abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122577428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen jij zou dat zo doen! 30 seconden max per baantje en dat 8 keer dat doe je niet zomaar
Ik ben net 4 weken bezig met zwemmen en ben van 45 sec. per 25 meter naar 33 gegaan. Dus het is echt wel mogelijk. En zo heel sportief ben ik nou ook weer niet.

Schoolslag, ja. Ongeoefende borstcrawl doe ik met 25 sec.

Volgens mij weet jij ook niet waar je het over hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_122577847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen jij zou dat zo doen! 30 seconden max per baantje en dat 8 keer dat doe je niet zomaar
Ik doe al een jaar of 15 aan verscheidene duursporten waaronder regelmatig zwemmen.
Dus ja, ik schat mijn kansen redelijk hoog in :),..

En voor iemand die 3 uur sport in de week zou dit ook redelijk eenvoudig moeten zijn.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 februari 2013 @ 22:51:56 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_122578125
Ik zwem al een paar jaar en kan die 800 meter na een vakantie (niks doen dus) rond de 25s houden, als ik begin met banen van 20. Na de zomer kost het me meestal 3 weken om weer op conditie te komen en ik haal al snel een paar minuten van mijn tijd af

Als je niet te snel begint (maar ook niet te langzaam) kan je al snel die 8 minuten halen, die minuten gaan er snel vanaf zolang je minstens 2 keer per week gaat trainen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:00:44 #29
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_122578656
Toen ik nog 3x in de week zwom haalde ik 2200 meter in een half uur.

Ik denk dat TS het beste zijn techniek kan gaan verbeteren. Daar is denk ik het meeste winst mee te behalen.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_149339815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik doe al een jaar of 15 aan verscheidene duursporten waaronder regelmatig zwemmen.
Dus ja, ik schat mijn kansen redelijk hoog in :),..

En voor iemand die 3 uur sport in de week zou dit ook redelijk eenvoudig moeten zijn.
Zwemmen is (bijna) puur techniek. Die conditie zal iets uitmaken, maar als je geen borstcrawl kan, schiet t niet op. Na een paar maanden zie je meestal pas resultaat (mijn ervaring).

Schoolslag zou natuurlijk ook kunnen, maar bij deze slag zit ook nog aardig wat techniek, welke je zonder tips niet snel zult aanleren (in tegenstelling tot wat sommige mensen denken)

Oh 2 jaar te laat.
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_149342894
Ik was een jaar niet wezen zwemmen. Ik was weer dik 8 tellen langzamer per baantje.
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')