abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122503530
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122503729
Bram wat fijn dat je oortjes gewoon goed werken! Hopenlijk gaat het nua lelmaal snel beter met je.

Coco ik las het al op facebook wat schrikken zeg! En ik zo jammer op je eerste werkdag je had er nog wel zoveel zin in.

Zoë wat fijn dat je het weer naar je zin had op het werk!

Omentielvo ik zei het al maar was de laatste post wat een mooie foto! ik vind dat altijd zo leuk zulke foto's.

m.b.t Vakantie.. Wij blijven thuis we moeten blij zijn als we een dag met de kids naar het zwembad kunnen dus ik ga me niet eens vergapen aan vakantieplekjes enzo. Mijn vriend heeft al 3 jaafr geen vakantiegeld gekregen omdat het naar de vastelasten en schulden gaat dus wij maken er hopelijk gewoon een leuke vakantie thuis van. Lekker genieten van de zon en hopelijk in een nieuw huisje

Ook wij hebben een foto van 4 generaties bedenk ik me nu :)

Ik en mijn moeder lijken echt sprekent op elkaar :p Lisa is daar pas 2 weken oud O+

[ Bericht 43% gewijzigd door Sam1993 op 05-02-2013 13:33:22 ]
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122503984
Wat waardevol, die foto's O+. Mijn zus heeft ook zo'n foto van 16 jaar geleden, toen mijn jongste nichtje één maand oud was. Helaas is mijn oma alweer een paar jaar geleden overleden ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122505206
Plakbaby hier dus veel lezen weinig reageren.

Tico fijn dat de oortjes van Bram het goed doen.

Ik zag mooie foto's voorbij komen en een jubileum van een half jaar!

Skoap arme Luc. Hier een keer gehad dat ze 's avonds om acht uur out of the blue aan het gillen was. Naar gedroomd ofzo? Weet het anders ook niet.

En ik heb alweer een paar nachten normaal doorgeslapen. Dus ik kan er weer tegenaan.

Kwisted ik herken jouw verhaal. Gisteren waren we bij ellaarmet de dames vande pufclub en meerderen ervaren relatieproblemen door slaapgebrek. Is ook killing want je bent veel prikkelbaarder daardoor. probeer de lat voor jezelf wat lager te leggen.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:36:41 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122505388
Geweldig die 4 generaties-foto's, ik heb er ook 1 O+ zo bijzonder!!

Kwisted idd, lastig is dat :* maar je bent ook nog gewoon vrouw (van) en hebt een relatie! Belangrijkste geschenk (in mijn ogen) is een goede band tussen de ouders, voor de kids.. daar kunnen ze zo goed op groeien! En een voorbeeld aan nemen O+

Lekker van die nachten slaap Twink! Ik hoop er ook nog steeds op, eens kijken of wat meer rijstebloem 's avonds helpt :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_122507040
Wij hebben bij de middelste ook een flinke relatie dip gehad :Y deze keer valt het mee geloof ik ;)

En vakantie? Mwa dat zit er niet in hier. Maar we hebben een fijne tuin :)
pi_122507991
Update: longembolie en een longontsteking. Dag of vijf hier blijven. Bloedverdunners voor de embolie, antibiotica voor de ontsteking, en veel pijnstilling ;)
pi_122508071
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Update: longembolie en een longontsteking. Dag of vijf hier blijven. Bloedverdunners voor de embolie, antibiotica voor de ontsteking, en veel pijnstilling ;)
Woah, heftig zeg. :o Beterschap.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:47:02 #9
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122508105
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
zooooo, jemig, alles tegelijk! Nou ja, iig 'fijn' dat je weet wat er is, en dat het nu behandeld wordt! Sterkte en beterschap :*
pi_122508147
Beterschap coco, in het topic Hoe gaat het met ons is er nog iemand met een longembolie, ook heftig om te lezen.

En mijn meisje een bollie???haha ik vind d'r juist zo klein!
pi_122508281
Jeetje wat heftig coco! Ook voor Martijn en Saartje! Jij kwam uit limburg toch? Weet niet in een ziekenhuis hier vlakbij maar anders kan ik wel op ziekenbezoek komen als je wilt? :-D

Hoop dat je je gauw weer beter voelt. Doe rustig aan!

Hier waren vooral de eerste twee maanden ook erg heftig voor de relatie. Heb ik echt vet onderschat. Totdat ik door kreeg dat dat vooral door het slaapgebrek en onzeketheid van mijn kant kwam. Aangezien beiden nu heel goed gaan.. gaat het tussen ons ook super.

Maar dan nog steeds moet je soms pas op de plaats maken. Op de eerste plaats komt Djenna. Daarna mijn man. En aaaaaaal het andere ergens daarachter. En soms heb ik daar wel tijd voor en soms ook niet. Lekker boeien. Maar het scheelt ook dat ik niet werk. Dat zou best heftig en wennen zijn.. ook al gaat dat in de toekomat echt wel weer gebeuren als het aan mij ligt.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:10:07 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122509119
He jeetje coco, wat een narigheid!! :o Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd, heel veel sterkte! :*
Komt dat nou door de medicijnen denk je? Remicade? Of weten de artsen dat ook niet?

Troeta hihi ik vind d'r een lieve bollie O+ :D
pi_122510010
Coco, waah! :o
pi_122511324
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Geweldig die 4 generaties-foto's, ik heb er ook 1 O+ zo bijzonder!!

Kwisted idd, lastig is dat :* maar je bent ook nog gewoon vrouw (van) en hebt een relatie! Belangrijkste geschenk (in mijn ogen) is een goede band tussen de ouders, voor de kids.. daar kunnen ze zo goed op groeien! En een voorbeeld aan nemen O+

Lekker van die nachten slaap Twink! Ik hoop er ook nog steeds op, eens kijken of wat meer rijstebloem 's avonds helpt :')
In dat kader:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco :* Kan M. bij Saar zijn? Mag ze wel veel op bezoek komen (ivm infectiegevaar ofzo)?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122511565
mooi gezegd Enf inderdaad. Nou weet ik wel dat mijn relatie heel sterk is, en we dit deukje ook wel weer overkomen.

Ik heb het boxkleed op de grond gelegd, en ineens rolt F.leur!! Van haar rug naar haar buik, dat had ze nog nooit gedaan. Ze had waarschijnlijk te weinig plek in de box besef ik me nu :@
pi_122512504
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Kwisted het volgende:[/b
Ik heb het boxkleed op de grond gelegd, en ineens rolt F.leur!! Van haar rug naar haar buik, dat had ze nog nooit gedaan. Ze had waarschijnlijk te weinig plek in de box besef ik me nu :@
*O*

En bram goede oren *O*
Leuke vier generatie foto's ook trouwens. O+
pi_122513049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Kwisted het volgende:
mooi gezegd Enf inderdaad. Nou weet ik wel dat mijn relatie heel sterk is, en we dit deukje ook wel weer overkomen.

Luc doet dat nu ook al een tijdje. Hij rolde haast bijna van de bank af :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122513499
Jeetje Coco wat heftig. Beterschap. :*

Sam wat een mooie 4 generatiefoto ook. En je lijkt idd op je moeder.

Phaidra dat is echt heel zielig voor je nichtje.

Bram goede oren *O*
pi_122514323
Poeh Coco.. Beterschap!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_122515932
Coco beterschap!! :*

Jompel voor Bram *O*

Zag een heleboel mooie foto's O+

Mijn oma & ik scheelden 75jr dus helaas heeft ze S niet gezien, en met mijn andere oma 70jr

Kwisted
*O* voor het rollen! Speelkleed lag hier vaak op de grond, S ging zo rollen, tijgeren en zelf zitten enz, daar hebben ze idd ruimte voor nodig. En elk kindje ontwikkeld zich op z'n eigen tempo, komt wel goed met je mooie meid hoor :D :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net weer bij de osteopaat geweest, nekje zat nog een klein beetje vast maar was al een stuk beter dan een paar weken geleden ^O^
S slaapt nu ook op haar buik :)
pi_122517834
Nena ligt alleen maar in de box en die rolt als een malle, Mex lag altijd op de grond en rolde nooit. Ik denk dat een box goed genoeg is hoor.

ik heb ook zo'n 4 generatie vrouwenfoto, erg leuk idd. van mijn vriends kant zijn er zelfs 5 generaties. lijkt me echt bijzonder om als opa mee te maken.
pi_122518065
Beterschap coco !
Fijn dat Bram zn oren het doen ! *O*
Sam: jullie lijken wel zussen.
Die 4 generatiefoto's: bijzonder hoor !
Onze relatie is nog beter geworden sinds ons meisje er is. :@ *;

Kus voor iedereen !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:54:38 #23
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122518600
Phaidra he lastig zijn die dingen he -O-

Kwisted wat gaaf!! Hihi zie je wel :D

Zoe fijn dat t beter gaat!

Kleinzusje ja t kan je ook echt dichter bij elkaar brengen he, zo voel ik dat ook *; :D (natuurlijk is het ook zwaar en hebben we ook mindere momenten.. Maar wat kunnen we genieten van onze meid O+ )
pi_122518714
Dat bedoel ik Enf !
We genieten en doen veel met zn 3tjes.
Zo knus *;
Tuurlijk hebben wel eens mot. Maar ben nog verliefder dan ik al was.
IVF heeft ons ook heel dicht bij elkaar gebracht. Als ik hem nu met onze meid zie.....oef dan smelt ik. Ben nog steeds een wandelende hormoon :D
Vandaag had hij haar in de draagzak *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_122518799
Wat heftig Coco, veel sterkte en beterschap :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')