Omdat ze niet mijn type is.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom neem jij haar dan niet?
jammer dat ie niet bestaat allesquote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen is mooi![]()
Dus jij ook.
God makes no mistakes u know
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is ook mooi![]()
Net als al die 8 miljoen anderen.
Mwa ben als een ginger geboren maar ben wel uit mezelf blond geworden zonder verfquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende: [..] Als je van nature ginger bent is dat wel vaak zo
![]()
je hebt iemands ziel opgegetenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mwa ben als een ginger geboren maar ben wel uit mezelf blond geworden zonder verf
De ziel waren ze vergeten mee te leveren dus die kwam later?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mwa ben als een ginger geboren maar ben wel uit mezelf blond geworden zonder verf
Van wat ik heb gezien op foto's stond blond je ook goed hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja leuker eigenlijk, blond stond me niet zo leuk
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je hebt iemands ziel opgegeten
Maar 8 miljoen?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is ook mooi![]()
Net als al die 8 miljoen anderen.
haha schijnbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De ziel waren ze vergeten mee te leveren dus die kwam later?
Heeft ze ook zo'n grote kont?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaaaaa ik heb zo'n geluk dat haar achternichtje ofzo op mijn school zit
wejoo stoere boiis ga meelopen en meepraten sociale skillz allesquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
"zeg wollah dan, zeg wollah billah koran dan"
Gangsters lopen in mn straat
ja dat zeg jijquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien op foto's stond blond je ook goed hoor
Word ik bang vanquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wejoo stoere boiis ga meelopen en meepraten sociale skillz alles
Roep wollah terug en verschuil je snel zodat ze niet weten waar het vandaan komt, dan worden ze gekquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
"zeg wollah dan, zeg wollah billah koran dan"
Gangsters lopen in mn straat
Als je iemand al kent: facebook. Kan je goed zien wat iemand leuk vind, doet etc. Daar je vragen op afstellen later.quote:
verklaar het laatste?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En lelijk en te weinig zelfrespect.
#gangsterfeitjesquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Roep wollah terug en verschuil je snel zodat ze niet weten waar het vandaan komt, dan worden ze gek
Alsnog, leg uitquote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry moet te veel zelfrespect zijn.
Jammer...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hmm redelijk, maar ze heeft (nog) geen plastikken vulling hea
Miley zingt het veel beter xd xdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
https://soundcloud.com/claudekelly/usa-demo
Jessie J stond Party In The USA veel beter.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Fotomateriaal als verduidelijking
thxquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je iemand al kent: facebook. Kan je goed zien wat iemand leuk vind, doet etc. Daar je vragen op afstellen later.
Sowieso open vragen. Vrouwen houden van praten, geef hun die opening en luister goed
Sorry hoorquote:
Oogcontact is ook belangrijk. Ga met de duur daarvan 2 seconden over je grens heenquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley zingt het veel beter xd xd
Party in the USA was wel leuken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Miley zingt als een eekhoorn knaagdier
Ik zal het proberenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oogcontact is ook belangrijk. Ga met de duur daarvan 2 seconden over je grens heen
Het spijt me?quote:
Heb inderdaad dat gevoel ook bij genoeg dingen..quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap precies wat je bedoeld, heb soms nog steeds het gevoel dat mijn opa nog steeds achter me staat in alles wat ik doe en dat dingen daarom nu zo voorspoedig lopen, eindelijk na een kutperiode, dan krijg ik het gevoel dat hij me dat gunt
Ja haar ouders hebben een leuke huis in een nieuwbouwwijk.quote:
verbaal contact gemaakt?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel oké
Vanochtend stond er een best knappe Marokkaanse naast me
Ja maar Jessie J zingt um leukerder.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Party in the USA was wel leuken.
En je moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt want dat is het belangrijkstequote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat zeg jijik vind dit echt 10x beter
Vraag of je een handtekening van Kim kan krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja haar ouders hebben een leuke huis in een nieuwbouwwijk.
Maareh als je het over die KiKa had, die weet ik niet want ik ken haar alleen van de pauzes
quote:
Ja soms kunnen er dingen gebeuren waarvan je nooit had gedacht dat het kon gebeuren en dat het lijkt alsof je er een beetje hulp mee hebt gehad.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb inderdaad dat gevoel ook bij genoeg dingen..![]()
Maar nu heb ik zoveel wat me gelukkig maakt dat ik soms denk van dat kan niet zomaar ineens :
Ze heet geen Kim maar iets anders.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vraag of je een handtekening van Kim kan krijgen.
itv van kpnquote:
Daarom, iets over de grens gaan. De verlegen padvinder uithangen helpt nietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel als het ongemakkelijk voelt
Als het een leuke meisje is dan is het niet moeilijk om tijdens een gesprek veel oogcontact te hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn bazenkat die mijn haar stampt
inderdaad, awkward!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja soms kunnen er dingen gebeuren waarvan je nooit had gedacht dat het kon gebeuren en dat het lijkt alsof je er een beetje hulp mee hebt gehad.
Maar dat is alleen maar fijn als je ook eens geluk hebt in plaats van alleen kutmomenten
Je zit op FOK! hier zijn we wel wat gewend.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik voel me wel een beetje een autist als ik zo praat
gewoon tv kijken op je laptop joooquote:
Als je maar geniet van de mooie momenten die het leven je brengt kom je er vanzelfquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt![]()
Vaag leven is vaag, maar toch mooi![]()
You win this one.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon tv kijken op je laptop jooo
Sorry.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zomaar ok je mijn bazenkat
Die gorilla kleding die hij draagtquote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
Ik vind Valerio Zeno echt zo'n enorme baas echt ik kopieer hem.
Valerioquote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
yesquote:
als iemand zegt mooie ogen heb je denk ik van ja oke geweldigquote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Trouwens geef haar complimentjes over haar ogen. ;$
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die gorilla kleding die hij draagt
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij is best een watje hoor, hebben jullie dat met die weeen gezien?
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als iemand zegt mooie ogen heb je denk ik van ja oke geweldigen ik geef verder geen neuk
nee je bent nu al te laat, het komt nooit meer goed!quote:
Ik en Cécile hadden een heel diepgaand gesprek erover en toen bleek dus dat ze van Games houdt met veel geweld.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als iemand zegt mooie ogen heb je denk ik van ja oke geweldigen ik geef verder geen neuk
Valerioquote:Op maandag 4 februari 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
Ik beledig niemand.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee je bent nu al te laat, het komt nooit meer goed!niemand maar dan ook NIEMAND beledigd mijn bazenkat zomaar
ik was altijd zo bang als die vader door die kudde werd vermoordquote:
wie is cecile?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik en Cécile hadden een heel diepgaand gesprek erover en toen bleek dus dat ze van Games houdt met veel geweld.
waarom dan dequote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vind het serieus awkward
MUFASA!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was altijd zo bang als die vader door die kudde werd vermoord
Okquote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
Ik vind wel dat je mooie ogen hebt promiss
Allebei baas, Dennis heeft wel de weeën volgehouden toen die keer.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar wel in mindere mate baas dan Valerio Zeno.
Ik haat de naam bono.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel je zegt ok over mijn bazenkat.
Bono
Dat sowieso.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Allebei baas, Dennis heeft wel de weeën volgehouden toen die keer.
Maar ze vullen elkaar goed aan
Hoe bedoel jequote:Op maandag 4 februari 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Na een aantal SC's terug kan ik dat niet meer normaal lezen
quote:
Ik dacht al, er zullen er wel een paar nat worden in nederlandquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We hadden het net over jezelf bevredigen met Pizza.
True Truequote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je zit op FOK! hier zijn we wel wat gewend.
Omdat ik een kutkind ken die zo heet, het was wel grappig hebben we hem toen helemaal opgestookt om in een leegstaand kasteeltje in te breken en heeft die toen ook gedaan.quote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht al, er zullen er wel een paar nat worden in nederland
Wooop woooopquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja! Ik krijg een vast contract
How ya doin'?quote:
I love dat song.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
oooooh so many girls in here blabla (weet de tekst niet meer)
maar alsnog is mijn kat Bono baasquote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik een kutkind ken die zo heet, het was wel grappig hebben we hem toen helemaal opgestookt om in een leegstaand kasteeltje in te breken en heeft die toen ook gedaan.
Not too bad. Beetje moe en ik heb wel honger maar de maandag hebben we weer overleefdquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat is toch die lekkere meneer met het lichaam van een adonis?
Ik lees deze post en ik lees m 'in mijn hoofd' op als Lil Mamaquote:
Oké.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar alsnog is mijn kat Bono baas
Ik eet nu ijsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad. Beetje moe en ik heb wel honger maar de maandag hebben we weer overleefd
Hoe is het met jou?
Oh dear, dat is niet bestquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet nu ijsBehoorlijk moe en weer slecht geslapen
Je vergeet de trema.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
WAT OKE JE MIJN BAZENKAT BONO
Succesquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
Hardloop spul weer aangetrokken heb nu even zin om alles erin te gooien en een kilometer of 5 te rennen
Tot straks
Veel plezierquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
Hardloop spul weer aangetrokken heb nu even zin om alles erin te gooien en een kilometer of 5 te rennen
Tot straks
laterquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
Tot straks
Nee idd. Laten we leuke dingen doenquote:
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, dat is niet best![]()
Wat voor ijs?
bye succes.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
Tot straks
Vanille ijs is mijn favoriete smaakquote:
ja ga weer aan een muur hangen met stofzuigersquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee idd. Laten we leuke dingen doen
onjuistquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Adonispls een grassprietje is er niks bij
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Taexon het volgende:
Tot straks
Hahah AWESOMEquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ga weer aan een muur hangen met stofzuigers
Wat een aangename verrassingquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef AppelCake het volgende:
Ik kwam er net achter, dat Honey boo boo maagd is.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanille ijs is mijn favoriete smaak
ik moest echt lachen toenquote:
citroen sorbet ijsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet mn favo smaak eigenlijk niet
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
getverdamme zeg haal dat weg
Lust ik nietquote:
STAHPPPPquote:
was echt zo grappigquote:
xdxdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat een aangename verrassing
Die van mij is zonder twijfel vanillequote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet mn favo smaak eigenlijk niet
Zou het heusquote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xdxd
Haar moeder is geen maagd meer.
Ik geef geen neukquote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Denk aan die moeder die seks heeft met zo'n dun ventje xd
Chocola is ook lekker en pistache en aardbeiquote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die van mij is zonder twijfel vanille
xdxdxdxdxdxdxdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Denk aan die moeder die seks heeft met zo'n dun ventje xd
fruit smakenquote:
Pistache is ook wel lekker ja. Chocola vind ik niet lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Chocola is ook lekker en pistache en aardbei
nee, gewoon neequote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Stiekem zit je nu gewoon je slipje te verwisselen
jaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar ze werd zeker weer warm van jou?
CHOCOLADE?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pistache is ook wel lekker ja. Chocola vind ik niet lekker
quote:
hilarisch!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xdxd neuk
[..]
I don't care, I love it!
[..]
xdxd
Grapig hiero
Ik houd niet zo van die melk ijs soorten. Zo noem ik ze maar evenquote:
Nee, dat vind ik echt niet lekkerquote:
Fock ik verrek me nekquote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
m'n tong ligt op m'n kin
picsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mwah, lichtelijk. En ik ben 16 en hij is .. 25?
picsquote:
Hequote:
Chocola ik ook absoluut nietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van die melk ijs soorten. Zo noem ik ze maar evenchocolade enzo ook niet.
quote:
Ga naar de AHquote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
Ja fuck jullie nu heb ik zin in ijs. Wie brengt me?
waarheenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
Ja fuck jullie nu heb ik zin in ijs. Wie brengt me?
Awwhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |