Woah, heftig zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Update: longembolie en een longontsteking. Dag of vijf hier blijven. Bloedverdunners voor de embolie, antibiotica voor de ontsteking, en veel pijnstilling
zooooo, jemig, alles tegelijk! Nou ja, iig 'fijn' dat je weet wat er is, en dat het nu behandeld wordt! Sterkte en beterschapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Update: longembolie en een longontsteking. Dag of vijf hier blijven. Bloedverdunners voor de embolie, antibiotica voor de ontsteking, en veel pijnstilling
In dat kader:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig die 4 generaties-foto's, ik heb er ook 1zo bijzonder!!
Kwisted idd, lastig is datmaar je bent ook nog gewoon vrouw (van) en hebt een relatie! Belangrijkste geschenk (in mijn ogen) is een goede band tussen de ouders, voor de kids.. daar kunnen ze zo goed op groeien! En een voorbeeld aan nemen
Lekker van die nachten slaap Twink! Ik hoop er ook nog steeds op, eens kijken of wat meer rijstebloem 's avonds helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CocoKan M. bij Saar zijn? Mag ze wel veel op bezoek komen (ivm infectiegevaar ofzo)?
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:[b]Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Kwisted het volgende:[/b
Ik heb het boxkleed op de grond gelegd, en ineens rolt F.leur!! Van haar rug naar haar buik, dat had ze nog nooit gedaan. Ze had waarschijnlijk te weinig plek in de box besef ik me nu
Luc doet dat nu ook al een tijdje. Hij rolde haast bijna van de bank afquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Kwisted het volgende:
mooi gezegd Enf inderdaad. Nou weet ik wel dat mijn relatie heel sterk is, en we dit deukje ook wel weer overkomen.
Ik heb het boxkleed op de grond gelegd, en ineens rolt F.leur!! Van haar rug naar haar buik, dat had ze nog nooit gedaan. Ze had waarschijnlijk te weinig plek in de box besef ik me nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net weer bij de osteopaat geweest, nekje zat nog een klein beetje vast maar was al een stuk beter dan een paar weken geleden![]()
S slaapt nu ook op haar buik![]()
Dat gaat nog even duren dan...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:02 schreef Sam1993 het volgende:
En Lisa lijkt sprekent op mij zoals ik was toen ik klein was dus ik denk dat we over 222 jaar een nieuwe 4 generatie (misschien wel 5 generatie) foto kunnen maken. Ik heb niet veel contact met mijn eigen oma en mijn moeder inmiddels helemaal niet meer met haar maar ik blijf het een bijzondere foto vinden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
Dat bedoel ik Enf !
We genieten en doen veel met zn 3tjes.
Zo knus![]()
Tuurlijk hebben wel eens mot. Maar ben nog verliefder dan ik al was.
IVF heeft ons ook heel dicht bij elkaar gebracht. Als ik hem nu met onze meid zie.....oef dan smelt ik. Ben nog steeds een wandelende hormoon![]()
Vandaag had hij haar in de draagzak
Jah mijn moeder word deze maand 43quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden![]()
En hoe tof, die 4 generatie foto's. Moet ik binnenkort ook laten maken
@Twinkle: ik lig in Heerlen in t atrium. Is denk ik niet heel erg dichtbij he?
Sam, jij en je moeder lijken écht gigantisch op elkaar! Jonge moeder ook, of niet?
Ach, het gaat er in ieder geval in ...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Whehehe. J geeft Bram voor het eerst een flesje, krijgt hij de hele lading 10 minuten erna over zich heen.
Great success.
Dat is zo. Blij mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco moet je lang blijven?
[..]
Ach, het gaat er in ieder geval in ...
De douche was geen succes??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lig ook al in bed met Otje naast me, net samen de douche geprobeerd en dat was geen succes
Otje houdt niet van douchenquote:
Eerste inschatting was ongeveer vijf dagen. Mgoed, misschien valt t mee, misschien valt t tegen. Mis mn meisje vooral, die 'mag' niet mee naar deze afdeling. Tis niet verboden, maar hier hangen nogal wat ziektekiemen enzo, dus ze raden t af omdat Saartje nog een mini is.quote:
Had je al een ui geprobeerd op het kamertje??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Trusten Tinu! (licht iarl er al in?)
[..]
Otje houdt niet van douchen(in bad gaan ook niet, maar douchen is duidelijk erger.)
En ik hoopte dat ze even wat stoom zou meepakken want ze is knap verkouden, blaft als een zeehond en afgelopen nacht ook lekker benauwd.
Doekje met Luuf (huisarts zei " gewoon gebruiken" , maar dat ging me wat te ver), verder lijkt het een stuk beter te gaan dan gisteren, toen eindigden we op de HAP voor (geloof ik) Ventolin.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Had je al een ui geprobeerd op het kamertje??
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eerste inschatting was ongeveer vijf dagen. Mgoed, misschien valt t mee, misschien valt t tegen. Mis mn meisje vooral, die 'mag' niet mee naar deze afdeling. Tis niet verboden, maar hier hangen nogal wat ziektekiemen enzo, dus ze raden t af omdat Saartje nog een mini is.
Saartje
Ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Laat het maar heel erg meevallen dan!
Jaaa!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
Morning moeders![]()
Nu al taarten bestellen ? Whoooooooo, dat is snel![]()
Coco: Lijkt me zo erg dat je haar moet missen nu. Beterschap.
Bij jullie ook zo'n prachtig weer ?
Ik zou zeggen........Jas en handschoenen aan, en doe jij t ff voor aan D,quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Bij ons lag 15 cm! En D is nog te klein om sneeuwpoppen te bouwen
Die potje smaken ook anders dan vers. Leyla bliefde ook geen vers.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:14 schreef Estrys het volgende:
Haha Tante Soesa, hoefde ze je verse maaltijden niet? Ondankbaar ding zeg.![]()
Zo had ik bij Seb ook een keer zelf vers eten gemaakt: broccoli. Eerst schoongemaakt, gekookt en fijn gemaakt met de staafmixer. Mijn keuken was een grote bende en het kind moest het niet.Potje broccoli en jawel het ging erin als zoete koek.
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:24 schreef PureEvil het volgende:
Maar goed dat je nu een wasmaschine hebt dan
Misschien schijt joene ook z'n broek nog ol vandaag. Het zou in de riedel passen ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:25 schreef Mangostine het volgende:
Tico, ik mis nog morsig eetgedrag van Joene en lekkende tetten.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik had laatst een eetafspraak met een vriendin. Doordat mijn vent laat thuis kwam en Max besloot om nog even royaal te poepen, stond ik op het laatste moment tot aan mijn oksels in poepluier, -broek en -romper. Alles moest natuurlijk uitgespoeld worden nog.
Kom ik dus een paar minuten te laat aan op de afgesproken plek. Ik zeg, 'sorry, ik had even een poepincident'.
Die vriendin keek ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
Dus ik heb me maar even gehaast om uit te leggen dat het niet mijn eigen poep betrof. Zo klonk het namelijk.![]()
Hahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik had laatst een eetafspraak met een vriendin. Doordat mijn vent laat thuis kwam en Max besloot om nog even royaal te poepen, stond ik op het laatste moment tot aan mijn oksels in poepluier, -broek en -romper. Alles moest natuurlijk uitgespoeld worden nog.
Kom ik dus een paar minuten te laat aan op de afgesproken plek. Ik zeg, 'sorry, ik had even een poepincident'.
Die vriendin keek ongeveer zo:![]()
![]()
![]()
Dus ik heb me maar even gehaast om uit te leggen dat het niet mijn eigen poep betrof. Zo klonk het namelijk.![]()
Ja, potjes zijn écht vies! Ook zo leuk hè, ik had mij altijd voorgenomen nooit een speen aan mijn kind te geven en altijd vers voor haar te koken...:')...dubbele fail. Het zal wel te maken hebben met de substantie vermoed ik want lekker is het echt niet (behalve het fruit dan iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:58 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha
Ticootje
Gaat ook lekker
Tante soesa
Fijn dat je meisje t zo goed doet! En potjes..haha maar als ze t lekker vind..waarom niet
S slaapt ook heerlijk op t muziekje van de babyfoon.. Echt irritante liedjes op een gegeven moment, met de webcam kan ik gelukkig het geluid eventjes uit doen & kan ik gewoon naar dr kijken tot t muziekje uit kan
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef Estrys het volgende:
Maar die baby's weten ook niet hoe wortel zou moeten smaken. Die kan je nog alles wijsmaken
Verjaardagscadeau is hier ook al maanden in huisquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Hm, taart. Ja. Hier wordt ook al volop nagedacht over de verjaardag.. De taart krijgen we van mijn ouders dus ik zal binnenkort es met m'n moedertje naar de bakker rijden.
Verjaardagscadeau is al in huis.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef Tinuviel het volgende:
Soesa, wat nou vers niet lusten. Je zou nog groente met fruit kunnen mengen, wordt het ook wat zoeter.
Thx !quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
KZ! Wat een knapperd! Heel lief! Wat een haar joh, heerlijk!
Een driewielerquote:
Coolquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ze had al een bos haar bij de geboorte. Nu kan ze al een staartje![]()
Wacht ik nog even mee
Dankje! Ze zit steeds beter idd. Ze wordt nu al helemaal enthousiast als ik haar in de Trip Trap zet: fooood!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een knappert !Wat zit ze al goed
Nog 1 keertje dan. Niet quoten please !!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Omentielvo het volgende:
Tante Soesa wat een schatje.
Kleinzusje nu heb ik de foto weer gemist.
Thanksquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef kaatjejannie het volgende:
Ooohw tante Soesa, wat is ze leuk!!![]()
Waarschuw je me dan even van te voren. PM en DM?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
Kaatje en Mineola : volgende keer beter . Komt echt weer![]()
Doe ik !quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Waarschuw je me dan even van te voren. PM en DM?
Bloedwaardes ?quote:
De cb arts dacht van wel. Ik had een vermoeden maar ik denk zelf van niet. Maar prima, geen zin in problemen. Ff behandelen maar.quote:
Nee, zo is 't!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De cb arts dacht van wel. Ik had een vermoeden maar ik denk zelf van niet. Maar prima, geen zin in problemen. Ff behandelen maar.
Oooooh, die vond M echt helemaal super! Nog steeds!quote:
Ehm, ik werk 24 uur maar mijn vriezer ligt vol hoor met verse gestoomde groenten en fruit. Ze eet het alleen niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Aangezien ik thuisblijfmama ben vind ik dat ik tijd genoeg heb om vers te koken. Dus dat gaan we dan ook over een tijdje proberen![]()
Hier ook hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ehm, ik werk 24 uur maar mijn vriezer ligt vol hoor met verse gestoomde groenten en fruit. Ze eet het alleen niet.
Ik voel me een beetje aangevallen geloof ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Wel balen dat ze het niet eet
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje aangevallen geloof ik![]()
.
Ja, ik baal er ook van! Maar goed, ik ben zelf ook groot geworden op potjes dus het komt vast goed
Neequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt geen extra teen erbij gekregen ofzo?
door mij?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik voel me een beetje aangevallen geloof ik .
Hahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, potjes zijn écht vies! Ook zo leuk hè, ik had mij altijd voorgenomen nooit een speen aan mijn kind te geven en altijd vers voor haar te koken...:')...dubbele fail. Het zal wel te maken hebben met de substantie vermoed ik want lekker is het echt niet (behalve het fruit dan idd). Nouja, we gaan gewoon langzaam aan potje mengen met vers. Komt vast goed!
oh gelukkig. Ik schrok alquote:
Ja, doen we idd ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh gelukkig. Ik schrok al
Gewoon blijven aanbieden (bijvoorbeeld iets wat jullie ook eten, heb je niet meteen je hele diepvries vol).
Bij dezen dan graagquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Thanks. Ze is de leukste!
Mineola, jahoor!
Staat genoteerdquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Bij dezen dan graag![]()
En jullie inrichting bevalt me ook dus het klikt tussen ons vast ook wel
Dat is hier allemaal gelukt, behalve de tv. Babytv is soms wel heel makkelijk....quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Mineola het volgende:
Net zoals hij geen tv, suiker, chips en nare E-nummers etc mag voor hij één is, zeg maar
E. wringt zich in de box in allerlei bochten om de tv te kunnen zienquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Mineola het volgende:
Welke van die 300 taarten bedoel je nou Zoë? Het klinkt heel tof in elk geval! (maar oh my, wat ver weg nog!)
En ik werk 32 u en ik ga ook vers maken, ik win! Ik heb niet de illusie dat het met smaak opgaat als ik hier zo lees maar de de intentie is er. Net zoals hij geen tv, suiker, chips en nare E-nummers etc mag voor hij één is, zeg maar
Fijn, die herkenning! Hier werkt ze het verse eten ook idd direct haar mondje uit, na 2 happen gaan d'r lippen stijf op elkaar en eet ze écht niets meer. Nu blijft dat mondje opengaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:25 schreef Solagratia het volgende:
Tante Soesa, Amy wilde ook niets vers. Ze at haar eerste hapje vers fruit pas toen ze dik 11 maanden was. Toen at ze ineens een banaan. Daarvoor altijd weigeren en uit haar mond werken. Dus ook potjes gehad. Daarna snapte ze het ineens en at ze ook groente/avondeten vers.
Wij zijn maandag naar het CB geweest. 2 maanden, 5400 gram en 58 cm. Hij doet het goed
Hij lacht eindelijk sinds vorige week en nu doet hij het steeds vaker. Zo tof![]()
Coco, Sterkte en beterschap! Wat een schrik zeg!
Die tv is nu al mislukt, kind zit geobsedeerd naar het scherm vol kleuren te kijken zodra 'ie aan staatquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat is hier allemaal gelukt, behalve de tv. Babytv is soms wel heel makkelijk....
Ik werk er 32 en heb ook bergen zelfgekookte maaltijden in de vriezer, en fruit ingevroren. Maar M eet ook het liefst potjes. Nou prima, ik ga er geen strijd om voeren, wil hij een potje, dan krijgt hij dat. Het is heus niet ongezond, er zit eigenlijk helemaal geen rotzooi in (even goed etiketjes lezen), het is alleen helemaal glad gekookt waardoor hij de textuur fijner vindt. Ik bied regelmatig versgekookt aan, gepureerd en stukken. Ik vind het wel best, als hij 16 is, eet hij vast geen olvarit meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ehm, ik werk 24 uur maar mijn vriezer ligt vol hoor met verse gestoomde groenten en fruit. Ze eet het alleen niet.
Hysterisch is juist tof!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Zoë23 het volgende:
http://pinterest.com/search/pins/?q=babys+first+cake+owl
thema voor de 1e taart van S, met roze rood en uiltje (iets minder hysterisch dan die op pinterest hoop ik)
een klein taartje voor S en een grotere voor mij & mijn vriend
voor familie maken we cupcakes met witte chocolade mmmm
Wat is mis met 23 uur , 2 uur en 6 uur ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 06:27 schreef Estrys het volgende:
De nachten worden alleen maar slechter hier lijkt hetWeer zo'n drama nacht. Van 23 uur voeding, 2 uur, 6 uur en drie kwartier slaap steeds. We wisselen het steeds maar af anders is het sowieso niet te doen. Maar ik weet het effe niet meer.
Is de osteopaat ook iets voor jullie om te proberen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Cadeautjes voor Faye haar eerste verjaardag hebben we al in huis
En slechte nachtenAl zou ik dolblij zijn met wakker om 23, 2 en 6. Hemels!
Ik dacht er nog aan vannacht, ik denk niet zeuren, twee keer stelt helemaal niks voor, lijkt me zo zwaar voor jou/jullie, ik begin al te piepen na 1 beroerde nacht....quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Cadeautjes voor Faye haar eerste verjaardag hebben we al in huis
En slechte nachtenAl zou ik dolblij zijn met wakker om 23, 2 en 6. Hemels!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Ostheopaat zijn we al geweest met haar toen ze kleiner wasDie kon niets doen.
Dat lijkt me ook zo vervelend. Dat je weet dat je kindje iets heeft, maar dat je haar niet kunt helpenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef Estrys het volgende:
Die slechte nachten hakken erin maar dat is niet onoverkomelijk, het ergste vind ik dat ze ergens last van heeft. En dat we geen idee hebben wat of hoe we haar kunnen helpen.
We hebben nu medicijnen voor de reflux maar sinds we die gebruiken lijkt het nog slechter te gaan. Nog meer onrust, veel scheten laten en veel spugen. Dat had ze daarvoor nog niet. Ik hoop dat we snel bij de osteopaat terecht kunnen. Maar volgende week is alles zowat dicht hier ivm carnaval. En weer overleggen met de huisarts over hoe het gaat met deze medicijnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zo vervelend. Dat je weet dat je kindje iets heeft, maar dat je haar niet kunt helpenVeel sterkte daarmee!
Zal het vast gemist hebben, maar waar zitten jullie nu precies in het zoeken naar de oorzaak? Binnenkort weer langs de dokter ofzo? Want dat indikken werkte niet he? of waren jullie dat niet?
Meh, dat is klote, helemaal als het averechts effect lijkt te hebben. Nou, hopelijk kunnen jullie dan snel terecht bij de osteopaat, en kan hij/zij jullie mini een beetje helpenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
We hebben nu medicijnen voor de reflux maar sinds we die gebruiken lijkt het nog slechter te gaan. Nog meer onrust, veel scheten laten en veel spugen. Dat had ze daarvoor nog niet. Ik hoop dat we volgende week bij de osteopaat terecht kunnen.
Inbakeren is een goede. Hebben we in de kraamweek wel even gedaan daarna niet meer. Ga ik proberen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:04 schreef mikoxx het volgende:
Estrys,.dat wilde ik net vragen, of een osteopaat mss een idee is. Heb je al een afspraak gemaakt? En inbakeren? Mss kan dat jullie meisje een beetje rust geven?
Nouja, ik voelde me een klein beetje aangevallen idd. Alsof het voor mij, als werkende moeder, makkelijker is om dan maar potjes te geven. Ik vind het idd ook een kleine moeite om vers eten te maken voor mijn meisje, en dat heb ik dus ook steeds gedaan (de hele bovenste la van de vriezer staat vol...). Ze moet 't alleen nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Twinkle20 het volgende:
O eb Soesa .. had ik jou voor het hoofd gestoten dan? Want dat is uiteraard niet mijn bedoeling geweest
Ik heb juist bewondering voor werkende mama's die daarnaast ook nog tijd weten te maken om potjes vers te maken (tenzij je kindje dat dus echt niet lust ... ging er gemakshalve maar vanuit dat dat de standaard is maar door jullie reacties weet ik nu dat dat dus helemaal niet hoeft).
Ik bedoel meer voor mezelf.. dat omdat ik toch thuis zit het een kleine moeite is om, als Djenna vaste voeding mag, eerst vers te proberen. Nou ja het was mijn bedoeling niet om wie dan ook te veroordelen op het geven van vers of potjes voeding.
Zondag al! whaa dat gaat snel!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë die taarten zijn. Vooral die derde link van je, vind ik super!
En leuk, een tattoo! Mooie plek ook. Ik heb zelf sinds half januari een tattoo op m'n pols voor m'n kids. Geinspireerd op dit plaatje. Ben er echt super blij mee!!
Cadeautje voor S z'n eerste verjaardag heb ik van de week binnengekregen. Mag ook wel, want het is zondag al! Hij krijgt een muziektafel.
Hier een potjes-moeder trouwens. Ik vind het ideaal, eerlijk gezegd. Alles zit er in, in de juiste hoeveelheden. En dat mensen het zo vies vinden, daar snap ik echt niks van, haha. Ik vind de meeste potjes erg lekker!
quote:
Haha dat dacht ik omdat je al een kado hebt gekochtquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]Faye is nog lang niet jarig hoor! Komende maandag pas 8 maanden
Ben 31, dus niet een heel jonge moeder. Ook niet oud hoor, vind ik zelf, maar volgens mij dacht die vrouw dat ik begin twintig wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:37 schreef Zoë23 het volgende:
coco
hoe jong ben jij dan?
vind het nogmaals echt super hoe sterk je klinkt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Estrys op 07-02-2013 13:24:12 ]ti amo più di ieri ma meno di domani
Volgens mij bedoel je Estrysquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:44 schreef Omentielvo het volgende:
Coco wat een schatje en wat fijn dat je even een paar uur hebt kunnen slapen.
Riley heeft zo last van krampjes. Infacol leek in eerste instantie te helpen. Maar nu vandaag totaal niet. Echt zo zielig.
Aww arme Fayequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef Marjolijntje het volgende:
weet iemand waar de uitknop van mijn baby zit? Ze is de hele dag al zo:
Och arme faye en marjolein...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef Marjolijntje het volgende:
weet iemand waar de uitknop van mijn baby zit? Ze is de hele dag al zo:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Joene gebruikt het huismerk, en qua samenstelling hebben we weinig verschil kunnen vinden. Alleen bij het huismerk staat er echt op dat het niet geschikt is voor zwangeren of tijdens de borstvoeding. Bij de supradin staat er op dat het wel geschikt is, daarom dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef Sam1993 het volgende:
Dat is me een beetje te duur ticoo haha :p ik ga morgen even kijken bij kruidvat voor eigen merkHopelijk voel ik me dan ook snel beter.
B12??quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:16 schreef Sam1993 het volgende:
Vitamine d en e waren onderandere 2 van de 3 die andere ben ik vergeten en dat incombinatie met een laag ijzergehalte lijkt het logisch natuurlijk. Nou het komt vast goed en bedankt voor de tip ik ga morgen wat halen en misschien zie ik in de winkel nog een ander merk
Omdat mijn mams b12 injecties kreeg als echte boost. B12 tekort wordt je ook heel moe en lusteloos van.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Sam1993 het volgende:
Dat zou best kunnen het klinkt bekend maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen het was telefonisch namelijk hoezo denk je dat dan ?
Oh, maar daar ben ik ook wel moe van. Maar dat is vrij normaal en je weet waarvan het komt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:06 schreef __Isis__ het volgende:
Net meteen de multi vitamines uit de la gepakt. Misschien kom ik dan wat makkelijker de komende periode van gebroken nachten door?!
Op het doosje staat zelfs 60 dagen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:12 schreef Joene het volgende:
Sam, je merkt pas verschil na een werk of 2/3 wel ff volhouden!
Oh men...sporten...quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, maar daar ben ik ook wel moe van. Maar dat is vrij normaal en je weet waarvan het komt.
Oh en sporten deed bij mij ook een hoop. Daardoor sliep ik beter en had ik ook echt meer energie overdag. Nu nog de puf vinden om weer te beginnen. Dat is het moeilijkste.
Vervang dat door pils en check.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oh men...sporten...
Ben normaal al geen sportieveling en nu moet ik er helemaal niet aan denken. Het enige wat ik snel weer heb opgepakt na m'n zwangerschap is m'n wijnglas ghehehe
Ik zal het volhouden :p ik moet toch iedere dag mijn medicijnen nemen dus dat lijkt me dat dat geen probleem moet zijn om die niet te vergetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op het doosje staat zelfs 60 dagen.
Ik ben gewoon thuis en ga 1x per dag naar het ziekenhuis om de verzorging voor de meisjes te doen. Daar ben ik dan zo'n 2 uur zoet mee. M heeft me nu ook hard nodig en slaap zelf ook nog zo'n 3 uur 's middags.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Kyara dat klinkt heel goed! Hopen dat ze snel zo dusdanig aangesterkt zijn dat ze mee naar huis mogen. Hoe zat het ook weer .. zit je nu sag en nacht in het ziekenhuis of slaap je thuis?
Ik moest serieus even terugtellen, maar hij is nu 10.5 week.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:22 schreef Ticootje het volgende:
Hoe oud is luuk nu??
Ik wil ook lachen met m'n brammetje.
Hmz... Dat duurt nog even.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:27 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik moest serieus even terugtellen, maar hij is nu 10.5 week.
+1quote:Op vrijdag 8 februari 2013 06:42 schreef Ticootje het volgende:
Voor een kindje dat zo slecht groeit vind ik dat best slordig.
Bedankt voor deze post! Ik dacht gister: ach misschien toch eens proberen, gepureerd geven ipv rapley. Prompt heeft meneer geslapen van 19 tot 6 uur (en alsnog op mijn verzoek uit bed geplukt wegens enorme ploftieten) en nu slaapt hij ook nogquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier was de afgelopen weken 23, 2, 6 ook een beetje standaard (nouja, eerder half 8, 9 uur, 1 uur, 4 uur en 6 uur...). Maar, ik kom voorzichtig juichen, sinds ze dus potjes groenten krijgt ipv vers slaapt ze door! Of naja, ze werd 2x wakker (waarvan 1x door niesaanval van mijn vriend) maar speentje was genoegen ze hoefde geen fles! Ik heb haar om kwart voor 7 wakker moeten maken omdat ze naar het KDV moest. Arme kind had dus gewoon echt honger
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bedankt voor deze post! Ik dacht gister: ach misschien toch eens proberen, gepureerd geven ipv rapley. Prompt heeft meneer geslapen van 19 tot 6 uur (en alsnog op mijn verzoek uit bed geplukt wegens enorme ploftieten) en nu slaapt hij ook nog![]()
Met rapley gaat er dus niet genoeg in om de nacht door te komen. Nou mag hij uiteraard 's nachts ook wel drinken, maar als hij op deze manier doorslaapt vind ik dat toch fijner.
Als een kindje gewoon goed groeit en gewoon goed plast en gewoon goed poept hoef je ze ook niet wakker te maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:06 schreef Estrys het volgende:
De wijk verpleegkundige zei dat ik haar niet wakker hoefde te maken als ze boven de 3 kilo was. Maar ik vind dat ze zo weinig bij te zetten hebben als ze zo klein zijn.
Dat was al een betere nacht![]()
En nu ga ik een piraat met een feeenstaf naar school brengen.
Ja dat dus. Een soort ondervoeding.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou me heel erg zorgen maken dat ze misschien wel niet slaapt maar 'gewoon' een lage bloedsuiker heeft ofzo![]()
Bij goed groeien enzo geen probleem. Maar met zo'n klein zorgenpukje nam ik geen risico eigenlijk....
Is ze inmiddels aangekomen weer? Je weet dat ze van lage suikers in een coma kunnen raken?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 04:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb onze dame nu net maar wakker gemaakt voor der voeding, ze sliep al vanaf 20:00. Eigenlijk moest ze om 23:00 maar we zijn zelf in slaap gevallen en had nog geen wekker gezet!
Kyara wat goed van jullie dames. Nu snel goed drinken!!
Ze was nu 1x 20 gr aangekomen. Ik vind het best zorgelijk. Zeker als ze dan zolang gaan slapen. Dat lijkt meer op een spaarstand dan lekker slapen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Is ze inmiddels aangekomen weer? Je weet dat ze van lage suikers in een coma kunnen raken?
Ik begrijp niet dat de kinderarts haar niet op heeft laten nemen
ze was gister voor het eerst 20 gram aangekomen dacht ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Is ze inmiddels aangekomen weer? Je weet dat ze van lage suikers in een coma kunnen raken?
Ik denk, ik breng t voorzichtig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar dat was voordat ze door de arts gezien was toch, want overall was ze meer dan 12% afgevallen. Het zal wel verder hoor maar als ik een kind in een kraambed zo aantref ga k wel bellen voor een opname, in ieder geval ter observatie en om lichamelijke oorzaken uit te sluiten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze was nu 1x 20 gr aangekomen. Ik vind het best zorgelijk. Zeker als ze dan zolang gaan slapen. Dat lijkt meer op een spaarstand dan lekker slapen.
Mehquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk, ik breng t voorzichtig.![]()
Maar je hebt gelijk, dit is gewoon zorgelijk.
Dat is nog steeds een uitdaging Phaidra!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:12 schreef Phaidra het volgende:
Cathmar, wat een prachtig stel kinders!![]()
. Hoe gaat het met jullie? Al een soort ritme gevonden met z'n zessen?
ik kan me voorstellen dat de dagelijkse gang van zaken wat lastig is met 2 mini's erbij opeensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:18 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een uitdaging Phaidra!
Maar het gaat goed met mijn grote en ook met mijn mini meisjes. Eentje heeft verborgen reflux en geeft wat extra zorgen, maar het is nu goed onder controle gelukkig.
Ik had eigenlijk al weer aan het werk moeten zijn. Ben ZO blij met mijn extra verlof want ik had er echt nog even niet aan moeten denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, voor het foto effect, denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef Estrys het volgende:
Och klein mupke
Doet je grote mupke nou net of hij slaapt coco?
Wat lief!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeah, voor het foto effect, denk ik![]()
Hij gaat namelijk ook altijd zo nog even verder slapen met Saartje, en ik lig dan altijd links van haar
zuigen zal je!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh!!! Bram valt in slaap van de stofzuiger en wordt wakker als ik klaar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |