Wat hier onlangs werd gesuggereerd is dat je het dan eerder bij je zelf moet zoeken...tja...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net m'n eerste speeddate gehad via Paiq. Drie keer niks, binnenkort maar even verwijderen. Wel een ander leuk gesprek met iemand die een van mijn nerdhobby's (religie) deelt, dus dat is cool
.
Overigens zit er wat mij betreft wel een kern van waarheid in met betrekking tot niet/minder compatibel zijn met andere mensen, in mijn geval dan. Ik heb niet echt standaardinteresses, dus deel niet zo veel met andere mensen.
Ja, ik zeg toch ook niet dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Wat hier onlangs werd gesuggereerd is dat je het dan eerder bij je zelf moet zoeken...tja...
Ik voel me ook zo'n Frankenstein opgebouwd uit onderdelen van verschillende types 'groepen'. Voel me nergens echt thuis en heb altijd extreme moeite gehad een vrouw te vinden die at heeft met alle subgroepen waar ik onderdeel van ben (op hoog niveau sporten, op hoog nerd niveau D&Den en noem nog wat minder voorkomende combi's).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Overigens zit er wat mij betreft wel een kern van waarheid in met betrekking tot niet/minder compatibel zijn met andere mensen, in mijn geval dan. Ik heb niet echt standaardinteresses, dus deel niet zo veel met andere mensen.
Nou ja, weet je wat het is: mensen proberen zich op een datingsite van hun meest aantrekkelijke kant te presenteren en noemen dan dingen die ze het meest gemeen hebben met andere mensen, heel logisch. Vaak zijn dat dingen als uitgaan, sociaal doen met vrienden, sporten... Dat zijn geen dingen waarover ik een leuk gesprek kan voeren. Uitgaan doe ik niet (iig niet in de zin van kroegen enzo) sporten wel, maar ik vind dat een stom gespreksonderwerp... Ik vind het juist leuk als mensen een afwijkende passie hebben. Alleen noemen ze die dan weer niet in hun datingsiteprofiel. Het is allemaal zulke eenheidsworst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik voel me ook zo'n Frankenstein opgebouwd uit onderdelen van verschillende types 'groepen'. Voel me nergens echt thuis en heb altijd extreme moeite gehad een vrouw te vinden die at heeft met alle subgroepen waar ik onderdeel van ben (op hoog niveau sporten, op hoog nerd niveau D&Den en noem nog wat minder voorkomende combi's).
Vind ik ook inderdaad, wil daarnaast ook echt niet alles in een relatie sámen moeten doen zoals sommige stellen, brrrr. Al is íets gemeenschappelijks hebben ook wel weer fijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ach, ik weet inmiddels uit ervaring dat (veel) gedeelde interesses of hobby's ook geen recept is voor succes. Hoogstens een ingang om een gesprek aan te knopen. Mijn droomvrouw hoeft ook echt niet allemaal dezelfde dingen te doen als ik. Zolang onze levensstijlen maar compatible zijn.
Neuh, ze hoeft niet dezelfde interesses te hebben als ik (al is het wel handig dat het geen wild stapbeest is, denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ach, ik weet inmiddels uit ervaring dat (veel) gedeelde interesses of hobby's ook geen recept is voor succes. Hoogstens een ingang om een gesprek aan te knopen. Mijn droomvrouw hoeft ook echt niet allemaal dezelfde dingen te doen als ik. Zolang onze levensstijlen maar compatible zijn.
Ken genoeg vrouwen die echt wel veel diepgang in het leven hebben/zoeken/vinden, maar ook van een avondje stappen houden hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, ze hoeft niet dezelfde interesses te hebben als ik (al is het wel handig dat het geen wild stapbeest is, denk ik). Ik mis gewoon vaak authenticiteit, zeg maar, en vind het zo oppervlakkig. Terwijl je als je echt met zo'n vrouw gaat praten, vast allemaal razend interessante dingen aan de weet komt, maar dat oppervlakkige laagje eroverheen motiveert me niet echt
. Het kan toch niet zo zijn dat de diepgang in je leven niet verder gaat dan tot diep in de nacht stappen?
had ik ook dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat was wel jammer bij mijn laatste date, qua hobby's/levensstijl zaten we aardig op 1 lijn. Maar goed, zoals ik al zei, geen recept voor gegarandeerd succes.
Ja precies!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoenen kan ook altijd zo friggin' teleurstellend zijn. En het is haast onmogelijk om het echt anders te gaan doen als je eenmaal iets gewend bent. Volgens mij ga je wanneer je echt opgewonden bent altijd weer terug naar wat je eigen manier van doen is... Dus ik moet ook wel gezoend hebben voor ik mijn gevoelens echt los kan laten hoor. Dit is in potentie de grootste afknapper.
Zoenen met passiequote:
Nou ja, met m'n ex had ik dus serieus alsof ik met mezelf aan het daten was (en ik hou van mezelf, dus damn, that's good).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat was wel jammer bij mijn laatste date, qua hobby's/levensstijl zaten we aardig op 1 lijn. Maar goed, zoals ik al zei, geen recept voor gegarandeerd succes.
Haha, dat eerste had ik ook wel, dat het een vrouwelijke versie leek van mezelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, met m'n ex had ik dus serieus alsof ik met mezelf aan het daten was (en ik hou van mezelf, dus damn, that's good).
Zelfde hobby's, interesses, passies etc etc...
Echt waren we qua "basisprincipes" (noem het opvoeding), zo verschillend dat het gewoon echt niet ging... als je karakter veel van elkaar verschilt kan je nog wel zoveel gemeenschappelijk hebben, het gaat dan gewoon niet werken.
Toch maar een respectloze zak zoeken danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
Verre van belangrijk inderdaad
Zolang er wederzijds respect is voor elkaars interesses is er een probleem.
Als dan de karakters ook nog matchen en de levensinstelling... Ben je binnen
Ik ben alles wat je nodig hebt in je levenquote:
Ach ik ben blijkbaar gewoon saai....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat er vooral om dat iemand je accepteert zoals je bent, je gewoon over je hobbys/passies/intresses kan praten zonder dat je het gevoel hebt dat het aan dovemansoren is.
Natuurlijk is het handig om een paar gezamenlijke interesses te hebben, maar het is geen garantie voor succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |