Haha, nee niet echt denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Heeft ie ook een echte chocoladesmaak eigenlijk?
Merzbow doet ook gave shit met Boris, waaronder een nummer op Heavy Rocks, en een cover van I am the Walrusquote:
Ik hou ook van zingen en als ik een nummer leuk vind stamp ik ook altijd de lyrics in m'n kop (waardoor je ze ook weer sneller zat bent, maar goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet dat niemand dit mooi vind maar ik ben echt sinds gisteravond verslaafd aan dit nr. Ben de tekst in mijn kop aan het stampen (ik hou van zingen vandaar dat ik dit nr geweldig vind)
Je moet ze nageven, dat was dan toch best knap.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik had helemaal niet zo veel persoonlijks gedeeld. Die username was gewoon dom (gebruikte ik destijds vaker, ook op plekken waar ik wél met naam en toenaam stond).
En jup
Er zijn toch best wat mensen die dit nummer kunnen waarderen? Ik ben er zelf niet 1 van trouwens.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet dat niemand dit mooi vind maar ik ben echt sinds gisteravond verslaafd aan dit nr. Ben de tekst in mijn kop aan het stampen (ik hou van zingen vandaar dat ik dit nr geweldig vind)
Echt? Aah ik hou er van maar luister geen radio enz haha. Zag hem gisteren toevallig staan. Keep your head up van Ben Howard zing ik ook standaard mee. Was voor dit nummer toch wel mijn zing liedjequote:Op woensdag 6 februari 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hou ook van zingen en als ik een nummer leuk vind stamp ik ook altijd de lyrics in m'n kop (waardoor je ze ook weer sneller zat bent, maar goed).
Maar dit nummer vind ik écht een beetje overrated
Ik hoor sowieso nauwelijks nieuwe nummers meer. Maar nu op mijn werk hebben ze zo'n afspeellijst met ook best veel top 40 erin. Dus ik denk laat ik eens wat top 40's downloaden zodat ik ook weer wat 'nieuwe' muziek luister en mee kan zingen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt? Aah ik hou er van maar luister geen radio enz haha. Zag hem gisteren toevallig staan. Keep your head up van Ben Howard zing ik ook standaard mee. Was voor dit nummer toch wel mijn zing liedje
haha geniet ervan!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik heb best veel in de joint gegooid.. Is alleen niet gegaan zoals ik wou dus hij is wat dikker dan normaal en korter dus hij is fucking sterk haha
Rustig aan danquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik heb best veel in de joint gegooid.. Is alleen niet gegaan zoals ik wou dus hij is wat dikker dan normaal en korter dus hij is fucking sterk haha
Jammer. Ik vind het altijd wel leuk als ze echt de smaak hebben waar het naar vernoemd is. Heb ook een keer cheesehaze op die echt een beetje een oude kaassmaak had.quote:
Haha oke dan, bij bubblegum heb je het ook beetjequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind het altijd wel leuk als ze echt de smaak hebben waar het naar vernoemd is. Heb ook een keer cheesehaze op die echt een beetje een oude kaassmaak had.
Klopt jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha oke dan, bij bubblegum heb je het ook beetje
Paul dit is geen ONZ SC of nachtbaggerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Paul dit is geen ONZ SC of nachtbagger
Of jawel, maar alleen voor stonersHoitjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
Ff peukie roken en dan nog een jointje draaien
Wat is HJ? *wenkbrauwwiebel*quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En weer thuus voor de HJ
Met kakelverse Shiva. Hij ruikt naar Mokka, maar wel aangenaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |