abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122511229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:19 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.otto.nl/shop/p(...)ts&itemId=3007745765

Waardebon van 10 euro: 89538

Je krijgt 6 cent van Otto en de MicroSD-kaart
Werkt niet, saldo kan niet negatief zijn.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:59:26 #27
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_122511295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:47 schreef shiznuts het volgende:

Meelec is wel rap. :o 't Is al onderweg (S6 sportspack, handig voor tijdens m'n runs dit voorjaar/deze zomer).

Wat is dat toch tegenwoordig met reclame en zooi, altijd een witte dame met een zwarte heer die zogenaamd verliefd zijn :')

pi_122511313
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Werkt niet, saldo kan niet negatief zijn.
Besteld met acceptgiro hier :P
Ik ga er vanuit dat ze niet echt die 6 cent aan mij betalen, maar dat vind ik niet erg.
Via shopkorting.nl kreeg ik 21 cent terug :D

[ Bericht 7% gewijzigd door AnimeFan op 05-02-2013 16:36:30 ]
pi_122514559
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Besteld met acceptgiro hier :P
Ik ga er vanuit dat ze niet echt die 6 cent aan mij betalen, maar dat vind ik niet erg.
Via shopkorting.nl kreeg ik 21 cent terug :D
Zo heb ik het ook besteld :p acceptgiro
pi_122514603
hoe heten de onderstaande dingen en zijn die te verkrijgen in china?

pi_122515111
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef pazara het volgende:

[ afbeelding ]
Dude serieus moet dit nou?
pi_122515200
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Dude serieus moet dit nou?
ja
pi_122515530
quote:

[ afbeelding ]
Voor de 3428e keer......
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
pi_122515548
Dit besteld. Had het eerder bij Buyincoins besteld maar ze hadden niks op voorraad. Daarna kwam ik met google image search nog goedkoper uit bij ebay.

en van plan om deze ook te bestellen na Chinese nieuwjaar

Daarna nog een vraag. Werkt de logistiek gewoon verder in Singapore met Chinese nieuwjaar?

[ Bericht 5% gewijzigd door Majinster op 05-02-2013 17:33:23 ]
pi_122515813
5 minuten geleden de postbode aan de deur met twee pakketjes.

Het horloge dat jonasr ook gekocht heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een zonnebril.

Het horloge ziet er inderdaad heel goed uit voor die prijs. Maar gaaaadver wat een lucht komt er van dat bandje af zeg! Jonasr (als je dit leest), is die geur er bij jou nog steeds?

[ Bericht 2% gewijzigd door Hojdhopper op 05-02-2013 20:10:24 (onnodige woorden weggelaten.) ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_122516554
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Voor de 3428e keer......
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
ik wist niet dat deze nep of illegaal zijn. heb ze net met iemand voor het eerst gezien
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:33 schreef Hojdhopper het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een neppe zonnebril.

Het horloge ziet er inderdaad heel goed uit voor die prijs. Maar gaaaadver wat een lucht komt er van dat bandje af zeg! Jonasr (als je dit leest), is die geur er bij jou nog steeds?

En de zonnebril is natuurlijk ook prima (maar zal er verder niet over uitwijden).
woon je in enschede?
pi_122516896
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:54 schreef pazara het volgende:

woon je in enschede?
Nee, waarom?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_122517002
Total export package straight seal sealing of Beijing International, Netherlands

Weten jullie wat ze hiermee willen zeggen?
pi_122517324
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef tikkietakka het volgende:
Total export package straight seal sealing of Beijing International, Netherlands

Je hebt een zeehond besteld die nu rechtstreeks verzegeld wordt verstuurd naar Nederland.

Totaal exportpakket rechtstreeks zeehond verzegeling van Beijing International, Nederland
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:50:24 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122518441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van dat je hem ''cadeau'' krijgt. Wat meer uitleg is op zijn plaats :P

Ik ben 7 februari jarig, dus van daaruit is het misschien beter te geloven :P
Lijkt me alleen brak om opeens 80 euro belasting te moeten betalen voor een verjaardagscadeau, daarom vroeg ik het.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_122518566
sinds wanneer pak paypal kosten, als je iets verkoopt via ebay?

Kostenbedrag:
-$15,90 USD
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:57:24 #42
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_122518692
Altijd al. PayPal fees en eBay fees zijn ook nog apart. Hoerenbende, maarja, als je er wil verkopen kan het niet anders.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_122518759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Altijd al. PayPal fees en eBay fees zijn ook nog apart. Hoerenbende, maarja, als je er wil verkopen kan het niet anders.
in 2012 pakte ze nooit kosten bij mij?
vanaf 2013 wel.
raar dit.
pi_122519808
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:16 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Je hebt een zeehond besteld die nu rechtstreeks verzegeld wordt verstuurd naar Nederland.

Totaal exportpakket rechtstreeks zeehond verzegeling van Beijing International, Nederland
Zeehond??
pi_122519881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:21 schreef tikkietakka het volgende:

[..]

Zeehond??
seal jwz

Heeft iemand ooit een paypal claim gehad waarbij paypal de beslissing heeft genomen of jij je geld gewoon terug krijgt?
pi_122519934
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef ItWasWritten het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Fedex en DHL? Wil aantal horloges en kleding bestellen ad 150,- bij dinodirect en zit te twijfelen welk van de twee ik ga gebruiken. Ivm mogelijke extra (inklarings, douane, e.d.) kosten..
Niemand?
pi_122520085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:23 schreef Majinster het volgende:

[..]

seal jwz

Heeft iemand ooit een paypal claim gehad waarbij paypal de beslissing heeft genomen of jij je geld gewoon terug krijgt?
Ja zeker wel bij mij hebben ze al vaker geld teruggegeven omdat het pakketje niet binnen kwam.
pi_122520554
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:24 schreef ItWasWritten het volgende:

[..]

Niemand?
Ik gebruik meestal DHL, bijna geen verschil tussen de 2, ga wel maar uit van invoerkosten. De pakketjes splitsen in 2 wil nog wel eens helpen. (En dan lagere waarde erop).
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:39:18 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122520890
quote:

[ afbeelding ]
http://www.apple.com.cn/

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef Majinster het volgende:
Dit besteld. Had het eerder bij Buyincoins besteld maar ze hadden niks op voorraad. Daarna kwam ik met google image search nog goedkoper uit bij ebay.

[ afbeelding ]

en van plan om deze ook te bestellen na Chinese nieuwjaar
[ afbeelding ]

Daarna nog een vraag. Werkt de logistiek gewoon verder in Singapore met Chinese nieuwjaar?
Singapore ook niet dacht ik ;)
quote:
Chinese New Year is the most important of the traditional Chinese holidays. In China, it is also known as the 'Spring Festival', the literal translation of the modern Chinese name (see Names in Chinese below). Chinese New Year celebrations traditionally ran from Chinese New Year's Day itself, the first day of the first month of the Chinese calendar, to the Lantern Festival on the 15th day of the first month. The evening preceding Chinese New Year's Day is an occasion for Chinese families to gather for the annual reunion dinner. Because the Chinese calendar is lunisolar, the Chinese New Year is often referred to as the "Lunar New Year". This year it falls on the 10th of February 2013 and is the year of the snake.
Chinese New Year is the longest and most important festival in the Chinese calendar. The origin of Chinese New Year is itself centuries old and gains significance because of several myths and traditions. Chinese New Year is celebrated in China and in countries and territories with significant Chinese populations, including Hong Kong,[2] Macau, Singapore,[3] Thailand, Indonesia, Malaysia, Taiwan, Mauritius,[4] Philippines,[5][6] and also in Chinatowns elsewhere. Chinese New Year is considered a major holiday for the Chinese and has had influence on the lunar new year celebrations of its geographic neighbors.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:33 schreef Hojdhopper het volgende:

SPOILER
En een neppe zonnebril.

En de zonnebril is natuurlijk ook prima (maar zal er verder niet over uitwijden).
Leuk horloge :D!

Tweede hoef je wmbt helemaal niet te vermelden (want dat lokt alleen maar posts uit).

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef tikkietakka het volgende:

Hersluiten van je pakket zodat het verzonden kan worden. (is open geweest om te checken voor batterijen).
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ben 7 februari jarig, dus van daaruit is het misschien beter te geloven :P
Lijkt me alleen brak om opeens 80 euro belasting te moeten betalen voor een verjaardagscadeau, daarom vroeg ik het.
Er onderuitkomen is lastig, ze pakken hem er uit of niet.
Mijn Nexus 10 is gewoon met USPS First-Class Package International Service verzonden en heb niks hoeven te betalen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:59 schreef pazara het volgende:

[..]

in 2012 pakte ze nooit kosten bij mij?
vanaf 2013 wel.
raar dit.
Zijn de eerste 1 of 2 listings niet ''gratis''?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122521362
Teclast X30 binnen, ziet er goed uit.

Krijg alleen de firmware update nog niet voor elkaar.
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')