Ja preciesquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:25 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja daarom, denk dat de hersens ook zoiets hebben van: "Dude, daar heb je een telefoon voor dat gaan wij niet meer onthouden!"
Training jongenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:24 schreef Impect het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een kan koffie kon wegdrinken, na 3 bakken heb ik al last van maagzuur
Haha, drink toch wel 6 tot 8 bakken koffie daags is dat niet genoeg dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Training jongenDat stadium van maagzuur ben ik al voorbij.
Iets met smoken... eerst je longen uit je lijf blaffen en dan
hoe sterker hoe beter
Blaffen ben ik ook wel voorbijquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Training jongenDat stadium van maagzuur ben ik al voorbij.
Iets met smoken... eerst je longen uit je lijf blaffen en dan
hoe sterker hoe beter
Ja dit moet wel voldoende zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, drink toch wel 6 tot 8 bakken koffie daags is dat niet genoeg dan?![]()
quote:
Haha, ja zuip me zwart in de koffiequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dit moet wel voldoende zijn![]()
ahaha
[..]![]()
Effe een dikke spliff draaienaltijd lekker bij de koffie
Ltr!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:36 schreef Midnight_snack het volgende:
Ben er weer vandoor. Geniet van uw Joints/koffie/bier of w /e
Tot laters
Ja klopt, thee is ook erg lekker i.c.m.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:35[/url:D] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/375004]Impect het volgende:
[..]
Haha, ja zuip me zwart in de koffie![]()
Altijd lekker ja, hoewel ik thee lekkerder vind met een dikke
Smaakjesthee vooral, echt focking lekker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klopt, thee is ook erg lekker i.c.m.
Same here,quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:43 schreef Impect het volgende:
Bob Marley zou vandaag 68 zijn geworden, de eerste die ik vandaag opsteek is voor Bob!
Bob Marley![]()
Wil ik ze zien?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben dom geweest.
Ik heb deze videos gekeken gisteren toen ik veeeeel te stoned was:
Tja tis maar net wat je leuk vind.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben dom geweest.
Ik heb deze videos gekeken gisteren toen ik veeeeel te stoned was:
Uhmm..quote:
De moeite niet waard dus?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Tja tis maar net wat je leuk vind.
Kijk maar als je stoned bent.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Afgelopen dagen goed stoned geweest, alleen steeds in gezelschap van anderen dus niet echt sociaal om dan steeds hier te komen postenMaar vanavond ben ik weer stoned en ben ik hier aanwezig
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:59 schreef Impect het volgende:
[..]
Smaakjesthee vooral, echt focking lekker.
Of warme chocomelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |