abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122526972
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Knipoogje het volgende:
wij allemaal wel denk ik :D
meh
pi_122527026
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net m'n eerste speeddate gehad via Paiq. Drie keer niks, binnenkort maar even verwijderen :P. Wel een ander leuk gesprek met iemand die een van mijn nerdhobby's (religie) deelt, dus dat is cool :P.

Overigens zit er wat mij betreft wel een kern van waarheid in met betrekking tot niet/minder compatibel zijn met andere mensen, in mijn geval dan. Ik heb niet echt standaardinteresses, dus deel niet zo veel met andere mensen.
Wat hier onlangs werd gesuggereerd is dat je het dan eerder bij je zelf moet zoeken...tja...
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:18:30 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122527251
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Wat hier onlangs werd gesuggereerd is dat je het dan eerder bij je zelf moet zoeken...tja...
Ja, ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is ;). Maar daar doe ik niet zoveel aan :). Gewoon gelijkgestemden zoeken, maar die zijn niet zo eenvoudig te vinden als mensen met standaardhobby's.
Niet meer actief op Fok!
pi_122527838
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Overigens zit er wat mij betreft wel een kern van waarheid in met betrekking tot niet/minder compatibel zijn met andere mensen, in mijn geval dan. Ik heb niet echt standaardinteresses, dus deel niet zo veel met andere mensen.
Ik voel me ook zo'n Frankenstein opgebouwd uit onderdelen van verschillende types 'groepen'. Voel me nergens echt thuis en heb altijd extreme moeite gehad een vrouw te vinden die at heeft met alle subgroepen waar ik onderdeel van ben (op hoog niveau sporten, op hoog nerd niveau D&Den en noem nog wat minder voorkomende combi's).
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:32:02 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122528107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik voel me ook zo'n Frankenstein opgebouwd uit onderdelen van verschillende types 'groepen'. Voel me nergens echt thuis en heb altijd extreme moeite gehad een vrouw te vinden die at heeft met alle subgroepen waar ik onderdeel van ben (op hoog niveau sporten, op hoog nerd niveau D&Den en noem nog wat minder voorkomende combi's).
Nou ja, weet je wat het is: mensen proberen zich op een datingsite van hun meest aantrekkelijke kant te presenteren en noemen dan dingen die ze het meest gemeen hebben met andere mensen, heel logisch. Vaak zijn dat dingen als uitgaan, sociaal doen met vrienden, sporten... Dat zijn geen dingen waarover ik een leuk gesprek kan voeren. Uitgaan doe ik niet (iig niet in de zin van kroegen enzo) sporten wel, maar ik vind dat een stom gespreksonderwerp... Ik vind het juist leuk als mensen een afwijkende passie hebben. Alleen noemen ze die dan weer niet in hun datingsiteprofiel. Het is allemaal zulke eenheidsworst.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:37:37 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122528428
Ja ach, ik weet inmiddels uit ervaring dat (veel) gedeelde interesses of hobby's ook geen recept is voor succes. Hoogstens een ingang om een gesprek aan te knopen. Mijn droomvrouw hoeft ook echt niet allemaal dezelfde dingen te doen als ik. Zolang onze levensstijlen maar compatible zijn.
pi_122528546
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ach, ik weet inmiddels uit ervaring dat (veel) gedeelde interesses of hobby's ook geen recept is voor succes. Hoogstens een ingang om een gesprek aan te knopen. Mijn droomvrouw hoeft ook echt niet allemaal dezelfde dingen te doen als ik. Zolang onze levensstijlen maar compatible zijn.
Vind ik ook inderdaad, wil daarnaast ook echt niet alles in een relatie sámen moeten doen zoals sommige stellen, brrrr. Al is íets gemeenschappelijks hebben ook wel weer fijn :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:40:03 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122528558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Neuh, ze hoeft niet dezelfde interesses te hebben als ik (al is het wel handig dat het geen wild stapbeest is, denk ik ;)). Ik mis gewoon vaak authenticiteit, zeg maar, en vind het zo oppervlakkig. Terwijl je als je echt met zo'n vrouw gaat praten, vast allemaal razend interessante dingen aan de weet komt, maar dat oppervlakkige laagje eroverheen motiveert me niet echt :P. Het kan toch niet zo zijn dat de diepgang in je leven niet verder gaat dan tot diep in de nacht stappen?
Niet meer actief op Fok!
pi_122529056
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neuh, ze hoeft niet dezelfde interesses te hebben als ik (al is het wel handig dat het geen wild stapbeest is, denk ik ;)). Ik mis gewoon vaak authenticiteit, zeg maar, en vind het zo oppervlakkig. Terwijl je als je echt met zo'n vrouw gaat praten, vast allemaal razend interessante dingen aan de weet komt, maar dat oppervlakkige laagje eroverheen motiveert me niet echt :P. Het kan toch niet zo zijn dat de diepgang in je leven niet verder gaat dan tot diep in de nacht stappen?
Ken genoeg vrouwen die echt wel veel diepgang in het leven hebben/zoeken/vinden, maar ook van een avondje stappen houden hoor :Y
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:53:13 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122529394
Dat was wel jammer bij mijn laatste date, qua hobby's/levensstijl zaten we aardig op 1 lijn. Maar goed, zoals ik al zei, geen recept voor gegarandeerd succes.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:05:04 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122530231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat was wel jammer bij mijn laatste date, qua hobby's/levensstijl zaten we aardig op 1 lijn. Maar goed, zoals ik al zei, geen recept voor gegarandeerd succes.
had ik ook dus :Y dan is het extra jammer.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:35:11 #212
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122532272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoenen kan ook altijd zo friggin' teleurstellend zijn. En het is haast onmogelijk om het echt anders te gaan doen als je eenmaal iets gewend bent. Volgens mij ga je wanneer je echt opgewonden bent altijd weer terug naar wat je eigen manier van doen is... Dus ik moet ook wel gezoend hebben voor ik mijn gevoelens echt los kan laten hoor. Dit is in potentie de grootste afknapper.
Ja precies!!!
Kijk, ik kan de hele avond tegenover iemand zitten van "damn, leuk persoon, ik wil je wel zoenen :9".
Maar als het niet gebeurt, of als het niet klikt qua zoenen, dan is het voor mij voorbij...
Maar als de zoen klikt, dan ben ik daarna ook verkocht voor de komende maand(en)_ (zelfs bij geen vervolgafspraak :'( )

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

klopt wel helaas. zonder passie.. :N
Zoenen met passie _O_
Dat je het de hele avond al op hebt zitten bouwen, dan komt het er van en is het nog eens geweldig ook :D NICE! *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:36:40 #213
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122532363
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou ja, met m'n ex had ik dus serieus alsof ik met mezelf aan het daten was (en ik hou van mezelf, dus damn, that's good). :D
Zelfde hobby's, interesses, passies etc etc...
Echt waren we qua "basisprincipes" (noem het opvoeding), zo verschillend dat het gewoon echt niet ging... als je karakter veel van elkaar verschilt kan je nog wel zoveel gemeenschappelijk hebben, het gaat dan gewoon niet werken.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:47:08 #214
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122533050
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou ja, met m'n ex had ik dus serieus alsof ik met mezelf aan het daten was (en ik hou van mezelf, dus damn, that's good). :D
Zelfde hobby's, interesses, passies etc etc...
Echt waren we qua "basisprincipes" (noem het opvoeding), zo verschillend dat het gewoon echt niet ging... als je karakter veel van elkaar verschilt kan je nog wel zoveel gemeenschappelijk hebben, het gaat dan gewoon niet werken.
Haha, dat eerste had ik ook wel, dat het een vrouwelijke versie leek van mezelf :D Misschien dat het daar wel mis ging dan ;)
pi_122533429
Dat heb ik met een hele goede vriendin. Op bijna alle gebieden lijken we op elkaar, denken hetzelfde over veel belangrijke zaken, interesses vergelijkbaar. Noem maar op. Paiq had ons een 9,8 als matching gegeven. Maar ik heb geen romantische gevoelens voor haar, bijna jammer. Toch denk ik dat het er juist niet is omdat we zo op elkaar lijken. Voor mij dan, zij heeft er wel eens anders over gedacht..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:19:47 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122534931
Het gaat er vooral om dat iemand je accepteert zoals je bent, je gewoon over je hobbys/passies/intresses kan praten zonder dat je het gevoel hebt dat het aan dovemansoren is.

Natuurlijk is het handig om een paar gezamenlijke interesses te hebben, maar het is geen garantie voor succes :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:24:44 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122535194
Verre van belangrijk inderdaad :)
Zolang er wederzijds respect is voor elkaars interesses is er een probleem.
Als dan de karakters ook nog matchen en de levensinstelling... Ben je binnen :)
pi_122535257
Oh, is dat alles?

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:27:42 #219
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122535342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
Verre van belangrijk inderdaad :)
Zolang er wederzijds respect is voor elkaars interesses is er een probleem.
Als dan de karakters ook nog matchen en de levensinstelling... Ben je binnen :)
Toch maar een respectloze zak zoeken dan -O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:29:14 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122535408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh, is dat alles?

:D
Ik ben alles wat je nodig hebt in je leven :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:29:57 #221
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_122535452
Oh, ik dacht ik...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_122535475
Dat denken er wel meer *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:31:27 #223
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_122535511
Haha...

Nee, ben al vijf jaar voorzien.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_122535546
Alles kan kapot.
pi_122535549
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat er vooral om dat iemand je accepteert zoals je bent, je gewoon over je hobbys/passies/intresses kan praten zonder dat je het gevoel hebt dat het aan dovemansoren is.

Natuurlijk is het handig om een paar gezamenlijke interesses te hebben, maar het is geen garantie voor succes :)
Ach ik ben blijkbaar gewoon saai.... ;(
Mijn gepraat over dingen die mij interesseren vallen altijd aan dovemansoren :(
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')