Wat voor een contract heb je? Ze hebben meestal schijt aan wat ze hebben gezegd, gewoon wat hun uitkomtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:31 schreef supersof het volgende:
Ik hoef deze week maar 18 uur te werken en volgende 21, terwijl er 30 afgesproken was
Ze geven ons shinequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:31 schreef supersof het volgende:
[..]
laat die haterz maar praten.
ze maken ons famous
Nee heb een vier uren contractquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flink balen wel dan. Als ze nou gewoon 30 zouden betalen is het prima maar dat doen ze vast niet![]()
Wow, wat bizar zeg. Dan kunnen ze dus echte alle kanten met je opquote:
Het is stage maar dan op een ander adres waar wel meer te doen is maarjaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:32 schreef supersof het volgende: [..] Dat is echt vervelend
maar wel leuker dan stage of dat ook niet?
Vier uren, omdat all in loon fzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een contract heb je? Ze hebben meestal schijt aan wat ze hebben gezegd, gewoon wat hun uitkomt
[..]
Ze geven ons shine
Ik heb een 2-12 uren contract, krijg alleen minstens 13 per weekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, wat bizar zeg. Dan kunnen ze dus echte alle kanten met je op
Onze oude kat heeft de nare gewoonte dat te doen met mijn arm ik kan mijn arm af en toe gewoon in de lucht houden met hem eraan hangendquote:
Oooh dat is wel leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is stage maar dan op een ander adres waar wel meer te doen is maarja
Is maar voor 10 weken
aaawhquote:
ik heb een 20 uren contract en werk er nu per week ongeveer 6-8quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een 2-12 uren contract, krijg alleen minstens 13 per week
All-in loon heb ik ook, maar ze willen zo min mogelijk uren verplicht hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Vier uren, omdat all in loon fzo.
vind het nogal lullig dan.
Ja best kut. Vooral omdat mn ouders zeuren dat ik te weinig werk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, wat bizar zeg. Dan kunnen ze dus echte alle kanten met je op
Dat is contractbreuk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een 20 uren contract en werk er nu per week ongeveer 6-8
Ja alsof jij er in zo'n situatie wat aan kan doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best kut. Vooral omdat mn ouders zeuren dat ik te weinig werk.
Jezus, kan jij ook echt veel aan doen enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best kut. Vooral omdat mn ouders zeuren dat ik te weinig werk.
Ja, maar ik zei nog tegen mn baas, in contract staat 4 uur, maar plan je me dan wel gewoon 30 uur in? Zei ze ja. Nou mooi niet dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
All-in loon heb ik ook, maar ze willen zo min mogelijk uren verplicht hebben.
Per loonperiode? Dat kan wel ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij staat er bij per maand ofzo
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alsof jij er in zo'n situatie wat aan kan doen
Ja iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, kan jij ook echt veel aan doen enzo
Ja volgens mij was dat hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Per loonperiode? Dat kan wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |