Werkt niet, saldo kan niet negatief zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:19 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.otto.nl/shop/p(...)ts&itemId=3007745765
Waardebon van 10 euro: 89538
Je krijgt 6 cent van Otto en de MicroSD-kaart
Wat is dat toch tegenwoordig met reclame en zooi, altijd een witte dame met een zwarte heer die zogenaamd verliefd zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Meelec is wel rap.'t Is al onderweg (S6 sportspack, handig voor tijdens m'n runs dit voorjaar/deze zomer).
Besteld met acceptgiro hierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Werkt niet, saldo kan niet negatief zijn.
Zo heb ik het ook besteld :p acceptgiroquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Besteld met acceptgiro hier
Ik ga er vanuit dat ze niet echt die 6 cent aan mij betalen, maar dat vind ik niet erg.
Via shopkorting.nl kreeg ik 21 cent terug
Dude serieus moet dit nou?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef pazara het volgende:
hoe heten de onderstaande dingen en zijn die te verkrijgen in china?
[ afbeelding ]
Voor de 3428e keer......quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef pazara het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zonnebril.
Het horloge ziet er inderdaad heel goed uit voor die prijs. Maar gaaaadver wat een lucht komt er van dat bandje af zeg! Jonasr (als je dit leest), is die geur er bij jou nog steeds?
[ Bericht 2% gewijzigd door Hojdhopper op 05-02-2013 20:10:24 (onnodige woorden weggelaten.) ]Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
ik wist niet dat deze nep of illegaal zijn. heb ze net met iemand voor het eerst gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Voor de 3428e keer......
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:33 schreef Hojdhopper het volgende:
5 minuten geleden de postbode aan de deur met twee pakketjes.
Het horloge dat jonasr ook gekocht heeft.woon je in enschede?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een neppe zonnebril.
Het horloge ziet er inderdaad heel goed uit voor die prijs. Maar gaaaadver wat een lucht komt er van dat bandje af zeg! Jonasr (als je dit leest), is die geur er bij jou nog steeds?
En de zonnebril is natuurlijk ook prima (maar zal er verder niet over uitwijden).
Je hebt een zeehond besteld die nu rechtstreeks verzegeld wordt verstuurd naar Nederland.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef tikkietakka het volgende:
Total export package straight seal sealing of Beijing International, Netherlands
Weten jullie wat ze hiermee willen zeggen?
Ik ben 7 februari jarig, dus van daaruit is het misschien beter te gelovenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat je hem ''cadeau'' krijgt. Wat meer uitleg is op zijn plaats
in 2012 pakte ze nooit kosten bij mij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Altijd al. PayPal fees en eBay fees zijn ook nog apart. Hoerenbende, maarja, als je er wil verkopen kan het niet anders.
Zeehond??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:16 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je hebt een zeehond besteld die nu rechtstreeks verzegeld wordt verstuurd naar Nederland.
Totaal exportpakket rechtstreeks zeehond verzegeling van Beijing International, Nederland
seal jwzquote:
Niemand?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef ItWasWritten het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Fedex en DHL? Wil aantal horloges en kleding bestellen ad 150,- bij dinodirect en zit te twijfelen welk van de twee ik ga gebruiken. Ivm mogelijke extra (inklarings, douane, e.d.) kosten..
Ja zeker wel bij mij hebben ze al vaker geld teruggegeven omdat het pakketje niet binnen kwam.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:23 schreef Majinster het volgende:
[..]
seal jwz
Heeft iemand ooit een paypal claim gehad waarbij paypal de beslissing heeft genomen of jij je geld gewoon terug krijgt?
Ik gebruik meestal DHL, bijna geen verschil tussen de 2, ga wel maar uit van invoerkosten. De pakketjes splitsen in 2 wil nog wel eens helpen. (En dan lagere waarde erop).quote:
http://www.apple.com.cn/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef pazara het volgende:
[ afbeelding ]
Singapore ook niet dacht ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef Majinster het volgende:
Dit besteld. Had het eerder bij Buyincoins besteld maar ze hadden niks op voorraad. Daarna kwam ik met google image search nog goedkoper uit bij ebay.
[ afbeelding ]
en van plan om deze ook te bestellen na Chinese nieuwjaar
[ afbeelding ]
Daarna nog een vraag. Werkt de logistiek gewoon verder in Singapore met Chinese nieuwjaar?
quote:Chinese New Year is the most important of the traditional Chinese holidays. In China, it is also known as the 'Spring Festival', the literal translation of the modern Chinese name (see Names in Chinese below). Chinese New Year celebrations traditionally ran from Chinese New Year's Day itself, the first day of the first month of the Chinese calendar, to the Lantern Festival on the 15th day of the first month. The evening preceding Chinese New Year's Day is an occasion for Chinese families to gather for the annual reunion dinner. Because the Chinese calendar is lunisolar, the Chinese New Year is often referred to as the "Lunar New Year". This year it falls on the 10th of February 2013 and is the year of the snake.
Chinese New Year is the longest and most important festival in the Chinese calendar. The origin of Chinese New Year is itself centuries old and gains significance because of several myths and traditions. Chinese New Year is celebrated in China and in countries and territories with significant Chinese populations, including Hong Kong,[2] Macau, Singapore,[3] Thailand, Indonesia, Malaysia, Taiwan, Mauritius,[4] Philippines,[5][6] and also in Chinatowns elsewhere. Chinese New Year is considered a major holiday for the Chinese and has had influence on the lunar new year celebrations of its geographic neighbors.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:33 schreef Hojdhopper het volgende:
5 minuten geleden de postbode aan de deur met twee pakketjes.
Het horloge dat jonasr ook gekocht heeft.Leuk horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een neppe zonnebril.
En de zonnebril is natuurlijk ook prima (maar zal er verder niet over uitwijden).!
Tweede hoef je wmbt helemaal niet te vermelden (want dat lokt alleen maar posts uit).Hersluiten van je pakket zodat het verzonden kan worden. (is open geweest om te checken voor batterijen).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef tikkietakka het volgende:
Total export package straight seal sealing of Beijing International, Netherlands
Weten jullie wat ze hiermee willen zeggen?Er onderuitkomen is lastig, ze pakken hem er uit of niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ben 7 februari jarig, dus van daaruit is het misschien beter te geloven
Lijkt me alleen brak om opeens 80 euro belasting te moeten betalen voor een verjaardagscadeau, daarom vroeg ik het.
Mijn Nexus 10 is gewoon met USPS First-Class Package International Service verzonden en heb niks hoeven te betalenZijn de eerste 1 of 2 listings niet ''gratis''?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:59 schreef pazara het volgende:
[..]
in 2012 pakte ze nooit kosten bij mij?
vanaf 2013 wel.
raar dit.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |