en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
De topcoat moet je wel heel dun aanbrengen, wordt toch snel heel donker waardoor je het rood minder ziet.
Hoera voor te lui zijn om de oude nagellak eraf te halen
Ik had al gelezen dat je hem inderdaad met 2 iets dikkere lagen ook gewoon op zichzelf als zwart met glitter kon dragen jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
De topcoat moet je wel heel dun aanbrengen, wordt toch snel heel donker waardoor je het rood minder ziet.
Hoera voor te lui zijn om de oude nagellak eraf te halen
Onee dat heb ik niet, maar dat gebruik ik sowieso zelden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?
Ik pleur altijd overal nog 'echte' topcoat over, al is het maar omdat het dan sneller droogtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?
Ja dat had ik bij Loqi gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had al gelezen dat je hem inderdaad met 2 iets dikkere lagen ook gewoon op zichzelf als zwart met glitter kon dragen ja
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn muzieklijst.
Het is duidelijk dat ik de laatste tijd onder een steen leef qua muziek, want de recentere dingen zijn van 2010.
Correctie, ik heb nog vijf albums uit 2011.quote:
En twee daarvan heb ik niet eens voor mezelf erop staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correctie, ik heb nog vijf albums uit 2011.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En twee daarvan heb ik niet eens voor mezelf erop staan.
Jup ik weet ook niet echt wat nu hip is of nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn muzieklijst.
Het is duidelijk dat ik de laatste tijd onder een steen leef qua muziek, want de recentere dingen zijn van 2010.
Oh, daar ben ik onderhand wel overheen gelukkig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Of een nummer horen en denken "ah daar luisterde ik in de 4e naar"
En dan ga je kijken uit welk jaar dat komt![]()
Naja, hip weet ik al een jaar of tien niet meer, maar ook de dingen uit m'n "eigen" genretje weet ik niet meer. De enige recente dingen zijn ook van artiesten waar ik al jaren naar luister.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup ik weet ook niet echt wat nu hip is of niet
Mijn perceptie daarin klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik onderhand wel overheen gelukkig.
Zit nu wel allemaal zooi uit m'n Groningentijd te luisteren. Goeie tijd was dat.
Mghehehehe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn perceptie daarin klopt gewoon nietNet zoals denken dat 2002 pas geleden is enzo
Dus dan is het iedere keer zo van Oja!
5 jaar!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu vooral het "zo lang was die toch nog niet uit..? Oh... 2008. Oeps"
Ik hou het nog even bij 4, want die zeker weten niet uit januariquote:
Je gaat met school maar school betaalt/boekt niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga dus in april met school naar Liverpool voor 5 dagen. Nou worden de kosten van de tickets steeds duurder dus wil eigenlijk een dezer dagen boeken, maar m'n 2 vriendinnen hebben nog niet het geld. Maja ik wil eigenlijk niet wachten, want steeds duurder en dat vind ik gewoon zondeMaja straks boek ik, en dan zijn er misschien geen tickets meer voor hun ofzo en zit ik met de derps in de klas
ermahgerd regelt je school dat niet zelf danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga dus in april met school naar Liverpool voor 5 dagen. Nou worden de kosten van de tickets steeds duurder dus wil eigenlijk een dezer dagen boeken, maar m'n 2 vriendinnen hebben nog niet het geld. Maja ik wil eigenlijk niet wachten, want steeds duurder en dat vind ik gewoon zondeMaja straks boek ik, en dan zijn er misschien geen tickets meer voor hun ofzo en zit ik met de derps in de klas
Jep, alles zelf betalenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je gaat met school maar school betaalt/boekt niet?
Nope, HBO, dus je moet alles zelf regelenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd regelt je school dat niet zelf dan
Hbo of niet. Een studiereis wordt meestal vanuit de school geregeld qua vervoer, overnachtingen etc. En dan is het ook voor iedereen hetzelfde bedrag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, alles zelf betalen
[..]
Nope, HBO, dus je moet alles zelf regelen
Hmm, apart. Maar dan is het ook niet verplicht dus, maar meer een gezelligheids tripje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, alles zelf betalen
[..]
Nope, HBO, dus je moet alles zelf regelen
Ja inderdaad, is bij ons wel zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hbo of niet. Een studiereis wordt meestal vanuit de school geregeld qua vervoer, overnachtingen etc. En dan is het ook voor iedereen hetzelfde bedrag.
Yeahquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeahenige wat school regelt is de bus waarmee we dus rondreizen in de UK, en de overnachtingen enzo. En alleen ontbijt zit erbij, lunch en avondeten moet je ook zelf regelen
geloof dat we wel 1x avondeten krijgen omdat we dan in de middle of nowhere zitten
Is het ook, mjaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Studiereis die niet geregeld wordt door de school/vereniging binnen de school is best matig ei'k.
Seriously?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Diconnected het volgende:
Het is ook een verplichte reis, anders krijg je geen credits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |