Nice! Zijn er als StarFox-filmpjes?quote:
Ik heb er een beetje doorheen geskipt en hoorde niets geks?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef Cid het volgende:
Maak me wel een beetje zorgen over het geluid bij SNES games, volgens mij is dat nog niet helemaal af..
Yuk. Do not want.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:08 schreef Cid het volgende:
Maar de emulator is nog in de maak geloof ik.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice! Zijn er als StarFox-filmpjes?
Ze gebruiken PocketSNES (audio glitching) en halverwege SNES9X (loopt soepel).quote:
Bij afname van 5 of meer, kost de GCW ons 115 euro excl. verzendkosten. Dus 127 inclusief.quote:Hi,
yes, that is certainly possible.
The GCW Zero will normally cost 125 EUR.
With 5 - 10 units, I could offer it to you for 115 EUR.
Right now, the estimated date is March / April.
Heel cool! Is het de moeite waard om te kijken wat er bij 10 + kan gebeuren? Ik denk dat ik nog wel wat mensen om me heen kan enthousiasmeren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ze gebruiken PocketSNES (audio glitching) en halverwege SNES9X (loopt soepel).
Er wordt ook gezegd dat beide nog WIP zijn.
Mail van Dragonbox!!![]()
[..]
Bij afname van 5 of meer, kost de GCW ons 115 euro excl. verzendkosten. Dus 127 inclusief.
NICE!
Daarover ben ik nog aan het onderhandelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel cool! Is het de moeite waard om te kijken wat er bij 10 + kan gebeuren? Ik denk dat ik nog wel wat mensen om me heen kan enthousiasmeren.
Ik neem overigens wel aan dat verzendkosten, al dan niet wat hoger, maar 1 maal zullen zijn. Toch?
Release naar voren geschoven. Van April/ Mei naar Maart/ April. Nice.quote:Hello people at dragonbox,
I recently asked you if it's possible to get a discount if we order 5 of more GCW's for a group of retro enthousiasts.
The price for a GCW would go down from 125 to 115 per unit if I take more than 5. This is a very kind gesture from you part, thank you for that.
When I order said GCW's, how about the shipping costs? It stands to reason that I don't have to pay 11,70 for shipping x5 units, which comes down to 58,50 for shipping in total.
Can you possibly give me an estimate of the total shipping costs for say 5-10 units at once?
Kind regards,
Robert
ps. What would the price per unit be if I order more than 10? The number of people wanting a GCW is growing by the day and I want to help those interested by placing 1 massive order, so I can distribute them to those who want 1.
Thank you very much so far, you've been very kind and a great help!
R.
Vette mail maar dit is vooral relaxed nieuws!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Release naar voren geschoven. Van April/ Mei naar Maart/ April. Nice.
degene die jou niet vertrouwd kom ik persoonlijk opzoekenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Daarover ben ik nog aan het onderhandelen.
Evenals de procedure om ze te gaan bestellen.
Als men mij voldoende vertrouwd, dan doen we het via overschrijving naar mij en ik betaal de hele handel.Voorschieten doe ik niet aan. Boter bij de vis dus.
Mail naar Dragonbox:
[..]
Release naar voren geschoven. Van April/ Mei naar Maart/ April. Nice.
Ik zou het echt wel snappen hoor, zomaar een forum user dik 100 ballen toevertrouwen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
degene die jou niet vertrouwd kom ik persoonlijk opzoeken
Oeh gezellig!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
degene die jou niet vertrouwd kom ik persoonlijk opzoeken
Nog wel, maar lees je goed in over het apparaat. Kijk wat youtube filmpjes e.d.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:00 schreef Greenpeas het volgende:
Die GCW ziet er wel retestoer uit.. Zit te twijfelen of ik er ook eentje wil.. Is er nog ruimte om mee te doen aan de groepsbestelling?
Tijd zat. Ze zijn nog niet te bestellen, dus je hebt nog wel een paar weken denk ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:15 schreef Greenpeas het volgende:
Zit alleen een beetje met het 'technische' kant van het apparaatje. Als er veel ingewikkelde handelingen bij komen kijken om bijvoorbeeld een game o.i.d. op te starten raakt voor mij na een tijd de plezier er wel vanaf.
Maar als het niet meer is dan de instellingen van je emulator wijzigen dan zie ik geen problemen. Ik ga me er nog verder in verdiepen. Tot wanneer is het nog mogelijk om bij de bestelling aan te sluiten?
prima idee en een toffe prijs, het is dat ik aan de Duitse grens woon anders waren jullie hier van harte welkom geweest.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Dan nog kijken hoe de GCW's onder de fokkers verspreid moeten worden.
Ik blijf bij een MEET ergens centraal in NL.
Hoe vind je dat zo snel?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:44 schreef Klonk het volgende:
Ingolstadt, mooie stad maar niet echt om de hoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |