Peanuts.quote:
On second thought, ik laat ze wel overkomen.....quote:Op maandag 18 februari 2013 13:12 schreef Klonk het volgende:
http://www.flugplatz-ingolstadt.de/
Huur een privejet, ben je sneller
Pre-order kan nog niet. Ik krijg bericht zodra hij te bestellen is en doe dan nog 1 animo-check. Daarna bestellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:16 schreef Poit het volgende:
Wat is de status nu? Gaan we de bestelling plaatsen wanneer het apparaat leverbaar is of doen we een pre-order?
Aight! Cool.. Duurt lang!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Pre-order kan nog niet. Ik krijg bericht zodra hij te bestellen is en doe dan nog 1 animo-check. Daarna bestellen.
Ja he?quote:
Hoofd hard gestoten bij uit bed komen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:55 schreef Poit het volgende:
Zit er ook een PS4 emulator op de GCW?
Te kort geslapen na het kijken van de presentatie vannachtquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hoofd hard gestoten bij uit bed komen?
Ah! Ja, ik zag het op het nieuws vanoachtend en ben alles aan het inhalen. Vrouw+kids+werk = niet om 0:00 op een presentatie wachten. Maar wat gaat dat ding vet worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Te kort geslapen na het kijken van de presentatie vannacht
Was jij daar ook? Ik had hier toen een prijsvraag gewonnen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ah! Ja, ik zag het op het nieuws vanoachtend en ben alles aan het inhalen. Vrouw+kids+werk = niet om 0:00 op een presentatie wachten. Maar wat gaat dat ding vet worden.
Hopelijk weer een ROOM 99 event net als in 2010 in Badhoevedorp.
Ja, onder mijn vorige Fok! nick.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Was jij daar ook? Ik had hier toen een prijsvraag gewonnen...
Dat is ook een behoorlijke megaton zo op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja, onder mijn vorige Fok! nick.Was de kale met het stropdas shirt.
Jij was er ook ja. Heb nog effe pijl en boog met je gespeeld op de Move.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook een behoorlijke megaton zo op de vroege ochtend.
Lol wat grappig. Ik kan me je alleen niet herinnerenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja, onder mijn vorige Fok! nick.Was de kale met het stropdas shirt en de enige die met de auto was.
NEE DAT KRIJG JE ALS JE DE HELE FUCKING AVOND BUZZ GAAT SPELEN!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol wat grappig. Ik kan me je alleen niet herinneren
Nah, nog even niet. Ik heb serieus te veel game-units, games en te weinig tijd.quote:
okido. Als ik ga bestellen, kom ik nog even aankloppen bij je. Just in case.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah, nog even niet. Ik heb serieus te veel game-units, games en te weinig tijd.
Ja damn! Wat zaten wij een herrie te maken toen he! Dat weet ik nog wel, en dat het bier te snel op wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
NEE DAT KRIJG JE ALS JE DE HELE FUCKING AVOND BUZZ GAAT SPELEN!!!!
Ik zat met mijn collega achter GT5, andere kant van de muur.
Das misschien maar goed ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja damn! Wat zaten wij een herrie te maken toen he! Dat weet ik nog wel, en dat het bier te snel op was![]()
Maar nu je het zegt weet ik nog wel dat er 2 met de auto waren, kan alleen geen gezicht voor me halen.
Die heb ik nu ook!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Das misschien maar goed ook.
Beetje Max Payne stijl kop. Baardje, kale kop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |