Piepert, daar hoef jij toch niet om te klagen, de vrouwen wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef amenth het volgende:
laatste tijd hoor ik van veel boykies dat ze geen pussy likken omdat ze het vies vinden, dat zijn in mijn optiec geen echte mannen want je moet gwn down gaan en haar laten genieten je weet zelf, dat heet wederzijdse respect, het moet wel zo zijn dat ze haar goed verzorgd anders is het wel vies maar dan moet je maar goeie vrouwen zoeken
klacht: veel mannen die liever niet beffen, gebrek aan respect and waardering voor vrouwelijke lichaam
Dit dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Geelman het volgende:
Doen FOK!'ers toch niet. Die raken nooit vrouwen aan.
turken topicsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef amenth het volgende:
laatste tijd hoor ik van veel boykies dat ze geen pussy likken omdat ze het vies vinden, dat zijn in mijn optiec geen echte mannen want je moet gwn down gaan en haar laten genieten je weet zelf, dat heet wederzijdse respect, het moet wel zo zijn dat ze haar goed verzorgd anders is het wel vies maar dan moet je maar goeie vrouwen zoeken
klacht: veel mannen die liever niet beffen, gebrek aan respect and waardering voor vrouwelijke lichaam
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef NotYou het volgende:
En ik maar denken dat dit een pro-ana mannentopic was.
optiecquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Marie30 het volgende:
Gebruik het woord optiek a.u.b. niet als je het zo schrijft.En een leesteken hier en daar kan ook geen kwaad.
Ontopic: je hebt gelijk, een echte man eet.
Ik wil hem nietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
optiec
wat doe je als een man niet ''eet''
dumpen?
maar wel goed behandelbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef Arthur. het volgende:
BLEGH krijg je trouwens keelkanker van
Is het niet obtieck?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Marie30 het volgende:
Gebruik het woord optiek a.u.b. niet als je het zo schrijft.En een leesteken hier en daar kan ook geen kwaad.
Ontopic: je hebt gelijk, een echte man eet.
ook likken?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
een echte man gaat ook door de rode zee
Een echte schipper vaart ook door de rode zee... zeggen ze...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef malzahar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |