abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133852088
Links crossbow training, is dat inclusief dat plastic geval? De wii zapper of iets dergelijks?
pi_133864059
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:40 schreef Nostalgea het volgende:
Links crossbow training, is dat inclusief dat plastic geval? De wii zapper of iets dergelijks?
zonder, de zapper heb ik wel hier maar ik wil niet gaan lopen kloten met pakketjes maken enzo aangezien het een groot ding is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_133880380
Rdr Undead nightmare zijn dat alle uitbreidingen voor dat spel.. of moet je voor alle uitbreidingen echt de goty edition hebben.. indien het alle uitbreidingen zijn musschien wel interesse..
pi_133898627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef summerqing het volgende:
Rdr Undead nightmare zijn dat alle uitbreidingen voor dat spel.. of moet je voor alle uitbreidingen echt de goty edition hebben.. indien het alle uitbreidingen zijn musschien wel interesse..
nee dit is alleen de undead nightmare uitbreiding
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_133917396
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 01:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee dit is alleen de undead nightmare uitbreiding
Dan gaat mijn interesse over. .
Tevens gratis kick voor je en succes met de verkoop..
pi_133948775
aanbod aangepast :P

quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:41 schreef Slayage het volgende:
Voor de PS3 voor 7,50 euro inc. verzending per game

-Dead Space
-Deus Ex Human Revolution

Voor de Xbox 360 voor 7,50 inc. verzending

-Read Dead Redemption: Undead Nightmare
-Fall Out 3
-Red Alert 3
-Rabia Al-Basri
pi_134109769
quote:
99s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:41 schreef Slayage het volgende:
aanbod aangepast :P

Voor de PS3 voor 7,50 euro inc. verzending per game

-Dead Space

Voor de Xbox 360 voor 7,50 inc. verzending

-Read Dead Redemption: Undead Nightmare
-Fall Out 3
-Red Alert 3
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')