Android schijnt mede door het Java platform gewoonweg niet genoeg te zijn voor emulatie. Audio problemen, games die niet starten, hacked roms nodig hebben etc..quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helaas, Starfox loopt niet goed op m'n JXDYoshi's Island doet helemaal niets. Mario Kart loopt prima overigens.
Misschien kan k nog een andere Android SNES emu proberen though. Al is SNES9X volgens mij wel de beste?
Nice!! 125 euro dus.. Je hebt nog niets gehoord van Dragonbox.de zeker?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
https://www.dragonbox.de/en/32-gcw-zero Hij is listed!
Nope. Verzending kost ook nog eens 12 ballen, daar wil ik dus over gaan onderhandelen. 1x verzendkosten voor 1 partij GCW's. Anders word het 137 per unit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!! 125 euro dus.. Je hebt nog niets gehoord van Dragonbox.de zeker?
count me inquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope. Verzending kost ook nog eens 12 ballen, daar wil ik dus over gaan onderhandelen. 1x verzendkosten voor 1 partij GCW's. Anders word het 137 per unit.
512MB ram en 16gb interne opslag. KOEKOEK!
quote:
Snap ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef Klonk het volgende:
wou het nog ff benadrukken, zeker voor die prijs
Aight! Ik kom em dan wel bij je ophalen! Blijkbaar woon je om de hoekquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope. Verzending kost ook nog eens 12 ballen, daar wil ik dus over gaan onderhandelen. 1x verzendkosten voor 1 partij GCW's. Anders word het 137 per unit.
512MB ram en 16gb interne opslag. KOEKOEK!
Redelijk ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight! Ik kom em dan wel bij je ophalen! Blijkbaar woon je om de hoek
quote:
Dat zal Ms. Doofenschmirz niet waarderen denk ikquote:
Haha jammer hoor! Maar centraal is ook gezellig!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat zal Ms. Doofenschmirz niet waarderen denk ik
En de kids evenmin.
Neuh, ALS ze centraal besteld gaan worden, dan doen we OF een meet ergens centraal, of ik moet ze dan zelf alsnog gaan verzenden. We zien het wel.
Och jeej.. Allemaal oude mannen die terug willen naar de gloriedagen van het gamenquote:
Ranja, patat en een bezoekje aan het retro gaming museum.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Och jeej.. Allemaal oude mannen die terug willen naar de gloriedagen van het gamen
En vervolgens ook niet gaan zwemmen. Is mij meerdere keren overkomen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:51 schreef Poit het volgende:
En neem je zwemspullen mee! Al vertellen we niet wat we gaan doen..
Maar krijg er steeds meer zin in!
quote:
Maar Android is toch weer gebaseerd op Linux? Net als de andere handhelds. Ofzo? Ik weet het niet. Ik wil gewoon iets dat werkt, voor alle SNES-gamesquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Android schijnt mede door het Java platform gewoonweg niet genoeg te zijn voor emulatie. Audio problemen, games die niet starten, hacked roms nodig hebben etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |