quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:23 schreef Danny het volgende:
Er gaan geruchten dat er een tweede beta komt. Het support forum van EA is hernoemd van 'SimCity Closed Beta' naar 'SimCity Closed Beta 1' en daar meldt inmiddels iemand dat op 17 februari een tweede betamogelijkheid zal zijn die 24 uur gaat duren.
Of het waar is valt nog te bezien, maar waarom zou EA het forum de toevoeging '1' meegeven?
http://answers.ea.com/t5/(...)/td-p/398022/page/72
quote:02-07-2013 05:46 AM
Now know why they renamed this "SimCity Closed Beta 1". February 17th is gonna be a super fun 24 hours of closed beta 2 gameplay.
quote:02-07-2013 06:29 AM
bafendo wrote:
Now know why they renamed this "SimCity Closed Beta 1". February 17th is gonna be a super fun 24 hours of closed beta 2 gameplay.
Where you know from? Reference?
Ik heb nog even gechecked, maar wij hebben nog geen persbericht ontvangen. Kan zijn dat EA-nederland dat pas later krijgt of doet. Kan ook bullshit zijn.quote:02-07-2013 08:11 AM
Press email. But the press release is not live yet. They're doing this to celebrate the game going gold. But the PR should up up within a few hours.
er is nog niet eens zeker of deze kerel niet brabbelt. maar ea zet imo niet voor niets opeens een 1 achter de titel van het forum. Waarom zou je het Beta 1 noemen als er geen Beta 2 aan komt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:54 schreef Thrilled het volgende:
Nog geen nieuws over de manier van inschrijven?
een beta waarbij je alles kan testen en niet alleen de meest simpele dingen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb nog even gechecked, maar wij hebben nog geen persbericht ontvangen. Kan zijn dat EA-nederland dat pas later krijgt of doet. Kan ook bullshit zijn.
Een tweede beta zou wel welkom zijn wmb. Zelfs al is het maar 24 uur.
Deze simcity is dacht ik wel een stuk simpeler dan simcity 4, maar of je het dan leuk vind weet ik niet¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef abruzzese het volgende:
Is SimCity 5 wel een game voor de casual gamer ?????
Vond Simcity 4 toch wel heel erg complex en zeer ingewikkeld om leuk te vinden en daar slaagde ik niet in om ver te komen om een grote stad te bouwen .
Ook Tropico 4 is voor mij veels te moeilijk en ben toch wel bang dat SimCity 5 daar erg veel op lijkt .
????????????????????????????
Kan je dat village spel niet gaan spelen van facebook?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef abruzzese het volgende:
Vond Simcity 4 toch wel heel erg complex en zeer ingewikkeld om leuk te vinden en daar slaagde ik niet in om ver te komen om een grote stad te bouwen .
Ook Tropico 4 is voor mij veels te moeilijk en ben toch wel bang dat SimCity 5 daar erg veel op lijkt .
uhuh voor jou wel mattiequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:25 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij is dit spel zo simpel als het bakken van een ei.
Ik gooi er altijd ham en kaas over, maar eerst bak ik de champignons want anders rauwe champi's, kom op gozer, dat is toch niet chill?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhuh voor jou wel mattie
t.o.v. 4 is deze simcity echt een enorme versimpeling...quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef abruzzese het volgende:
Of doe ze in een bierbeslagje en dan met warme knoflooksausquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:36 schreef AppleMartini het volgende:
Niet eens knoflooksaus, gewoon zo rauw.
gezien de afmetingen: alles perfect vierkant.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:36 schreef Romanus het volgende:
en weer terug naar simcity
Wat lijkt julie de meest efficiënte manier om je stad in te richten? Veel vierkanten/rechthoeken of ook wat bochten maken?
ditquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:39 schreef Troel het volgende:
Ik pleit sowieso voor vierkantMakkelijker bouwen.
sinds wanneer is dat intressant?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:40 schreef Troel het volgende:
Best interessant trouwens om die manual te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |