Woah, heftig zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Update: longembolie en een longontsteking. Dag of vijf hier blijven. Bloedverdunners voor de embolie, antibiotica voor de ontsteking, en veel pijnstilling
zooooo, jemig, alles tegelijk! Nou ja, iig 'fijn' dat je weet wat er is, en dat het nu behandeld wordt! Sterkte en beterschapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Update: longembolie en een longontsteking. Dag of vijf hier blijven. Bloedverdunners voor de embolie, antibiotica voor de ontsteking, en veel pijnstilling
In dat kader:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig die 4 generaties-foto's, ik heb er ook 1zo bijzonder!!
Kwisted idd, lastig is datmaar je bent ook nog gewoon vrouw (van) en hebt een relatie! Belangrijkste geschenk (in mijn ogen) is een goede band tussen de ouders, voor de kids.. daar kunnen ze zo goed op groeien! En een voorbeeld aan nemen
Lekker van die nachten slaap Twink! Ik hoop er ook nog steeds op, eens kijken of wat meer rijstebloem 's avonds helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CocoKan M. bij Saar zijn? Mag ze wel veel op bezoek komen (ivm infectiegevaar ofzo)?
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:[b]Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Kwisted het volgende:[/b
Ik heb het boxkleed op de grond gelegd, en ineens rolt F.leur!! Van haar rug naar haar buik, dat had ze nog nooit gedaan. Ze had waarschijnlijk te weinig plek in de box besef ik me nu
Luc doet dat nu ook al een tijdje. Hij rolde haast bijna van de bank afquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Kwisted het volgende:
mooi gezegd Enf inderdaad. Nou weet ik wel dat mijn relatie heel sterk is, en we dit deukje ook wel weer overkomen.
Ik heb het boxkleed op de grond gelegd, en ineens rolt F.leur!! Van haar rug naar haar buik, dat had ze nog nooit gedaan. Ze had waarschijnlijk te weinig plek in de box besef ik me nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net weer bij de osteopaat geweest, nekje zat nog een klein beetje vast maar was al een stuk beter dan een paar weken geleden![]()
S slaapt nu ook op haar buik![]()
Dat gaat nog even duren dan...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:02 schreef Sam1993 het volgende:
En Lisa lijkt sprekent op mij zoals ik was toen ik klein was dus ik denk dat we over 222 jaar een nieuwe 4 generatie (misschien wel 5 generatie) foto kunnen maken. Ik heb niet veel contact met mijn eigen oma en mijn moeder inmiddels helemaal niet meer met haar maar ik blijf het een bijzondere foto vinden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
Dat bedoel ik Enf !
We genieten en doen veel met zn 3tjes.
Zo knus![]()
Tuurlijk hebben wel eens mot. Maar ben nog verliefder dan ik al was.
IVF heeft ons ook heel dicht bij elkaar gebracht. Als ik hem nu met onze meid zie.....oef dan smelt ik. Ben nog steeds een wandelende hormoon![]()
Vandaag had hij haar in de draagzak
Jah mijn moeder word deze maand 43quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden![]()
En hoe tof, die 4 generatie foto's. Moet ik binnenkort ook laten maken
@Twinkle: ik lig in Heerlen in t atrium. Is denk ik niet heel erg dichtbij he?
Sam, jij en je moeder lijken écht gigantisch op elkaar! Jonge moeder ook, of niet?
Ach, het gaat er in ieder geval in ...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Ticootje het volgende:
Whehehe. J geeft Bram voor het eerst een flesje, krijgt hij de hele lading 10 minuten erna over zich heen.
Great success.
Dat is zo. Blij mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco moet je lang blijven?
[..]
Ach, het gaat er in ieder geval in ...
De douche was geen succes??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lig ook al in bed met Otje naast me, net samen de douche geprobeerd en dat was geen succes
Otje houdt niet van douchenquote:
Eerste inschatting was ongeveer vijf dagen. Mgoed, misschien valt t mee, misschien valt t tegen. Mis mn meisje vooral, die 'mag' niet mee naar deze afdeling. Tis niet verboden, maar hier hangen nogal wat ziektekiemen enzo, dus ze raden t af omdat Saartje nog een mini is.quote:
Had je al een ui geprobeerd op het kamertje??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Trusten Tinu! (licht iarl er al in?)
[..]
Otje houdt niet van douchen(in bad gaan ook niet, maar douchen is duidelijk erger.)
En ik hoopte dat ze even wat stoom zou meepakken want ze is knap verkouden, blaft als een zeehond en afgelopen nacht ook lekker benauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |