abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:39:56 #101
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122532582
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

PFF, ja daar word je moe van, en ook terug 30 min?
in totaal
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_122532660
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:

[..]

in totaal
Nou, dan kan je over 35 min weer op fok zitten :9

en als je doorfietst mischien eerder
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:42:32 #103
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122532738
Verbazingwekkend hoe het verlangen naar wiet me elke keer weer de laatste restjes uit mn wietblikje bij elkaar laat schrapen. Had dit gisteren al gedaan en ik dacht dat ik echt alles eruit had geschraapt, maar toch probeerde ik het net weer, en ja hoor, een miniscuul bergje thc-poeder op t puntje van m'n schaar. In de bong gegooid en stoned ben ik niet, maar ik voel toch zeer licht dat de thc aanwezig is in m'n brein, dus het kan ermee door.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_122532778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:42 schreef Studeur het volgende:
Verbazingwekkend hoe het verlangen naar wiet me elke keer weer de laatste restjes uit mn wietblikje bij elkaar laat schrapen. Had dit gisteren al gedaan en ik dacht dat ik echt alles eruit had geschraapt, maar toch probeerde ik het net weer, en ja hoor, een miniscuul bergje thc-poeder op t puntje van m'n schaar. In de bong gegooid en stoned ben ik niet, maar ik voel toch zeer licht dat de thc aanwezig is in m'n brein, dus het kan ermee door.
;(

Niet zin in meer?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:45:18 #105
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122532916
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

;(

Niet zin in meer?
Zeker wel, maar 't is niet anders
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_122533319
laatste tijd pleur ik zoveel wiet in me j zodat die moeilijk dicht te draaien in :')\
  PR en moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 22:59:51 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122533878
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:45 schreef Studeur het volgende:

[..]

Zeker wel, maar 't is niet anders
luilak :{w
Fuck the EBU.
pi_122534641
niemand aan het smoken met mij?
pi_122534702
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
niemand aan het smoken met mij?
Ik denk dat ik mijn pijp van 3-4 uur terug maar weer eens op steek :P
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_122534892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijn pijp van 3-4 uur terug maar weer eens op steek :P
:D
pi_122534907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

:D
En tegelijkertijd Skyrim *O*
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_122535306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

En tegelijkertijd Skyrim *O*
Nice, heb het tijdje gespeeld maar was de gedownloade versie. Maar die crashte ofzo soms.. dus niet meer gespeeld
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:30:00 #113
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122535455
Stoned 3op reis kijken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:31:48 #114
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_122535529
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_122535565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat gras kon shinen
pi_122536031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:27 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Nice, heb het tijdje gespeeld maar was de gedownloade versie. Maar die crashte ofzo soms.. dus niet meer gespeeld
Zeker de moeite waard om te kopen, als je bedenkt hoeveel uur je er uit kan halen :P
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  roze dinsdag 5 februari 2013 @ 23:42:39 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_122536073
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
laatste tijd pleur ik zoveel wiet in me j zodat die moeilijk dicht te draaien in :')\
Luxe problemen haha
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 5 februari 2013 @ 23:43:09 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_122536091
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
niemand aan het smoken met mij?
Straks
Your beauty never ever scared me.
pi_122537320
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Luxe problemen haha
Ja, gewoon iets minder weer doen :9

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Straks
ok
  roze woensdag 6 februari 2013 @ 01:09:09 #120
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_122538995
Dood hier.. ;(
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 6 februari 2013 @ 01:50:14 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_122539557
Plop?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 6 februari 2013 @ 02:45:11 #122
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122539920
Is er nog iemand wakker?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  roze woensdag 6 februari 2013 @ 02:57:32 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_122539957
JA!
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 6 februari 2013 @ 03:04:46 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_122539982
Jij niet meer..
Your beauty never ever scared me.
pi_122540030
Hallo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')