abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:28:31 #151
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122515593
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:25 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hmm, dat idee heb ik niet, als ik rondkijk. Juist dat er zoveel jonge meiden op zitten die er prima uitzien. Dat ik denk; jij hebt toch helemaal geen datingsite nodig? Maar ik zit er zelf ook op. :')

Ik overweeg Paiq ook nog steeds, gewoon omdat ik er best veel goede verhalen over heb gehoord. Aan de andere kant is het nou ook weer niet zo dat ik perse een relatie of daten moet, en weet ik niet hoeveel tijd ik dan in Paiq wil en kan steken.
Jij was (bent) toch iets van 21 ofzo?
pi_122515769
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jij was (bent) toch iets van 21 ofzo?
Klopt! Ik heb het dus ook niet nodig, maar het is wel vermakelijk.
pi_122515868
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee joh, ik geniet juist nu wel van dat soort publiek in de Zwarte Ruiter :D ^O^

Zie nu alweer de Z.R., misschien moet ik toch maar eens ergens anders gaan daten :P.

Trouwens, tot hoever blijven jullie eigenlijk tellen w.b. dates (bij 1 persoon) en wanneer heb je echt een relatie in jullie ogen?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:37:05 #154
242666 BeamofLight
pi_122515934
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Zie nu alweer de Z.R., misschien moet ik toch maar eens ergens anders gaan daten :P.

Trouwens, tot hoever blijven jullie eigenlijk tellen w.b. dates (bij 1 persoon) en wanneer heb je echt een relatie in jullie ogen?
vanaf het moment dat je neukt zonder condoom
  FOK!fotograaf dinsdag 5 februari 2013 @ 17:37:06 #155
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122515936
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Whoei, ik dacht dat je 29 was ofzo.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:38:16 #156
242666 BeamofLight
pi_122515975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wilde eerst vragen of je al meer lullen in je mond hebt gehad dan plakjes snijworst op je brood, maar goed je snapt hem.
pi_122516058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Whoei, ik dacht dat je 29 was ofzo.
Oei. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wilde eerst vragen of je al meer lullen in je mond hebt gehad dan plakjes snijworst op je brood, maar goed je snapt hem.
_O-
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:10:48 #158
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122517098
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Je gaat daar altijd heen of juist niet??

Tja relatie.. Dat voel je aan en meer dan 1 persoon serieus daten doe ik niet...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:11:40 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122517126
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ah dan heb ik na 1 date al eens een relatie gehad :@
Niet handig en gelukkig goed gegaan :')
pi_122517505
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Zeker niet. :o
Vanaf het moment dat je samen hebt besloten exclusief te blijven denk ik.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 februari 2013 @ 18:25:09 #161
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122517626
Zojuist uitgenodigd bij Paiq voor een speeddate, eens proberen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122518198
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je gaat daar altijd heen of juist niet??

Tja relatie.. Dat voel je aan en meer dan 1 persoon serieus daten doe ik niet...
Regelmatig ja ;).

En wat valt er bij jou onder serieus, als er seks in het spel is?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:44:48 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122518283
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Regelmatig ja ;).

En wat valt er bij jou onder serieus, als er seks in het spel is?
Ik ben sowieso niet het type wat meer vrouwen tegelijk date en dus al helemaal niet als er seks in het spel is...
Ga je ook mee naar de fok! Meeting in de september (naast zwarte ruiter) als die komt haha?? :D
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2013 @ 18:48:23 #164
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122518379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen. :)
ik draag geen altokleren enzo en zit maar een klein beetje in het alternatieve circuit :P
:')
pi_122518737
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet het type wat meer vrouwen tegelijk date en dus al helemaal niet als er seks in het spel is...
Ga je ook mee naar de fok! Meeting in de september (naast zwarte ruiter) als die komt haha?? :D
Ah, uberhaupt dus niet meer dates tegelijkertijd, ook niet als het allemaal nieuwe dates zijn waar je van tevoren al twijfel over hebt...of date je die dan niet :P

Ow, en in September moet ik dus ook al niet daten... Zijn de Zeta en Boterwaag (alhoewel, toch te druk) wel Fok-vrij? :P :D

Uhm, fok! meeting...misschien? ;) ligt aan dag en tijd en durf? ;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:12:44 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122519290
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ah, uberhaupt dus niet meer dates tegelijkertijd, ook niet als het allemaal nieuwe dates zijn waar je van tevoren al twijfel over hebt...of date je die dan niet :P

Ow, en in September moet ik dus ook al niet daten... Zijn de Zeta en Boterwaag (alhoewel, toch te druk) wel Fok-vrij? :P :D

Uhm, fok! meeting...misschien? ;) ligt aan dag en tijd en durf? ;)
Dag wordt nog gepland, de rest moet je zelf bepalen ;)

Zeta, misschien heb je me gezien in de spotlight tijdens een intense zoensessie met m'n date :P en Boterwaag is ook niet veilig nee ;)

Maar OT:
Als ik een date heb waar ik niet 100% zeker van ben dan ga ik wel, ff kijken of ik misschien een slechte dag had :P
Vaak komt het er niet van dat ik voor die tijd nog iemand anders ontmoet, dus durf het niet te zeggen, maar zou het niet snel doen. Gewoon 1 per keer, meer dan zat ;) Mijn geheugen kennende kan het namelijk ook een hoop problemen opleveren :')
pi_122520729
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dag wordt nog gepland, de rest moet je zelf bepalen ;)

Zeta, misschien heb je me gezien in de spotlight tijdens een intense zoensessie met m'n date :P en Boterwaag is ook niet veilig nee ;)

Maar OT:
Als ik een date heb waar ik niet 100% zeker van ben dan ga ik wel, ff kijken of ik misschien een slechte dag had :P
Vaak komt het er niet van dat ik voor die tijd nog iemand anders ontmoet, dus durf het niet te zeggen, maar zou het niet snel doen. Gewoon 1 per keer, meer dan zat ;) Mijn geheugen kennende kan het namelijk ook een hoop problemen opleveren :')
Haha, was dat in de Zeta (had het verhaal toen wel gelezen) :P Grappig :) Maar heb je dan niet gezien hoor ;) Misschien moet ik toch maar weer uitwijken naar andere kroegen dan :P

Ot: in principe is 1 ook meer dan genoeg voor mij, al is het wel eens voorgekomen dat er 2 mannen wilden afspreken en dat dus gewoon in dezelfde week was... Was trouwens wel vermoeiend voor geheugen idd..
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:56:17 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122522162
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Haha, was dat in de Zeta (had het verhaal toen wel gelezen) :P Grappig :) Maar heb je dan niet gezien hoor ;) Misschien moet ik toch maar weer uitwijken naar andere kroegen dan :P

Ot: in principe is 1 ook meer dan genoeg voor mij, al is het wel eens voorgekomen dat er 2 mannen wilden afspreken en dat dus gewoon in dezelfde week was... Was trouwens wel vermoeiend voor geheugen idd..
Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat ik je ga versieren en dat ik geen idee heb dat jij het bent :P
Je bent redelijk anoniem hier en op de grote markt ;)

OT:
Ja lijkt me ook vermoeiend ja :D en ik ken mezelf, dan ga ik hobby's, werk etc. allemaal door elkaar halen. Namen gaat wel goed, maar daar blijft het dan ook bij :D
pi_122522416
God julie gaan te snel hoor. Ik moet overdag gewoon werken :')

Over ex-en bespreken (een ziljoen posts geleden dus), ik doe dat eigenlijk altijd :')

Er is zo'n zeikliedje op de radio waarin ze zingen These bruises, make far better conversation en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens :') Ik kan niet oppervlakkig daten, ik ga ook echt niet gelijk in full-sofa-modus, maar de kutdingen die iemand heeft meegemaakt maken iemand veel meer wattie geworden is, dan de feesten waar hij is geweest en de biertjes die hij op heeft.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122522761
Trouwens (misschien een beetje offtopic), wat ik nog dacht nav het biseksuele onderwerp in het vorige topic... Ik heb wel eens 'gevoelens' gehad voor een vrouw (een vrouw ook wel eens voor mij), maar ik heb nooit iets 'gehad' met een andere vrouw ofzo. Ik noem me op datingsites echter nooit meer bi (wel ooit een tijdje wel gedaan), omdat ik gewoon eerder op vrouwen val die ik gewoon irl tegenkom en over het algemeen eerder voor mannen val.

Hoe zouden jullie reageren op dat je dat niet van tevoren kan zien in een profiel of dit weet? Twijfel of ik zoiets nou specifiek zou moeten benoemen naar een toekomstige relatie of in het datingproces en zo ja, wanneer (zou er zelf niet zo'n punt van maken, al weten niet heel veel mensen in mijn omgeving dat ik ook wel eens een oogje op een vrouw heb gehad, maar vraag me toch af hoe dates hier naar kijken).

[ Bericht 0% gewijzigd door myxomatosekonijn op 05-02-2013 20:19:06 ]
pi_122522976
Ik vind het eigenlijk niet iets om te benoemen. Zeker niet als je een relatie zoekt met een man.

Ik heb ook wel vrouwen ervaring maar ik vind het dan weer totaal niet boeiend om dat te melden, ik zou niet iets missen in een relatie met een man en zolang het geef effect heeft op de relatie :?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:08:33 #172
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_122523012
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
God julie gaan te snel hoor. Ik moet overdag gewoon werken :')

Over ex-en bespreken (een ziljoen posts geleden dus), ik doe dat eigenlijk altijd :')

Er is zo'n zeikliedje op de radio waarin ze zingen These bruises, make far better conversation en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens :') Ik kan niet oppervlakkig daten, ik ga ook echt niet gelijk in full-sofa-modus, maar de kutdingen die iemand heeft meegemaakt maken iemand veel meer wattie geworden is, dan de feesten waar hij is geweest en de biertjes die hij op heeft.
Daar heb je gelijk in, maar ik ga kutdingen die ik heb meegemaakt niet snel op tafel gooien. Dan moeten we toch wel wat verder zijn.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_122523362
Jammer, leuk gesprek gehad...leuke foto's van de andere kant maar na het vrijspelen werd ze heel kortaf :') . Duidelijk dus. Dat ze in het verre Groningen woont hielp ook niet echt, maar goed.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:34:14 #174
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122524552
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebben :@ Is that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg :P).
Uiteraard moet ik wel continu het idee hebben van: damn ik wil haar zoenen :Y)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:35:40 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122524631
Heb mijn date van zaterdag nog ff een bedankje gestuurd voor haar eerlijke reactie, succes gewenst met alles etc etc. Boekje dicht en op naar de volgende. Moet ik wel altijd weer even focus zien te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')