abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122503530
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122503729
Bram wat fijn dat je oortjes gewoon goed werken! Hopenlijk gaat het nua lelmaal snel beter met je.

Coco ik las het al op facebook wat schrikken zeg! En ik zo jammer op je eerste werkdag je had er nog wel zoveel zin in.

Zoë wat fijn dat je het weer naar je zin had op het werk!

Omentielvo ik zei het al maar was de laatste post wat een mooie foto! ik vind dat altijd zo leuk zulke foto's.

m.b.t Vakantie.. Wij blijven thuis we moeten blij zijn als we een dag met de kids naar het zwembad kunnen dus ik ga me niet eens vergapen aan vakantieplekjes enzo. Mijn vriend heeft al 3 jaafr geen vakantiegeld gekregen omdat het naar de vastelasten en schulden gaat dus wij maken er hopelijk gewoon een leuke vakantie thuis van. Lekker genieten van de zon en hopelijk in een nieuw huisje

Ook wij hebben een foto van 4 generaties bedenk ik me nu :)

Ik en mijn moeder lijken echt sprekent op elkaar :p Lisa is daar pas 2 weken oud O+

[ Bericht 43% gewijzigd door Sam1993 op 05-02-2013 13:33:22 ]
pi_122503984
Wat waardevol, die foto's O+. Mijn zus heeft ook zo'n foto van 16 jaar geleden, toen mijn jongste nichtje één maand oud was. Helaas is mijn oma alweer een paar jaar geleden overleden ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122505206
Plakbaby hier dus veel lezen weinig reageren.

Tico fijn dat de oortjes van Bram het goed doen.

Ik zag mooie foto's voorbij komen en een jubileum van een half jaar!

Skoap arme Luc. Hier een keer gehad dat ze 's avonds om acht uur out of the blue aan het gillen was. Naar gedroomd ofzo? Weet het anders ook niet.

En ik heb alweer een paar nachten normaal doorgeslapen. Dus ik kan er weer tegenaan.

Kwisted ik herken jouw verhaal. Gisteren waren we bij ellaarmet de dames vande pufclub en meerderen ervaren relatieproblemen door slaapgebrek. Is ook killing want je bent veel prikkelbaarder daardoor. probeer de lat voor jezelf wat lager te leggen.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:36:41 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122505388
Geweldig die 4 generaties-foto's, ik heb er ook 1 O+ zo bijzonder!!

Kwisted idd, lastig is dat :* maar je bent ook nog gewoon vrouw (van) en hebt een relatie! Belangrijkste geschenk (in mijn ogen) is een goede band tussen de ouders, voor de kids.. daar kunnen ze zo goed op groeien! En een voorbeeld aan nemen O+

Lekker van die nachten slaap Twink! Ik hoop er ook nog steeds op, eens kijken of wat meer rijstebloem 's avonds helpt :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_122507040
Wij hebben bij de middelste ook een flinke relatie dip gehad :Y deze keer valt het mee geloof ik ;)

En vakantie? Mwa dat zit er niet in hier. Maar we hebben een fijne tuin :)
pi_122507991
Update: longembolie en een longontsteking. Dag of vijf hier blijven. Bloedverdunners voor de embolie, antibiotica voor de ontsteking, en veel pijnstilling ;)
pi_122508071
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Update: longembolie en een longontsteking. Dag of vijf hier blijven. Bloedverdunners voor de embolie, antibiotica voor de ontsteking, en veel pijnstilling ;)
Woah, heftig zeg. :o Beterschap.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:47:02 #9
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122508105
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
zooooo, jemig, alles tegelijk! Nou ja, iig 'fijn' dat je weet wat er is, en dat het nu behandeld wordt! Sterkte en beterschap :*
pi_122508147
Beterschap coco, in het topic Hoe gaat het met ons is er nog iemand met een longembolie, ook heftig om te lezen.

En mijn meisje een bollie???haha ik vind d'r juist zo klein!
pi_122508281
Jeetje wat heftig coco! Ook voor Martijn en Saartje! Jij kwam uit limburg toch? Weet niet in een ziekenhuis hier vlakbij maar anders kan ik wel op ziekenbezoek komen als je wilt? :-D

Hoop dat je je gauw weer beter voelt. Doe rustig aan!

Hier waren vooral de eerste twee maanden ook erg heftig voor de relatie. Heb ik echt vet onderschat. Totdat ik door kreeg dat dat vooral door het slaapgebrek en onzeketheid van mijn kant kwam. Aangezien beiden nu heel goed gaan.. gaat het tussen ons ook super.

Maar dan nog steeds moet je soms pas op de plaats maken. Op de eerste plaats komt Djenna. Daarna mijn man. En aaaaaaal het andere ergens daarachter. En soms heb ik daar wel tijd voor en soms ook niet. Lekker boeien. Maar het scheelt ook dat ik niet werk. Dat zou best heftig en wennen zijn.. ook al gaat dat in de toekomat echt wel weer gebeuren als het aan mij ligt.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:10:07 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122509119
He jeetje coco, wat een narigheid!! :o Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd, heel veel sterkte! :*
Komt dat nou door de medicijnen denk je? Remicade? Of weten de artsen dat ook niet?

Troeta hihi ik vind d'r een lieve bollie O+ :D
pi_122510010
Coco, waah! :o
pi_122511324
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig die 4 generaties-foto's, ik heb er ook 1 O+ zo bijzonder!!

Kwisted idd, lastig is dat :* maar je bent ook nog gewoon vrouw (van) en hebt een relatie! Belangrijkste geschenk (in mijn ogen) is een goede band tussen de ouders, voor de kids.. daar kunnen ze zo goed op groeien! En een voorbeeld aan nemen O+

Lekker van die nachten slaap Twink! Ik hoop er ook nog steeds op, eens kijken of wat meer rijstebloem 's avonds helpt :')
In dat kader:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco :* Kan M. bij Saar zijn? Mag ze wel veel op bezoek komen (ivm infectiegevaar ofzo)?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122511565
mooi gezegd Enf inderdaad. Nou weet ik wel dat mijn relatie heel sterk is, en we dit deukje ook wel weer overkomen.

Ik heb het boxkleed op de grond gelegd, en ineens rolt F.leur!! Van haar rug naar haar buik, dat had ze nog nooit gedaan. Ze had waarschijnlijk te weinig plek in de box besef ik me nu :@
pi_122512504
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Kwisted het volgende:[/b
Ik heb het boxkleed op de grond gelegd, en ineens rolt F.leur!! Van haar rug naar haar buik, dat had ze nog nooit gedaan. Ze had waarschijnlijk te weinig plek in de box besef ik me nu :@
*O*

En bram goede oren *O*
Leuke vier generatie foto's ook trouwens. O+
pi_122513049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Kwisted het volgende:
mooi gezegd Enf inderdaad. Nou weet ik wel dat mijn relatie heel sterk is, en we dit deukje ook wel weer overkomen.

Luc doet dat nu ook al een tijdje. Hij rolde haast bijna van de bank af :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122513499
Jeetje Coco wat heftig. Beterschap. :*

Sam wat een mooie 4 generatiefoto ook. En je lijkt idd op je moeder.

Phaidra dat is echt heel zielig voor je nichtje.

Bram goede oren *O*
pi_122514323
Poeh Coco.. Beterschap!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_122515932
Coco beterschap!! :*

Jompel voor Bram *O*

Zag een heleboel mooie foto's O+

Mijn oma & ik scheelden 75jr dus helaas heeft ze S niet gezien, en met mijn andere oma 70jr

Kwisted
*O* voor het rollen! Speelkleed lag hier vaak op de grond, S ging zo rollen, tijgeren en zelf zitten enz, daar hebben ze idd ruimte voor nodig. En elk kindje ontwikkeld zich op z'n eigen tempo, komt wel goed met je mooie meid hoor :D :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net weer bij de osteopaat geweest, nekje zat nog een klein beetje vast maar was al een stuk beter dan een paar weken geleden ^O^
S slaapt nu ook op haar buik :)
pi_122517834
Nena ligt alleen maar in de box en die rolt als een malle, Mex lag altijd op de grond en rolde nooit. Ik denk dat een box goed genoeg is hoor.

ik heb ook zo'n 4 generatie vrouwenfoto, erg leuk idd. van mijn vriends kant zijn er zelfs 5 generaties. lijkt me echt bijzonder om als opa mee te maken.
pi_122518065
Beterschap coco !
Fijn dat Bram zn oren het doen ! *O*
Sam: jullie lijken wel zussen.
Die 4 generatiefoto's: bijzonder hoor !
Onze relatie is nog beter geworden sinds ons meisje er is. :@ *;

Kus voor iedereen !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:54:38 #23
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122518600
Phaidra he lastig zijn die dingen he -O-

Kwisted wat gaaf!! Hihi zie je wel :D

Zoe fijn dat t beter gaat!

Kleinzusje ja t kan je ook echt dichter bij elkaar brengen he, zo voel ik dat ook *; :D (natuurlijk is het ook zwaar en hebben we ook mindere momenten.. Maar wat kunnen we genieten van onze meid O+ )
pi_122518714
Dat bedoel ik Enf !
We genieten en doen veel met zn 3tjes.
Zo knus *;
Tuurlijk hebben wel eens mot. Maar ben nog verliefder dan ik al was.
IVF heeft ons ook heel dicht bij elkaar gebracht. Als ik hem nu met onze meid zie.....oef dan smelt ik. Ben nog steeds een wandelende hormoon :D
Vandaag had hij haar in de draagzak *;
pi_122518799
Wat heftig Coco, veel sterkte en beterschap :*
pi_122518861
En Lisa lijkt sprekent op mij zoals ik was toen ik klein was dus ik denk dat we over 222 jaar een nieuwe 4 generatie (misschien wel 5 generatie) foto kunnen maken. Ik heb niet veel contact met mijn eigen oma en mijn moeder inmiddels helemaal niet meer met haar maar ik blijf het een bijzondere foto vinden.
pi_122519199
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:02 schreef Sam1993 het volgende:
En Lisa lijkt sprekent op mij zoals ik was toen ik klein was dus ik denk dat we over 222 jaar een nieuwe 4 generatie (misschien wel 5 generatie) foto kunnen maken. Ik heb niet veel contact met mijn eigen oma en mijn moeder inmiddels helemaal niet meer met haar maar ik blijf het een bijzondere foto vinden.
Dat gaat nog even duren dan... ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:32:29 #28
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122520410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
Dat bedoel ik Enf !
We genieten en doen veel met zn 3tjes.
Zo knus *;
Tuurlijk hebben wel eens mot. Maar ben nog verliefder dan ik al was.
IVF heeft ons ook heel dicht bij elkaar gebracht. Als ik hem nu met onze meid zie.....oef dan smelt ik. Ben nog steeds een wandelende hormoon :D
Vandaag had hij haar in de draagzak *;
:D O+ Ohhh, ik rammel hier ook, zie het helemaal voor me :D Als mn lief haar op de babyfoon ziet (met beeld) zegt ie af en toe ook; wat ligt ze lief te slapen he O+ hihi. Ik pest 'm ook met het feit dat ie echt softer is geworden sinds ze er is :D vind ik juist lief, en dat zeg ik dan ook O+
pi_122520544
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat gaat nog even duren dan... ;)
Haha, 22 jaar bedoel ik dus :p
pi_122520837
Hier hoor ik ook geregeld van boven komen: "Ja hij bent papa zijn mooie meisje, mama moet der plaats delen."
Sta met liefde mijn plaats af aan der bij der vader ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_122521435
Haha hier ook.. staat de babyfoon hier onder nog aan en als je dan hoort wat Patrick allemaal tegen Djenna zegt.. je lacht je rot. 'Papa's meisje he ... wij gaan over een jaar samen voetballen... en sleeeen en sneeuwpoppen bouwen en motor crossen en en en ...'
Heerlijk :)
Voorlopig vind ik het wel prima zo. Lekker met zijn drietjes :)
pi_122521860
Wat leuk al die smelt momentjes met papa en kind. Hier heb ik dat nog niet gezien. hij noemt haar wl haar prinses maar heb hem nog niet echt zien genieten van haar :{ Nu dat ze ouder word begint hij wat meer naar haar om te kijken maar ik denk ook dat hij het gewoon moeilijk heeft m.b.t zijn eigen problemen. Ik hoop dat als hij thuis komt hij veel meer kan genieten van de goede dingen :)

Ook nu hij weg is hij vraagt wel naar Lisa hoe het met haar gaat maar hij lijkt haar niet echt te missen weet alleen niet zo goed of dat dat is omdat hij dit wegduwt hij kan haar namelijk maar 2 uurtjes zien 1 keer in de week nu hij daar in de kliniek zit.
pi_122521961
Oh, Coco, wat schrikken! Ik hoop dat je snel opknapt! :*

En 4 generaties:

O+

Verder te moe om echt bij te lezen :')
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_122523687
Hmm Marjolijntje was net benieuwd naar jouw update. Maar dan eerst even aan jezelf denken hoor. Die update komt later wel!
pi_122523834
Mooi die vier generatie foto's. Mijn oma wilde heel graag een vierde generatie foto. Helaas kregen ik en mijn nichtje jongens. Ze is overleden in 2011, op haar 92ste. Heeft het dus niet meer mee kunnen maken.

Na een hele rustige dag met veel slapen nu een hele onrustige avond. Hopelijk vannacht niet zo.
pi_122524900
Bedankt voor de lieve woorden :) O+

En hoe tof, die 4 generatie foto's. Moet ik binnenkort ook laten maken :Y

@Twinkle: ik lig in Heerlen in t atrium. Is denk ik niet heel erg dichtbij he?

Sam, jij en je moeder lijken écht gigantisch op elkaar! Jonge moeder ook, of niet?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:47:09 #37
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122525267
Coco, jemig meis wat heftig zo allemaal tegelijk! Beterschap!

Bram z'n oortjes goed! *O* Wat een opluchting!

F.leur die rolt :), goed zeg! En een knuf voor de irritaties tussen jou en je (8>, Kwisted. Gelukkig geef je zelf aan dat jullie een sterke relatie hebben. Wennen aan een heel 'nieuw' leven is ook niet niks natuurlijk. Ik herken t in zoverre dat wij bij beide kids toen ze nog heel klein waren ook wel wat sneller aangebrand waren. Vooral toen ze nog niet doorsliepen. En dat ik zelf vrij weinig geduld heb met m'n man als hij weinig geduld heeft met de jongens ;).

Leuk, die 4 generatie foto's :). Zelf heb ik er eentje met alle mannen erop. M'n man z'n opa, z'n vader, m'n man zelf en onze twee knullen. Ook heel leuk!

S ging vanavond ineens uit zichzelf 'kusjes' geven :D. Hij kwam naast me staan en van een klein afstandje gaf ik een kusje in de lucht naar 'm. (Doe ik wel vaker, vinden ze altijd grappig) En toen boog hij naar me toe en duwde z'n open mondje op m'n gezicht O+ . Zo schattig. En iedere keer als ik zei 'krijgt mama dan een kusje', deed hij het weer. Toen kijken of hij het ook bij papa ging doen, maar dat wilde hij niet :+ :P .
pi_122526006
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden :) O+

En hoe tof, die 4 generatie foto's. Moet ik binnenkort ook laten maken :Y

@Twinkle: ik lig in Heerlen in t atrium. Is denk ik niet heel erg dichtbij he?

Sam, jij en je moeder lijken écht gigantisch op elkaar! Jonge moeder ook, of niet?
Jah mijn moeder word deze maand 43 :) ze was 23 toen ze mij kreeg en ik 18 toen ik Lisa kreeg Dus als de lijn zich zo voorzet zie ik een 5e generatie wel voor me mijn oma is namelijk ook nog niet zo oud 65 :)
pi_122526354
Whehehe. J geeft Bram voor het eerst een flesje, krijgt hij de hele lading 10 minuten erna over zich heen. :')
Great success.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122527225
Nee dat ligt idd net niet naast de deur Coco. Even goed hoop ik dat je je snel beter voelt zodat je weer thuis bij je gezinnetje kunt zijn. Hoe goed je ook verzorgd mag wordrn in een ziekenhuis.. er gaat niets boven je eigen bedje.

Over bedje gesproken.. ik lig er al in. barstende koppijn waar ik zelden last van heb. Dus hopen dat het weg is als ik morgen wakker wordt :)

Haha Joene ... denk je eens een keer te kunnen helpen.. krijg je dit.
pi_122527620
Echt hoor , ticootje melk gekolft , ik flesje geven kan die leren flesje drinken maar die dikke drinkt zo gulzig!!! En ik had hem zo 10 minz netjes rechtop , en hij wilde graag liggen , slaapt ie bijna wordt ie opeens druk , en bewegen met z'n mondje ik denk nog beetje , whoppa kotst alles eruit !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122528334
Coco moet je lang blijven? :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Whehehe. J geeft Bram voor het eerst een flesje, krijgt hij de hele lading 10 minuten erna over zich heen. :')
Great success.
Ach, het gaat er in ieder geval in ... :Y
pi_122528434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco moet je lang blijven? :*

[..]

Ach, het gaat er in ieder geval in ... :Y
Dat is zo. Blij mee.
pi_122528474
Ik lig ook al in bed met Otje naast me, net samen de douche geprobeerd en dat was geen succes :N
pi_122528652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lig ook al in bed met Otje naast me, net samen de douche geprobeerd en dat was geen succes :N
De douche was geen succes??
pi_122528867
Coco, jeetje dat is schrikken. Beterschap, dat je maar snel weer gezond naar huis mag.

Bram zijn oren zijn goedgekeurd *G*

Voor Kwisteds rollende meid *O*

Leuk die 4 generatie foto's!

Hier gaat het goed, alleen heel vermoeide mama. Dus voeden en dan slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122529696
Trusten Tinu! (licht iarl er al in? ;) )

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De douche was geen succes??
Otje houdt niet van douchen :N (in bad gaan ook niet, maar douchen is duidelijk erger.)
En ik hoopte dat ze even wat stoom zou meepakken want ze is knap verkouden, blaft als een zeehond en afgelopen nacht ook lekker benauwd.
pi_122529901
Ophelia, nee die had nog vergadering. Ik hoop dat hij zo thuis is anders zie ik hem niet meer.

Eerst maar even baby terugbrengen naar zijn bed zodat ik de mijne weer voor mezelf heb.

Vervelend, lag het echt aan de douche of kan het ook aan temperatuurverschil tussen water en lucht of aan/ uitkleden hebben gelegen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122530003
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco moet je lang blijven?
Eerste inschatting was ongeveer vijf dagen. Mgoed, misschien valt t mee, misschien valt t tegen. Mis mn meisje vooral, die 'mag' niet mee naar deze afdeling. Tis niet verboden, maar hier hangen nogal wat ziektekiemen enzo, dus ze raden t af omdat Saartje nog een mini is.

Saartje O+
pi_122530081
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Trusten Tinu! (licht iarl er al in? ;) )

[..]

Otje houdt niet van douchen :N (in bad gaan ook niet, maar douchen is duidelijk erger.)
En ik hoopte dat ze even wat stoom zou meepakken want ze is knap verkouden, blaft als een zeehond en afgelopen nacht ook lekker benauwd.
Had je al een ui geprobeerd op het kamertje??
pi_122530503
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Had je al een ui geprobeerd op het kamertje??
Doekje met Luuf (huisarts zei " gewoon gebruiken" , maar dat ging me wat te ver), verder lijkt het een stuk beter te gaan dan gisteren, toen eindigden we op de HAP voor (geloof ik) Ventolin.
pi_122530704
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Eerste inschatting was ongeveer vijf dagen. Mgoed, misschien valt t mee, misschien valt t tegen. Mis mn meisje vooral, die 'mag' niet mee naar deze afdeling. Tis niet verboden, maar hier hangen nogal wat ziektekiemen enzo, dus ze raden t af omdat Saartje nog een mini is.

Saartje O+
O+
Laat het maar heel erg meevallen dan!
pi_122532554
Ik zet vaak het potje luuf open naast het bedje, werkt ook.
pi_122533081
Wat lief al die smeltmomentjes met papa O+

Marlolijntje ook een mooie 4 generatie foto.

Sam 5 generaties zou wel heel bijzonder zijn. Hopelijk maken jullie dat nog mee

Haha die Bram. En arme Joene

Oh Coco. Ik vind het al zo rot voor je. En nu nog erger. Je meisje moeten missen. Hopelijk ben je heel gauw opgeknapt. :*
pi_122537309
Ow Coco dan Saartje ook nog zo lang moeten missen lijkt me helemaal klote. Is Martijn nu thuis of .blijft ie gewoon aan het werk zolang .je daar bent?

Omentielvo hoe gaat het bij jou? Omdat jij het nu ook in je uppie moet doen. Valt het mee/tegen?
Wou nog even zeggen dat ik het super stoer van je vindt dat je ervoor gekozen hebt om in je uppie voor een mini te zorgen. Ik kan nog terug vallen op mijn man als ik het niet meer trek.. jij kan dat niet zo maar.

Ophelia arme zieke mini. Hopen dat ie gauw niet meer als een zeehondje blaft.

Hoofdpijn is weg! :)
O en aankleden na badje en nagels vijlen blijft hier drama haha. Toen straks had ze me ook nog in bad gescheten. En stinken! Mijn klein stinkertje.

Mango hoe gaat het bij jou?

Morgenvroeg moet ik even met mijn man een paar uurtjes weg. Djenna droppen we dan even bij schoonouders. Lang geleden dat iemand anders even op haar gepast heeft maar komt goed.
pi_122538658
Twinkle deze nacht lijkt beter te gaan. Ik heb nu geslapen tot 0.30 en dat scheelt. Nu kijken of mevrouw straks verder wil slapen. Hihi. Ik moet zeggen dat ik wel moet wennen hoor aan het moederschap. Ik vind haar geweldig, maar soms maakt de verantwoordelijkheid me gewoon bang. Weet niet precies hoe dat te zeggen.

En wat een stinkerd heb jij. Poepen in bad.
pi_122539691
Die verantwoordelijkheid maakte mij in het begin super onzeker. Er verandert ook ineens zoveel! Had gehoopt en gedacht dat ik er wat relaxter onder zou blijven omdat ik normaal gesproken ook niet in zeven sloten tegelijk spring. Dat gevoel werd beter en beter na acht wetken.. dat was voor mij een soort van omslagpunt. Dus geef jezelf de tijd om aan je nieuwe rol als mama te wennen :)

Ik heb straks een uurtje geslapen maar daarna was ik weer klaar wakker *zucht*. En de hoofdpijn blijkt nog niet weg te zijn. Maar zo lang ik blijf liggen gaat het goed :)

Ik ga. proberen nog wat slaap te pakken, de nacht is nog lang. Hopelijk doet Riley dat ook en kan jij ook nog een paar uurtjes meepikken! :*
pi_122540215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

O+
Laat het maar heel erg meevallen dan!
Ik ga mijn best doen! :Y

Twink, martijn heeft zich afgemeld van zn werk. Had zoiets van, ik kan me toch niet concentreren als jij in t zhuis ligt.

Hij heeft wel veel steun van familie en vrienden. Ze willen allemaal helpen met Saartje (al vermoeden we dat 't ze stiekem vooral om de baby te doen is :P :+ ). Hij kreeg gisteren zelfs zoveel berichtjes en telefoontjes dat hij niet wist wat hij ermee aan moest :D
pi_122540219
Omen, hoe is de rest van de nacht nog gegaan?

Twink en Omen: ik heb niet zozeer moeten wennen aan de moederrol, maar bij mij was t meer de overweldigend liefde en geluk dat ik meteen voelde voor Saar. En het besef dat je het kwijt zou kunnen raken. Doodeng idee soms!
pi_122540813
Twinkle
Haha klein viezerikje :D

Ophelia
Beterschap :(

Coco
Wat fijn dat mensen zo behulpzaam zijn! O+ je hebt ook een geweldig meisje dus ook logisch dat iedereen dr graag wil komen verzorgen haha.
Heel veel beterschap :* je positieve instelling is echt ^O^ om respect voor te hebben

Wij douchen nu elke avond met S (niet elke x met zeep) want na het avondeten is ze lekker vies haha. Ze vind het heerlijk! Ben al vrij snel met dr gaan douchen, mijn vriend durft dat nog steeds niet. Maar ik ben blij dat ik dat heb gedaan en ze water op dr hoofd niet erg vind. Dat zal ook per baby verschillen en komt vast vanzelf ook wel weer goed.
De osteopaat heeft iets goed gedaan denk ik want mn meisje sliep van 20:00 tot 00:30 en toen tot 6 O+
pi_122541157
Zoe wat heerlijk! Wat fijn dat het slapen nu de goede kant op lijkt te gaan.

En Coco :o dat is niet niks zeg. Jeetje... Beterschap en fijn dat de opvang en zorg voor Saar (en je man ;)) goed geregeld is. Maar om haar te moeten missen is natuurlijk gewoon shit.
pi_122541198
Wat fijn Zoe!

Hier weet ik niet zo goed of ik nu wel of geen water over haar hoofdje moet gooien. Ze schrikt zich iedere keer het rambam en vergeet dan gewoon even te ademen en verslikt ze zich in het water. Aan de andere kant denk ik dat ze er maar gewoon aan moet wennen :+

O en hier verder ook een enorme overvloed aan liefde voor Djenna Coco! Maar denk dat haast iedere mama dat wel heeft.
pi_122541300
Coco, kijk wel uit met teveel verschillende mensen voor Saartje te laten zorgen. Zo klein als ze is: haar mama zal ze missen. Het is fijn als haar eigen ritme en structuur een beetje door kan lopen. Liefst in haar eigen omgeving en met vertrouwde mensen om haar heen. Als het niet anders kan dan is dat zo en dan is er niks aan te doen maar als je het enigzins kan voorkomen.....

Maar goed, jouw eigen herstel is nu even het belangrijkste :*
pi_122541738
Deze nacht ging een stuk beter. Ik ben gewoon uitgerust.

Coco, wat fijn dat jullie zoveel hulp hebben.

Douchen wil ik ook binnenkort met Riley. Lijkt me wel zo handig.
pi_122541994
Coco, wat rot je Saar moet missen -O-. Knap maar gauw op :*

Zoë & Omen, fijn een goede nacht! Onze nacht was minder, het lijkt erop dat na het ziek zijn alle vooruitgang in het slapen weer verdwenen is. Komt hopelijk wel weer.

Twinkle, het valt me op dat je D's naam nu wel uitschrijft. Is dat de bedoeling? ;)

Mijn mini krijgt inmiddels toch wat meer haar, dus binnenkort gaan we starten met wassen :D. Water over z'n hoofdje vindt hij niet vervelend, maar ben benieuwd hoe hij babyshampoo vindt :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122542051
Ja heb je goed gezien Phaidra. Had te maken met het conflict ;)
pi_122542089
Twinkle
S 'schrikt' ook even van het water op dr hoofd, dan wil ze het drinken en dat is soms niet handig dus grote ogen en wat schrik. Maar dat hoort erbij denk ik. Ik laat haar douchestraal zien en steeds meer beseft ze waar t water vandaan komt, en dan doe ik het langzaam richting dr gezichtje / hoofdje.
Als je zelf vrolijk en enthousiast doet onder de douche nemen ze dat wel over denk ik :9

Fijn omen!

Phaidra
:D haha, staat zo schattig een zeepkoppie O+

:@ heb S haar 1e verjaardagstaart al besteld :@
Roze,rood en uiltjes is het thema
Heb ook al zin om haar verjaardagskleertjes te shoppen maar daar moet ik nog maar even mee wachten haha
pi_122544924
Zoe, hier ook al de taart bestel een paar weekjes geleden :p

En dat met het douchen. Lisa is echt heel vrolijk onder de douche maar dat was Amber ook nu is het met Amber zo'n drama dat de oude buren van de zomer kwamenvragen wat er aan de hand was zo erg zet ze het op een brullen... Dus ja zelf vrolijk doen ik denk dat ieder kind die fase krijgt dat het niet wil douchen :p

Het was ook heel vreemd bij het zwembad deed ze het wel goed onder de douche ook met gewone zeep (prikzeep) maar thuis hier en bij haar moeder gaat het fout. Inmiddels is het redelijk onder de knie te houden door haar te beloven dat ze daarna een sticker/snoepje/lippenstift krijgt ofzo maar dan nog is het drama :p
pi_122546041
Onze zoon gaat best graag in bad maar zodra zijn haar gewassen moet is het alsof je een Speenvarken naar de slachtbank brengt.

Dat was weer een drama nacht zeg. Vanaf half twee tot half vijf wakker. Zoveel spanning in dat kleine lijfje lijkt wel. En spugen, rochelen, kokhalzen, steeds willen drinken.
En man hoest de longen uit z'n lijf dus de rest van de tijd daar wakker van.

Vandaag halve schooldag dus geen rust voor mij vanmiddag, helaas.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:50:23 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122546043
He coco wat vervelend dat je haar moet missen.. sterkte en beterschap, hoop dat je snel naar huis mag! :*

Echt te mooi hier. We gingen proberen wat meer rijstebloem in de laatste fles te doen om dr wat langer te slapen. Laatste paar dagen was dat rond half 11 dat ze wakker werd. Wij gingen rond 22.00 naar bed, en hoorden t wel wanneer ze zou komen.. komt ze 2:45. :') _O- Toen die volle fles gegeven dus, slaapt ze vervolgens tot 6.00 _O- Hoe bedoel je ik laat me niks voorschrijven? :+
Manlief zei al; waarom wil je het niet meerdere dagen proberen, waarom stop je er gelijk na 1x mee als het niet werkt? Nou, hierom dus XD :') lol..
pi_122546374
Morning moeders c_/
Nu al taarten bestellen ? Whoooooooo, dat is snel :D
Coco: Lijkt me zo erg dat je haar moet missen nu. Beterschap.
Bij jullie ook zo'n prachtig weer ?
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:04:12 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122546479
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
Morning moeders c_/
Nu al taarten bestellen ? Whoooooooo, dat is snel :D
Coco: Lijkt me zo erg dat je haar moet missen nu. Beterschap.
Bij jullie ook zo'n prachtig weer ?
Jaaa! O+ Niet veel sneeuw blijven liggen, maar heerlijk zonnetje! :D
pi_122547103
Bij ons lag 15 cm! En D is nog te klein om sneeuwpoppen te bouwen :(
Balen Estrys.. zeker omdat je er vanmiddag dan nog een moet entertainen.
pi_122548174
Estrys, wat balen zo'n nacht. En dan niet eens kunnen rusten. :*

Haha Enf. Wat een eigenwijze baby heb jij.
pi_122549295
zojuist ook weer een momentje voor de plakboeken: ben je de ene aan het voeden heeft de ander blijkbaar diarree en haalt de wc net niet. Gotta love those moments :D
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:43:04 #76
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122549713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Bij ons lag 15 cm! En D is nog te klein om sneeuwpoppen te bouwen :(

Ik zou zeggen........Jas en handschoenen aan, en doe jij t ff voor aan D, ;) :P
En wel t resultaat laten zien hier op Fok!

Leuk Zoë! Ben benieuwd, we willen wel een foto tzt he :)

Ik haal gewoon een diepvries slagroomtaart, en ik vind het wel prima :P ze eet er zelf toch niet veel van, (en hoewel ik die marsepein taarten best wel lekker vind, vind de rest van de familie ze niet zo geweldig. dus dat doen we voorlopig nog maar ff niet ;))
pi_122550073
Hier bleef goddank ook niks liggen, ik vind er niks aan hoor, sneeuw. :N

Beterschap Coco, dat is niet niks! Fijn is dat hè, als je gewoon weet dat je man het ook wel redt in zijn eentje. Maar het zal voor hem ook pittig zijn.

Zo, mijn baby is moe ofzo. Hij is net 3 kwartier wakker en was me toch een partij mopperig. Dus weer terug in bed wipper geknikkerd en wat denk je: gelijk vertrokken.
Nou had ik hem ook wel een beetje afgemat vanochtend. Rollen oefenen, zingen, babygym. :@
Maar ook weer eens heerlijk in bed zitten tutten. Op een werkdag. :P Ik haal het vanavond wel weer in.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:52:21 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122550083
Hoi :@

Lang geleden dat ik hier heb meegeschreven! Wel geprobeerd mee te lezen maar, net als Kwisted, het is me gewoon echt te druk met baby, werk, huis, man, vrienden, familie etc. etc. Wat me is bijgebleven:

Coco :o, wat doe jij nou! Wat schrikken zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je en kun je S. weer snel knuffelen.

Zoë, wat fijn dat het beter gaat met slapen *O*

Omentielvo, ook lekker geslapen O+ (en nog welkom hier, met je dochter!)

Estrys, helaas een slechte nacht. Wat sneu voor je kleine meisje :(. En dat klinkt idd als een heerlijk moeder-van-twee moment :D

Enf, jij ook al zo'n eigenwijs meisje _O-. Hier bijna hetzelfde gister! E bleef maar 's nachts wakker worden voor een voeding, we hingen steeds op 6 voedingen. Maarja, aan 150 cc per fles had ze eigenlijk niet genoeg. Lastig cirkeltje dus. Ze is natuurlijk al 6 maanden dus ze mag bijvoeding maar als mijn heerlijke :+ verse maaltijden hoefde ze niet zo. Er ging dus bijna niets in. De laatste flessen bleven we maar aanvullen met rijstebloem maar het hielp niks. Tot ik haar gister een potje broccoli ( :r ) had gegeven. Dat mondje blééf maar opengaan, ze vond het heerlijk! Om 6 uur is ze naar bed gegaan, ze sliep om half 7 en om half 3 werd ze pas weer wakker *O*. Toen een fles en vanochtend heb ik d'r om kwart voor 8 maar een keertje wakker gemaakt :+. Zou dat nou echt aan dat potje broccoli ( :r) hebben gelegen? Ik hoop 't!

Zoë en Sam al taart besteld :D. Leuk O+. Dat lijkt hier allemaal nog zo énorm ver weg maar het gaat snel!

KZ :(, ik heb je dochter niet gezien :(. Volgende x even van tevoren melden ja ;)?

Verder gaat het hier prima. E. heeft gister de clown uitgehangen op het KDV :D. Ze zat in zo'n wipstoel met aandrijving ( :') als je begrijpt wat ik bedoel) en vond dat blijkbaar he-le-maal te gek! Ze zat, aldus de leidsters, wat kreetjes te slaken (als ik mijn dochter een beetje ken heet dat gewoon krijsen _O-) en de andere kindjes kwamen allemaal bij haar staan om te kijken :D. Ze vond het práchtig, die aandacht! Kleine aandachtstrekker!

Ik heb haar net in bedje gelegd maar ze ging niet slapen. Toen heb ik haar mobiel maar aangezet en ja hoor, binnen 5 minuten sliep ze. Het muziekje van de mobiel gaat helaas een half uur door en ik durfde niet naar haar kamer te gaan om 'm uit te zetten (er komt veel licht in haar bedje als ik de deur open). Dus ik heb via de babyfoon een half uur dat muziekje aan zitten horen :D. Nouja, als E maar slaapt!

:@ Sorry voor het lange verhaal...en dan vergeet ik vast nog de helft
pi_122550214
Fijn Soesa, heb je de hele dag dat deuntje in je hoofd :D
Wat een blij ei zeg, jouw dame. Fijn dat het zo goed gaat op het KDV.

Oh en ik sluit me aan bij druk ivm werk etc. Bijlezen schiet er echt bij in.
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:04:37 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122550493
Omentielvo ja erg he Hihi :P

Mango! :* leuk dat je weer eens komt kijken hier! ^^

Soesa Whaha serieus :D ja dat zat ik ook al te denken, miss is ze straks met 4 mndn al toe aan hapjes :@ maar ik weet nou niet hoe goed dat is om zo vroeg al te beginnen.. Lastig.
Haha geweldig dat verhaal over t kdv :D O+
pi_122550860
Haha Tante Soesa, hoefde ze je verse maaltijden niet? Ondankbaar ding zeg. ;)

Zo had ik bij Seb ook een keer zelf vers eten gemaakt: broccoli. Eerst schoongemaakt, gekookt en fijn gemaakt met de staafmixer. Mijn keuken was een grote bende en het kind moest het niet. :( Potje broccoli en jawel het ging erin als zoete koek.
pi_122551096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:14 schreef Estrys het volgende:
Haha Tante Soesa, hoefde ze je verse maaltijden niet? Ondankbaar ding zeg. ;)

Zo had ik bij Seb ook een keer zelf vers eten gemaakt: broccoli. Eerst schoongemaakt, gekookt en fijn gemaakt met de staafmixer. Mijn keuken was een grote bende en het kind moest het niet. :( Potje broccoli en jawel het ging erin als zoete koek.
Die potje smaken ook anders dan vers. Leyla bliefde ook geen vers.
pi_122551170
Oh!!
Goed verhaal:
Gister tijdens het eten plaste jen in dr broek, s avonds spuugde Bram joene onder, jen had weer een ongelukje in bed, vanmorgen zat Bram tot z'n nek in de poep en plaste hij daarna m'n bed onder om vervolgens de box onder te spugen, tot slot spuugde leyla de autostoel nog even vol.

En toen had ik 2 flinke wastrommels vol.
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:24:36 #84
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122551204
:o Maar goed dat je nu een wasmaschine hebt dan :+
pi_122551229
Tico, ik mis nog morsig eetgedrag van Joene en lekkende tetten. :P
pi_122551244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:24 schreef PureEvil het volgende:
:o Maar goed dat je nu een wasmaschine hebt dan :+
Ja :'(
pi_122551265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:25 schreef Mangostine het volgende:
Tico, ik mis nog morsig eetgedrag van Joene en lekkende tetten. :P
Misschien schijt joene ook z'n broek nog ol vandaag. Het zou in de riedel passen ja.
pi_122551645
Ik had laatst een eetafspraak met een vriendin. Doordat mijn vent laat thuis kwam en Max besloot om nog even royaal te poepen, stond ik op het laatste moment tot aan mijn oksels in poepluier, -broek en -romper. Alles moest natuurlijk uitgespoeld worden nog.
Kom ik dus een paar minuten te laat aan op de afgesproken plek. Ik zeg, 'sorry, ik had even een poepincident'.
Die vriendin keek ongeveer zo: :o :{ :X

Dus ik heb me maar even gehaast om uit te leggen dat het niet mijn eigen poep betrof. Zo klonk het namelijk. :@ :')
pi_122551688
Was een goede investering Tico, die wasmachine. :D Hier inmiddels aan de derde onderbroek.

Hoelang duurt het voordat je echt resultaat zou moeten merken van medicijnen voor reflux?
pi_122555908
Whahaha Mango :D
Ik ben hier eindelijk een keer weer echt bij met de was. :)Ik had aldoor nog wel ergens een volle mand vieze was staan, haha.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:45:43 #91
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122556647
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik had laatst een eetafspraak met een vriendin. Doordat mijn vent laat thuis kwam en Max besloot om nog even royaal te poepen, stond ik op het laatste moment tot aan mijn oksels in poepluier, -broek en -romper. Alles moest natuurlijk uitgespoeld worden nog.
Kom ik dus een paar minuten te laat aan op de afgesproken plek. Ik zeg, 'sorry, ik had even een poepincident'.

Dus ik heb me maar even gehaast om uit te leggen dat het niet mijn eigen poep betrof. Zo klonk het namelijk. :@ :')
:D :')
pi_122557154
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Mangostine het volgende:

Haha :D

Ticootje
Gaat ook lekker :9

Tante soesa
Fijn dat je meisje t zo goed doet! En potjes :r ..haha maar als ze t lekker vind..waarom niet :+
S slaapt ook heerlijk op t muziekje van de babyfoon.. Echt irritante liedjes op een gegeven moment, met de webcam kan ik gelukkig het geluid eventjes uit doen & kan ik gewoon naar dr kijken tot t muziekje uit kan
pi_122557308
Fruitpotjes!!! Omg lekker!

Die groente zijn er een aantal die ik wel lekker vind. Bram moet eerst proberen vers mee te eten. Als hij echt niet wilt, dan halen we de potten.
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:07:13 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122557466
Ik heb zelf voor de gein een keer een potje geproefd. Nouja, niet voor de gein, ik moest het, op mn babyshower. Met blinddoek :')

Ik haalde de wortel er serieus niet uit. :X 1 was wortel/appel en de ander wortel/aardappel. Héél erg zetmelerig. :+ :r En dus totaal geen wortelsmaak :')
pi_122558548
Maar die baby's weten ook niet hoe wortel zou moeten smaken. Die kan je nog alles wijsmaken :+
pi_122559033
wij proeven alles wat we S geven, maar brr die potjes.. S vond het ook niet lekker, die lust vers dan weer wel.

PE
marsepein vind ik ook niet lekker :P maar het wordt wel een mooie taart O+ haha
had inspiratie van pinterest, iets met baby;s 1e taart en uil en toen zag ik heel veel leuks ;)
pi_122561742
Vandaag een goede nachtrust gehad en leuke dag. Maar om deze tijd stort ik bijna in van moeheid. Straks maar lekker op de bank soezen.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:17:15 #98
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122562585
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:58 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Haha :D

Ticootje
Gaat ook lekker :9

Tante soesa
Fijn dat je meisje t zo goed doet! En potjes :r ..haha maar als ze t lekker vind..waarom niet :+
S slaapt ook heerlijk op t muziekje van de babyfoon.. Echt irritante liedjes op een gegeven moment, met de webcam kan ik gelukkig het geluid eventjes uit doen & kan ik gewoon naar dr kijken tot t muziekje uit kan

Ja, potjes zijn écht vies! Ook zo leuk hè, ik had mij altijd voorgenomen nooit een speen aan mijn kind te geven en altijd vers voor haar te koken...:')...dubbele fail. Het zal wel te maken hebben met de substantie vermoed ik want lekker is het echt niet (behalve het fruit dan idd :D). Nouja, we gaan gewoon langzaam aan potje mengen met vers. Komt vast goed!

Mango, haha :D. Heel herkenbaar trouwens, zo'n poepexplosie op het moment dat je de deur uit stapt :Y.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:48:40 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122564222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef Estrys het volgende:
Maar die baby's weten ook niet hoe wortel zou moeten smaken. Die kan je nog alles wijsmaken :+
_O- Whaha xD

Soesa ja zo is het.. Ze moeten toch wat binnenkrijgen he!
pi_122564532
We hadden voor M zo'n fototaart van de hema (maar dan met een plaatje van Nijntje, ik ga mijn eigen kind niet opeten :N ). Die was best lekker :9
pi_122564748
Hm, taart. Ja. Hier wordt ook al volop nagedacht over de verjaardag.. De taart krijgen we van mijn ouders dus ik zal binnenkort es met m'n moedertje naar de bakker rijden :7.

Verjaardagscadeau is al in huis :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_122564977
Wat krijgt hij Kuuks?
pi_122565204
Verjaardagstaart voor de eerste verjaardag, jeetje. Als ik begin over l.'s verjaardag te raten, zegt mijn man dat dat nog zo lang duurt, dat ik daar nog niet over na hoef te denken. Ik wil er gewoon echt een babyfeestje van maken met babyvriendjes/ vriendinnetjes. Maar weet nog niet zo goed wie, want ken niet zoveel mensen met baby's in l.'s leeftijd.

Estrys, Mango en tico: poep en spuugverhalen.

Soesa, wat nou vers niet lusten. Je zou nog groente met fruit kunnen mengen, wordt het ook wat zoeter.

Meneer heeft hier 2 spruitjes verorbert vanavond.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122565207
Och wat gaat dat snel !
Dus jullie zijn straks allemaal verdwenen hier.
Sorry Soesa ;)
Potjes :r , maar soms wel heerlijk makkelijk !
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:07:43 #105
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122565335
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Hm, taart. Ja. Hier wordt ook al volop nagedacht over de verjaardag.. De taart krijgen we van mijn ouders dus ik zal binnenkort es met m'n moedertje naar de bakker rijden :7.

Verjaardagscadeau is al in huis :D.
Verjaardagscadeau is hier ook al maanden in huis :D :') (Wheelybug). Wat krijgt 'ie Kuukske?

Idd Enf, ik ben blij dat ze wat eet. Ze heeft het echt ook nodig merk ik, ze slaapt veel beter nu ze vast eten eet! Nu ligt ze ook alweer 1,5 uur te slapen, paar dagen hiervoor werd ze altijd om half 8 wakker... Nu niet *O* fingers crosses
pi_122565382
Soesa ben je dr ?
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:10:52 #107
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122565488
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef Tinuviel het volgende:

Soesa, wat nou vers niet lusten. Je zou nog groente met fruit kunnen mengen, wordt het ook wat zoeter.
:{ ze lust het gewoon niet, Tinu! Ik hèb groente en fruit gemengd, maakt niets uit. Ik denk dat het met de structuur te maken heeft. Fijn dat jouw jochie wel vers lust!
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:11:17 #108
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122565508
quote:
3s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:08 schreef kleinzusje het volgende:
Soesa ben je dr ?
Ja *O*
pi_122565531
Niet quoten please !!!

*; *; *;
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:12:42 #110
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122565584
KZ! Wat een knapperd O+! Heel lief! Wat een haar joh, heerlijk! Wat lijkt een kindje trouwens meteen ouder hè, als ze haartjes hebben! Mijn dame heeft wel haartjes maar zo lichtblond dat je het amper ziet :')
pi_122565656
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
KZ! Wat een knapperd O+! Heel lief! Wat een haar joh, heerlijk!
Thx ! :*
pi_122565717
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef Kyara het volgende:
Wat krijgt hij Kuuks?
Een driewieler :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_122565729
Ze had al een bos haar bij de geboorte. Nu kan ze al een staartje _O-
Wacht ik nog even mee :D
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:17:19 #114
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122565886
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ze had al een bos haar bij de geboorte. Nu kan ze al een staartje _O-
Wacht ik nog even mee :D
Cool O+

Even ter illustratie: mijn dame. Net zo oud als KZ beeb: (ook niet quoten aub)

Knip: kaal met een roze jurkje :+
pi_122565980
Wat een knappert ! *; Wat zit ze al goed *;
pi_122565997
Tante Soesa wat een schatje.
Kleinzusje nu heb ik de foto weer gemist.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:21:01 #117
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122566104
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een knappert ! *; Wat zit ze al goed *;
Dankje! Ze zit steeds beter idd. Ze wordt nu al helemaal enthousiast als ik haar in de Trip Trap zet: fooood! :Y)
pi_122566190
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Omentielvo het volgende:
Tante Soesa wat een schatje.
Kleinzusje nu heb ik de foto weer gemist.
Nog 1 keertje dan. Niet quoten please !!!

*;
pi_122566221
Lief !!
pi_122566281
Thx ! Ben ook erg trots *;
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:24:39 #121
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122566314
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
Thx ! Ben ook erg trots *;
Terecht!
pi_122566393
Nou heb ik dr weer gemist... :(
*poef* nu is het weg
pi_122566437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef kaatjejannie het volgende:
Nou heb ik dr weer gemist... :(
+1!!!!
pi_122566441
En die van tante soesa ook al :( :(
*poef* nu is het weg
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:27:06 #125
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122566475
Komt ze dan nog even hoor
pi_122566497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef kaatjejannie het volgende:
En die van tante soesa ook al :( :(
Hahahahaha, ook dit +1 dus...

Edit: aaaah wat een schatje! Doe je aan uithuwelijken?!
pi_122566543
Ooohw tante Soesa, wat is ze leuk!! O+ O+
*poef* nu is het weg
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:29:50 #128
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122566684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef kaatjejannie het volgende:
Ooohw tante Soesa, wat is ze leuk!! O+ O+
Thanks O+. Ze is de leukste!

Mineola, jahoor ;)!
pi_122566709
pi_122566794
Bram ziet het wel zitten w/
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:31:09 #131
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122566821
Bram O+ dat kinnetje is echt te lief :D
pi_122566972
Kaatje en Mineola : volgende keer beter . Komt echt weer :@ :)
pi_122567057
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
Kaatje en Mineola : volgende keer beter . Komt echt weer :@ :)
Waarschuw je me dan even van te voren. PM en DM?
*poef* nu is het weg
pi_122567107
Bram is nu trouwens paars. :')
pi_122567111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Waarschuw je me dan even van te voren. PM en DM?
Doe ik ! :*
pi_122567147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Bloedwaardes ?

[ Bericht 22% gewijzigd door kleinzusje op 06-02-2013 20:40:41 ]
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:35:57 #137
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122567210
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Spruw?
pi_122567459
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:35 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Spruw?
De cb arts dacht van wel. Ik had een vermoeden maar ik denk zelf van niet. Maar prima, geen zin in problemen. Ff behandelen maar.
pi_122567548
Bram! :D .. Held.. En wat veel haar vergeleken met Djenna :o
Kan ik alleen maar van dromen :o :D

Aangezien ik thuisblijfmama ben vind ik dat ik tijd genoeg heb om vers te koken. Dus dat gaan we dan ook over een tijdje proberen :Y)

Hier een hongerlapje wat het presteert om 180cc (=200cc aangemaakte voeding) in 5 minuten naar binnen te kloeken :o .
Sinds twee dagen in de eerste en laatste fles (ze krijgt er 4 op een dag) een theelepel rijstebloem en dat verdikt de voeding dusdanig dat ze er dan 15 minuten over doet en zodoende wordt haar zuigbehoefte voldoende bevredigd :Y). Problem solved :Y). Met poepen lijkt ze tot dusver geen problemen te hebben.

En haar eerste tandje komt nu echt goed door :o
Ze vindt het fijn als ik haar kaak masseer. Heb wel een bijtring in huis maar die kan ze nog niet zo goed vast houden/ze weet nog niet zo goed wat ze er mee moet doen.
Maar tot dusver gaat dat goed zonder al te veel drama en pijn gelukkig.. (owo.. fokwet).
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:41:24 #140
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122567580
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De cb arts dacht van wel. Ik had een vermoeden maar ik denk zelf van niet. Maar prima, geen zin in problemen. Ff behandelen maar.
Nee, zo is 't!
pi_122567726
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:14 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Een driewieler :D
Oooooh, die vond M echt helemaal super! Nog steeds! O+ O+
Helaas nog niet buiten kunnen testen maar binnen is het al een echte hit!

Weer foto's gemist }:|

Bram O+
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:43:47 #142
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122567738
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef Twinkle20 het volgende:

Aangezien ik thuisblijfmama ben vind ik dat ik tijd genoeg heb om vers te koken. Dus dat gaan we dan ook over een tijdje proberen :Y)
Ehm, ik werk 24 uur maar mijn vriezer ligt vol hoor met verse gestoomde groenten en fruit. Ze eet het alleen niet.
pi_122567775
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ehm, ik werk 24 uur maar mijn vriezer ligt vol hoor met verse gestoomde groenten en fruit. Ze eet het alleen niet.
Hier ook hoor. :Y

Wel balen dat ze het niet eet :{
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:46:41 #144
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122567913
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:44 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hier ook hoor. :Y

Wel balen dat ze het niet eet :{
Ik voel me een beetje aangevallen geloof ik :D :?.

Ja, ik baal er ook van! Maar goed, ik ben zelf ook groot geworden op potjes dus het komt vast goed
pi_122568007
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik voel me een beetje aangevallen geloof ik :D :?.

Ja, ik baal er ook van! Maar goed, ik ben zelf ook groot geworden op potjes dus het komt vast goed
:D
Je hebt geen extra teen erbij gekregen ofzo?
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:49:57 #146
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122568121
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D
Je hebt geen extra teen erbij gekregen ofzo?
Nee :D! En ik lust nu vrijwel alles :Y). Ja, zelfs verse groenten. En ik eet niet meer uit potjes. Meestal dan.
pi_122568488
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik voel me een beetje aangevallen geloof ik .
door mij? :o
pi_122568518
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:17 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja, potjes zijn écht vies! Ook zo leuk hè, ik had mij altijd voorgenomen nooit een speen aan mijn kind te geven en altijd vers voor haar te koken...:')...dubbele fail. Het zal wel te maken hebben met de substantie vermoed ik want lekker is het echt niet (behalve het fruit dan idd :D). Nouja, we gaan gewoon langzaam aan potje mengen met vers. Komt vast goed!

Haha :D ach als je meisje maar happy is toch!
fijn dat ze beter slaapt nu ze vaste voeding krijgt

:( foto gemist! als je me toch een antw terug stuurt over 't z8 jurkje.. O-) fotofoto haha
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:55:32 #149
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122568528
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

door mij? :o
Nee, juist niet door jou!
pi_122568741
O+ bram

http://pinterest.com/search/pins/?q=babys+first+cake+owl
thema voor de 1e taart van S, met roze rood en uiltje (iets minder hysterisch dan die op pinterest hoop ik :P)
een klein taartje voor S en een grotere voor mij & mijn vriend :+
voor familie maken we cupcakes met witte chocolade mmmm
pi_122568799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nee, juist niet door jou!
oh gelukkig. Ik schrok al ;)

Gewoon blijven aanbieden (bijvoorbeeld iets wat jullie ook eten, heb je niet meteen je hele diepvries vol).
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:04:13 #152
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122569203
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef Kyara het volgende:

[..]

oh gelukkig. Ik schrok al ;)

Gewoon blijven aanbieden (bijvoorbeeld iets wat jullie ook eten, heb je niet meteen je hele diepvries vol).
Ja, doen we idd ook :). Vandaag potje sperziebonen en een paar boontjes voor uit het knuistje :Y)
pi_122569775
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Thanks O+. Ze is de leukste!

Mineola, jahoor ;)!
Bij dezen dan graag O+
En jullie inrichting bevalt me ook dus het klikt tussen ons vast ook wel ;)
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:15:59 #154
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122570100
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Mineola het volgende:

[..]

Bij dezen dan graag O+
En jullie inrichting bevalt me ook dus het klikt tussen ons vast ook wel ;)
Staat genoteerd :D!

Oh, haha, ik zie nu pas dat je onze halve woonkamer op de foto ziet :'). + maxi-cosi en paddenstoelenjasje O+ op tafel!
pi_122570328
Welke van die 300 taarten bedoel je nou Zoë? Het klinkt heel tof in elk geval! (maar oh my, wat ver weg nog!)

En ik werk 32 u en ik ga ook vers maken, ik win! Ik heb niet de illusie dat het met smaak opgaat als ik hier zo lees maar de de intentie is er. Net zoals hij geen tv, suiker, chips en nare E-nummers etc mag voor hij één is, zeg maar O-)
pi_122570483
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Mineola het volgende:
Net zoals hij geen tv, suiker, chips en nare E-nummers etc mag voor hij één is, zeg maar
Dat is hier allemaal gelukt, behalve de tv. Babytv is soms wel heel makkelijk.... :@
pi_122570732
Tante Soesa, Amy wilde ook niets vers. Ze at haar eerste hapje vers fruit pas toen ze dik 11 maanden was. Toen at ze ineens een banaan. Daarvoor altijd weigeren en uit haar mond werken. Dus ook potjes gehad. Daarna snapte ze het ineens en at ze ook groente/avondeten vers.

Wij zijn maandag naar het CB geweest. 2 maanden, 5400 gram en 58 cm. Hij doet het goed :)
Hij lacht eindelijk sinds vorige week en nu doet hij het steeds vaker. Zo tof O+

Coco, Sterkte en beterschap! Wat een schrik zeg!
pi_122570883
Mijn baby is nu 25 km verderop :( Mijn vriend is ook erges 25 km verderop en ik zit alleen op de bank sinds 20 minuten.. Heb haar wel nog zelf in bed gelegd maar o men ik voel me zon slechte moeder dat ze nu al ergens anders moet slapen.. haar eerste nacht zonder mij :(

Sola, Hij groeit inderdaad goed :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:28:24 #159
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122570930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Mineola het volgende:
Welke van die 300 taarten bedoel je nou Zoë? Het klinkt heel tof in elk geval! (maar oh my, wat ver weg nog!)

En ik werk 32 u en ik ga ook vers maken, ik win! Ik heb niet de illusie dat het met smaak opgaat als ik hier zo lees maar de de intentie is er. Net zoals hij geen tv, suiker, chips en nare E-nummers etc mag voor hij één is, zeg maar O-)
E. wringt zich in de box in allerlei bochten om de tv te kunnen zien :') :D. Ze mag straks van mij best wel eens eventjes tv kijken maar wel gewoon beperkt en met mate. Suiker, chips en andere onnodige toevoegingen/eten krijgt ze ook niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:25 schreef Solagratia het volgende:
Tante Soesa, Amy wilde ook niets vers. Ze at haar eerste hapje vers fruit pas toen ze dik 11 maanden was. Toen at ze ineens een banaan. Daarvoor altijd weigeren en uit haar mond werken. Dus ook potjes gehad. Daarna snapte ze het ineens en at ze ook groente/avondeten vers.

Wij zijn maandag naar het CB geweest. 2 maanden, 5400 gram en 58 cm. Hij doet het goed :)
Hij lacht eindelijk sinds vorige week en nu doet hij het steeds vaker. Zo tof O+

Coco, Sterkte en beterschap! Wat een schrik zeg!
Fijn, die herkenning! Hier werkt ze het verse eten ook idd direct haar mondje uit, na 2 happen gaan d'r lippen stijf op elkaar en eet ze écht niets meer. Nu blijft dat mondje opengaan O+.

Goede stats en lachen is zo lief O+
pi_122571105
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:21 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat is hier allemaal gelukt, behalve de tv. Babytv is soms wel heel makkelijk.... :@
Die tv is nu al mislukt, kind zit geobsedeerd naar het scherm vol kleuren te kijken zodra 'ie aan staat :@
pi_122571142
Leuk dat lachen sola!

Alle foto,s gemist, leuk hoor!

Ik vrees juist dat ik vers moet maken, geen een potje lust ze! En ik had drie treetjes gratis,haha.
Gelukkig eet Mex ze op.
Ze heeft vandaag wel lekker op een stuk appel gesabbeld en een babykoekje ging er ook wel in.
En ze heeft gewoon klokkie rond geslapen!
pi_122571585
3 treetjes olvarit Troeta? Om te testen? Die staan hier ook. Sofie is dol op de peer!
*poef* nu is het weg
pi_122571899
Ja bij trnd idd! Leuke test vond ik het.
Mex bedelt zelfs om die peerpotjrs, Nena krijgt er echt de rillingen van,haha
pi_122573215
Sofie gaat zelf bij de kast staan en vragen om gruit uit een potje. (Ze kan de f niet)

En om dan ook nog even ontopic te blijven..

Luuk doet t prima. Is vrolijk, heeft een voorkeur voor vrouwen om naar te lachen (wel grappig, Sofie had een voorkeur voor mannen), wordt groot en is leuk. Hij slaapt steeds vaker door (23.00 voeding en dan tussen 6 en 7 weer) en slaapt overdag op z'n eigen kamer in het "grote" ledikant. Hij heeft een knuffeltje die ik bij hem leg als hij gaat slapen. Hij nestelt zich er dan helemaal tegenaan. Ook het zeepaard is een favoriet.
Hij gaat over 3 weken wennen bij de gastouder, en ik vind het niks. Ik heb echt wel weer zin om te gaan werken, mag morgen ook al wel, maar Luuk wegbrengen, dat hoeft nog even niet van me.
*poef* nu is het weg
pi_122574460
Schattig gruit!

Nena is bang voor mannen met een harde zware stem...en logisch ook als klein frummeltje. Ze huilt dan zo grappig met een pruillip. En dan biggelen er van die tranen zo recht naar beneden heel dramatisch.

Ik zag al dat je een blauw zeepaard had gevonden, leuk dat ie er ook zo blij mee is.
Ik kon geen rose vinden, maar heb wel een nachtlampje van chicco gekregen en daar doet ze het goed op.
Mex zijn zeepaard vind ze wel heel leuk, maar ik denk ook dat het Mex het niks zal vinden als zij er ook een heeft.

Lijkt me ook niks dat wegbrengen, maar het scheelt nu dat je d gastouder al kent zeker?
pi_122575138
Ja, ik weet ook wel dat het goed zal gaan hoor, maar hij is mijn kleine bulletje. Sluit dan toch weer een tijdperk af, het hele iniemini is er dan echt wel af.

Ja, het was een enorme zoektocht, maar we hebben ergens de 2 laatste bemachtigd, Luuk is er dol op. En het is ook makkelijk, hij draait de kant op waar hij ligt. Is weer fijn tegen een voorkeurshouding. Ik was even bang voor Sofie, maar we hebben haar uitgelegd dat Luuk een blauwe hajo (zo heeft ze hem genoemd) heeft, en zij een roze. Dat was prima. Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat ze het zo makkelijk op zou pikken. '

Zoveel als Luuk op Sofie als baby lijkt, hij is zo anders. Veel gemoedelijker. Niet zo'n gifkikker als Sofie. Vind alles best, Hij ligt nu lekker in de box te lachen naar de mobile. Sofie had echt wel duidelijk aangegeven dat ze het er niet mee eens was dat zij in de box lag en ik op de bank zat. Luuk kan ook zo in slaap vallen in de box. De keren dat Sofie dat deed kan ik op 2 handen tellen.
*poef* nu is het weg
pi_122576726
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik werk er 32 en heb ook bergen zelfgekookte maaltijden in de vriezer, en fruit ingevroren. Maar M eet ook het liefst potjes. Nou prima, ik ga er geen strijd om voeren, wil hij een potje, dan krijgt hij dat. Het is heus niet ongezond, er zit eigenlijk helemaal geen rotzooi in (even goed etiketjes lezen), het is alleen helemaal glad gekookt waardoor hij de textuur fijner vindt. Ik bied regelmatig versgekookt aan, gepureerd en stukken. Ik vind het wel best, als hij 16 is, eet hij vast geen olvarit meer :Y)

Verder wordt er geen suiker gegeten op een paar happen taart op zijn verjaardag na. En na het eten een aflevering van Sesamstraat, dat vindt hij geweldig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122576960
We merkten vanzelf bij Sofie dat ze de potjes niet meer wilde. Daarvoor hebben we steeds beide aangeboden. Dan het een, dan het andere. Soms was het ook wel rete makkelijk. Even zo'n potje in de magnetron en dan was het klaar. Geen gedoe met rekening houden met wat we aten.
*poef* nu is het weg
pi_122577104
Precies. Als hij vrolijk en wakker is, probeer ik vaak zelf gekookt. Maar is hij moe en hangerig, dan ga ik de strijd niet aan. Dan een potje of een boterham. Beter om er maar helemaal niet aan te beginnen dan eerst gedoe en daarna alsnog overstag.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122577208
Ik vind het nu wel lastig soms dat ze echt hetzelfde wil als wij eten. Nooit meer iets wat zij echt niet lust. Pizza kan ze bijvoorbeeld echt niks mee, en ik heb dr soms best wel zin in. Dat is dus wat wij eten als ze logeren is.
*poef* nu is het weg
pi_122577782
Leuk zeg Zoe, is het de tweede van links op de eerste rij of de laatste?

Twink, fin dat het masseren helpt.

Heb de foto's ook gemist :(

Soesa, jawel, natuurlijk komt het goed.

Bram met paars mondje.

Mijn knul had ook nog wat moeite met de spruitjes vasthouden. Ze zijn zo lekker rond en waren ook wat glibberig, maar met mijn hulp ging het goed. Verjaardagscadeau zijn we nog niet over uit, maar ik denk misschien een leuke houten loop en speelwagen. Optrekken is helemaal hot, dus misschien dat hij dat over een maand of twee zelf doet aan de wagen. En verder hebben we al zoveel van de eerste: duwdriewieler, driewieler, loopfietsje etc.

Bij onze kleuter is pizza een hit.

Nog bedankt voor de tip met de Goodies babykoekjes. Ging erin als zoete koek op de verjaardag van grote broer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tinuviel op 06-02-2013 22:52:13 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122578173
Hier krijgt Lisa een leuk cadeau van oma en opa :) ikwilde het activitie loopwagen van nijntje (hout met puzzeltjes enzo) en van ons krijgt ze dan verder niks denk ik. Ze heeft het besef er nog niet van en ik kan het nu niet missen. Misschien tegen die tijd wel maar dat zien we dan maar verder.
pi_122578417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef Zoë23 het volgende:
http://pinterest.com/search/pins/?q=babys+first+cake+owl
thema voor de 1e taart van S, met roze rood en uiltje (iets minder hysterisch dan die op pinterest hoop ik :P)
een klein taartje voor S en een grotere voor mij & mijn vriend :+
voor familie maken we cupcakes met witte chocolade mmmm
Hysterisch is juist tof!! :D *O* Vind het erg stoere en mooie taarten O+

Zag dat ik ook foto's van mini's heb gemist. Boo! ;(

Ik heb Saartje vandaag toch vastgehouden, geknuffeld, gekust en flesje gegeven *; *O* O+
Verhuisde vandaag van afdeling/kamer. Had geluk! Ben op een eenpersoonskamer terecht gekomen *O* Dus ja, op die kamer hoef ik niet echt bang te zijn voor de virussen enzo van andere mensen (lag op een zaal met 7 anderen hiervoor).
pi_122578910
Sam, ik wist niet dat er van Nijntje een houten loopwagen was. En ik zie nu pas dat dat ook is wat ik wil denk ik.

Coco, *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122579045
Ik vind hem echt heel tof Tinu :p ik wilde hem al voor haar doop maar ze kan er nu nog niks mee dus krijg hem nu waarschijnlijk van me moeder :)
pi_122582875
Kleinzusje bedankt. Ik was alleen zo blond om gewoon in slaap te vallen. Hihi

Bram is echt een beertje om te zien. Wat een schatje O+

Twinkle wat leuk zo'n hongerlapje. Slim om het op die manier te verdikken zodat ze er wat langer over doet.
En ik hoop dat haar eerste tandje zonder al teveel pijn doorkomt.

Zoë wat een leuk thema voor de taart.

Solo wat gaat het goed met je mannetje. En wat leuk dat hij nu steeds vaker gaat lachen O+

Sam waarom gaat je baby ergens anders slapen?

Troeta wat lekker dat ze klokje rond heeft geslapen.

KJ, wat gaat dat snel. Bijna wennen bij de gastouder. En zo fijn dat het zo'n tevreden baby is. En grappig dat je beide kinderen een voorkeur hebben voor het andere geslacht om naar te lachen.

Coco gelukkig dat je nu op een andere kamer ligt zodat je Saartje kon knuffelen. Slaapt ze ook bij je?

Ik heb net mijn dochter gevoed en die ligt nu al lekker een half uur tegen me aan te slapen. Kijken of ze ook in haar wiegje blijft slapen.
pi_122584776
De nachten worden alleen maar slechter hier lijkt het :( Weer zo'n drama nacht. Van 23 uur voeding, 2 uur, 6 uur en drie kwartier slaap steeds. We wisselen het steeds maar af anders is het sowieso niet te doen. Maar ik weet het effe niet meer.
pi_122585009
Oh Estrys, wat balen, dikke :*

Minneola huwelijk gereged :)

Twink de jouwe kan goed en snel eten zeg!

Solo, lachen is O+

Troeta, fijn zo klokje rond slapen, hopelijk vannacht weer?

Kj, bijna wennen voor Luc!

Omen, ging ze nog in de wieg slapen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122585289
Eerste keer niet. Dus ben ik weer naar beneden gegaan. Tweede keer lukte her wel. Om 5 uur heb ik haar bij me genomen.

Estrys wat rot die nachten :*
pi_122585383
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 06:27 schreef Estrys het volgende:
De nachten worden alleen maar slechter hier lijkt het :( Weer zo'n drama nacht. Van 23 uur voeding, 2 uur, 6 uur en drie kwartier slaap steeds. We wisselen het steeds maar af anders is het sowieso niet te doen. Maar ik weet het effe niet meer.
Wat is mis met 23 uur , 2 uur en 6 uur ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122585388
Estrys wat naar die nachten bij jullie.

Hier ging het voor ons doen ook bagger. Twee nachten door geslapen deze week. En vannacht weer twee keer wakker. Speentje werd niet geaccepteerd, melk moest ie. Daar ging mijn hoop dat ie door wou slapen. -O- En nou weer met kleine oogjes achter de pc hopen dat ik het vol hou tot vijf uur.

Hij drinkt ook ineens slechter nu die zo verkouden is. Vreselijk afgeleid ook. Hoop dat het snel over gaat.
pi_122585422
:* voor de slechte nachten -O-

Mineola,
Haha alle taarten! :9 ik heb een paar voorbeelden aan de taartenmaakster gestuurd, ze mag er zelf iets van maken, creativiteit moet je niet beperken denk ik..
Dus ze doet lekker dr ding, is een kennis.
Hieronder nog een paar voorbeelden die ik o.a. Heb doorgestuurd.

Sola
Mooie stats!

Coco
Wat fijn O+ lekker knuffelen met je mooie meid

http://pinterest.com/pin/337981147005233177/

http://pinterest.com/pin/320529698449174770/

http://pinterest.com/pin/320529698449167507/

O+ taarten

Tinu
:D lijkt me ook lastig idd voor ze, spruitjes vasthouden haha

:@ en voor S haar 1e verjaardag nemen mijn vriend en ik een tattoo van dr naam.
Ik waarsch op deze plek; http://pinterest.com/pin/320529698449175377/
Haar 1e kado weten we nog niet, maar nog voldoende tijd om daar over na te denken
pi_122585549
Cadeautjes voor Faye haar eerste verjaardag hebben we al in huis :D

En slechte nachten :* Al zou ik dolblij zijn met wakker om 23, 2 en 6. Hemels!
pi_122585569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:42 schreef Marjolijntje het volgende:

Is de osteopaat ook iets voor jullie om te proberen?
Na bezoek aan de osteopaat van dinsdag werd S die nacht in 10uren slaap maar 1x wakker
pi_122585655
Ostheopaat zijn we al geweest met haar toen ze kleiner was :) Die kon niets doen.
pi_122585675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:42 schreef Marjolijntje het volgende:

Ik dacht er nog aan vannacht, ik denk niet zeuren, twee keer stelt helemaal niks voor, lijkt me zo zwaar voor jou/jullie, ik begin al te piepen na 1 beroerde nacht....
pi_122585834
Ah ik zie dat het niet helemaal duidelijk is. Er is niks mis met voeden om 23 uur, 2 en 6 uur alleen slaapt ze zo goed als niet tussen die voedingen door. In ieder geval vannacht niet tussen die van 2 en 6.
pi_122585839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Ostheopaat zijn we al geweest met haar toen ze kleiner was :) Die kon niets doen.
-O- das jammer
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:05:30 #189
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122585844
Hier was de afgelopen weken 23, 2, 6 ook een beetje standaard (nouja, eerder half 8, 9 uur, 1 uur, 4 uur en 6 uur...). Maar, ik kom voorzichtig juichen, sinds ze dus potjes groenten krijgt ipv vers slaapt ze door! Of naja, ze werd 2x wakker (waarvan 1x door niesaanval van mijn vriend) maar speentje was genoeg *O* en ze hoefde geen fles! Ik heb haar om kwart voor 7 wakker moeten maken omdat ze naar het KDV moest. Arme kind had dus gewoon echt honger ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Tante_Soesa op 07-02-2013 09:13:08 ]
pi_122586414
*O* Hoera Soesa, nou op het echte eten moet M. nog even wachten, maar dat biedt perspectief :)

M. deed trouwens gisteren heel gaaf lachen, zo'n echte babylach waar je spontaan ook van moet lachen. :D En wat was er nou zo leuk? Nou dat ie verschoond werd... zou hij wat proberen duidelijk te maken. :P
pi_122586439
Omen: Nee, Saartje slaapt niet bij me. Zou ook niet werken, want ik kan momenteel niet goed voor haar zorgen. Bovendien lig ik op de afdeling oncologie (ruimtegebrek op andere afdelingen, gelukkig heb ik een eenpersoonskamer), en stel dat Saartje 's nachts gaat huilen, dan hou ik daarmee de hele gang wakker. En dat zijn toch behoorlijk zieke mensen hier. Dus Saartje gaat gewoon met mijn man naar huis :Y

Smakkerd voor de mindere nachten :* Ik heb daar helaas geen tips voor.
pi_122586557
Wat naar dat je haar moet missen Coco. Hoop dat je snel opknapt.

Die slechte nachten hakken erin maar dat is niet onoverkomelijk, het ergste vind ik dat ze ergens last van heeft. En dat we geen idee hebben wat of hoe we haar kunnen helpen.
pi_122586786
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef Estrys het volgende:
Die slechte nachten hakken erin maar dat is niet onoverkomelijk, het ergste vind ik dat ze ergens last van heeft. En dat we geen idee hebben wat of hoe we haar kunnen helpen.
Dat lijkt me ook zo vervelend. Dat je weet dat je kindje iets heeft, maar dat je haar niet kunt helpen -O- Veel sterkte daarmee!

Zal het vast gemist hebben, maar waar zitten jullie nu precies in het zoeken naar de oorzaak? Binnenkort weer langs de dokter ofzo? Want dat indikken werkte niet he? of waren jullie dat niet?
pi_122587047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook zo vervelend. Dat je weet dat je kindje iets heeft, maar dat je haar niet kunt helpen -O- Veel sterkte daarmee!

Zal het vast gemist hebben, maar waar zitten jullie nu precies in het zoeken naar de oorzaak? Binnenkort weer langs de dokter ofzo? Want dat indikken werkte niet he? of waren jullie dat niet?
We hebben nu medicijnen voor de reflux maar sinds we die gebruiken lijkt het nog slechter te gaan. Nog meer onrust, veel scheten laten en veel spugen. Dat had ze daarvoor nog niet. Ik hoop dat we snel bij de osteopaat terecht kunnen. Maar volgende week is alles zowat dicht hier ivm carnaval. En weer overleggen met de huisarts over hoe het gaat met deze medicijnen.
pi_122587108
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

We hebben nu medicijnen voor de reflux maar sinds we die gebruiken lijkt het nog slechter te gaan. Nog meer onrust, veel scheten laten en veel spugen. Dat had ze daarvoor nog niet. Ik hoop dat we volgende week bij de osteopaat terecht kunnen.
Meh, dat is klote, helemaal als het averechts effect lijkt te hebben. Nou, hopelijk kunnen jullie dan snel terecht bij de osteopaat, en kan hij/zij jullie mini een beetje helpen O+
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:04:56 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_122587112
Estrys,.dat wilde ik net vragen, of een osteopaat mss een idee is. Heb je al een afspraak gemaakt? En inbakeren? Mss kan dat jullie meisje een beetje rust geven?
pi_122587158
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:04 schreef mikoxx het volgende:
Estrys,.dat wilde ik net vragen, of een osteopaat mss een idee is. Heb je al een afspraak gemaakt? En inbakeren? Mss kan dat jullie meisje een beetje rust geven?
Inbakeren is een goede. Hebben we in de kraamweek wel even gedaan daarna niet meer. Ga ik proberen.
Osteopaat belt me straks voor een afspraak.
pi_122587960
Ja dat je het gevoel hebt dat je kleintje pijn hebt.. zonder dat je daar NU wat aan kan doen, lijkt me vreselijk.

Coco fijn dat je Saartje even hebt kunnen zien en knuffelen :). Maakt de situatie hopelijk al iets dragelijker. Weet je al of je coor het weekend naar huis mag? En ik weet niet of je zo'n die hard Carnavaller bent (ik dus echt niet).. maar dat zul je dit jaar zeker ook over moeten slaan dan?

:* voor de vervelende nachten.

O eb Soesa .. had ik jou voor het hoofd gestoten dan? Want dat is uiteraard niet mijn bedoeling geweest :)
Ik heb juist bewondering voor werkende mama's die daarnaast ook nog tijd weten te maken om potjes vers te maken (tenzij je kindje dat dus echt niet lust ... ging er gemakshalve maar vanuit dat dat de standaard is maar door jullie reacties weet ik nu dat dat dus helemaal niet hoeft).
Ik bedoel meer voor mezelf.. dat omdat ik toch thuis zit het een kleine moeite is om, als Djenna vaste voeding mag, eerst vers te proberen. Nou ja het was mijn bedoeling niet om wie dan ook te veroordelen op het geven van vers of potjes voeding :).
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:45:33 #199
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122588150
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Twinkle20 het volgende:
O eb Soesa .. had ik jou voor het hoofd gestoten dan? Want dat is uiteraard niet mijn bedoeling geweest :)
Ik heb juist bewondering voor werkende mama's die daarnaast ook nog tijd weten te maken om potjes vers te maken (tenzij je kindje dat dus echt niet lust ... ging er gemakshalve maar vanuit dat dat de standaard is maar door jullie reacties weet ik nu dat dat dus helemaal niet hoeft).
Ik bedoel meer voor mezelf.. dat omdat ik toch thuis zit het een kleine moeite is om, als Djenna vaste voeding mag, eerst vers te proberen. Nou ja het was mijn bedoeling niet om wie dan ook te veroordelen op het geven van vers of potjes voeding :).
Nouja, ik voelde me een klein beetje aangevallen idd. Alsof het voor mij, als werkende moeder, makkelijker is om dan maar potjes te geven. Ik vind het idd ook een kleine moeite om vers eten te maken voor mijn meisje, en dat heb ik dus ook steeds gedaan (de hele bovenste la van de vriezer staat vol...). Ze moet 't alleen niet :+. Maar, zoals ik hierboven al schreef, ik ben er super blij mee want ein-de-lijk zijn de goede nachten weer terug. En dat dankzij die vieze potjes *O*.

Ik vind alleen wel dat er maar heel weinig variatie is :{, er zit al snel vlees bij en dat vind ik nog niet helemaal nodig eigenlijk. Even kijken hoe we dat gaan oplossen!

Estrys, wat sneu voor je kleine meid! Hopelijk biedt de osteopaat verlichting
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:23:08 #200
250838 Fee-nix
pi_122589169
Zoë die taarten zijn O+ . Vooral die derde link van je, vind ik super!
En leuk, een tattoo! Mooie plek ook. Ik heb zelf sinds half januari een tattoo op m'n pols voor m'n kids. Geinspireerd op dit plaatje. Ben er echt super blij mee!!

Cadeautje voor S z'n eerste verjaardag heb ik van de week binnengekregen. Mag ook wel, want het is zondag al! Hij krijgt een muziektafel :).

Hier een potjes-moeder trouwens. Ik vind het ideaal, eerlijk gezegd. Alles zit er in, in de juiste hoeveelheden. En dat mensen het zo vies vinden, daar snap ik echt niks van, haha. Ik vind de meeste potjes erg lekker!
pi_122589647
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë die taarten zijn O+ . Vooral die derde link van je, vind ik super!
En leuk, een tattoo! Mooie plek ook. Ik heb zelf sinds half januari een tattoo op m'n pols voor m'n kids. Geinspireerd op dit plaatje. Ben er echt super blij mee!!

Cadeautje voor S z'n eerste verjaardag heb ik van de week binnengekregen. Mag ook wel, want het is zondag al! Hij krijgt een muziektafel :).

Hier een potjes-moeder trouwens. Ik vind het ideaal, eerlijk gezegd. Alles zit er in, in de juiste hoeveelheden. En dat mensen het zo vies vinden, daar snap ik echt niks van, haha. Ik vind de meeste potjes erg lekker!
Zondag al! whaa dat gaat snel!

potjes-moeder :D haha
ja ik vind het vies bluhh maar ik ben meer van van verse groente sinds de bevalling, en van pindakaas mmm, hormonen :N .. eerst aten we nml altijd groente uit pot :@ & lustte ik geen pindakaas. Toen ik borstvoeding ging geven MOEST ik echt pindakaas hebben :?

Wat een mooie foto, mooie inspiratie!
Wilde altijd al een tattoo op mn rib zegmaar, heb 1 op mijn voet ter ere aan mijn beppe, omdat ik bij haar was toen ze overleed (toevallig was ik daar) dus dat vond ik erg speciaal.
en op mn rib is niet zichtbaar. ivm werk mag ik ook geen zichtbare tattoo's hebben. Vind de pols wel een hele mooie plek
pi_122589678
Ik zag een lieve foto van Bram voorbij komen. Wat staan die wikkelrompertjes toch schattig altijd O+ Enne mosterd, maar wat fijn dat zijn oortjes goed werken :)

Zoe, dat wordt vast een super gave taart!! Van wanneer is jouw meisje ookal weer? Ik las ook dat het slapen wat beter gaat, fijn om te horen!

Faye ook al bijna jarig! En wat een leuke foto van de 4 generaties, dat lijkt me nou echt super! Hier helaas niet meer mogelijk. Mijn moeder vertelde laatst dat ze dat ook echt jammer vindt dat ze het niet kan delen met haar moeder, ze is zo'n trotse oma.

KZ ik wil een foto PM van je ukkie, ik mis het steeds! haha :P

Coco, hoe is het? Mis je S? En is er al wat nieuws? Verveel je je niet?

Estrys :*

Tante Soesa, ook al zo druk. Ja herkenbaar. Waar blijft de tijd! Vooral het huishouden kost me veel tijd. En ik kan en wil het niet laten verslonsen. Gelukkig hebben we maar een klein huisje. En jeeezus wat heb je veel was ineens met een kleintje erbij! :o

Sola, jij hebt ook een lange kindje zo te zien. Fijn dat hij het goed doet!

F.leur heeft echt een mega sprong gemaakt volgens mij. Sinds ze een keer gerold heeft op het kleed op de grond heeft ze nu de smaak helemaal te pakken. Ze rolt de hele tijd haha! Ziet er echt grappig uit. Soms blijft haar armpje onder haar lijfje steken en dan wordt ze boos :P
Ik ben begonnen met bijvoeding. Ofja.. als er elke dag 1 hapje ingaat is het veel. Ben begonnen met fruitpotjes. Ze kijkt er niet zuur bij, wel bedenkelijk. Zo van.. wat heb ik nu weer in mijn mond. Het idee is om nu al te starten, zodat ze tegen de tijd dat ze 6 maanden is ook daadwerkelijk wat binnen krijgt haha.

Verder is doorslapen ver te zoeken. Ze wordt elke nacht wel een keer wakker rond 3 uur. Ook is ze rond 5-6uur wakker. Dan leg ik haar maar naast me neer, en als ik dan over haar bolletje aai dan slaapt ze nog door tot half 9. Ik kom dus wel aan mijn uren slaap, doordat ze uitslaapt. Gelukkig maar. Maar snachts uit bed gaan vind ik echt kut, voel ook steeds meer weerzin ertegen..

Tussen (8> en mij gaat het alweer wat beter. We hebben erover gepraat en heel bewust een filmavondje voor ons samen ingelast. Dat was heel fijn O+

Zo maar weer werken en F.leur naar oma brengen. Dit weekend carnaval en ik ga een avond vieren, even geen mama zijn maar gewoon feesten :)
pi_122589801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:41 schreef Kwisted het volgende:
Faye ook al bijna jarig!
:D Faye is nog lang niet jarig hoor! Komende maandag pas 8 maanden ;)
pi_122589859
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

:D Faye is nog lang niet jarig hoor! Komende maandag pas 8 maanden ;)
Haha dat dacht ik omdat je al een kado hebt gekocht :D
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:52:28 #205
250838 Fee-nix
pi_122590105
Maf Zoë, van die pindakaas :D. Maar t is ook jammie! :9 ;)
Ja, mooi plaatje he. Hij is ook echt zo mooi geworden O+ . Staat voor de jeugd die ik mijn kinderen wil geven. Symbolisch voor vrijheid, wensen die uitkomen en een vleugje magie (vandaar de elfjes).

Kwisted wat fijn dat jullie goed hebben gepraat en gezellig een avondje ingepland!
pi_122590712
Net vroeg iemand van het personeel hier mij het volgende: "jij bent volgens mij wel nog een heel jonge moeder he?!" :D :+

Tattoos met symboliek O+ Martijn is ook aan t denken over een tattoo ter ere van Saartje O+

Kwisted, wat lijkt me dat leuk, al dat gerol :D En fijn dat jullie goed hebben kunnen praten en een filmavondje hebben ingepland *;

Ik denk trouwens dat ik ook een potjesmoeder ga worden :Y

Oh, Twink, ik mag misschien morgen of zaterdag naar huis, en anders vast maandag. Gelukkig geef ik zelf ook niet zoveel om carnaval, anders zou ik nu vast heel erg balen :+

Kwis, ik verveel me overigens niet hoor :) Heb lekker boekjes, mn laptop, mijn telefoon (krijg heel lief heel veel berichtjes, dus ben veel aan het 'kletsen' daar), komt relatief veel bezoek. Dus dat is heel goed te doen hoor :Y
Verder nog geen nieuw nieuws. Vanochtend wel bloedgeprikt (kijken of de bloedverdunners goed werken) en longfoto gemaakt (kijken of longontsteking al minder wordt), maar nog geen uitslag daarvan :)
pi_122591549
kwisted
wat goed van t rollen!
en fijn dat t beter gaat met jou&je lief :*

S is van 12 mei, dus dat duurt ook nog eventjes :@

fee-nix
mooie gedachte erachter O+

coco
hoe jong ben jij dan?
vind het nogmaals echt super hoe sterk je klinkt ^O^

ook leuk idee van je vriend, O+ mannen met tattoo's haha
pi_122591743
Ik heb ook een tattoo op mijn pols, niet ter ere van Luc trouwens. Zit er misschien nog wel over te denken een tattoo erbij te nemen, maar dan niet Luc zijn naam, dus maar eens bedenken wat ik dan wel wil.

Die taarten Zoe, wat gaaf!

Ik heb steeds het idee zelf te gaan koken voor Luc, maar ik weet niet of het altijd gaat lukken.
Daarom ook erg handig dat er dat soort potjes bestaan. (En helemaal als je op bezoek gaat ofzo)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122591820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:37 schreef Zoë23 het volgende:
coco
hoe jong ben jij dan?
vind het nogmaals echt super hoe sterk je klinkt ^O^
Ben 31, dus niet een heel jonge moeder. Ook niet oud hoor, vind ik zelf, maar volgens mij dacht die vrouw dat ik begin twintig was :D Op zich een leuk compliment :+

En bedankt, maar ik vind het serieus ook allemaal best meevallen. Het had zoveel erger kunnen zijn, en ik ben allang blij dat het zo goed is afgelopen :Y En iedereen is zo ontzettend lief, op fok, maar ook mijn vrienden, familie en mijn werk. Doet ook ontzettend goed O+
pi_122592838
31, jonkie :P

Ik ben net wakker, twee uurtjes geslapen samen met mijn baby O+ Wat kan de wereld er dan ineens lichter uitzien. Volgende week donderdag kunnen we bij de osteopaat terecht.

ow en ik ben zo verliefd op ons meisje. kiek nou O+ O+

SPOILER

[ Bericht 46% gewijzigd door Estrys op 07-02-2013 13:24:12 ]
pi_122593561
Ahh ze is wel heeul lief Estrys! Wat een poppetje O+
Wel nog een week wachten op de osteopaat .. Meestal zijn ze sneller en geven ze babietjes voorrang :{ .. Ik hoop echt dat ie wat voor jullie meiske kan betekenen!

Kwisted, goed om af en toe even met je man te babbelen hoor :Y
En Kwisted-time ook heel belangrijk, dus zaterdagavond even stoom afblazen lees ik, goed van je!
En qualitytime met je ventje, ook heel belangrijk.

Mijn man is naast zijn fulltime baan bezig om een eigen zaak op te zetten (om zijn fulltime baan vaarwel te kunnen zeggen, maar da's nu toekomstmuziek). En dat i.c.m. Djenna en nog een vrouw die aandacht wil is soms wel even heftig. Ik merk, sinds dat zij in mijn leven is, ik super assertief/happerig ben. Dat was ik eerst nooit :@ .. en ook weleens naar mijn man toe .. Dan zegt ie iets en dan is het *hap hap hap hap*. Moet ik echt een beetje afleren :@ .. Maar komt goed :)

Kwisted fijn dat F kan rollen trouwens!
Sinds vandaag lijkt Djenna wel nog veel meer te kwebbelen .. super gezellig O+

Tattoos, mooi bij anderen maar niet aan mij besteed :)
Hoewel ik dat plaatje van Zoe wel heel gaaf vind!
pi_122593647
Carnaval. Ze zijn drie dagen dicht helaas.
pi_122593909
Coco wat een schatje en wat fijn dat je even een paar uur hebt kunnen slapen.

Riley heeft zo last van krampjes. Infacol leek in eerste instantie te helpen. Maar nu vandaag totaal niet. Echt zo zielig.
pi_122594035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:44 schreef Omentielvo het volgende:
Coco wat een schatje en wat fijn dat je even een paar uur hebt kunnen slapen.

Riley heeft zo last van krampjes. Infacol leek in eerste instantie te helpen. Maar nu vandaag totaal niet. Echt zo zielig.
Volgens mij bedoel je Estrys :Y Maar die heeft idd ook een schatje O+
pi_122594180
Krampjes... zo zielig ;(
Maar het is een fase, hopelijk komt ze er gauw weer uit.

Estrys, wat 'n gedonder met jullie meisje.
Maar het is wel een mopje hoor O+

Hier helaas ook geen tips voor de slechte nachten. Nachtelijke clusterbaby, nog steeds :O

Seth z'n 2 tandje is door en hij heeft vanmiddag een boterham met appelstroop gegeten. Boterham in kwarten voor z'n neus gelegd en gaaaan :Y)
Hij vond het heerlijk.

Ben zo gek op mijn kleintje O+
.... met gevoel voor drama....
pi_122595333
Liné is eindelijk aangekomen. Tis maar 20 gram maar begin is er. De vlos heeft ook der tongriempje een stukje ingeknipt. Ze heeft er gelukkig niets van gemerkt. Hopen dat het drinken nu iets makkelijker voor der gaat 's nachts.
pi_122597098
Estrys en omen -O- wat vervelend!
Wel een mega schatje Estrys!

Coco
Ohh 31 hihi, een jonge moeder :Y maar ik dacht misschien ook begin 20 :+

Kersjes
Lieff

Menicole
Hoop het ook! Wat een mooie naam heeft ze :)

S is al 20min aan het spoken in bed. Loopt rondjes aan de rand van het ledikantje zegmaar. Ze had rode wangen en zon scheen op dr raam dus haar slaapzak uit gedaan, maar nu heeft ze ook al zelf dr broek uit gedaan :') (het is er warm genoeg dus koud zal ze het niet krijgen :9 ) maar dat lopen in het ledikant.. Pff
Hoop dat ze zo wel even gaat slapen
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:02:14 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122598755
Kwisted wat fijn dat het beter gaat tussen jullie! :*

Coco hihi leuk compliment :D

Ahhhww Estrys wat een cutie!! Zo grappig, zo verzuipen in kleding :') Dat hadden wij ook in het begin. Bizar om te bedenken dat ze daar gewoon nu niet meer in past..

MeNicole fijn.. Hopen dat ze aan blijft komen, ik duim! :*

Hier een hangerig dametje met een sprong, vanochtend ook al wat groene poep volgens papa. Wellicht een tand die eraan komt, alhoewel ik nog niets voel onderin. Heb al gekeken naar bijtringen maar die van de kruidvat vond ik wat duur en bij de hema waren ze op.. Nouja, morgen weer een poging.
pi_122600321
Ik heb ze bij de prenatal gekocht die bijtringen. alleen geen idee meer wat het gekost heeft.
pi_122600711
weet iemand waar de uitknop van mijn baby zit? Ze is de hele dag al zo:
pi_122600824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Aww arme Faye

( wel een moppie, hoog knuffelgehalte O+ ) maar wel lastig een hele dag een mopperbaby :(
pi_122600845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Och arme faye en marjolein...
pi_122602338
Ik bedoelde inderdaad de foto van Estrys

Kwisted fijn dat het weer wat beter gaat tussen jullie.

Ahhh wat zielig zo'n mopperbaby :*
pi_122604213
Oei als je datde hele dag om je heen hebt kan ik me voorstellen dat je je afvraagt of er een uit knop op zit. Is er verder niks aan de hand? Tandjes? Oren? Sterkte Marjolijntje. Hopelijk slaapt ze vannacht wel een beetje.
pi_122604357
Nope, niks dat ik kan vinden. Behalve dan dat ze zichzelf ook enorm in de weg zit. Bijna bedtijd...
Aan de borst is ze wel stil! Gelukkig is het echt een borstmonster en kan ze een flinke tijd vastgeplakt zitten.
SPOILER
pi_122609755
Faye O+ O+
maar balen dat ze zo moppert!

Estrys, wat een leukerd!

Mijn meisjes zijn uit de couveuze en liggen in een wieg. Eigenlijk is het nu alleen wachten tot ze alle voedingen zelf drinken en dan mogen ze naar huis. Maar goed, ook dat kan nog even duren.
pi_122610282
Ik zag de foto!! Je meisjes doen het zo goed.
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:43:32 #228
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122611403
O+ Faye

Fijn Kyara!!!!! *O*

Ik ben vandaag weer naar het zh geweest met cristel voor haar helm, dit was de laatste meting, ze hoeft de helm dus nu niet meer op. Oddi is 102,2% (in november ook ) en CPI 91,8% (november 93%)
*O*
pi_122611525
Geen idee waar de percentages voor staan, maar goed dat de helm niet meer op hoeft.
pi_122612125
Ik ben echt gigantisch moe dus lee sniet alles bij nu wat ik wel zag,

De meisjes van kyara liggen al in een wiegje
Marjolijntje heeft n mopperbaby,, dat is echt vervelend hier ook wel eens zo;n dag hoop dat ze snel weer vrolijk is.
Pe, wat fijn dat ze geen helm meer hoeft !
En ik zag een mooi meisje voorbij komen in een leuk jurkje :)

Hier vandaag bezoek aan het ziekenhuis gehad (liep 1.5 uur uit...) En ik heb goedkeuring gehad voor een gastric bypass 7 maart na de chirurg weer om het te bespreken en vanaf dan op de lijst en dan duurt het ongeveer 2/3 maanden voor ik aan de beurt ben. Ik ben er zo blij mee :D
Verder heb ik vitamine tekort en een te laag ijzergehalte dus moest aan de multivitamine (misschien dat daar ook mijn misselijkheid duizeligheid en hoofdpijn van komt) Lisa heeft het super gedaan bij de oppas en heeft vandaag voor het eerst zelfstandig rechtop gezet op de vloer voor 3 kwartier !! zul je altijd zien net die ene dag dat je er niet bent..
pi_122612234
Kyara dat klinkt heel goed! Hopen dat ze snel zo dusdanig aangesterkt zijn dat ze mee naar huis mogen. Hoe zat het ook weer .. zit je nu sag en nacht in het ziekenhuis of slaap je thuis?

Pe ik weet ook niet precies waar de percentages voor staan maar als ik jou zo hoor klinkt het in ieder geval super goed!
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:58:03 #232
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122612407
Vergeet ik helemaal te reageren op Estrys! Wat een prachtig mooi meisje O+ O+ O+

Fijn dat je bent goedgekeurd sam!!!!! En dat Lisa het zo goed heeft gedaan vandaag *O*
pi_122612680
Sam, de forte varianten van de multivitamines zijn erg fijn. Etos en kruidvat hebben die van het huismerk. Ik vind zelf de supradin forte echt heel fijn, maar die kost ook meteen 26 eu voor een potje.
pi_122612770
Dat is me een beetje te duur ticoo haha :p ik ga morgen even kijken bij kruidvat voor eigen merk :) Hopelijk voel ik me dan ook snel beter.
pi_122613054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:03 schreef Sam1993 het volgende:
Dat is me een beetje te duur ticoo haha :p ik ga morgen even kijken bij kruidvat voor eigen merk :) Hopelijk voel ik me dan ook snel beter.
Joene gebruikt het huismerk, en qua samenstelling hebben we weinig verschil kunnen vinden. Alleen bij het huismerk staat er echt op dat het niet geschikt is voor zwangeren of tijdens de borstvoeding. Bij de supradin staat er op dat het wel geschikt is, daarom dus.

Wij slikken beiden de multivitamines het hele jaar door. Het bouwt echt je energie op. Ik voel me echt veel beter, niet onverklaarbaar moe, maar ook niet meer dat donkere gevoel rond de herfst en winter.
pi_122613255
Dat geeft goede hoop :) Ik had al gezien dat het huismerk niet zo duur is online dus die ga ik morgen meteen halen :) En dat ik combinatie met de anti depressiva en de slaapmedicatie die ik morgen krijg zal toch wel moeten bijdragen aan een fitter gevoel en minder hoofdpijn :) Ik ben echt gesloopt nu na 2 drukke dagen maar het geluk en blijschap wetende dat ik over een paar maanden een stuk gezonder zal zijn overheerst :)
pi_122613552
Mijn moeder was ook vaak uitgeblust. (Ook wel erger dan dat) toen ik weer bij mama ging wonen ging ze ook vitamines gebruiken en volgens mij gebruikt ze nu nog steeds de supradin. Dus ook voor m'n mams werkt het dus.

Ik ben van mening dat ons hedendaagse voeding al lang niet meer voorziet in alle vitamines en mineralen die we nodig hebben. Mede door de manier van productie en conservatie. En sommige vitamines krijgen we echt aantoonbaar te weinig, zoals D. Daar zijn echt onderzoeken naar geweest dat er getallen uit komen dat 80% van de volwassenen gewoon een tekort heeft.
pi_122613645
Vitamine d en e waren onderandere 2 van de 3 die andere ben ik vergeten en dat incombinatie met een laag ijzergehalte lijkt het logisch natuurlijk. Nou het komt vast goed en bedankt voor de tip ik ga morgen wat halen en misschien zie ik in de winkel nog een ander merk :)
pi_122613748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:16 schreef Sam1993 het volgende:
Vitamine d en e waren onderandere 2 van de 3 die andere ben ik vergeten en dat incombinatie met een laag ijzergehalte lijkt het logisch natuurlijk. Nou het komt vast goed en bedankt voor de tip ik ga morgen wat halen en misschien zie ik in de winkel nog een ander merk :)
B12??
pi_122614002
Dat zou best kunnen het klinkt bekend maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen het was telefonisch namelijk hoezo denk je dat dan ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sam1993 op 07-02-2013 21:27:55 ]
pi_122616118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Sam1993 het volgende:
Dat zou best kunnen het klinkt bekend maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen het was telefonisch namelijk hoezo denk je dat dan ?
Omdat mijn mams b12 injecties kreeg als echte boost. B12 tekort wordt je ook heel moe en lusteloos van.
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:06:51 #242
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_122616935
Net meteen de multi vitamines uit de la gepakt. Misschien kom ik dan wat makkelijker de komende periode van gebroken nachten door?! ;)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_122617200
Isis ik hoop voor je dat het je erbij helpt. Ik heb nog nooit vitamines geslikt buiten de foliumzuur in de eerste 10 weken van mijn zwangerschap dus ik moet nog even afwachten of het me iets doet.

Ticoo Ik ga morgen de multivitaminen halen en lijkt me dat dat dan al wat verschil moet geven dus als het dan nog niet voldoende is kan ik wel eens met de huisarts nog eens bloed laten prikken op de vitamines. Nu ga ik richting mn bed want Amber is hier ook weer tot zaterdag (die zou eigenlijk niet komen dus nogal onverwacht) Zal morgen dus ook weer een vermoeiende dag worden :p echt de leeftijd van 3 jaar kon ik het maar overslaan met Lisa als ze op haar zus lijkt..
pi_122617239
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:06 schreef __Isis__ het volgende:
Net meteen de multi vitamines uit de la gepakt. Misschien kom ik dan wat makkelijker de komende periode van gebroken nachten door?! ;)
Oh, maar daar ben ik ook wel moe van. Maar dat is vrij normaal en je weet waarvan het komt.

Oh en sporten deed bij mij ook een hoop. Daardoor sliep ik beter en had ik ook echt meer energie overdag. Nu nog de puf vinden om weer te beginnen. Dat is het moeilijkste.
pi_122617288
Sam, je merkt pas verschil na een werk of 2/3 wel ff volhouden!
pi_122617322
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:12 schreef Joene het volgende:
Sam, je merkt pas verschil na een werk of 2/3 wel ff volhouden!
Op het doosje staat zelfs 60 dagen.
pi_122617392
Ik heb een geniale baby! Ik legde m in z'n wieg, maar we hadden het licht nog aan. Dus meneertje helemaal druk enzo. Dus we doen het licht uit, en dan gaat Bram ook uit. :D
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:14:44 #248
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_122617401
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, maar daar ben ik ook wel moe van. Maar dat is vrij normaal en je weet waarvan het komt.

Oh en sporten deed bij mij ook een hoop. Daardoor sliep ik beter en had ik ook echt meer energie overdag. Nu nog de puf vinden om weer te beginnen. Dat is het moeilijkste.
Oh men...sporten...
Ben normaal al geen sportieveling en nu moet ik er helemaal niet aan denken. Het enige wat ik snel weer heb opgepakt na m'n zwangerschap is m'n wijnglas ghehehe :+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_122617458
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Oh men...sporten...
Ben normaal al geen sportieveling en nu moet ik er helemaal niet aan denken. Het enige wat ik snel weer heb opgepakt na m'n zwangerschap is m'n wijnglas ghehehe :+
Vervang dat door pils en check. :')
pi_122617541
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Op het doosje staat zelfs 60 dagen.
Ik zal het volhouden :p ik moet toch iedere dag mijn medicijnen nemen dus dat lijkt me dat dat geen probleem moet zijn om die niet te vergeten :) En tja volhouden ik moet na de operaite zowiezo voor de rest van mijn leven dus dan doen we dat maar gewoon :)
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:19:12 #251
250838 Fee-nix
pi_122617640
Estrys wat een mooi meisje heb je ook! Echt een poppie!

MeNicole wat goed dat ze nu is aangekomen! Hopen dat de stijgende lijn vanaf nu gewoon door gaat zetten!

Kyara je meisjes in een wieg!! Super nieuws!

PE geen helm meer voor je meis!

Marjolijntje jij hebt ook al zo'n mooi moppie O+ . Jammer van het mopperen, is ook zwaar vermoeiend, zo'n dag.

Sam ik hoop dat de multivitamines hun werk gaan doen!

Nu ga ik gauw slapen. Zelf ook vaak heel moe sinds de geboorte van S. (Ondanks de goede nachten die we maken) Ik moet eigenlijk gewoon tussen half 10 en 10 naar bed, maar op een of andere manier lukt het me steeds niet....
pi_122617687
Ik ben al een aantal keer naar moederfit geweest. Dat is nu nog 3 keer, en dan moet ik zelf wat zoeken. Ik heb alleen geen idee wat ik wil gaan doen.

Luuk heeft net een lachsessie van een half uur bij me gehad. Hij bleef lachen, met geluid, leek wel op schateren. Echt, ik ben week. Veeg mij maar op. O+

En natuurlijk als ik een filmpje wil maken stopt hij ermee. Eigenwijs ding O+
*poef* nu is het weg
pi_122617846
Hoe oud is luuk nu??
Ik wil ook lachen met m'n brammetje.
pi_122618032
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Kyara dat klinkt heel goed! Hopen dat ze snel zo dusdanig aangesterkt zijn dat ze mee naar huis mogen. Hoe zat het ook weer .. zit je nu sag en nacht in het ziekenhuis of slaap je thuis?
Ik ben gewoon thuis en ga 1x per dag naar het ziekenhuis om de verzorging voor de meisjes te doen. Daar ben ik dan zo'n 2 uur zoet mee. M heeft me nu ook hard nodig en slaap zelf ook nog zo'n 3 uur 's middags.
pi_122618111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:22 schreef Ticootje het volgende:
Hoe oud is luuk nu??
Ik wil ook lachen met m'n brammetje.
Ik moest serieus even terugtellen, maar hij is nu 10.5 week.
*poef* nu is het weg
pi_122618200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:27 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik moest serieus even terugtellen, maar hij is nu 10.5 week.
Hmz... Dat duurt nog even.

Bram is gewoon bijna een maand. Het gaat wel heel snel.
pi_122618275
Luuk begon met lachen toen hij een week of 6/7 was. Het is zo leuk!
*poef* nu is het weg
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:38:53 #258
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_122618781
Kan niet wachten! Nu alleen nog lachstuipjes hier en zelfs dat is al zo cute! O+

Morgen alweer een maand, gaat zeker hard!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_122620003
O dat schaterlachen lijkt me geweldig! Lachen doet Djenna wel heel veel maar echt schaterlachen is er nog niet van gekomen.

Ze begint sinds gisteren wel echt steeds meer te kwebbelen trouwens.

Kwisted volgens mij schreef jij laatst toch dat je je een beetje zorgen maakte omdat F niet echt wilde rollen? (En het vervolgens spobtaan ineens deed). Ik lees zo hier en daar ook wat over de ontwikkeling van babys omdat ik het wel interessant vind om te lezen wat ze mget een bepaald aantal weken kunnen. Maar dat rollen wordt echt breed getrokken. Het ene kind doet het met vier maanden al. het andere kind pas bij de acht maanden. Ik ben het hier wel elke dag aan het oefenen.. evenals op het buikje leggen om hetnekje te oefenen. En dan zien we wel. Ben een beetje aan het lezen her en der wat ons aandeel kan zijn in de ontwikkeling. Best inferessant :)
pi_122620012
Estrys, vervelend zeg, dat de meds geen verbetering brengen. Wat een moppie is je dochter zeg!

MeNicole, fijn, dat ze is aangekomen.

Marjo, dikke :* voor jou en je mopper meisje. Hopelijk helpt dat.

Kyara, voor de meiden in hun wieg *O*

PE fijn, geen helm meer.

Fee, hoer lukt vroeg naar bed ookmzo zelden.

Sam, sterkte met 2 kids. En hopelijk helpen de vitamines.

Kj, wat lief zo'n schaterlach.

Kreeg ikmook van zoonlief vanavond, toen ik met hem aan het geinen was. En hij geniet en lacht ook voluit over papa en grote broer die met elkaar stoeien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122620394
Kyara wat gaat het goed. *O*

PureEvil wat fijn dat je baby haar helm niet meer hoeft

Multivitamine heb ik geloof ik ook. Ga morgen meteen kijken of ik het kan vinden.

Haha Tico. Die Bram is echt geniaal.

Oh KJ daar wordt je toch vrolijk van.
pi_122627095
Ik heb onze dame nu net maar wakker gemaakt voor der voeding, ze sliep al vanaf 20:00. Eigenlijk moest ze om 23:00 maar we zijn zelf in slaap gevallen en had nog geen wekker gezet!

Kyara wat goed van jullie dames. Nu snel goed drinken!!
pi_122627290
Voor een kindje dat zo slecht groeit vind ik dat best slordig.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 07:02:11 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_122627359
Geef je borst- of flesvoeding MeNicole? Als de mini slecht groeit zou ik echt wel elke 3 uur aanleggen, minimaal. En daar zeker de wekker voor zetten!
3!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 07:40:51 #265
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_122627548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 06:42 schreef Ticootje het volgende:
Voor een kindje dat zo slecht groeit vind ik dat best slordig.
+1

En dan vind ik slordig nog een understatement :{
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_122627605
Pfoe, ik zou me rotgeschrokken zijn MeNicole. Heb ik goed onthouden dat je borstvoeding wilde gaan geven? Is dat gelukt?

KJ, vrolijk mannetje heb je daar O+

PE, geen helm meer! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122627661
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier was de afgelopen weken 23, 2, 6 ook een beetje standaard (nouja, eerder half 8, 9 uur, 1 uur, 4 uur en 6 uur...). Maar, ik kom voorzichtig juichen, sinds ze dus potjes groenten krijgt ipv vers slaapt ze door! Of naja, ze werd 2x wakker (waarvan 1x door niesaanval van mijn vriend) maar speentje was genoeg *O* en ze hoefde geen fles! Ik heb haar om kwart voor 7 wakker moeten maken omdat ze naar het KDV moest. Arme kind had dus gewoon echt honger ;(
Bedankt voor deze post! Ik dacht gister: ach misschien toch eens proberen, gepureerd geven ipv rapley. Prompt heeft meneer geslapen van 19 tot 6 uur (en alsnog op mijn verzoek uit bed geplukt wegens enorme ploftieten) en nu slaapt hij ook nog :o _O_

Met rapley gaat er dus niet genoeg in om de nacht door te komen. Nou mag hij uiteraard 's nachts ook wel drinken, maar als hij op deze manier doorslaapt vind ik dat toch fijner :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122627719
De wijk verpleegkundige zei dat ik haar niet wakker hoefde te maken als ze boven de 3 kilo was. Maar ik vind dat ze zo weinig bij te zetten hebben als ze zo klein zijn.

Dat was al een betere nacht *O*
En nu ga ik een piraat met een feeenstaf naar school brengen. :D
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:10:04 #269
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122627756
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 07:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bedankt voor deze post! Ik dacht gister: ach misschien toch eens proberen, gepureerd geven ipv rapley. Prompt heeft meneer geslapen van 19 tot 6 uur (en alsnog op mijn verzoek uit bed geplukt wegens enorme ploftieten) en nu slaapt hij ook nog :o _O_

Met rapley gaat er dus niet genoeg in om de nacht door te komen. Nou mag hij uiteraard 's nachts ook wel drinken, maar als hij op deze manier doorslaapt vind ik dat toch fijner :@.
:D, wat fijn! Zo eet 'hij net dat beetje extra om een écht gevuld maagje te krijgen. Hier ook weer een nacht zonder voeding en zonder huilen! Wel weer 2x wakker geworden maar dat lijkt echt gewenning. Zelfde tijdstippen nl als voorheen flesjes!

Oh, Nicole, daar zou ik ook erg van schrikken. Ik zou zeker m'n wekker blijven zetten!

Estrys, een piraat met feeenstaf O+, hoe schattig!
pi_122627825
Estrys wat lief zeg. Een piraat met feeënstaf O+
En fijn voor de betere nacht.

Hier ook een betere nacht. Ze is wel twee keer een wakker geweest. Maar sliep daarna weer verder.
pi_122627858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:06 schreef Estrys het volgende:
De wijk verpleegkundige zei dat ik haar niet wakker hoefde te maken als ze boven de 3 kilo was. Maar ik vind dat ze zo weinig bij te zetten hebben als ze zo klein zijn.

Dat was al een betere nacht *O*
En nu ga ik een piraat met een feeenstaf naar school brengen. :D
Als een kindje gewoon goed groeit en gewoon goed plast en gewoon goed poept hoef je ze ook niet wakker te maken.

Het is gewoon anders als je kind na een week nog afvalt en het dan niet wakker maakt voor de voedingen.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:24:20 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122627881
Ik zou me heel erg zorgen maken dat ze misschien wel niet slaapt maar 'gewoon' een lage bloedsuiker heeft ofzo :@

Bij goed groeien enzo geen probleem. Maar met zo'n klein zorgenpukje nam ik geen risico eigenlijk....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_122627889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou me heel erg zorgen maken dat ze misschien wel niet slaapt maar 'gewoon' een lage bloedsuiker heeft ofzo :@

Bij goed groeien enzo geen probleem. Maar met zo'n klein zorgenpukje nam ik geen risico eigenlijk....
Ja dat dus. Een soort ondervoeding.
pi_122627928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 04:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb onze dame nu net maar wakker gemaakt voor der voeding, ze sliep al vanaf 20:00. Eigenlijk moest ze om 23:00 maar we zijn zelf in slaap gevallen en had nog geen wekker gezet!

Kyara wat goed van jullie dames. Nu snel goed drinken!!
Is ze inmiddels aangekomen weer? Je weet dat ze van lage suikers in een coma kunnen raken?

Ik begrijp niet dat de kinderarts haar niet op heeft laten nemen :o
:)
pi_122627951
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Is ze inmiddels aangekomen weer? Je weet dat ze van lage suikers in een coma kunnen raken?

Ze was nu 1x 20 gr aangekomen. Ik vind het best zorgelijk. Zeker als ze dan zolang gaan slapen. Dat lijkt meer op een spaarstand dan lekker slapen.
pi_122627954
quote:

[..]

ze was gister voor het eerst 20 gram aangekomen dacht ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122627978
Estrys wat fijn een goede nacht! Hahaha en een piraat met toverstaf.. ik moest lachen :)

En bij Phaidra gaat het dus ook weer de goede kant op dankzij deze aanpak begrijp ik? :)

Fijn hoor!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 08:33:26 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_122627980
quote:

[..]

Ik denk, ik breng t voorzichtig. :D :o

Maar je hebt gelijk, dit is gewoon zorgelijk. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_122627986
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze was nu 1x 20 gr aangekomen. Ik vind het best zorgelijk. Zeker als ze dan zolang gaan slapen. Dat lijkt meer op een spaarstand dan lekker slapen.
Maar dat was voordat ze door de arts gezien was toch, want overall was ze meer dan 12% afgevallen. Het zal wel verder hoor maar als ik een kind in een kraambed zo aantref ga k wel bellen voor een opname, in ieder geval ter observatie en om lichamelijke oorzaken uit te sluiten.
pi_122628017
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik denk, ik breng t voorzichtig. :D :o

Maar je hebt gelijk, dit is gewoon zorgelijk. :@
Meh :')
Ik ben te moe.voor subtiel :P

Bovendien krijg ik hier echt de kriebels van.
pi_122628182
Bij nummer 5,6 en 7 zal het bij MeNicole vast ook allemaal wel wat vloeiender gaan
pi_122628543
Topic killer :P
pi_122628584
Sam
Hoop dat je je met extra vitamines beter gaat voelen!
En knap van Lisa!
Ik slik al sinds het zwanger-willen-worden extra vitamines en nu met borstvoeding die van gravitamon voor zwangerschap&borstvoeding

Oei zo lang zonder voeding had ik niet gedurfd
S was in een week boven geb gewicht en meer dan 4kg en toch zette ik mijn wekker snachts, voelde niet goed om haar niet te voeden, een keer sliep ze zo diep en reageerde ze nergens op brr..

Vannacht sliep ze van 20-2:30!! Een nieuw record haha en toen tot half 7 en 7u echt wakkerwakker
Zometeen moet ik weer werken... Spannend.
Oh en S sloopt de PlayStation.. alles is opgeruimd en toch weet ze steeds 'iets' te vinden waar ze niet aan mag komen :9
pi_122628590
Even wat anders dan.
Lees wel eens mee met jullie en de beebjes, maar ik kan het gewoon niet bijhouden :@

Maar hier mijn mini's en de peuter. weg

[ Bericht 23% gewijzigd door Cathmar op 08-02-2013 10:12:33 ]
Met een meidenkwartet
pi_122628600
Cathmar
O+ !
pi_122628637
Cathmar, wat een prachtig stel kinders! O+ O+. Hoe gaat het met jullie? Al een soort ritme gevonden met z'n zessen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122628736
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:12 schreef Phaidra het volgende:
Cathmar, wat een prachtig stel kinders! O+ O+. Hoe gaat het met jullie? Al een soort ritme gevonden met z'n zessen?
Dat is nog steeds een uitdaging Phaidra!
Maar het gaat goed met mijn grote en ook met mijn mini meisjes. Eentje heeft verborgen reflux en geeft wat extra zorgen, maar het is nu goed onder controle gelukkig.
Ik had eigenlijk al weer aan het werk moeten zijn. Ben ZO blij met mijn extra verlof want ik had er echt nog even niet aan moeten denken.
Met een meidenkwartet
pi_122628799
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:18 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Dat is nog steeds een uitdaging Phaidra!
Maar het gaat goed met mijn grote en ook met mijn mini meisjes. Eentje heeft verborgen reflux en geeft wat extra zorgen, maar het is nu goed onder controle gelukkig.
Ik had eigenlijk al weer aan het werk moeten zijn. Ben ZO blij met mijn extra verlof want ik had er echt nog even niet aan moeten denken.
ik kan me voorstellen dat de dagelijkse gang van zaken wat lastig is met 2 mini's erbij opeens ;). Fijn dat de verborgen reflux onder controle is, zielig lijkt me dat. En extra verlof, heerlijk!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122629137
Cathmar wat een schatjes. Zielig dat je ene baby verborgen reflux had

Ik had niet meegekregen dat MeNicoles dochtertje was afgevallen. Hopelijk komt ze gauw weer op haar geboortegewicht. :*

Vanmorgen is Riley voor het eerst in slaap gevallen in haar eigen wiegje. *O*
pi_122629175
Ik ging ook een wekker zetten de eerste weken. En mijn mini was meer dan 3 kg, bleef onder de 7% kwa afvallen, alleen kwam hij wat minder snel aan. Na 12 dagen was hij nog niet op geboortegewicht. Dat heeft iets meer dan 2 weken geduurd, maar schijnt een standaard iets te zijn bij mijn babys.

Phaidra, je kunt ook combineren, he. Een stuk groente in zijn knuistje en tussendoor lepeltjes voeden. Zo kun je zelf ook lekker eten, je baby krijgt meer binnen en je hebt ook het rapley effect.

Een piraat met feenstaf O+

Zoe, succes met werken.

Cathmaar, fijn, dat jullie zo langzaamaan jullie draai vinden. Hoeveel extra verlof krijg je eigenlijk met een tweeling of meerling?

Mijn baby maakt de grappigste artistieke kunststukjes in de box. Hij sloopt deze zo wat. Vanochtend hebben we lekker grote broer naar school gebracht naar een sport- en spelletjesdag. Hij bleef een beetje zwaan-kleef-aan tot de organisator hem meetrok.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122629231
Cath wat mooi!

Wij gaan zo voor de eerste keer met Djenna zwemmen.. zal mij benieuwen :D
pi_122629499
Geen extra verlof voor een tweeling helaas. Maar ik neem 6 maanden ouderschapsverlof (en gebruik mijn gespaarde levensloop-geld omdat het anders onbetaald is). Ze hadden op mijn werk een vervanger aangenomen voor tijdens mijn verlof, dus die kan mooi nog een half jaartje blijven zitten. Denk dat ik opnieuw ingewerkt moet worden tegen de tijd dat ik weer ga werken :o
Met een meidenkwartet
pi_122629636
Cathmar O+ O+ Kan me goed voorstellen dat extra verlof erg fijn is, ja! :Y

Twink, veel plezier met het zwemmen :D Benieuwd hoe het haar bevalt :+

M. stuurt me de hele dag door fotootjes van Saartje. Kijk nou hoe lief O+ Normaal liggen we zo met zn 3tjes in bed *;

SPOILER
pi_122629667
Och klein mupke O+
Doet je grote mupke nou net of hij slaapt coco? :D
pi_122629808
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef Estrys het volgende:
Och klein mupke O+
Doet je grote mupke nou net of hij slaapt coco? :D
Yeah, voor het foto effect, denk ik :D _O- Hij gaat namelijk ook altijd zo nog even verder slapen met Saartje, en ik lig dan altijd links van haar O+
pi_122629857
Cathmar, oh ben ik verkeerd geinformeerd. Ik dacht dat je wel extra verlof kreeg. Wat een lieve foto's van jullie kids.

Coco, ik smelt helemaal. Wat lief van je man je die foto's te sturen.

Twink veel plezier met zwemmen. Ik wou ook weer eens gaan met beid kinderen, maar er is steeds iemand verkouden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122629976
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yeah, voor het foto effect, denk ik :D _O- Hij gaat namelijk ook altijd zo nog even verder slapen met Saartje, en ik lig dan altijd links van haar O+
Wat lief!
Met een meidenkwartet
pi_122630191
Wat een rijkdom Cathmar. En heerlijk lang verlof. Straks in het voorjaar lekker veel naar buiten. O+
pi_122630434
Coco O+ M is volgens mij een enorme lieverd!

Tinu, we gaan idd maar combineren. Had het mooi gevonden als hij uit zichzelf meer zou gaan eten, maar dat wil dus nog niet zo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122630916
Oh!!! Bram valt in slaap van de stofzuiger en wordt wakker als ik klaar ben.
pi_122630960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh!!! Bram valt in slaap van de stofzuiger en wordt wakker als ik klaar ben.
zuigen zal je!!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')