Omdat ze niet mijn type is.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom neem jij haar dan niet?
jammer dat ie niet bestaat allesquote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen is mooi![]()
Dus jij ook.
God makes no mistakes u know
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is ook mooi![]()
Net als al die 8 miljoen anderen.
Mwa ben als een ginger geboren maar ben wel uit mezelf blond geworden zonder verfquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende: [..] Als je van nature ginger bent is dat wel vaak zo
![]()
je hebt iemands ziel opgegetenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mwa ben als een ginger geboren maar ben wel uit mezelf blond geworden zonder verf
De ziel waren ze vergeten mee te leveren dus die kwam later?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mwa ben als een ginger geboren maar ben wel uit mezelf blond geworden zonder verf
Van wat ik heb gezien op foto's stond blond je ook goed hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja leuker eigenlijk, blond stond me niet zo leuk
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je hebt iemands ziel opgegeten
Maar 8 miljoen?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is ook mooi![]()
Net als al die 8 miljoen anderen.
haha schijnbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De ziel waren ze vergeten mee te leveren dus die kwam later?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |