Het is wel vervelend dat ik em net wat hoger had staan om het even te laten pruttelen, alleen omdat ik een elektrisch fornuis heb moet ik even wachten totdat ie weer wat afkoelt voor ik weg durf te gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Laag vuur indd. Lekker laten sudderen/borrelen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is wel vervelend dat ik em net wat hoger had staan om het even te laten pruttelen, alleen omdat ik een elektrisch fornuis heb moet ik even wachten totdat ie weer wat afkoelt voor ik weg durf te gaan
Mja op zich leer je er op een gegeven moment wel mee omgaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]die schurft dingen zijn kut. Of het wordt veelte heet waardoor je vreten aftikt, of je hij is te afgekoeld waardoor je geen krokant laagje meer krijgt om je kip bijv.
Haha ik kook liever op gas.
Ik ben oprecht jaloersquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja op zich leer je er op een gegeven moment wel mee omgaan
Bohh, die geur zal straks bij thuiskomt echt fenominaal zijn
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Onorgineel uitgeroepen tot stoner van de week!
Vlaflippakkendepakkerpaktpakkenddepakken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vlaflippakkenpakkenpakker
Vlaflippakkendepakkenpakkerpakkerpakkenpakkerquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vlaflippakkendepakkerpaktpakkenddepakken?
Ik geniet nu lekker van een Hertog Janquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vlaflippakkendepakkenpakkerpakkerpakkenpakker
enzovoorts.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vlaflippakkendepakkenpakkerpakkerpakkenpakker
Nou bedankt, het water loopt al in mijn mond.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik geniet nu lekker van een Hertog JanTevens Ketjap gekocht met sweetchili chicken sauce
en een dikken vetten kipfilet. Morgen lekker chef kok spelen xd
Hahahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
enzovoorts.
[..]
Nou bedankt, het water loopt al in mijn mond.
Moet nog steeds eten maken.
Wat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf is dit.. iemand stuurde dit naar mij.
Daar gaat mijn laatste beetje hoop voor deze mensheid lol
Wat een tantoe herriequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef Unscrewed het volgende:
Wissel met de avondploeg neemt plaats.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Hallon skatjens![]()
Ff m'n laatste restje van maandag oproken
Doe je goed, ik zit met me restje van vanmiddagquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
Hallon skatjens![]()
Ff m'n laatste restje van maandag oproken
quote:Op woensdag 6 februari 2013 04:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm denk dat je Moira bedoeld. Die postte laatst een foto van haar tietuh
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:12 schreef Impect het volgende:
[..]
Wissel met de avondploeg neemt plaats.
Slaap lekker allemaal!
Kon gister niet blowen want was bij m'n tantequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:12 schreef oppanganjastyle het volgende:
[..]
Doe je goed, ik zit met me restje van vanmiddag
te moeilijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef oppanganjastyle het volgende:
Merk wel, minder sterke wiet is wat prettiger om mee te programmeren, k rook nu haze maar heb het gevoel dat me hersens spontaan verdampt zijn.
* oppanganjastyle sluit notepad++ af en gaat rondneuzen op fora
laatste regel was iets van if($user->logged_in), school opdrachten
hallootjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef Piye het volgende:
Hoi mensen, ik ben niet stoned maar kom jullie toch maar even lastig vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |