje speler uit een pakje gehaald de afgelopen weken dus het zal lastig worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die hoef jij niet te halen: jij trekt gewoon drie pakjes open en je hebt een voltallig Africa Cup team
Ik wil gewoon winnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt zonde dat jij van die kutteams maakt..volgens mij ben je echt goed, maar dit is echt een smetje![]()
Al is je record wellicht daardoor zo goed
Voorlopig niet lijkt me. Net als bij andere strafzaken. Sowieso voordat er verdachten zijn veroordeeld, komt er nooit echt informatie vrij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Gaan de zaken die in het Matchfixing rapport staan openbaar worden dat iemand weet?
In cups valt dat best mee..dat je zelf ook welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon winnenIn fifa12 was wat kwalitatief mindere hybrids maken nog wel leuk, maar nu is pace zo belangrijk omdat het spel zo snel heen en weer gaat waardoor ik een beetje vast zit aan kut teams
Hier hagelde het zojuistquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Sneeuw
Trouwens wel blij dat je nooit meer met sneeuw speelt in FUT
Kan me geen sneeuw match herinneren iig..
hmm jammerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voorlopig niet lijkt me. Net als bij andere strafzaken. Sowieso voordat er verdachten zijn veroordeeld, komt er nooit echt informatie vrij.
Dus clubs, spelers, scheidsrechters of wie dan ook die er bij betrokken zijn, en die dat rapport staan, zullen niet 1, 2, 3 openbaar gemaakt worden.
Ook leuk in clubs is dat, moet je een achievement halen 'speel een wedstrijd in de sneeuw'quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Sneeuw
Ik heb ook nog steeds een hekel aan spelen in de regen: passes komen niet lekker maar aan, alles voelt "stroperig"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Niet ideaal nee, maar ik vind het een stuk beter werken dan vorig jaar. Toen gebeurden er echt de meest maffe dingen en voelde elke regenbui alsof er 20cm diepe plassen lagen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds een hekel aan spelen in de regen: passes komen niet lekker maar aan, alles voelt "stroperig"
In de categorie: "Denken jullie dat..."quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef rolls-reus het volgende:
Komen vanavond alle motms weer in pakjes? Dus ook moses en traore enzo?
Geen ideequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef rolls-reus het volgende:
Komen vanavond alle motms weer in pakjes? Dus ook moses en traore enzo?
Helemaal eens, maar dan nog. Ik word ook gewoon veel vrolijker van FIFA spelen in mooi weerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet ideaal nee, maar ik vind het een stuk beter werken dan vorig jaar. Toen gebeurden er echt de meest maffe dingen en voelde elke regenbui alsof er 20cm diepe plassen lagen.
Jong Orranje was net bezig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zei er niemand hier dat Jong Oranje bezig was
Oke.. Nouja blijven hopen dan maar, misschien vanavond motm Sangweni Maar eens aanschaffenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de categorie: "Denken jullie dat..."
Op een ander forum doet iedereen datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
Dat moeten ze daar weten, hier hanteren we bepaalde normen en waardenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op een ander forum doet iedereen dat
Er zijn hier anders mensen die minstens 1 van die 3 dingen doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moeten ze daar weten, hier hanteren we bepaalde normen en waarden
Ik leg wel eens een balletje af ja, maar volgens mij moeten we die discussie maar niet helemaal meer oprakelen. Maar ik haat 5atb, en ik speel niet met Emenike en/of Wellitonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn hier anders mensen die minstens 1 van die 3 dingen doen.
Ik ging vanmiddag met mijn broer en nog 2 anderen 2v2 FIFA doen. Mijn broer was niet blij omdat ik een keer niet aflegdequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik leg wel eens een balletje af ja, maar volgens mij moeten we die discussie maar niet helemaal meer oprakelen. Maar ik haat 5atb, en ik speel niet met Emenike en/of Welliton
Zeker gaan, ben vorig jaar geweest met broertje en maten, was echt heel tof om er een keer bij te zijnquote:
Geen idee, moet nog even kijken hoe en wat..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
Dus Tim wanneer ben je op tv?
Klasgenoot zat toen vol in beeld met zijn vader. Iedereen van 'he ik ken jou van tv'
Ik werd ook veel herkend toen ik was geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:39 schreef Thorb het volgende:
Dus Tim wanneer ben je op tv?
Klasgenoot zat toen vol in beeld met zijn vader. Iedereen van 'he ik ken jou van tv'
Ik ben helemaal niet in beeld geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik werd ook veel herkend toen ik was geweest
Hij ging zoeken op tweets, zag hij dat er 3 random mensen iets over zijn pa hadden geschreven (niet echt positief)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik werd ook veel herkend toen ik was geweest
Mijn broertje was Wilfreds 2de hoofdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet in beeld geweest
Lekker danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij ging zoeken op tweets, zag hij dat er 3 random mensen iets over zijn pa hadden geschreven (niet echt positief)
Je krijgt allemaal een biertje voor je neus voor die show begint. En in de pauze krijg je een nieuwe. Maar een maatje van me had dat biertje al op voor de uitzending begint. Dus hij loopt naar de bar, zet zijn lege glas daar weg, en zegt: "zo, doe mij er nog maar eentje". Dat barvrouwtje...als blikken konden dodenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn broertje was Wilfreds 2de hoofd
[..]
Lekker dan
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je krijgt allemaal een biertje voor je neus voor die show begint. En in de pauze krijg je een nieuwe. Maar een maatje van me had dat biertje al op voor de uitzending begint. Dus hij loopt naar de bar, zet zijn lege glas daar weg, en zegt: "zo, doe mij er nog maar eentje". Dat barvrouwtje...als blikken konden doden![]()
Bij ons wel. Maatje van me werkt bij Jupiler, en proeft dat feilloosquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik had mijn bier ook snel op. En ze hadden toen niet eens jupiler ondanks dat dat de sponsor was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |