abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:18:30 #251
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122544969
Overigens was dit mijn profieltekst op Lexa, ook niet echt spectaculair :')
quote:
Ik ben een levensgenieter. Ik hou van gezelligheid om me heen. Graag breng ik daardoor tijd door met mijn vrienden.
Doordeweeks kijk ik wel rustig op de bank een filmpje of ben bezig met muziek.
Ik verdiep me verder in muziek, wat eigenlijk mijn grootste passie is. Ik beoefen het graag ook (ik speel zelf gitaar) en vind het productieproces (echt het studiowerk) ook enorm interessant.
Buiten mijn muziek heb ik als hobby nog het rijden en sleutelen aan mijn oldtimer.

In het weekend zit ik graag met vrienden thuis of ga de stad in.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:23:55 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122545144
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Voor vrouwen geldt hetzelfde hoor :D

Ik zou wel eens een profiel willen zien waar dat soort standaard ellende niet op staat, maar die zijn zeldzaam :')
Niemand weet wat ze moeten schrijven over zichzelf en ondertussen kliederen ze pagina's vol over reizen, ambitie blablablabla
Ja, weet je wat het is: volgens mij schrijven veel mensen hetzelfde, omdat ze zien dat anderen vergelijkbare dingen schrijven en als anderen het ook doen, zal het wel goed zijn ofzo. Betrap mezelf daar iig op :'). Ik vind het ook echt heel lastig om mezelf te omschrijven, want volgens mij verander ik van dag tot dag :').

Gelukkig zit ik nu op Paiq, daar hoef ik geen profieltekstjes te schrijven :X.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:24:51 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122545179
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Na de eerste zin zou ik al stoppen met lezen. 'Levensgenieter', 'tijd doorbrengen met vrienden'. Hoe cliché :P.

Dat oldtimerverhaal vind ik dan wel weer cute, daar had je mee moeten beginnen imo :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:25:50 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122545220
Eigenlijk wil ik in m'n profiel al die andere profielen afzeiken d.m.v. een lijst met wie allemaal NIET hoeven te reageren, maar dan ben je weer een verzuurde kut (vind ik ook van anderen die dat doen), dus dat doe ik dan ook maar niet :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:26:12 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122545231
Ik lees die profielteksten al niet eens meer. Steeds dezelfde woordenbrij, je weet na 1 zin al hoe laat het is.

Kortom: alleen de foto's worden nu nog gecheckt! :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_122545245
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Voor vrouwen geldt hetzelfde hoor :D

Ik zou wel eens een profiel willen zien waar dat soort standaard ellende niet op staat, maar die zijn zeldzaam :')
Niemand weet wat ze moeten schrijven over zichzelf en ondertussen kliederen ze pagina's vol over reizen, ambitie blablablabla
Vreselijk vind ik dat, vooral dat 'reizen'

Blegh ik zoek een vrouw om knus op de bank een filmpje mee te kijken, met het licht gedimd en de kaarsjes aan. Geen backpackster of hulpverleenster in een ontwikkelingsland.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:29:29 #257
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122545339
Gisteravond na wekenlang niet gebruikt te hebben (concentreer me liever op 1 date tegelijk) Paiq maar weer eens geopend, na alle vervallen contacten weggeklikt te hebben weer ff met iemand gechat. Weet meteen alweer waarom ik liever met Paiq stop, heb je gesprekje beetje op gang en dan opeens, nog voor de foto's zichtbaar zijn, opeens totaal geen reactie meer. Fijn.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:30:15 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122545365
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Vreselijk vind ik dat, vooral dat 'reizen'

Blegh ik zoek een vrouw om knus op de bank een filmpje mee te kijken, met het licht gedimd en de kaarsjes aan. Geen backpackster of hulpverleenster in een ontwikkelingsland.
Kan prima allebei hoor :). Ik hoef ook geen vrouw die continu op reis wil, maar twee keer per jaar weg vind ik toch wel fijn :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:30:56 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122545384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gisteravond na wekenlang niet gebruikt te hebben (concentreer me liever op 1 date tegelijk) Paiq maar weer eens geopend, na alle vervallen contacten weggeklikt te hebben weer ff met iemand gechat. Weet meteen alweer waarom ik liever met Paiq stop, heb je gesprekje beetje op gang en dan opeens, nog voor de foto's zichtbaar zijn, opeens totaal geen reactie meer. Fijn.
Liepen de gesprekken wel dan?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:32:34 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122545428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk wil ik in m'n profiel al die andere profielen afzeiken d.m.v. een lijst met wie allemaal NIET hoeven te reageren, maar dan ben je weer een verzuurde kut (vind ik ook van anderen die dat doen), dus dat doe ik dan ook maar niet :P.
Dat heb ik op knuz, beetje provocerend maar het is echt geniaal wat voor reacties je dan krijgt. Doe daar echt nooit meer wat mee, maar soms komt er ineens een hate-mail binnen. Heb het hier al eens gepost, maar blijft leuk om soms eens door te lezen. :')

Mijn profiel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan de reacties:
quote:
Titel: hallo

Inhoud bericht:
Ik moet echt even kwijt dat jij mij een naar en gefrustreerd mannetje lijkt.
Wat moet jij wel niet van jezelf vinden om zo veroordelend over mensen en hun manier van uitten, leven en doen te mogen schrijven.
Jammer voor jou ben ik niet het type dat jij omschrijft met je 1000 "Ohja's".
Ik heb een goede studie afgerond, ben wel mijn leven lang model geweest en geloof echt diep van binnen dat mensen zoals jij (en nu veroordeel ik even!) deze maatschappij vertroebelen met hun misselijkmakende benadering.
Dit wilde ik even gezegd hebben. Voor zover dat in mijn macht ligt, RECHT IN JE BEK! Sukkel!
En werkelijk helemaal een bespottelijke situatie, een vrouw van 58 die eerst dit bericht stuurt:

quote:
Titel: één ding

Inhoud bericht:
Hallo Thijs,

Ik heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool, behalve een……… een fulltime moeder hoeft niet per definitie werkeloos te zijn. Er zijn situaties die het noodzakelijk maken dat je er 24/7 voor je kind bent. Het zou dan voor zowel moeder als kind onverstandig zijn om er nog zo nodig een baan bij te nemen, je doet dan zowel haar/hem als jezelf tekort en dat willen we toch niet, wel dan?
Verder veel succes hier!

Groetjes Bernadette
Nou prima, bedankt voor het complimentje. Ook niet op gereageerd, want vrouw van 58. Twee dagen later krijg ik van DIEZELFDE vrouw...vervolgens dit:

quote:
Titel: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............

Inhoud bericht:
JAMMER DAT JE NIET MEER GEREAGEERD HEBT OP MIJN BERICHTJE, IK WAS GRAAG DE DISCUSSIE MET JE AANGEGAAN.
OMDAT DIT SOORT OVER HET PAARD GETILDE ‘JONGETJES’ ALS JIJ NOG VEEL MOETEN LEREN HEB IK JE TEKST HIER EN DAAR VOORZIEN VAN COMMENTAAR.
NIET OVERAL WANT DAT WAS ME TEVEEL MOEITE, MAAR ALS JE NOG VRAGEN HEBT WAAR IEMAND MET VEEL LEVENSERVARING EN EEN HOGER IQ EN EQ DAN DAT JIJ HEBT ANTWOORD OP ZOU KUNNEN GEVEN: BE MY GUEST!!!

Ik zoek louter leuke vrouwen! (Daar hoor je overigens niet bij als er nu stoom uit je oren komt bij het lezen van onderstaande zinnen)

VALT WEL MEE, KAN ME WEL BEHEERSEN. MAAR IK KAN ME VOORSTELLEN DAT VROUWEN NIET VALLEN OP ZO’N ARROGANTE KWAL ALS JIJ DUS IK DENK DAT JE DAN NOG LANG KUNT ZOEKEN!

Ohja: je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.

NEE, DAN DE MANNEN HIER DIE EEN FOTO VAN HUN HOND I.P.V. ZICHZELF PLAATSEN. VOOR COMMENTAAR OP JOUW FOTO: ZIE HIERONDER.

Ohja: het is 'mijn profiel'. Niet 'me profiel'.

Ohja: het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.

VOLGENS MIJ MOET JE DAARVOOR MET Z’N TWEEËN ZIJN EN IS HET NIET OOK DE VERANTWOORDELIJK VAN DE MAN OM ANTICONCEPTIE TE GEBRUIKEN? OF BEN JIJ OOK ZO’N SUKKEL WAARBIJ HET VERSTAND IN ZIJN KRUIS ZIT?

Ohja: het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'.

EEN PROFIELTEKST IS BEDOELD OM ER IETS OVER JEZELF TE VERTELLEN EN NIET OM COMMENTAAR OP ANDEREN TE GEVEN.
HOEWEL IK MOET TOEGEVEN DAT DEZE TEKST VAN JOU VEEL OVER JEZELF ZEGT.

Ohja: je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.
Toevoeging: Zinnen kun je afsluiten met één punt. Dat hoeft niet.....altijd.....met.....acht of negen....puntjes....(ook niet in de plaats van spaties)

DE INTERPUNCTIE IS BEDOELD OM EEN TEKST EVENTUEEL VAN KRACHT TE VOORZIEN.
BIJ HET GEBRUIK VAN ‘OHJA’ BIJ HET BEGIN VAN IEDERE ZIN GAAT DIT ECHTER VERLOREN.

Ohja: het is overbodig om te zeggen dat je van 'leuke dingen doen houdt'. Er zijn vrij weinig mensen die het leuk vinden om alleen maar stomme en achterlijke dingen te doen. (Geldt ook voor 'ik hou van lekker eten')

Ohja: je kunt niet 'samenwonen met je hond'. Ook niet met je kat.

Ohja: aan 'teveel om op te noemen' hebben we als man geen reet. Noem dan gewoon je drie leukste films/boeken/sexandthecity-afleveringen op.

Ohja: als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.

IK VIND JOUW FOTO NOU OOK NIET DAT JE ZEGT: WAUW!!
EEN ALLESBEHALVE INTELLIGENTE BLIK!!!

Ohja: het heeft geen zin om een beschrijving van je sterrenbeeld op je profiel te zetten. Een leuke vent gelooft daar niet in, een treurige vent weet toch allang welke beschrijving bij welk sterrenbeeld hoort.

JIJ KUNT DUS BIJ ELK STERRENBEELD EEN VOLLEDIGE BESCHRIJVING GEVEN?

Ohja: een schraal stukje tekst met vage zinnen is géén gedicht. Ook geen poëzie. Het is gewoon een schraal stukje tekst met vage zinnen.

Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.

HOEZO SPELFOUTEN? ‘VERS GEMAAID’ ZIJN 2 WOORDEN , NIET EEN WOORD.

Ohja: het is niet aantrekkelijk wanneer je je hond 'zogenaamd' een profiel laat schrijven met de mededeling dat hij een vriend voor zijn lieve baasje zoekt.

Ohja: je bent níet 'avontuurlijk' als je elke zomer drie weken op de camping in de Biesbosch gaat staan.

IK VRAAG ME STEEDS AF HOE STUDENTEN HUN LANGDURIGE VERRE REIZEN KUNNEN BEKOSTIGEN WAARDOOR ZE NIET BINNEN DE GESTELDE TERMIJN AFSTUDEREN MET ALS GEVOLG DAT ZE DUS LANGER GE/MISBRUIK MAKEN VAN OVERHEIDSGELD, MIJN BELASTINGCENTEN DUS!!.
WAT BETREFT JOUW STUDIE: ZONDE VAN HET GELD!
BY THE WAY, IK HEB MIJN STUDIE ZELF BETAALD

Ohja: met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.

MISSCHIEN OOK EEN TIP VOOR JOU?

Ohja: het is ook niet aantrekkelijk als je elkaars gastenboeken volplempt met lachende teddybeertjes of piepende kuikentjes met 'EEN FIJNE DINSDAG GEWENST!'

Ohja: begin niet direct over je zware leven, rugzakje, vermoeiende ex'en. Dus niet als eerste regel 'waarom zijn alle mannen toch klootzakken?'. Als je alleen maar klootzakken tegenkomt, kijk eerst eens naar jezelf. Leuke vrouwen herkennen klootzakken.

ZOALS IK JOU NU HERKEN…..

Ohja: vermijd clichés als 'Ik ben wie ik ben'. Alsof iemand dan denkt 'oh, was jíj dat! Nee dan ben je wel leuk denk ik'. Nee. Denken ze niet.

Ohja: het is 'nieuwsgierig', niet 'nieuwschierig'. Ook is het 'sowieso' en niet 'zo y zo', of wat dan ook.

Ohja: het is niet grappig om op de foto net te doen alsof je de Toren van Pisa weer recht duwt. Of groter bent dan de Eiffeltoren HAHA.

GELUKKIG HEBBEN WE NIET ALLEMAAL DEZELFDE HUMOR ANDERS LAZEN WE ALLEEN MAAR DIT SOORT ONZINVERHALEN

Ohja: het heeft geen zin om te vermelden dat onbetrouwbare mannen niet mogen reageren. Die denken echt niet 'oh shit, dan laat maar', maar 'hé, blijkbaar weer een naïeve doos die vaak is teleurgesteld. Die ga ik even mailen!'

ZELFREFLECTIE?

Ohja: je komt niet heel geleerd en wijs over als je wat Engelstalige Loesje!-teksten kopieert en op je profiel pleurt.

NEE, DAN DIT SOORT PROFIELEN, DIE GETUIGEN ZEKER WEL VAN ENIGE INTELLIGENTIE?!

Ohja: het is niet nodig om je als een heel stoer 'ik ben een independent woman en niemand doet mij wat want ik heb overal schijt aan'-vrouw te presenteren. We prikken wel door die onzekerheid heen.

HOE ZIT HET MET JOU?

Ohja: het is ook niet nodig om me nu te mailen met 'Pff je bent zelf onzeker!'

GELUKKIG, TOCH ENIGE ZELFREFLECTIE!

Ohja: In Een Zin Hoeft Niet Elk Woord Met Een Hoofdletter Te Beginnen.

Ohja: het is 'met beide benen op de grond staan'. Niet 'met beide benen in het leven' of iets dergelijks.

Ohja: niet erg als je 'een maatje meer hebt'. Maar vaak zijn het minstens tien maatjes meer.

Ohja: 'HAHA MIJN PROFIEL LIJKT OP DE BIJSLUITER VAN EEN MEDICIJN!!!' Nee. Niet grappig. De eerste die het deed verdient alle credits, de rest (lees: diegene die zich nu aangesproken voelt) is een ordinaire copycat.

Ohja: "Ik ben dus Anja". Hoezo 'dus'?

Ohja: fulltime moeder is geen beroep. Dat heet gewoon werkloos.

HIER HAD IK AL OP GEANTWOORD MAAR WIL ER NOG AAN TOEVOEGEN DAT JIJ WEL TE EGOISTSCH ZULT ZIJN OM JE IN EEN DERGELIJKE SITUATIE AAN TE PASSEN.

Ohja: als je je aangesproken voelt. Stuur gewoon een boos bericht dat ik een eikel ben! Velen gingen je voor. Een kleine disclaimer: tips hoe ik wél vrouwen zou kunnen versieren mogen achterwege blijven, daar heb ik geen moeite mee.

IK VRAAG ME TOCH ECHT WAT JIJ HIER DAN DOET?! AANDACHT TEKORT? JOUW INBOX STROOMT NU ZEKER OVER? OF IS HET JE EIGEN FRUSTRATIE AFREAGEREN? DAAR LIJKT HET WEL VEEL OP, HEEL ZIELIG, ER IS TOCH WERKELIJK ECHT IETS HEEL ERG MIS MET JOU!!!!

Mocht je je herkennen, doe er wat mee, en neem jezelf niet zo serieus.

DIE TIP WIL IK JOU OOK NOG WEL GEVEN, ZOALS IK AL ZEI, JE HEBT NOG HEEL VEEL TE LEREN!!!!!
_O- :') Wtf, over stemmingswisselingen gesproken.

Stuurde dit nog terug:
quote:
Beste Victress,
>
> kijk even naar deze link: http://sport.aanbodpagina(...)-tijdens-de-overgang
>
> Groetjes!
Kreeg toen nog dit terug:

quote:
Titel: Re: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............

Inhoud bericht:
Dat bedoel ik dus, alleen maar kritiek op anderen.
Puberaal gedrag omdat de hormonen zich nog moeten ontwikkelen tot volwassenheid, als ze dat in jouw geval al doen. Het is wetenschappelijk aangetoond dat dit bij sommige nooit tot volledige ontwikkeling komt.
Helaas moet ik terugkomen op mijn eerder gedane belofte om met jou een discussie aan te gaan. Gezien je reactie zou deze niet gelijkwaardig en dus voor jou alleen maar zielig zijn!!!
Haha :') Hoe kwaad kun je worden op iemand die je niet kent zeg. :')

Sorry voor de lange post. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_122545442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kan prima allebei hoor :). Ik hoef ook geen vrouw die continu op reis wil, maar twee keer per jaar weg vind ik toch wel fijn :).
Ik vind het ook wel lekker hoor, ff er tussenuit in de zomer, maar ik vind dat totaal niet relevant voor een eventuele date.

Het levert hoogstens wat gespreksstof op, maar ik ben veel meer geïnteresseerd in hoe iemand de rest van het jaar invult. Het normale dagelijkse leven.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:33:18 #262
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122545453
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Na de eerste zin zou ik al stoppen met lezen. 'Levensgenieter', 'tijd doorbrengen met vrienden'. Hoe cliché :P.

Dat oldtimerverhaal vind ik dan wel weer cute, daar had je mee moeten beginnen imo :P.
haha snap wat je bedoelt, maar vind dat ook weer zoiets...
Wat je zegt: je past je aan aan wat de rest doet, "want dat zal wel goed zijn" :P
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:34:50 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122545513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Liepen de gesprekken wel dan?
Kennelijk niet, anders was ze niet afgehaakt ;)
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:35:20 #264
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122545532
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat heb ik op knuz, beetje provocerend maar het is echt geniaal wat voor reacties je dan krijgt. Doe daar echt nooit meer wat mee, maar soms komt er ineens een hate-mail binnen. Heb het hier al eens gepost, maar blijft leuk om soms eens door te lezen. :')

Mijn profiel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan de reacties:

[..]

En werkelijk helemaal een bespottelijke situatie, een vrouw van 58 die eerst dit bericht stuurt:

[..]

Nou prima, bedankt voor het complimentje. Ook niet op gereageerd, want vrouw van 58. Twee dagen later krijg ik van DIEZELFDE vrouw...vervolgens dit:

[..]

Stuurde dit nog terug:

[..]

[..]

_O_ _O_ _O_

Ben je eerlijk, is het weer niet goed :') ik vind het geniaal ^O^
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:39:45 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122545665
Gewoon eerst foto's kijken, daarna profiel scannen. Vrouwen staan meestal of met een glas wijn op de foto of met een backpack om. Meestal heb ik de neiging om die profielen al over te slaan.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:40:20 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122545683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel lekker hoor, ff er tussenuit in de zomer, maar ik vind dat totaal niet relevant voor een eventuele date.

Het levert hoogstens wat gespreksstof op, maar ik ben veel meer geïnteresseerd in hoe iemand de rest van het jaar invult. Het normale dagelijkse leven.
Ja, maar ik wil ook met de ander kunnen reizen ;). Dus ik vind het wel terzake doen. Ik ben voor van alles in, behalve lui op het strand liggen, en vind het leuk als iemand anders dat ook heeft.

Die spoilers van Silenus had ik al eens gelezen :D. En blijven briljant :D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:41:08 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122545710
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon eerst foto's kijken, daarna profiel scannen. Vrouwen staan meestal of met een glas wijn op de foto of met een backpack om. Meestal heb ik de neiging om die profielen al over te slaan.
Meisjes van 25 die het hebben over 'een goed glas wijn' :'). *jeuk*.
En vrouwen van 30+ die zichzelf een 'meid' noemen. Eveneens *jeuk*.
Niet meer actief op Fok!
pi_122545763
quote:

[..]

Mijn profiel:
SPOILER
En dan de reacties:

[..]

[..]

[..]

Stuurde dit nog terug:

[..]

[..]

Held. Is er nou niet één vrouw die haar respect betuigt voor zo'n profieltekst?
pi_122545820
quote:

[..]

Mijn profiel:
SPOILER
En dan de reacties:

[..]

[..]

[..]

Stuurde dit nog terug:

[..]

[..]

Als je een vrouw vindt met zo'n advertentie dan is het wel echt dé vrouw. Bazentekst! :)
Ja doei.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:45:42 #270
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122545870
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je een vrouw vindt met zo'n advertentie dan is het wel echt dé vrouw. Bazentekst! :)
Nou ja dat is het wel, je sluit een hele hoop uit. Sowieso, vrouwen die er de humor niet van inzien :D

quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meisjes van 25 die het hebben over 'een goed glas wijn' :'). *jeuk*.
En vrouwen van 30+ die zichzelf een 'meid' noemen. Eveneens *jeuk*.
Dramatisch inderdaad :')
Maar met een glas wijn op de foto mag wel hoor :D
pi_122545886
quote:

[..]

Mijn profiel:
SPOILER
En dan de reacties:

[..]

[..]

[..]

Stuurde dit nog terug:

[..]

[..]

Eerst deze post overgeslagen omdat hij zo lang was, maar prachtig, toch de moeite waard om te lezen.. _O_
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:46:43 #272
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122545917
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet mee eens, ik vind 't best oke :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:48:48 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122545995
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Dank je :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:49:32 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122546012
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Cliché staat niet gelijk aan niet reageren ;). Maar het kan spannender ofzo :). Het gros van de mannen schrijft 'ik heb een leuk leven met leuke vrienden'.
Niet meer actief op Fok!
pi_122546095
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cliché staat niet gelijk aan niet reageren ;). Maar het kan spannender ofzo :). Het gros van de mannen schrijft 'ik heb een leuk leven met leuke vrienden'.
Beter dan : "ik heb een vertyft kutleven, en geen vrienden" , maar echt veel toegevoegde waarde heeft het niet nee. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')