en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
De topcoat moet je wel heel dun aanbrengen, wordt toch snel heel donker waardoor je het rood minder ziet.
Hoera voor te lui zijn om de oude nagellak eraf te halen
Ik had al gelezen dat je hem inderdaad met 2 iets dikkere lagen ook gewoon op zichzelf als zwart met glitter kon dragen jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
De topcoat moet je wel heel dun aanbrengen, wordt toch snel heel donker waardoor je het rood minder ziet.
Hoera voor te lui zijn om de oude nagellak eraf te halen
Onee dat heb ik niet, maar dat gebruik ik sowieso zelden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?
Ik pleur altijd overal nog 'echte' topcoat over, al is het maar omdat het dan sneller droogtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?
Ja dat had ik bij Loqi gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had al gelezen dat je hem inderdaad met 2 iets dikkere lagen ook gewoon op zichzelf als zwart met glitter kon dragen ja
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn muzieklijst.
Het is duidelijk dat ik de laatste tijd onder een steen leef qua muziek, want de recentere dingen zijn van 2010.
Correctie, ik heb nog vijf albums uit 2011.quote:
En twee daarvan heb ik niet eens voor mezelf erop staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correctie, ik heb nog vijf albums uit 2011.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En twee daarvan heb ik niet eens voor mezelf erop staan.
Jup ik weet ook niet echt wat nu hip is of nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn muzieklijst.
Het is duidelijk dat ik de laatste tijd onder een steen leef qua muziek, want de recentere dingen zijn van 2010.
Oh, daar ben ik onderhand wel overheen gelukkig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Of een nummer horen en denken "ah daar luisterde ik in de 4e naar"
En dan ga je kijken uit welk jaar dat komt![]()
Naja, hip weet ik al een jaar of tien niet meer, maar ook de dingen uit m'n "eigen" genretje weet ik niet meer. De enige recente dingen zijn ook van artiesten waar ik al jaren naar luister.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup ik weet ook niet echt wat nu hip is of niet
Mijn perceptie daarin klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik onderhand wel overheen gelukkig.
Zit nu wel allemaal zooi uit m'n Groningentijd te luisteren. Goeie tijd was dat.
Mghehehehe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn perceptie daarin klopt gewoon nietNet zoals denken dat 2002 pas geleden is enzo
Dus dan is het iedere keer zo van Oja!
5 jaar!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu vooral het "zo lang was die toch nog niet uit..? Oh... 2008. Oeps"
Ik hou het nog even bij 4, want die zeker weten niet uit januariquote:
Je gaat met school maar school betaalt/boekt niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga dus in april met school naar Liverpool voor 5 dagen. Nou worden de kosten van de tickets steeds duurder dus wil eigenlijk een dezer dagen boeken, maar m'n 2 vriendinnen hebben nog niet het geld. Maja ik wil eigenlijk niet wachten, want steeds duurder en dat vind ik gewoon zondeMaja straks boek ik, en dan zijn er misschien geen tickets meer voor hun ofzo en zit ik met de derps in de klas
ermahgerd regelt je school dat niet zelf danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga dus in april met school naar Liverpool voor 5 dagen. Nou worden de kosten van de tickets steeds duurder dus wil eigenlijk een dezer dagen boeken, maar m'n 2 vriendinnen hebben nog niet het geld. Maja ik wil eigenlijk niet wachten, want steeds duurder en dat vind ik gewoon zondeMaja straks boek ik, en dan zijn er misschien geen tickets meer voor hun ofzo en zit ik met de derps in de klas
Jep, alles zelf betalenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je gaat met school maar school betaalt/boekt niet?
Nope, HBO, dus je moet alles zelf regelenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd regelt je school dat niet zelf dan
Hbo of niet. Een studiereis wordt meestal vanuit de school geregeld qua vervoer, overnachtingen etc. En dan is het ook voor iedereen hetzelfde bedrag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, alles zelf betalen
[..]
Nope, HBO, dus je moet alles zelf regelen
Hmm, apart. Maar dan is het ook niet verplicht dus, maar meer een gezelligheids tripje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, alles zelf betalen
[..]
Nope, HBO, dus je moet alles zelf regelen
Ja inderdaad, is bij ons wel zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hbo of niet. Een studiereis wordt meestal vanuit de school geregeld qua vervoer, overnachtingen etc. En dan is het ook voor iedereen hetzelfde bedrag.
Yeahquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeahenige wat school regelt is de bus waarmee we dus rondreizen in de UK, en de overnachtingen enzo. En alleen ontbijt zit erbij, lunch en avondeten moet je ook zelf regelen
geloof dat we wel 1x avondeten krijgen omdat we dan in de middle of nowhere zitten
Is het ook, mjaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Studiereis die niet geregeld wordt door de school/vereniging binnen de school is best matig ei'k.
Seriously?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Diconnected het volgende:
Het is ook een verplichte reis, anders krijg je geen credits
Naja het kan gewoon niet dat ze alleen voor collegegeld een reis gaan regelen. Maar het verplicht maken is wel pauperquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Seriously?
Lekker dan, dat je op die manier met kosten opgezadeld wordt
Yepquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Seriously?
Lekker dan, dat je op die manier met kosten opgezadeld wordt
Als je per se moet, dan nu wel boeken!quote:
Ja vliegtuig, want dan kan ik de kosten een beetje drukken nog, aangezien m'n moeder alles moet betalen voorlopig want ik heb geen geldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef megamandy het volgende:
Maar wat wil je nu dan boeken, het vliegtuig of wat? Zou ik sowieso wel boeken, anders ga je voor niets meer betalen.
Maar die vriendinnen moeten toch ook gewoon daar komen? Hoe moet dat anders dan
Dan maakt dat toch niet veel uit of je daar alleen zit om met je vriendinnen? Je bent toch zo daarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vliegtuig, want dan kan ik de kosten een beetje drukken nog, aangezien m'n moeder alles moet betalen voorlopig want ik heb geen geld![]()
Maar je kan ook kiezen om anders naar Liverpool gaan, dus met de boot/trein/whatever. Zolang je maar maandagochtend om 12u bij Wolverhampton University bent
Ja ik ga denk ik vanavond ook maar boeken. En dan ook met koffer, want ik zeul altijd teveel zooi meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je per se moet, dan nu wel boeken!
Maar hoe doen ze dat dan als je het gewoon echt niet kan betalen? Dan krijg je geen credits en kun je je opleiding niet afronden of wat? Of kun je dan andere vakken volgen om alsnog de credits te krijgen?
California rollsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand tips wat ik wel of juist zeker niet moet proberen?
Ik hou niet van tofuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die tofu dingesen?* SpaceInvaders menukaart opent
Ligt eraan per restaurant en hoe vers de krab isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
california maki bedoel je? Met krab en avocado? Is krab heel sterk? Wil het wel proberen
surimi is geen krab.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
california maki bedoel je? Met krab en avocado? Is krab heel sterk? Wil het wel proberen
Surimi is geen krab!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor mij is het wel krabNog nooit op
Oh dan lust ik het vast.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef megamandy het volgende:
Surimi smaakt dus echt nergens naar
TheodoraEn de lippotlood is ook mooi
Score dat lust ik welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Surimi is geen krab!!!
Tevens smaakt het vrijwel nergens naar.
Blijft het lippotlood ook een beetje zitten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef megamandy het volgende:
Surimi smaakt dus echt nergens naar
TheodoraEn de lippotlood is ook mooi
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan lust ik het vast.
[..]
Score dat lust ik wel
Je lust het want het smaakt nergens naar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan lust ik het vast.
[..]
Score dat lust ik wel
nou, dan kan ze het iig niet vies vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je lust het want het smaakt nergens naar?
ditquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dan kan ze het iig niet vies vinden
Kapitein Iglo!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil meer vis leren eten maar dan moet je niet beginnen met het vissigste
MORGEN ETEN ERMAHGERDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is Spees nou alweer bezig met Sushi?
Geen idee heb het net 5min geleden opgedaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Blijft het lippotlood ook een beetje zitten?
Dan wacht ik geduldig afquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee heb het net 5min geleden opgedaanEn avondeten heb ik ook al gedaan omdat ik zometeen weg moet. Zal het vanavond even melden
Op blogs stond dat het goed blijft zitten maar het voelt best creme-achtig aan dus ik ben benieuwd.
Je gaat dus nog 24 uur ERMAGERD SUSHI-berichten plaatsen?quote:
Nee, ik moet tussendoor wel slapen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je gaat dus nog 24 uur ERMAGERD SUSHI-berichten plaatsen?
BEDTIJD SPEES!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik moet tussendoor wel slapen natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
too much information
maar bami is tegenwoordig pot?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
too much information
maar bami is tegenwoordig pot?
ik ook niet, ik ben vanmorgen ongesteld geworden en wil alleen maar velen zooi etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK OOK!
alleen ik heb er geen zin in, eten omdat het gezond is enzo
ik heb mini bounty's en mini milkyways opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben vanmorgen ongesteld geworden en wil alleen maar velen zooi eten
kenser kan ik dan beter vanavond naar breda?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef Diconnected het volgende:
Jahoor, NS rijd morgen met winterdienstregeling vanwege verwachte sneeuw
AIDSSSSSquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb mini bounty's en mini milkyways op
DONTquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef Diconnected het volgende:
hoe gaat het met de jeuk enzo sjaan?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef Diconnected het volgende:
Jahoor, NS rijd morgen met winterdienstregeling vanwege verwachte sneeuw
Awquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DONT
ASK!
ik viel net tegen milo uit omdat ik echt chaggie van de jeuk en pijnsteken benkat wou aandacht en ik had er geen zin in
maar hij ligt nu alweer te kroelen dus gelukkigi si t bij katten snel weer goed![]()
Ja maar hij ging steeds op toetensebord staan en dingen wegduwen enzo, en als hij dan zijn zin niet krijgt gaat hij lakjes op de grond gooien en ik was er ff klaar meequote:
oh ja, dan krijgen ze hier ook een sneer hoor, voel je je daar serieus schuldig over? Het is een huisdier, geen baby.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar hij ging steeds op toetensebord staan en dingen wegduwen enzo, en als hij dan zijn zin niet krijgt gaat hij lakjes op de grond gooien en ik was er ff klaar mee
ah men that sucksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DONT
ASK!
ik viel net tegen milo uit omdat ik echt chaggie van de jeuk en pijnsteken benkat wou aandacht en ik had er geen zin in
maar hij ligt nu alweer te kroelen dus gelukkigi si t bij katten snel weer goed![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie mijn youtube filmpjes?
Comment on your video: Als je mij echt zou kennen
Wat voor een kut jeugd heb jij gehad dat je mensen met levensproblemen bewust belachelijk maakt?XD
ik wens je hevige depressies toe om te zien hoe het is om erdoorheen te gaan.
op het moment dat je echt kapot gaat van de pijn zal ik je ook eens uitlachen:P.
Karma zal je rakenXD hopenlijk bestaat het voor mensen zoals jou
Nee dat niet, maar in t begin wou hij gewoon ff lief doen dus dat is t beetje lullig om een beest af te blaffen, maargoed t is niet alsof k super erg tekeer ging ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dan krijgen ze hier ook een sneer hoor, voel je je daar serieus schuldig over? Het is een huisdier, geen baby.
Ja hoop wel dat donderdag alles beetje okay is :/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ah men that suckshopelijk is het snel over
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor een kut jeugd heb jij gehad dat je mensen met levensproblemen bewust belachelijk maakt?XD
op het moment dat je echt kapot gaat van de pijn zal ik je ook eens uitlachen:P.
Bij werk filmpje staat dit?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
Karma zal je rakenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ja als jij je niet goed voelt enzo dan moet je niet gaan he donderdagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar in t begin wou hij gewoon ff lief doen dus dat is t beetje lullig om een beest af te blaffen, maargoed t is niet alsof k super erg tekeer ging ofzo
[..]
Ja hoop wel dat donderdag alles beetje okay is :/
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
mwehehehe zo schattig, al die veertienjarigen die de hele wereld nog zo ontzettend serieus nemen
Dat weet ik, maar hoe passen ze in de context?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is een gezichtje.... dichtgeknepen oogjes en een big smile XD
INDERDAAD, HOOGUIT 44!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
En ze kletsen toch onzin, no WAY dat jij er uitziet als 45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
voor een veertienjarige ben ik wel stokoud hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.
En ze kletsen toch onzin, no WAY dat jij er uitziet als 45.
Doet dat er toe? XDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hoe passen ze in de context?
hehehe, omdat al die filmpjes kennelijk door heul depressieve zelfmoordneigende pubers gemaakt worden! NEt zoals ik zelf vijftien jaar geleden wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar hoezo maak jij mensen met levensproblemen belachelijk
jupquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had Lin toen niet ook zo'n filmpje van Sien gemaakt?
quote:oke DAME luister dit is afschuwelijk jij moet beatygloss volgen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:lekkerding VIPAG 3 weeks ago
oke DAME luister dit is afschuwelijk jij moet beatygloss volgen
quote:djamillastaring 1 month ago
Oke... Van je eigen faal/ blunder ga je ook maar wat maken
Hahahahahaha met die mascara dan, HOND
Whahahhhahahahahaha circusclowntjeeee
Of je gebruikt oogschsduwbasis... In plaats van die potlood
quote:Beau van Eerden 4 months ago
Wow vet mooi ga ik elke dag doen gek Vet mooi vooral dat je je foundation zo mooi uitsmeert wist ik hellemaal niet dat dat zo moest Leukkk !!
quote:Jasmijn lalaa 7 months ago
Wagahaaa , als dit grappig moest zijn
Krijg je van mij een 10, CLOWN haha
quote:hoi430 11 months ago
slechtste tutorial EVER!!!
Ze is nog niet eens veertienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je haar eigen filmpjes gezien?![]()
Volgens mij wel.quote:
hater.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
MAAR IK VOLG D'R NIET.
Ik heb het opgegeven nadat ze blijkbaar een dooie computer had.quote:
Ja maar das logisch want als je mascara dan afgeeft, smots je dat gewoon weg met oogschaduwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ze doet eerst mascara, dan oogschaduw.
En ja, ik kijk dat hele ding.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar das logisch want als je mascara dan afgeeft, smots je dat gewoon weg met oogschaduw
Toch?
Ja want dan kun je de fall out van je blush ook wegwerken met je oogschaduwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daarom is het ook handig om blush en lipgloss ook eerst te doen, en je oogschaduw als laatste.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja want dan kun je de fall out van je blush ook wegwerken met je oogschaduw![]()
Oh wait
wat een chaotisch zootjequote:
jupquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat een chaotisch zootje
en je kunt mij niet wijsmaken dat je al je producten gebruikt als je soms niet eens weet wat het is
ik heb alles gekeken maar huh intertoys?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze gebruikt makeup van Intertoys
(ja ik ben nu het filmpje aan het afkijken)
hoevelen dagen geleden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik mijn halo hues op dezelfde dag als Priem en Skjoe heb besteld en ik heb ze nog steeds niet binnen, is het dan al tijd om te huilen bij de verkoper?
quote:
quote:Scan History
Date Time Location Status
January 23, 2013 11:27:00 JAMAICA, NY 11430 PROCESSED THROUGH USPS SORT FACILITY
January 23, 2013 10:12:00 ELMHURST, NY 11373 ORIGIN ACCEPTANCE
January 20, 2013 15:54:00 11373 Electronic Notification
Dat kleine meisje, die op SQ had gereageerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb alles gekeken maar huh intertoys?
Oh niet mijn filmpjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kleine meisje, die op SQ had gereageerd.
Voor 2 lakken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou nog niet huilen. Misschien douane?
Ja en dit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:27 schreef bleiblei het volgende:
Nee, tuurlijk niet. Het komt vanuit Amerika, meestal duurt dat een week maar het kan soms ook een maand duren. Eerder dan dat doet zo'n verkoper ook niks.
/SQ
Oh had je er maar 2? Nee dan geen douanequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor 2 lakken?![]()
Mijn pakket van llarowe is de 28e via dezelfde verzender Amerika uitgegaan en die had ik vrijdag..
ERMAGERD POST GIJ ONVOORSPELBAARHEID
*huilt in een hoekje in plaats van tegen de verkoper*quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:27 schreef bleiblei het volgende:
Nee, tuurlijk niet. Het komt vanuit Amerika, meestal duurt dat een week maar het kan soms ook een maand duren. Eerder dan dat doet zo'n verkoper ook niks.
/SQ
Ik had er 2 en heb er later nog 3 besteldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh had je er maar 2? Nee dan geen douane
Geef toe dat het niet eerlijk is als Skjoe en Priem ze al een week hebben terwijl we dezelfde dag besteld hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mina wat zijn jullie allemaal ongeduldig met pakketjes zeg, gewoon ff rustig afwachten
Huuu, dat kan niet hoor, het moet wel in dezelfde volgorde bezorgd worden als dat het besteld is!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geef toe dat het niet eerlijk is als Skjoe en Priem ze al een week hebben terwijl we dezelfde dag besteld hebben
En ja I haz ongeduld
Klopt, het is heul oneerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geef toe dat het niet eerlijk is als Skjoe en Priem ze al een week hebben terwijl we dezelfde dag besteld hebben
En ja I haz ongeduld
Het is iets persoonlijks, uiteraardquote:
Mijne 30e weggegaan in NY en ik had ze vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ja I haz ongeduld
Dat soberso.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is iets persoonlijks, uiteraard
heb je teruggebeten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:33 schreef Sharana_LV het volgende:
milo lag met zijn kop op mijn schouder, ik draai mijn hoofd op zij en hij bijt in mijn neus
rotzak
Precies, het universum is tegen mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijne 30e weggegaan in NY en ik had ze vandaag
ik blijf er bij dat je te soft bent tegen die mormelsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hij ligt nu op schoot en niet meer op mijn schouder
sowieso zware kat
Hij krijgt ook vaak genoeg een lel voor zijn kontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf er bij dat je te soft bent tegen die mormels
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Zomaar bosje bloemen gekregen van cif
Lief!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
Of warmt het opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja, of je vertrekt nu pas van kantoor
aids, ik heb honger, dan vreet je maar koud.
lieeefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja, of je vertrekt nu pas van kantoor
aids, ik heb honger, dan vreet je maar koud.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet kalkoenbiefstuk
DAT BESTAAT HELEMAAL NIET!
Das klotequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:39 schreef megamandy het volgende:
Godver25 punten gehaald en ik had er 26/27 nodig om te slagen
Een van de vragen ging over de fijne gewoonte om je nagels en nagelriemen uit te trekken. Antwoord is dus onychomanie. Alleen was een ander antwoord manumanie, dus toen ging ik denken manicure etc.![]()
Maja, de vragen die ik fout had waren wel allemaal vragen waar ik tussen het juiste antwoord en een ander antwoord twijfelde en dus net de verkeerde had gekozen.
Le fu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:39 schreef megamandy het volgende:
Godver25 punten gehaald en ik had er 26/27 nodig om te slagen
Een van de vragen ging over de fijne gewoonte om je nagels en nagelriemen uit te trekken. Antwoord is dus onychomanie. Alleen was een ander antwoord manumanie, dus toen ging ik denken manicure etc.![]()
Maja, de vragen die ik fout had waren wel allemaal vragen waar ik tussen het juiste antwoord en een ander antwoord twijfelde en dus net de verkeerde had gekozen.
Nee joh, lekker rauwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
Kalkoenbiefstuk moet vast well done zijn, niet?
"Maar da's niet leuk om te gevenquote:
Geld in een holo doosjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Maar da's niet leuk om te geven"
Aldus Joop.
vraag je aan joop een luxe dinertje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aldus Joop.
Dan doettie dr nog een befbeurt bij. Dat is wel leuk om te geven toch!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aldus Joop.
like.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan doettie dr nog een befbeurt bij. Dat is wel leuk om te geven toch!
En krijgenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar hoef ik heul niet jarig voor te wezen jonge.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Da's een bietje ver vanaf hier voor een dagje en een weekend vind ik ietwat veel.quote:
zeker!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Al is eton wel een goeien. Eigenlijk.
fifteen in amsterdamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Al is eton wel een goeien. Eigenlijk.
Hm ja das waarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een bietje ver vanaf hier voor een dagje en een weekend vind ik ietwat veel.
Eny says no.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG DAT GA IK HAKEN VOOR ENY![]()
[ afbeelding ]
Ermahgerd een varken in een rolstoel! Ik voel een band tussen onsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
https://www.facebook.com/CPBaconWheels
OMFGvarkentje
ben ik weer!quote:
enquote:Bestellingsupdates
Recente updates met betrekking tot je bestelling
Je object is gemarkeerd als verzonden.
quote:Thank you for shopping with feelunique.com. We thought you'd like to know that your order 1234567876788 has now been despatched.
het ziet er beetje suf uit maar is echt fucking lekker, als je maar van die Turkse grote pepers die op paprika's lijken gebruiktquote:
Ermnermnerm.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmm, nog 10 minuutjes, hongerrrrr
Ik ben dit aan het maken
http://www.turksekok.nl/642/bulgurlu-biber-dolmasi
[ afbeelding ]
Tevens blij want:
[..]
en
[..]
gezondheidquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermnermnerm.
En ik was even niezen ja.
Oh waar haal ik die? Zeker niet bij ahquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het ziet er beetje suf uit maar is echt fucking lekker, als je maar van die Turkse grote pepers die op paprika's lijken gebruikt
Geīrriteerde slijmvliezen ftw.quote:
Dat klinkt als een goeden kandidaat voor het Fundatopic.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ermagerd, huis van dooie buurman verderop staat een jaar na zijn dood te koop, dat is een schrotenpaleis niet normaal meer, niks meer aan gedaan sinds de bouw in 1960, incl. behang, elektra, badkamer en keuken enzo...
Vragen ze echt nog veel geld voor, gaan ze noooooooit krijgen
nope, bij bijv. Turkse pauperwinkelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh waar haal ik die? Zeker niet bij ah![]()
Wat eet je erbij?
yep, beetje wel jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goeden kandidaat voor het Fundatopic.
WIM JONGEquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, beetje wel ja
en waar heb ej die hont lopen besnuffelen??
Ja ik ken bulgur. Alleen kan ik die winkels nooit vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope, bij bijv. Turkse pauperwinkel
en ik eet er niks bij want er zit al bulgur doorheen (is soort grovere couscous), ik had nu geen bulgur over maar anders deed ik die er nog een beetje naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |